Ik woon niet in rhenen. Maar ik zou ze graag een kopje koffie aanbieden. En alleen agenten zijn bevoegd om huiszoekingen te doen. Tang op varken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Post je naam en adres dan maar hier even. Dan kunnen we gezellig met zijn allen langskomen om te zien of je geen wapens in huis hebt om een van ons te vermoorden.
Veiligheid voor alles immers.
Z'n gezin verbranden gaat wellich wat ver. Maar een molotovje tegen de gevel moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:38 schreef Sicstus het volgende:
8 pagina's vol huilies alweerAls puntje bij paaltje komt doen jullie toch helemaal niks. In de jaren 80 hadden we tenminste nog RaRa, die hadden dat burgemeestersvarken wel even tot de orde geroepen middels een molotovcocktailtje door de ruit ofzo. Jammer dat dat voorbij is.
We komen vanmiddag langs voor het installeren van de live webcam in jouw WC, slaapkamer en badkamer. Ook zullen we je medisch dossier en je bankgegevens publiceren. Veiligheid voor alles.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Heb jij wat te verbergen ofzo? Veiligheid voor alles, lijkt me logisch.
Zelfstandig logisch nadenken is een bedreiging voor de staat. Ik denk dat we jou maar eens van terrorisme of pedofilie moeten beschuldigen zodat je eindeloos in voorarrest gehouden kan worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die dader kwam uit iemands huis rijden met z'n auto? Had thuis duidelijk op zijn muur geschreven dat hij een aanslag ging plegen? Woonde zelf in Apeldoorn? Wha?
Hmmm, wat zou de Koningin te verbergen hebben dat ze zo bang is dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen
Ik ben om! Het is een goede zaak om zo idioot te doen als het om onze rijkste uitkeringstrekster gaat...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:39 schreef Perico het volgende:
Word ik ook gearresteerd als ik DAG TRIX! roep?
Iedereen wordt dan verdacht. Komen ze bij mij binnen, zien ze mijn WOII DVD's, denken ze geheel ten onrechte dat ik nazi fan ben en ga ik als de waxinelicht gooier voor onbeperkte tijd achter slot en grendel.
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat voor suffe lamlul moet je wel niet zijn om niks te verbergen te hebben.
http://www.elsevier.nl/we(...)or-Koninginnedag.htmquote:Kamervragen over huiszoekingen voor Koninginnedag
vrijdag 9 maart 2012 17:27
De gemeente Rhenen wil huiszoekingen laten uitvoeren in voorbereiding voor Koninginnedag. Het staatshoofd bezoekt de Utrechtse stad dit jaar. Wie niet mee wil werken aan de huiszoekingen, riskeert een celstraf.
GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi meldt aan elsevier.nl dat hij Kamervragen over de kwestie gaat stellen.
De burgemeester van Rhenen, VVD’er Joost van Oostrum, antwoordt op een vraag of bewoners ook kunnen weigeren aan huiszoekingen mee te doen dat dit niet mogelijk is.
Arresteren
‘Ik snap uw emotie, maar ik raad u aan zich daar niet tegen te verzetten. Want als u dat doet, dan denk ik dat u met Koninginnedag niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de gemeente Utrecht, te Houten,’ zegt Van Oostrum op een bijeenkomst voor bewoners.
Vanwege het drama in Apeldoorn neemt Rhenen extra veiligheidsmaatregelen. Bewoners mogen ook hun auto’s en brommers op 30 april niet op straat parkeren en er worden extra beveiligingscamera’s geplaatst.
Ondanks het ongeluk van prins Friso wordt Koninginnedag wel gewoon gevierd, met een bezoek van de koninklijke familie aan Rhenen en Veenendaal.
Privacy
Vanwege de huiszoekingen nomineerde de beweging Bits of Freedom de gemeente Rhenen voor de Big Brother-award voor privacyschendingen.
De prijs ging echter naar het Korps Landelijke Politiediensten vanwege het gebruik van spyware en het hacken van hackingslachtoffers.
Heeft iemand Hitler al genoemd?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)or-Koninginnedag.htm
wat een ontzettende idiootquote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)or-Koninginnedag.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |