In de Arabische wereld stikt het van de latente nichten. VS waant zich als een kind in de snoepwinkel aldaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu snap ik jouw liefde voor Egypte en de Tahiri's.
Dit exempel is de huwbare leeftijd wel gepasseerd, me dunkt.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Arabische wereld stikt het van de latente nichten. VS waant zich als een kind in de snoepwinkel aldaar.
Kill it with FIRE!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk duivels goede kunstenaar heeft haar weten te vereeuwigen?
Camera? Wat hoe? TOOL OF SATAN!!!
Goh. Boeiend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Arabische wereld stikt het van de latente nichten. VS waant zich als een kind in de snoepwinkel aldaar.
Oh dat wel, maar iets aan mij bevalt ze vaak niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het zijn vaak hele vriendelijke mensen en ze werken keihard. Maar ze hebben zo hun overtuigingen die me niet zo aanstaan
Or burn in helll!!quote:
U vraagt, wij draaien.quote:
Het is er inderdaad niet minder onveilig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt als westerse vrouw over het algemeen prima door Cairo struinen. Het is niet minder onveilig dan bijvoorbeeld Amsterdam.
Ja deze zal niet meer werken denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit exempel is de huwbare leeftijd wel gepasseerd, me dunkt.
Ik las dat zinsdeel ook driemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is er inderdaad niet minder onveilig.
Man dood, dan mag het weerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja deze zal niet meer werken denk ik. Maar ook getrouwd werkt een deel nog wel denk ik.
Volgens mij heeft Staphorst nog steeds iets over fotograferen in de APV staanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk duivels goede kunstenaar heeft haar weten te vereeuwigen?
Camera? Wat hoe? TOOL OF SATAN!!!
quote:Sinds 1937 is in de Algemene Plaatselijke Verordening vastgelegd dat het verboden is "iemand op of aan de weg zonder diens toestemming te fotograferen".
Freudian slip van Koos, het bewijs dat hij wel beter weet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las dat zinsdeel ook driemaal.
Dat is te genezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar iets aan mij bevalt ze vaak niet.
Met zes uur Sahara ja, wanneer komt de dag dat die hele flutwoestijn vol staat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
Zonne-energie centrales in de Sahara, het gaat er nu echt van komen.
En in theorie kan je met zes uur sahara al de heel Europa een jaar van stroom voorzien.
In de praktijk zal het tegenvallen, maar goed de Shell-fanboys zullen binnenkort een paar tonen lager zingen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Freudian slip van Koos, het bewijs dat hij wel beter weet.
Shell-fanboys, je bedoelt mensen met een auto?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
Zonne-energie centrales in de Sahara, het gaat er nu echt van komen.
En in theorie kan je met zes uur sahara al de heel Europa een jaar van stroom voorzien.
In de praktijk zal het tegenvallen, maar goed de Shell-fanboys zullen binnenkort een paar tonen lager zingen.
Ik heb altijd gelijk. Zelfs als ik het mis heb.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Freudian slip van Koos, het bewijs dat hij wel beter weet.
Misschien kortsluiting in het apparaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef Friek_ het volgende:
En toen vloog plots mijn elektriciteit eruit.
Weet iemand of je in zelfstandige studio's een bepaald maximum hebt qua wattage? Blijkbaar was een simpele tosti-ijzer al voldoende om de boel te ontregelen hier.
Ik heb hem ook geprobeerd om op andere groepen aan te sluiten, waar hij wel werkt. Dat is het aparte. Het punt is ook dat pas na enige tijd (zo'n 5 minuten) de stroom er plots uit vloog.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien kortsluiting in het apparaat?
Goed werkende elektrische auto zal ook lang niet meer duren gok ik zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:12 schreef waht het volgende:
[..]
Shell-fanboys, je bedoelt mensen met een auto?
Alleen al de absentie van geluid in een elektrische auto is genoeg reden om niet zo'n ding te kopen, dat ze het lef hebben die dingen auto's te noemen, schande.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goed werkende elektrische auto zal ook lang niet meer duren gok ik zo.
Het lijkt me verstandiger om in te zetten op de toekomst in plaats van heilige huisjes en status quo's uit het verleden koste wat het kost te proberen handhaven.
Niks tegen Shell verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |