Ik heb geen wijffie, hoewel ik nog steeds vrijwel dagelijks samenwerk -en ook nog jaarlijks op vakantie ga- met mijn exquote:Op zondag 29 januari 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
Seg gosert wil je effe niet zo ploat prate?
Enne..ouwe gabbert van me, hoe is het met het wijffie?
quote:
Ik zag een man bij DWDD een opmerking maken over ballen op een minigolfbaan, was hij dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:59 schreef Eska het volgende:
Vanwege het programma "Krasse Knarren". Hij heeft indruk gemaakt.
Geile nueckseks?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:00 schreef APK het volgende:
Denk je dat er veel verschil is tussen jouw relatie en die van mij, behalve dan dat wij niet in hetzelfde huis wonen?
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?quote:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef APK het volgende:
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik zag een man bij DWDD een opmerking maken over ballen op een minigolfbaan, was hij dat?
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef APK het volgende:
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?
Ik ook niet, kan er niet meer tegenquote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef Eska het volgende:
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.
Ah, wij zijn hier dus niet de enigen?quote:
Ik vond Matthijs (mijn oude jongere collega ooit geweest) altijd wel goed bij DWDD, maar hij heeft de pech dat ik ook nooit meer kijk omdat z'n DWDD samenvalt met mijn tegenwoordige zo broodnodige dutje na het avondeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef Eska het volgende:
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef golfer het volgende:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.
Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?quote:
Mja....ik beken schuld.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoeveel ouwe knarren in 40+ hebben daar ook behoefte aan? Dat dutje?
Elke dag!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoeveel ouwe knarren in 40+ hebben daar ook behoefte aan? Dat dutje?
Yeah right.quote:
We kennen elkaar pas een jaar of 13 en het spettert er nog vanaf. Enne..zolang het nog lukt zonder wandelstok en blindengeleidehond is het best soms dagelijks nog wel leuk.quote:Kan dat nog op 'oudere' leeftijd of wordt het dan belangrijker om gewoon lekker samen naast elkaar te liggen?
Hetgeen wmb al een behoorlijke prestatie is als je soms hoort hoeveel sommige stellen elkaar haten
Ik heb het allemaal wel gezien.. het boeit me niet meer, het is te oppervlakkig.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:11 schreef APK het volgende:
Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?
Beide.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Maar even serieus.
Kan dat nog op 'oudere' leeftijd of wordt het dan belangrijker om gewoon lekker samen naast elkaar te liggen?
Hetgeen wmb al een behoorlijke prestatie is als je soms hoort hoeveel sommige stellen elkaar haten
Te veel van hetzelfde. Te veel verheerlijking ook. Naar onze smaak dan.quote:Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?
Mooi om te horen!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:15 schreef golfer het volgende:
We kennen elkaar pas een jaar of 13 en het spettert er nog vanaf. Enne..zolang het nog lukt zonder wandelstok en blindengeleidehond is het best soms dagelijks nog wel leuk.
Ik programmeer het idd als oppervlakkig om na het eten te kijken voor ik een serie ga kijken en dan slapen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het allemaal wel gezien.. het boeit me niet meer, het is te oppervlakkig.
Same here, de irritatie en de afkeer traden al snel binnen... toch nog 16 jaar volgehouden.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:18 schreef Eska het volgende:
Ik heb wel ervaring met 'afkeer' binnen een relatie. Dus ook idd met tegenzin in hetzelfde bed stappen en zo. Toen ik bemerkte dat daar geen verbetering haalbaar bleek, heeft die relatie ook niet lang meer geduurd.
Da's dan hele tijd nog ja, 16 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Same here, de irritatie en de afkeer traden al snel binnen... toch nog 16 jaar volgehouden.
Uiteindelijk wel ja, vooral als ik hem nog wel eens spreekquote:Op zondag 29 januari 2012 02:24 schreef Eska het volgende:
Da's dan hele tijd nog ja, 16 jaar.
(wat kan de opluchting nadien groot zijn dan hč)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken 't.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, vooral als ik hem nog wel eens spreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optreden??quote:Op zondag 29 januari 2012 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Hope so, want ik mot naar bed! Morgen optreden
Oeh!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Zenk joeIk heb deze lead, dus extra spannend.
Oh ja, ik wist dat er nog een (bekende) versie van was, maar kon even niet meer bedenken wčlke.quote:
Deze pik ik effe van je voor één van mijn vele kwaliteitstopicsquote:Op zondag 29 januari 2012 07:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon wat jeugdsentiment... werd door moeders grijs gedraait
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als antwoord op de TT
Wat seg je?
zeiden wij altijd![]()
Als je valt dan leg je...
quote:Op maandag 30 januari 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Een stukje hiervoor las ik iets over haat in een relatie, herkenbaar, ik heb hem er op een gegeven moment uitgeschopt (figuurlijk, hij woonde niet bij mij). Ik was die gozer zo zat![]()
Later bleek ook dat de eikel vreemd was gegaan, wat ik al vermoedde maar nooit ECHT 100% zeker wist... pas toen het uit was kwam ik er met zekerheid achter. Als ik hem ooit nog tegenkom, dan moet hij heel hard wegrennen.
Het is vooral de hobby, het repeteren, met een band zingen wat het zo leuk maakt. Het niveau is niet superhoog, dus ook voor mensen die het gewoon een keer willen proberen in die setting stoer op een podium te staan is het een keer leukquote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Eska het volgende:
Dat is zéker stoer!!![]()
![]()
(ik zou 't niet kunnen en/of durven!)
Tof dat je het hebt opgenomen!
Dapper!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Eska het volgende:
Dat is zéker stoer!!![]()
![]()
(ik zou 't niet kunnen en/of durven!)
Heel herkenbaar! Leuk om te doen, vooral van blijven genieten.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is vooral de hobby, het repeteren, met een band zingen wat het zo leuk maakt. Het niveau is niet superhoog, dus ook voor mensen die het gewoon een keer willen proberen in die setting stoer op een podium te staan is het een keer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |