Deze man weet!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
omdat symboolpolitiek de shit is tegenwoordig!
Natuurlijk veel te makkelijk dit... Maar waarschijnlijk gaat hij zich daarachter verschuilen... Op z'n twitter zie ik ook dat hij de hele tijd vooral de nadruk probeert te leggen op hoe feestelijk alles wel niet zal zijn. Lekker de aandacht proberen af te leidenquote:„Als er aanleiding voor is, kunnen we woningen screenen”, zegt de Rhenense burgemeester Joost van Oostrum.
http://www.gelderlander.n(...)te-Koninginnedag.ece
Waarschijnlijk een APV.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:10 schreef grrrbeer het volgende:
Misschien moet de koningin haar duurbetaalde, almaar laaghangender togus maar flaunten daar waar de mensen het allemaal willen
Op grond van welk artikel kunnen ze trouwens je huis doorzoeken? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Zonder ook maar de minste juridische kennis waag ik te betwijfelen of je dergelijke ingrijpende zaken even met een APV regelt.quote:
Lijkt me niet al te moeilijk, die man ziet er niet bijster snugger uit dus zal wel iets van een wachtwoord zijn met de naam van zijn hond/vrouw/dochter of iemand anders waarmee hij het bed deelt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef Nielsch het volgende:
Misschien kan Anonymous uit wraak de website van de burgemeester platleggen...
http://www.joostvanoostrum.nl/
Reactie:quote:Bazzhen:
@JoostvOostrum Dat snap ik wel, maar bestaat er in dit soort gevallen blijkbaar niet meer zoiets als privacy?
Wat is dit nou weer voor koldervergelijking die de burgemeester maaktquote:JoostvOostrum:
@Bazzhen privacy gaat ook niet op bij het oprollen van bv een wietplantage. Daar hadden we er vorig jaar ook >5 van in de gem. Rhenen.
Waarom denk je dat de overheid een gewelds en wapenmonopolie heeft? Niet voor de veiligheid van de burgers hoor. Die wordt alleen maar minder omdat nette burgers niet meer weerzaam zijn. Het verbod op wapenbezit is in 1908 ingevoerd om de ultieme macht van de staat veilig te stellen en revoluties te voorkomen. In de VS is de overheid juist heel bang voor de burger. Uitzonderingen zijn staten als NY en california waar het wapenbezit sterk aan banden is gelegd. In die staten worden het vaakst burgerrechten geschonden door de overheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het acute gevaar moet bewezen worden.
Dat acute gevaar kan per definitie niet bewezen worden.
Ik zou het ook tot het europese gerechtshof brengen.
Mensen durven geen nee meer te zeggen tegen hun eigen regering.
Ze moeten bang zijn voor ons en niet andersom.
Wordt wat alleen maar minder?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef kontknager het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de overheid een gewelds en wapenmonopolie heeft? Niet voor de veiligheid van de burgers hoor. Die wordt alleen maar minder...
De veiligheid. Het is waanzin dat wetsgetrouwe burgers compleet weerloos worden gehouden. En dat alleen maar zodat een regering de bevolking kan onderdrukken door middel van idiote belastingen, huiszoekingen en intimidatiequote:
Dan denken ze dat je iets te verbergen hebt en rammen ze je deur eruit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef TripleS het volgende:
Aangezien ik daar woon is de kans groot dat ze bij me aanbellen , ze mogen blijven bellen want ze komen er niet in.
De auto mag dagen niet in de omgeving staan, erg handig.
Maar dan zet ik de auto toch in de garage? Oh wacht....dat mag ook niet!!
Ik ben nog aan het bedenken wat ik kan doen , vind het allemaal de grootste kolder dat hele gebeurenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef Psy-freak het volgende:
Begint toch wel tijd te worden voor demonstraties
Is toch idioot?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef kontknager het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je iets te verbergen hebt en rammen ze je deur eruit.
Kijk maar uit. Als je een waxine lichtje gooit bergen ze je ook voor jaren op. Het kan allemaal in dit vrije democratische land.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken wat ik kan doen , vind het allemaal de grootste kolder dat hele gebeuren
Zal niet gebeuren in nederland. Dit gebeurt uitsluitend in landen die sterk nationalistisch zijn. Zoals bv frankrijk en de vs.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken wat ik kan doen , vind het allemaal de grootste kolder dat hele gebeuren
Ik ben ook bezigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Lekker democratisch inderdaad. Een waxinelichtje damnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Als je een waxine lichtje gooit bergen ze je ook voor jaren op. Het kan allemaal in dit vrije democratische land.
Ik vind het echt te bizar voor woorden, ongehoord dit allemaal kan, nog erger dat er amper een haan naar kraait. We zijn ver afgegleden als samenleving. Als je dit 20 jaar geleden was gedaan was het land te klein geweest.
wat een fucking BS zeg... ooit van privacy gehoord? of van onschuldig tot tegendeel is bewezen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Heb jij wat te verbergen ofzo? Veiligheid voor alles, lijkt me logisch.
Vind het jammer dat demonstreren nu nog alleen gedaan wordt door occupy-debielen en dat anderen alles maar over zich heen laten gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef kontknager het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren in nederland. Dit gebeurt uitsluitend in landen die sterk nationalistisch zijn. Zoals bv frankrijk en de vs.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
Wat als ik op de route woon, een eigen garage heb met daarin een auto heb die al een tijd niet wil starten... Ben ik dan toch verplicht mijn auto te (laten) repareren of deze UIT mijn EIGEN garage te laten slepen omdat er geen auto's in de garages mogen staan?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
Wat als ik op de route woon, een eigen garage heb met daarin een auto heb die al een tijd niet wil starten... Ben ik dan toch verplicht mijn auto te (laten) repareren of deze UIT mijn EIGEN garage te laten slepen omdat er geen auto's in de garages mogen staan?
Demo op 30 aprilquote:
Ik geloof niet dat het daarom gaat...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen
Leg uit...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Behalve het verplichte thuiszijn en het moeten verplaatsen van je auto. Erg jammer als je al een vakantie oid had geboekt of die dag liever ergens anders wilde zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef kontknager het volgende:
Troll!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Behalve het verplichte thuiszijn en het moeten verplaatsen van je auto. Erg jammer als je al een vakantie oid had geboekt of die dag liever ergens anders wilde zijn.
Precies, en al die mensen die anders die dag hun huis hadden moeten laten doorzoeken zouden dan gewoon bij haar op de koffie kunnen komen. Is het toch nog een feestje van het volk, de beveiliging een stuk goedkoper en dezelfde mensen mogen meedoen. Hoezee.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef ems. het volgende:
Als die muts nou lekker in haar paleis blijft zijn alle problemen gewoon opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |