Dan vindt je het vast niet erg als de overheid overal in jouw huis camera's ophangt en iedere minuut die je thuis bent over je schouders mee kijkt. Je hebt niets te verbergen...toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen
Op internet is er altijd wel iemand die de mening die jij als volstrekt sarcastisch neerzet daadwerkelijk heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 13:19 schreef ems. het volgende:
Btw, ik zie dat een hoop mensen nog eens sarcasme moeten opzoeken. Minimaal 3 pagina's staan vol met gehap op niets
Lees mijn eerdere post in dit topic; dit is helemaal niet nieuw.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik vind het echt te bizar voor woorden, ongehoord dit allemaal kan, nog erger dat er amper een haan naar kraait. We zijn ver afgegleden als samenleving. Als je dit 20 jaar geleden was gedaan was het land te klein geweest.
Precies. Sowieso is het een officiele vrije dag, en dan moet een vrouw op leeftijd die een hele zware baan heeft die dag ook nog eens aan het werk, en dan ook nog eens dat werk? Een schande is het.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef ems. het volgende:
Als die muts nou lekker in haar paleis blijft zijn alle problemen gewoon opgelost.
Schaap. Er bestaat ook zoiets als burgerrechten en privacy. Dit land is tot een ddr aan het worden in een modern jasje. Heb je dat niet door ofsow?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Wij kiezen toch voor een regering? Wij vertrouwen de huidige regering dus ook met zijn allen. Lijkt me dan ook dat we niets te vrezen hebben voor deze huiszoekingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schaap. Er bestaat ook zoiets als burgerrechten en privacy. Dit land is tot een ddr aan het worden in een modern jasje. Heb je dat niet door ofsow?
Zijn punt is dat "vrezen" of "angst" er niets mee te maken heeft. Je hoeft niets te verbergen te hebben om niet te willen dat mensen jouw eigen huis binnenkomen om rond te kijken zonder dat jij daar zelf iets over mag zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef kontknager het volgende:
[..]
Wij kiezen toch voor een regering? Wij vertrouwen de huidige regering dus ook met zijn allen. Lijkt me dan ook dat we niets te vrezen hebben voor deze huiszoekingen.
Als het leven van onze koningin in gevaar is dan is het een kleine moeite om de DKDB binnen te laten. Stel dat iemand een vuurwapen thuis heeft liggen..quote:Op zondag 5 februari 2012 13:08 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zijn punt is dat "vrezen" of "angst" er niets mee te maken heeft. Je hoeft niets te verbergen te hebben om niet te willen dat mensen jouw eigen huis binnenkomen om rond te kijken zonder dat jij daar zelf iets over mag zeggen.
Wij kiezen geen regering. Daar ga je al de mist in. Je tweede zin is helemaal om te huilen...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef kontknager het volgende:
[..]
Wij kiezen toch voor een regering? Wij vertrouwen de huidige regering dus ook met zijn allen.
stel dat je gewoon geen willekeurige mensen je huis binnen wil hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef kontknager het volgende:
[..]
Als het leven van onze koningin in gevaar is dan is het een kleine moeite om de DKDB binnen te laten. Stel dat iemand een vuurwapen thuis heeft liggen..
Ja, stel dat iemand een vuurwapen thuis heeft liggen om een aanslag te plegen. Denk je dan echt dat ze dat vuurwapen netjes in het zicht bij de voordeur leggen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef kontknager het volgende:
[..]
Als het leven van onze koningin in gevaar is dan is het een kleine moeite om de DKDB binnen te laten. Stel dat iemand een vuurwapen thuis heeft liggen..
Jij hebt veel te verbergen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Ik heb mijn privacy te verbergen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Zo kan ik redenen gaan verzinnen om op iedere dag en ieder uur wel iemand bij je naar binnen te sturen. In je eigen huis. Zonder dat je daar bezwaar tegen mag maken, want dan wordt je opgepakt. En waag het niet op vakantie te gaan.. want die deur moet open.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef kontknager het volgende:
[..]
Zin 1: Wij kiezen de partijen, de regering kiest zichzelf. De populairste partij bij de burgers hoeft nog niet in de regering te zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef kontknager het volgende:
[..]
Wij kiezen toch voor een regering? Wij vertrouwen de huidige regering dus ook met zijn allen. Lijkt me dan ook dat we niets te vrezen hebben voor deze huiszoekingen.
Kleine kans dat ze daar dit soort maatregelen treffen dan. Te veel weerstand. Mss dat den 'Ollander dat ook maar eens moet gaan doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan de koningin niet eens Kanaleneiland bezoeken?
Veiligheid > privacyquote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zin 1: Wij kiezen de partijen, de regering kiest zichzelf. De populairste partij bij de burgers hoeft nog niet in de regering te zitten.
Zin 2: Tjah, slaap lekker...
Zin 3: Je hoeft niets te verbergen te hebben om op je privacy te staan.
Jij zou een ideal stuk voetvolk zijn voor noord korea.
Post je naam en adres dan maar hier even. Dan kunnen we gezellig met zijn allen langskomen om te zien of je geen wapens in huis hebt om een van ons te vermoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |