Het is niet dat het de Koninklijke familie is die dit zo regelt he...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen met een zwarte Suzuki Swift op 30 April naar Rhenen, dat zal ze leren.
die zouden ook gewoon kunnen weigeren te komen als ze dit laten doorgaanquote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het is niet dat het de Koninklijke familie is die dit zo regelt he...
Dat dan weer wel ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die zouden ook gewoon kunnen weigeren te komen als ze dit laten doorgaan
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef YazooW het volgende:
Als dit in Syrie ofzo zou gebeuren zouden we nu met z'n allen van een grote schande spreken. Nu het in Nederland gebeurt hoor je er bijna helemaal niemand over.
De huizen van de mensen in de gemeentes waar de koningin komt worden ieder jaar doorzocht door de politie ? Dat is nieuw voor mijquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.
Serieus ja? Heb ik een paar jaar geleden niks van gemerkt!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gebeurt ieder jaar. Begrijp de ophef om die reden niet.
De huizen lopen kans om onderzocht te worden, meestal richt dit zich enkel op huizen die direct aan de route van de Koningin liggen. Geen idee voor welke periode dit het geval is. In ieder geval was dit het afgelopen jaar mogelijk. Daarnaast dien je ook aan te geven of je gedurende Koninginnedag aanwezig bent etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De huizen van de mensen in de gemeentes waar de koningin komt worden ieder jaar doorzocht door de politie ? Dat is nieuw voor mij
Hoe lang doen ze dat dan al - en heb je een bron ?
Ja, dit vind ik ook nog het meest trieste.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef ArnosL het volgende:
Jezus, wat een mafkees die burgemeester. We leven niet meer in de DDR waarbij alles en iedereen gecontroleerd wordt.
Nee, daar wordt een machtiging tot binnentreden genoemd. Maar die mag alleen bij accuut gevaar en voor maximaal 3 huizen worden gegeven. Al zou er sprake zijn van accuut gevaar, 3 huizen zou wel een erg korte route zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef Geralt het volgende:
Op pagina 1 worden wat wetsartikelen genoemd die men klaarblijkelijk kan/wil gebruiken, maar imo snijden die geen hout.
Ja dat is leuk maar bedoeld om die kinderverkrachter in zn huis op te pakken of iets dergelijks en niet om te kijken of iemand waxinelichtjes in huis heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Franknfurter het volgende:
Het binnentreden in een woning zonder toestemming van de bewoner is alleen geoorloofd in de gevallen bij of krachtens de wet bepaald, door hen die daartoe bij of krachtens de wet zijn aangewezen.
Artikel 12 van de grondwet
precies, gewoon uit principe.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Geralt het volgende:
Mocht ik daar wonen dan stapte ik naar de rechter. Absoluut. Die knurften hebben niets te zoeken in mijn huis en wens niet als crimineel behandeld te worden.
Ik zou het desnoods naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens brengen.
Het parkeren van een auto is sowieso verboden in het centrum van Rhenen. Ook in je eigen garage.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof ze allemaal weleens een Swift konden hebben klaarstaan achter de voordeur.
Daarnaast is het een machtiging tot binnentreden. Ik ben niet zeker of je daarmee ook de kasten enzo mag doorzoeken - wat mij wel handig lijkt als je wapens wil vinden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, daar wordt een machtiging tot binnentreden genoemd. Maar die mag alleen bij accuut gevaar en voor maximaal 3 huizen worden gegeven. Al zou er sprake zijn van accuut gevaar, 3 huizen zou wel een erg korte route zijn.
Bedankt voor de samenvatting. Precies zoals ik dacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef Franknfurter het volgende:
Privacyschending 'voorbereiding' noemen, een grapje maken over wat ze met je doen als je weigert en overal omheenlullen. Wat een smerige graftakkenlijer, bah. Oogaids krijg ik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |