Dat dan weer wel ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die zouden ook gewoon kunnen weigeren te komen als ze dit laten doorgaan
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef YazooW het volgende:
Als dit in Syrie ofzo zou gebeuren zouden we nu met z'n allen van een grote schande spreken. Nu het in Nederland gebeurt hoor je er bijna helemaal niemand over.
De huizen van de mensen in de gemeentes waar de koningin komt worden ieder jaar doorzocht door de politie ? Dat is nieuw voor mijquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.
Serieus ja? Heb ik een paar jaar geleden niks van gemerkt!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.
De huizen lopen kans om onderzocht te worden, meestal richt dit zich enkel op huizen die direct aan de route van de Koningin liggen. Geen idee voor welke periode dit het geval is. In ieder geval was dit het afgelopen jaar mogelijk. Daarnaast dien je ook aan te geven of je gedurende Koninginnedag aanwezig bent etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De huizen van de mensen in de gemeentes waar de koningin komt worden ieder jaar doorzocht door de politie ? Dat is nieuw voor mij
Hoe lang doen ze dat dan al - en heb je een bron ?
Ja, dit vind ik ook nog het meest trieste.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef ArnosL het volgende:
Jezus, wat een mafkees die burgemeester. We leven niet meer in de DDR waarbij alles en iedereen gecontroleerd wordt.
Nee, daar wordt een machtiging tot binnentreden genoemd. Maar die mag alleen bij accuut gevaar en voor maximaal 3 huizen worden gegeven. Al zou er sprake zijn van accuut gevaar, 3 huizen zou wel een erg korte route zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef Geralt het volgende:
Op pagina 1 worden wat wetsartikelen genoemd die men klaarblijkelijk kan/wil gebruiken, maar imo snijden die geen hout.
Ja dat is leuk maar bedoeld om die kinderverkrachter in zn huis op te pakken of iets dergelijks en niet om te kijken of iemand waxinelichtjes in huis heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Franknfurter het volgende:
Het binnentreden in een woning zonder toestemming van de bewoner is alleen geoorloofd in de gevallen bij of krachtens de wet bepaald, door hen die daartoe bij of krachtens de wet zijn aangewezen.
Artikel 12 van de grondwet
precies, gewoon uit principe.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Geralt het volgende:
Mocht ik daar wonen dan stapte ik naar de rechter. Absoluut. Die knurften hebben niets te zoeken in mijn huis en wens niet als crimineel behandeld te worden.
Ik zou het desnoods naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens brengen.
Het parkeren van een auto is sowieso verboden in het centrum van Rhenen. Ook in je eigen garage.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof ze allemaal weleens een Swift konden hebben klaarstaan achter de voordeur.
Daarnaast is het een machtiging tot binnentreden. Ik ben niet zeker of je daarmee ook de kasten enzo mag doorzoeken - wat mij wel handig lijkt als je wapens wil vinden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, daar wordt een machtiging tot binnentreden genoemd. Maar die mag alleen bij accuut gevaar en voor maximaal 3 huizen worden gegeven. Al zou er sprake zijn van accuut gevaar, 3 huizen zou wel een erg korte route zijn.
Bedankt voor de samenvatting. Precies zoals ik dacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef Franknfurter het volgende:
Privacyschending 'voorbereiding' noemen, een grapje maken over wat ze met je doen als je weigert en overal omheenlullen. Wat een smerige graftakkenlijer, bah. Oogaids krijg ik ervan.
Een beetje lopen dreigen, gatverdamme, die man is niet goed bij z'n hoofd.quote:
En dat is de schuld van al die achterlijke idioten die zelfs nu nog steeds roepen "ik heb toch niks te verbergen????"quote:het is gedaan met de vrijheid en gezond verstand in Nederland
Wat een mislukte mongool is die 'vent', vanuit zijn positie foute maatregelen afkondigen, mensen bedreigen.quote:
De koppen van de mensen ze op camera laten zien en het er helemaal mee eens zijn hebben allemaal iets weg van het stereotype hurrr durrrrr niveau. Inclusief die fascist van een burgermeester.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat is de schuld van al die achterlijke idioten die zelfs nu nog steeds roepen "ik heb toch niks te verbergen????"
Velen riepen het jaren geleden al, maar dan werd je voor gek verklaard.
En het wordt nog veel en veel erger dan het nu al allemaal is.
quote:Most people want security in this world, not liberty.
H. L. Mencken
Jah, en ook de tijd waarin hij die uitspraak deed, ~ net voor of na de 2e wereldoorlog. De wereld en de geo-politiek was toen een stuk simpeler.quote:
Het gevoel van angst is nog altijd heel simpel aan te wakkeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jah, en ook de tijd waarin hij die uitspraak deed, ~ net voor of na de 2e wereldoorlog. De wereld en de geo-politiek was toen een stuk simpeler.
Ja, dat was weer niet erg uitgeslapen journalistiek van Wakker Nederland. De burgermeester die slechts een wet hoeft te nomen om de interviewer met de mond vol tanden te krijgen en een studiogast die sussende woorden spreekt over de gevangenisstraf als je niet je huis laat doorzoeken: "Dat hoort er nou eenmaal bij" en "zover zal het wel niet komen...." Maak dan helemaal geen item over het overheidsoptreden op koninginnedag.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:57 schreef Nielsch het volgende:
Net bij Vandaag de Dag van Wakker Nederland een studiogast in stropdas die zegt: "ja, misschien is het voor de veiligheid maar beter ook dat we deze huiszoekingen doen..."
Aaaargh, de laksheid waarmee sommige Nederlanders onze privacy willen opgeven is echt ontzettend stuitend![]()
nep-rechtsenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit is gewoon de VVD gedachte en zoals wij rechtsen het willen zien. Heb jij soms iets te verbergen?
Total bullshit natuurlijk, de politie heeft niets te zoeken in de woningen, zo langzaam maar zeker word NL een dictatuurquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Heb jij wat te verbergen ofzo? Veiligheid voor alles, lijkt me logisch.
Noodverordening op basis van de APV door de Burgemeester is de geijkte route volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:07 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar wat is het wettelijk kader eigenlijk van deze huiszoekingen. Het lijkt mij dat ze nog steeds niet zomaar binnen mogen komen?
Of is dit gewoon in de APV of via een noodwet te regelen?
Op zich wel vreemd...quote:Op maandag 12 maart 2012 09:50 schreef fruityloop het volgende:
Noodverordening op basis van de APV door de Burgemeester is de geijkte route volgens mij.
Inderdaad dit soort Stasi praktijken vind ik echt niet kunnen, die man mag wat mij betreft in de pek en veren afgevoerd worden naar Noord Korea, daar zal zo'n malloot zich misschien wel beter thuis voelenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:32 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wat een mislukte mongool is die 'vent', vanuit zijn positie foute maatregelen afkondigen, mensen bedreigen.
Moet zeker zijn volgende baantje veilig stellen.
Brandstapel.
Wat ook verbazingwekkend is, is dat mensen die hun mond vol hebben van vrijheden mensen willen deporteren naar Aziatische dictaturen... Of ze beschuldigen van Oost-Duitse geheime dienst praktijken. Zogenaamd omdat ze het beste voor hebben met de burgers en de vrijheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
Trouwens het is wel verbazingwekkend dat het wederom een VVD politicus is die voorstander is van Stasi praktijken, de V van Veiligheid kan zo langzaam maar zeker wel bij het vuilnis gezet worden![]()
Joost van Oostrum gaat uw eens diep schamen, u verkwanselt de vrijheid van de burgers in dit land, de vrijheid waar miljoenen mensen hun leven voor gegeven hebben
Ere wie ere toekomt, want hij gaat er inderdaad Kamervragen over stellen: http://www.elsevier.nl/we(...)or-Koninginnedag.htmquote:Op maandag 12 maart 2012 10:02 schreef sorcees het volgende:
Wat vinden de mensen in Rheden er nu zelf van, de voorstanders hebben we al gehoord, zijn er dan geen tegenstanders of durven die zich niet te uiten, bang om weggezet te worden als terroristen.
Is er nu echt geen journalist of parlementarier die er werk van maakt?
Kamervragen misschien, Tofu waar ben je?
"Ik snap uw emotie maar ik zal u echt willen aanraden u zich daar niet tegen te verzetten want als u dat doet dan denk ik dat u op 30 april niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de politie Utrecht te Houten"quote:
Je vrijheden moet je verdedigen want anders ben je ze niet waardquote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat ook verbazingwekkend is, is dat mensen die hun mond vol hebben van vrijheden mensen willen deporteren naar Aziatische dictaturen... Of ze beschuldigen van Oost-Duitse geheime dienst praktijken. Zogenaamd omdat ze het beste voor hebben met de burgers en de vrijheid.
Dat vind ik nou verbazingwekkend.
Ik mag aannemen dat hij verstek zal laten gaan bij de 4 mei-herdenking. Daar zou ik zijn aanwezigheid namelijk nogal hypocriet noemen. Een burgemeester die zijn burgers als verdachten behandelt zonder dat er überhaupt sprake is van een calamiteit is sowieso in het verkeerde land geboren.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef yyyentle het volgende:
[..]
"Ik snap uw emotie maar ik zal u echt willen aanraden u zich daar niet tegen te verzetten want als u dat doet dan denk ik dat u op 30 april niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de politie Utrecht te Houten"![]()
Leve de Koningin, hoera, hoera, hoera
Maar om dat nou op zo'n manier te doen... Is niet echt een toonbeeld van verlichting.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
Je vrijheden moet je verdedigen want anders ben je ze niet waard
Ja.... want wie niet mee wil werken aan deze Stasi praktijken is uiteraard een vijand van het regime en een gevaar voor de samenleving. Echt... waar haalt die burgemeester het gore lef vandaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef yyyentle het volgende:
[..]
"Ik snap uw emotie maar ik zal u echt willen aanraden u zich daar niet tegen te verzetten want als u dat doet dan denk ik dat u op 30 april niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de politie Utrecht te Houten"![]()
Leve de Koningin, hoera, hoera, hoera
Die burgemeester mag van mij van alles vinden maar hij mag niet zijn macht misbruiken om onwettige huiszoekingen uit te voeren. Er is geen enkele aanleiding tot het doen van huiszoekingen, deze bullebak maakt die bewoners gewoon bij voorbaat tot verdachten van een mogelijk misdrijf. Dat is geen teken van een verlichte bestuurder toch? Als volk krijg je de machthebbers die je verdient en ik vind dat wij in Nederland heel wat beters verdienen dan zo'n arrogante VVD burgemeester.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar om dat nou op zo'n manier te doen... Is niet echt een toonbeeld van verlichting.
Ja, want we kunnen beter dankbaar zijn dat we zulke politici hebben. Er is immers helemaal niks mis met het stelselmatig afbreken van privacy en burgerrechten onder het mom van veiligheid, terrorismebestrijding en/of de strijd tegen kindermisbruik. Sterker nog; dat moeten we met zijn allen juist toejuichen. Vooral omdat deze specifieke beslissing door een niet gekozen "volksvertegenwoordiger" genomen is.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat ook verbazingwekkend is, is dat mensen die hun mond vol hebben van vrijheden mensen willen deporteren naar Aziatische dictaturen... Of ze beschuldigen van Oost-Duitse geheime dienst praktijken. Zogenaamd omdat ze het beste voor hebben met de burgers en de vrijheid.
Dat vind ik nou verbazingwekkend.
Wat is dat nou voor een stupide opmerking.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kan zo'n wannabe-SS'er in vredesnaam burgemeester worden?
Die hadden er ook een handje van om zomaar huizen binnen te vallen. Niks stupide aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een stupide opmerking.
Godwin's zijn geoorloofd in dezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een stupide opmerking.
Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen? Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...quote:Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar om dat nou op zo'n manier te doen... Is niet echt een toonbeeld van verlichting.
Volgens mij "verzet" je je volgens Van Oostrum al als je de deur niet wagenwijd opendoet meteen nadat de polizei in je woonstraat arriveert.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen? Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...
Dat was dan eerder de Gestapo. Als je wil Godwinnen, moet je het wel goed doen!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die hadden er ook een handje van om zomaar huizen binnen te vallen. Niks stupide aan.
Yep.... de man dreigt immers niet je emoties de boventoon te laten vieren... gewoon open die deur voor de mannen en vrouwen van de Securitate.... want anders ben je een ongehoorzame burger en dus een vijand van de staat en het regime. Wat een bullebakquote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij "verzet" je je volgens Van Oostrum al als je de deur niet wagenwijd opendoet meteen nadat de polizei in je woonstraat arriveert.
Everybody liesquote:Op maandag 6 februari 2012 10:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat voor suffe lamlul moet je wel niet zijn om niks te verbergen te hebben.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
Die burgemeester mag van mij van alles vinden maar hij mag niet zijn macht misbruiken om onwettige huiszoekingen uit te voeren.
Dat zou aan de rechter moeten zijn inderdaad. Of een officier van justitie in het geval van een Machtiging tot binnentreden.quote:Er is geen enkele aanleiding tot het doen van huiszoekingen,
Fight fire with fire? Dat biedt oplossingen?quote:deze bullebak maakt die bewoners gewoon bij voorbaat tot verdachten van een mogelijk misdrijf. Dat is geen teken van een verlichte bestuurder toch? Als volk krijg je de machthebbers die je verdient en ik vind dat wij in Nederland heel wat beters verdienen dan zo'n arrogante VVD burgemeester.
Zijn uitspraken zijn zeker opmerkelijk, zoniet ronduit dom te noemen. Maar dat betekend toch niet dat je, als rechtvaardig activist maar moet roepen dat de beste man gedeporteerd moet worden om wat hij zegt of vindt. Dan ben je geen haar beter dan de mensen waar je zo'n hekel aan zegt te hebben.quote:Het getuigd van weinig empathie en ratio dat je dit soort voorstellen en uitspraken doet, deze man is gewoon totaal ongeschikt voor het vak van burgemeester.
True that!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ja, want we kunnen beter dankbaar zijn dat we zulke activisten hebben. Er is immers helemaal niks mis met het stelselmatig roepen dat mensen op transport moeten onder het mom van vrijheid. Sterker nog; dat moeten we met zijn allen juist toejuichen. Vooral omdat deze specifieke beslissing door een niet gekozen "volksvertegenwoordiger" genomen is.
Wat een farce...
Wat dacht je van redelijkheid. Debat. Openheid. Bijvoorbeeld?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen?
Dat werd er wel. Een normale discussie wordt aan de ene kant de mond gesnoerd omdat men meteen in een 'nazi-stuip' schiet en roept dat de betreffende bestuurder maar op transport gezet moet worden. Nog voor er eventueel een verheldering is geweest of enige vorm van uitleg.quote:Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...
Daar kun je niet koekhappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef yyyentle het volgende:
Waarom gaat de Koningin niet op haar eigen bordes staan? Dan kunnen de fans daar naartoe gaan om te zwaaien.
Maken ze daar maar wat grasveldjes in orde. Ik neem aan dat de koningin hier zelf ook nog iets over te zeggen heeft? Ze kan er voor kiezen om niet naar Rhenen te komen toch?quote:
Ja, net zoals Juliana dat deed in haar tijd. Lijkt mij ook het beste, nu sommige burgemeesters kennelijk niet goed kunnen omgaan met koninklijk bezoek en zich daardoor als een despoot gaan gedragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef yyyentle het volgende:
Waarom gaat de Koningin niet op haar eigen bordes staan? Dan kunnen de fans daar naartoe gaan om te zwaaien.
Met omhooggevallen regenten valt niet te praten, die doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:12 schreef SicSicSics het volgende:
Wat dacht je van redelijkheid. Debat. Openheid. Bijvoorbeeld?
Deze burgemeester gaat zelf elke vorm van debat uit de weg, als je lastig bent bestaat immers de kans dat je de dag niet in Rhenen doorbrengt.... daarmee gooit de bullebak meteen alle deuren voor je neus dicht.quote:Dat werd er wel. Een normale discussie wordt aan de ene kant de mond gesnoerd omdat men meteen in een 'nazi-stuip' schiet en roept dat de betreffende bestuurder maar op transport gezet moet worden. Nog voor er eventueel een verheldering is geweest of enige vorm van uitleg.
Lekkere vrijheid heb je dan!
Dat komt er ook nog eens bij. Die mensen wonen daar gewoon en die hadden daar ook gewoond zonder dat de koningin langskwam. Wat denken ze daar in godsnaam aan te treffen? Machinegeweren?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar ze naar gaan zoeken? Misschien naar een onder bed verstopte Suzuki Swift. Ik bedoel... wat wil die malloot hier nu mee gaan bereiken?
Iedereen die waxinelichthouders in huis heeft gaat gewoon preventief op transport naar Houten.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat komt er ook nog eens bij. Die mensen wonen daar gewoon en die hadden daar ook gewoond zonder dat de koningin langskwam. Wat denken ze daar in godsnaam aan te treffen? Machinegeweren?
Voorwerpen om te gooien heeft iedereen natuurlijk in huis.
Met zelfverklaarde burgerrechtenactivisten ook niet!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
Met omhooggevallen regenten valt niet te praten, die doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben.
Gelukkig is meneer de burgemeester niet heilig in Nederland en zijn er nog 734 andere kananelen waarmee je de discussie toch aan zou kunnen gan. Stel je voor zeg,quote:Deze burgemeester gaat zelf elke vorm van debat uit de weg, als je lastig bent bestaat immers de kans dat je de dag niet in Rhenen doorbrengt.... daarmee gooit de bullebak meteen alle deuren voor je neus dicht.
Met mij valt heel goed te praten maar als mensen onzin beginnen uit te kramen dan spiegel ik dat gewoonquote:Op maandag 12 maart 2012 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
Met zelfverklaarde burgerrechtenactivisten ook niet!
Waar het om gaat is dat een burgemeester dit soort uitspraken niet hoort te doen. Ondertussen is hij niet ter verantwoording geroepen door zijn peers. M.a.w. ik leid daaruit af dat het kennelijk prima gevonden word dat deze man dit soort zaken roept in zijn hoedanigheid als burgervaderquote:Gelukkig is meneer de burgemeester niet heilig in Nederland en zijn er nog 734 andere kananelen waarmee je de discussie toch aan zou kunnen gan. Stel je voor zeg,
Alles onder het mom van schijnveiligheid tegenwoordig.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat komt er ook nog eens bij. Die mensen wonen daar gewoon en die hadden daar ook gewoond zonder dat de koningin langskwam. Wat denken ze daar in godsnaam aan te treffen? Machinegeweren?
Voorwerpen om te gooien heeft iedereen natuurlijk in huis.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik denk dat ze de burgemeester beter kunnen opsluiten, deze man zet immers kwaad bloed tegen het koningshuis met zijn ondoordachte uitspraken
Ze gaan je computer doorzoeken... ze gaan je papieren bekijken, de dildo in je nachtkastje vinden ze ook en daar gaan ze even een lolletje mee maken onderling. Voor die 10 gram wiet krijg je wellicht gewoon een waarschuwing.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef MaLo het volgende:
En wat nu als ik wel wat te verbergen heb maar dat is iets dat geen gevaar voor Bea en consorten oplevert?
Stel ik heb 10 gram wiet thuisliggen en dat vinden ze bij een huiszoeking. Mag niet, maar ik kan er Bea geen kwaad mee doen, ookal bekogel ik haar ermee. Word ik dan meteen bekeurd, of kijken ze puur en alleen naar zaken die mogelijk gevaar opleveren?
Als ze niet thuis zijn zullen ze wat te verbergen hebben, dus dan is het zaak een klopjacht te organiseren. En als ze niet opendoen: gewoon de deuren opentrappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Als dit doorgaat, kan het koningshuis in ieder geval wat mij betreft helemaal opgedoekt worden, dan is het geen leuke traditie meer. Ik had nooit veel tegen het koningshuis maar dit gaat echt te ver.
