wat een fucking BS zeg... ooit van privacy gehoord? of van onschuldig tot tegendeel is bewezen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Heb jij wat te verbergen ofzo? Veiligheid voor alles, lijkt me logisch.
Vind het jammer dat demonstreren nu nog alleen gedaan wordt door occupy-debielen en dat anderen alles maar over zich heen laten gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef kontknager het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren in nederland. Dit gebeurt uitsluitend in landen die sterk nationalistisch zijn. Zoals bv frankrijk en de vs.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
Wat als ik op de route woon, een eigen garage heb met daarin een auto heb die al een tijd niet wil starten... Ben ik dan toch verplicht mijn auto te (laten) repareren of deze UIT mijn EIGEN garage te laten slepen omdat er geen auto's in de garages mogen staan?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
Wat als ik op de route woon, een eigen garage heb met daarin een auto heb die al een tijd niet wil starten... Ben ik dan toch verplicht mijn auto te (laten) repareren of deze UIT mijn EIGEN garage te laten slepen omdat er geen auto's in de garages mogen staan?
Demo op 30 aprilquote:
Ik geloof niet dat het daarom gaat...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen
Leg uit...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Behalve het verplichte thuiszijn en het moeten verplaatsen van je auto. Erg jammer als je al een vakantie oid had geboekt of die dag liever ergens anders wilde zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Troll!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Behalve het verplichte thuiszijn en het moeten verplaatsen van je auto. Erg jammer als je al een vakantie oid had geboekt of die dag liever ergens anders wilde zijn.
Precies, en al die mensen die anders die dag hun huis hadden moeten laten doorzoeken zouden dan gewoon bij haar op de koffie kunnen komen. Is het toch nog een feestje van het volk, de beveiliging een stuk goedkoper en dezelfde mensen mogen meedoen. Hoezee.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef ems. het volgende:
Als die muts nou lekker in haar paleis blijft zijn alle problemen gewoon opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |