abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109002917
quote:
"Ik snap uw emotie maar ik zal u echt willen aanraden u zich daar niet tegen te verzetten want als u dat doet dan denk ik dat u op 30 april niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de politie Utrecht te Houten" :'(

Leve de Koningin, hoera, hoera, hoera w/
  maandag 12 maart 2012 @ 10:24:13 #252
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109003015
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat ook verbazingwekkend is, is dat mensen die hun mond vol hebben van vrijheden mensen willen deporteren naar Aziatische dictaturen... Of ze beschuldigen van Oost-Duitse geheime dienst praktijken. Zogenaamd omdat ze het beste voor hebben met de burgers en de vrijheid.

Dat vind ik nou verbazingwekkend.
Je vrijheden moet je verdedigen want anders ben je ze niet waard :Y
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_109003045
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef yyyentle het volgende:

[..]

"Ik snap uw emotie maar ik zal u echt willen aanraden u zich daar niet tegen te verzetten want als u dat doet dan denk ik dat u op 30 april niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de politie Utrecht te Houten" :'(

Ik mag aannemen dat hij verstek zal laten gaan bij de 4 mei-herdenking. Daar zou ik zijn aanwezigheid namelijk nogal hypocriet noemen. Een burgemeester die zijn burgers als verdachten behandelt zonder dat er überhaupt sprake is van een calamiteit is sowieso in het verkeerde land geboren.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 12 maart 2012 @ 10:25:32 #254
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_109003046
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
Je vrijheden moet je verdedigen want anders ben je ze niet waard :Y
Maar om dat nou op zo'n manier te doen... Is niet echt een toonbeeld van verlichting.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:25:43 #255
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109003051
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ja.... want wie niet mee wil werken aan deze Stasi praktijken is uiteraard een vijand van het regime en een gevaar voor de samenleving. Echt... waar haalt die burgemeester het gore lef vandaan?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 12 maart 2012 @ 10:33:29 #256
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109003214
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar om dat nou op zo'n manier te doen... Is niet echt een toonbeeld van verlichting.
Die burgemeester mag van mij van alles vinden maar hij mag niet zijn macht misbruiken om onwettige huiszoekingen uit te voeren. Er is geen enkele aanleiding tot het doen van huiszoekingen, deze bullebak maakt die bewoners gewoon bij voorbaat tot verdachten van een mogelijk misdrijf. Dat is geen teken van een verlichte bestuurder toch? Als volk krijg je de machthebbers die je verdient en ik vind dat wij in Nederland heel wat beters verdienen dan zo'n arrogante VVD burgemeester.

Het getuigd van weinig empathie en ratio dat je dit soort voorstellen en uitspraken doet, deze man is gewoon totaal ongeschikt voor het vak van burgemeester.
pi_109003219
Zijn we nou echt zo ver afgegleden dat mensen dit gewoon normaal vinden?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109003267
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat ook verbazingwekkend is, is dat mensen die hun mond vol hebben van vrijheden mensen willen deporteren naar Aziatische dictaturen... Of ze beschuldigen van Oost-Duitse geheime dienst praktijken. Zogenaamd omdat ze het beste voor hebben met de burgers en de vrijheid.

Dat vind ik nou verbazingwekkend.
Ja, want we kunnen beter dankbaar zijn dat we zulke politici hebben. Er is immers helemaal niks mis met het stelselmatig afbreken van privacy en burgerrechten onder het mom van veiligheid, terrorismebestrijding en/of de strijd tegen kindermisbruik. Sterker nog; dat moeten we met zijn allen juist toejuichen. Vooral omdat deze specifieke beslissing door een niet gekozen "volksvertegenwoordiger" genomen is.

Wat een farce... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_109003334
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kan zo'n wannabe-SS'er in vredesnaam burgemeester worden? :')
Wat is dat nou voor een stupide opmerking.
pi_109003385
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Die hadden er ook een handje van om zomaar huizen binnen te vallen. Niks stupide aan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109003388
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Godwin's zijn geoorloofd in dezen.
pi_109003397
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen? Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_109003438
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen? Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...
Volgens mij "verzet" je je volgens Van Oostrum al als je de deur niet wagenwijd opendoet meteen nadat de polizei in je woonstraat arriveert. :')
pi_109003450
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die hadden er ook een handje van om zomaar huizen binnen te vallen. Niks stupide aan.
Dat was dan eerder de Gestapo. Als je wil Godwinnen, moet je het wel goed doen! ;)
  maandag 12 maart 2012 @ 10:59:22 #265
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109003745
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Volgens mij "verzet" je je volgens Van Oostrum al als je de deur niet wagenwijd opendoet meteen nadat de polizei in je woonstraat arriveert. :')
Yep.... de man dreigt immers niet je emoties de boventoon te laten vieren... gewoon open die deur voor de mannen en vrouwen van de Securitate.... want anders ben je een ongehoorzame burger en dus een vijand van de staat en het regime. Wat een bullebak :r
  maandag 12 maart 2012 @ 11:06:12 #266
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109003913
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat voor suffe lamlul moet je wel niet zijn om niks te verbergen te hebben.
Everybody lies
  maandag 12 maart 2012 @ 11:08:08 #267
116015 SicSicSics
pi_109003964
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
Die burgemeester mag van mij van alles vinden maar hij mag niet zijn macht misbruiken om onwettige huiszoekingen uit te voeren.
Ben ik het helemaal mee eens.

quote:
Er is geen enkele aanleiding tot het doen van huiszoekingen,
Dat zou aan de rechter moeten zijn inderdaad. Of een officier van justitie in het geval van een Machtiging tot binnentreden.

quote:
deze bullebak maakt die bewoners gewoon bij voorbaat tot verdachten van een mogelijk misdrijf. Dat is geen teken van een verlichte bestuurder toch? Als volk krijg je de machthebbers die je verdient en ik vind dat wij in Nederland heel wat beters verdienen dan zo'n arrogante VVD burgemeester.
Fight fire with fire? Dat biedt oplossingen?

quote:
Het getuigd van weinig empathie en ratio dat je dit soort voorstellen en uitspraken doet, deze man is gewoon totaal ongeschikt voor het vak van burgemeester.
Zijn uitspraken zijn zeker opmerkelijk, zoniet ronduit dom te noemen. Maar dat betekend toch niet dat je, als rechtvaardig activist maar moet roepen dat de beste man gedeporteerd moet worden om wat hij zegt of vindt. Dan ben je geen haar beter dan de mensen waar je zo'n hekel aan zegt te hebben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_109003974
Als het op die manier moet kun je beter geen Koninginnedag meer vieren. De vrijheid van de een begint daar waar die van de ander stopt. Omdat de koningin langskomt? En wie gaat dat betalen?
  maandag 12 maart 2012 @ 11:09:27 #269
116015 SicSicSics
pi_109004001
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ja, want we kunnen beter dankbaar zijn dat we zulke activisten hebben. Er is immers helemaal niks mis met het stelselmatig roepen dat mensen op transport moeten onder het mom van vrijheid. Sterker nog; dat moeten we met zijn allen juist toejuichen. Vooral omdat deze specifieke beslissing door een niet gekozen "volksvertegenwoordiger" genomen is.

Wat een farce... :')
True that!
Fine, fuck you then!
pi_109004028
Ik vraag me werkelijk af waar ze naar gaan zoeken? Misschien naar een onder bed verstopte Suzuki Swift. Ik bedoel... wat wil die malloot hier nu mee gaan bereiken?
  maandag 12 maart 2012 @ 11:12:31 #271
116015 SicSicSics
pi_109004081
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat zou in jouw optiek een goede manier zijn om je burgerrechten te verdedigen?
Wat dacht je van redelijkheid. Debat. Openheid. Bijvoorbeeld?

quote:
Er is bij mijn weten overigens niet opgeroepen tot geweld tegen agenten die de huiszoekingen gaan uitvoeren, de burgemeester of het koninklijk huis, dus van "verzet" is (nog) geen sprake...
Dat werd er wel. Een normale discussie wordt aan de ene kant de mond gesnoerd omdat men meteen in een 'nazi-stuip' schiet en roept dat de betreffende bestuurder maar op transport gezet moet worden. Nog voor er eventueel een verheldering is geweest of enige vorm van uitleg.

Lekkere vrijheid heb je dan! O+
Fine, fuck you then!
pi_109004096
Waarom gaat de Koningin niet op haar eigen bordes staan? Dan kunnen de fans daar naartoe gaan om te zwaaien.
pi_109004106
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef yyyentle het volgende:
Waarom gaat de Koningin niet op haar eigen bordes staan? Dan kunnen de fans daar naartoe gaan om te zwaaien.
Daar kun je niet koekhappen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_109004207
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daar kun je niet koekhappen.
Maken ze daar maar wat grasveldjes in orde. Ik neem aan dat de koningin hier zelf ook nog iets over te zeggen heeft? Ze kan er voor kiezen om niet naar Rhenen te komen toch?
pi_109004220
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef yyyentle het volgende:
Ja, net zoals Juliana dat deed in haar tijd. Lijkt mij ook het beste, nu sommige burgemeesters kennelijk niet goed kunnen omgaan met koninklijk bezoek en zich daardoor als een despoot gaan gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')