Trouwens, wat als mensen niet thuis zijn, niet open doen of liggen te slapen?
dan zullen ze ongetwijfeld je deur intrappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Als dit doorgaat, kan het koningshuis in ieder geval wat mij betreft helemaal opgedoekt worden, dan is het geen leuke traditie meer. Ik had nooit veel tegen het koningshuis maar dit gaat echt te ver.
Dan beuken de agenten van de Stasi gewoon je deur open, immers je hebt maar te zorgen dat je thuis bent als de koningin op bezoek komt.... toon eens een beetje meer respect nukubuquote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Niet mijn definitie van een goed gesprek...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
Met mij valt heel goed te praten maar als mensen onzin beginnen uit te kramen dan spiegel ik dat gewoon
Dat zijn nogal wat aannames. Bovendien zijn er wel degelijk reeds kamervragen in de maak... Je reactie is dan ook best voorbarig en overtrokken te noemen.quote:Waar het om gaat is dat een burgemeester dit soort uitspraken niet hoort te doen. Ondertussen is hij niet ter verantwoording geroepen door zijn peers. M.a.w. ik leid daaruit af dat het kennelijk prima gevonden word dat deze man dit soort zaken roept in zijn hoedanigheid als burgervader
Ik zei dat er met mij te praten valt, het hoeft echter niet een goed gesprek te zijn toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
Niet mijn definitie van een goed gesprek...
Poe héé.... de uitspraak is twee weken geleden al gedaan en nu is er nog steeds niks ondernomen. Als het dus aan zijn peers licht kan je al reeds gearresteerd, gewaterboard en weggewerkt zijn voordat er iemand iets van zegt....quote:Dat zijn nogal wat aannames. Bovendien zijn er wel degelijk reeds kamervragen in de maak... Je reactie is dan ook best voorbarig en overtrokken te noemen.
Sommige mensen denken misschien wél na voor ze wat roepen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
Poe héé.... de uitspraak is twee weken geleden al gedaan en nu is er nog steeds niks ondernomen.
Ja want het is inmiddels al 30 april en de eerste onschuldige burgers zijn al gearresteerd!?quote:Als het dus aan zijn peers licht kan je al reeds gearresteerd, gewaterboard en weggewerkt zijn voordat er iemand iets van zegt....
Er zijn kamervragen gesteldquote:Op maandag 12 maart 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
Sommige mensen denken misschien wél na voor ze wat roepen.En er is dus al wel wat ondernomen.
Nee.... nog niet gearresteerd maar wel reeds geïntimideerd.... door een burgemeester nota benequote:Ja want het is inmiddels al 30 april en de eerste onschuldige burgers zijn al gearresteerd!?
Worden, niet zijn. Het moet nog gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Er zijn kamervragen gesteld
Als hare majesteit 800 meter gaat lopen en alle bewoners gecontroleerd moeten gaan wonen op de dag zelf kan ik meniet voorstellen dat de heren politie grondig genoeg gaan zoeken om ook maar iets te vinden behalve wietplantages en van te voren opgestelde machinegeweren ter grote van een MG 42quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar ze naar gaan zoeken? Misschien naar een onder bed verstopte Suzuki Swift. Ik bedoel... wat wil die malloot hier nu mee gaan bereiken?
Omdat ze veertig kilometer westelijker de huizen willen doorzoeken?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... die Rhedenaren laten dit gewoon gebeuren? Er zijn nog geen mensen naar een rechter gestapt?
Ik zie het arrestatieteam al staanquote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze veertig kilometer westelijker de huizen willen doorzoeken?
Karst T. woonde toch ook niet naast de route?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze veertig kilometer westelijker de huizen willen doorzoeken?
En per waxinelichtje wat ze in je huis vinden mag je 1 maand brommen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze gaan je computer doorzoeken... ze gaan je papieren bekijken, de dildo in je nachtkastje vinden ze ook en daar gaan ze even een lolletje mee maken onderling. Voor die 10 gram wiet krijg je wellicht gewoon een waarschuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |