Ach, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Doe maar niet, die gast is toch pedo?
quote:
Het is een voorbeeld, ik ben geen lid van dat tijdschrift en ik woon ook niet in Rhenen. Je kan je ook zorgen maken om anderen dan jezelf toch?quote:
De AIVD weet waarschijnlijk niet zo goed wat ze hier nu mee moeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze jou naar aanleiding van dit soort teksten wellicht nog wel met een huiszoeking verblijden.
Nee man... die staat dagen vooraf al klaar...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Als er al iemand is die met een snipergun een aanslag wil plegen op de Koningin, dan zal die persoon er echt wel voor zorgen dat z'n wapen niet in het zicht ligt maar ergens goed verstopt onder de vloer.
Ik vrees dat jouw posts steeds vaker een WTF! momentje bij mensen oproepen in plaats van dat het een bijdrage levert aan de discussie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dat bedoel ik met mijn post.
https://twitter.com/#!/joostvoostrumquote:Burgemeester in Rhenen, 3 kids,man van een lieve vrouw en wielerkampioen (volharding & axa valleirenners)
Ow, vandaar die playboyverzameling. Ouwe rukker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik woon bij mijn ouders
omdat symboolpolitiek de shit is tegenwoordig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar na 4 pagina's is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou eigenlijk willen vinden bij een huiszoeking. En wat heeft het voor nut om de huizen in Rhenen te doorzoeken als iemand met kwade bedoelingen bij wijze van spreken een paar uurtjes van tevoren uit Papua New Guinea
is geland op schiphol, de auto/fiets/benenwagen pakt en zijn plannen uitvoert.
Wapens, zoals theelichtjes en zwarte Suzuki's. Denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar na 4 pagina's is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou eigenlijk willen vinden bij een huiszoeking.
Als ze "alleen even binnen willen kijken" is het echt compleet nutteloos.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze zo'n grondige huiszoeking willen doen, zo eentje die ze ook doen bij mensen die werkelijk verdacht worden van een ernstig misdrijf, of dat ze gewoon even de woning binnen lopen en vluchtig kijken.
Bij een grondige 'echte' huiszoeking, haalt men volgens mij echt alles overhoop (inclusief kledingkast e.d.) en gaat men daarnaast ook opzoek naar verborgen ruimtes.
Het vluchtig kijken heeft volgens mij weinig toegevoegde waarde aangezien mensen makkelijk dingen kunnen verstoppen ergens onderaan in de kledingkast of ergens anders. Een grondige huiszoeking kan echter materiele schade met zich meebrengen en daarnaast ook zorgen voor een bende is huis.
In beide gevallen vind ik het trouwens absoluut NOT DONE ivm deze gelegenheid, maar een grondige huiszoeking zou zelfs nog een stapje zieker zijn. En de niet grondige zinloos en in dat geval de vraag: waarom mensen op groffe wijze lastigvallen zonder dat het toegevoegde waarde heeft?
Het slaat ook gewoon nergens op. Iemand met kwade bedoelingen kan net zo goed een dorp verderop zitten. Of wordt Rhenen drie dagen van tevoren hermetisch afgesloten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze zo'n grondige huiszoeking willen doen, zo eentje die ze ook doen bij mensen die werkelijk verdacht worden van een ernstig misdrijf, of dat ze gewoon even de woning binnen lopen en vluchtig kijken.
Bij een grondige 'echte' huiszoeking, haalt men volgens mij echt alles overhoop (inclusief kledingkast e.d.) en gaat men daarnaast ook opzoek naar verborgen ruimtes.
Het vluchtig kijken heeft volgens mij weinig toegevoegde waarde aangezien mensen makkelijk dingen kunnen verstoppen ergens onderaan in de kledingkast of ergens anders. Een grondige huiszoeking kan echter materiele schade met zich meebrengen en daarnaast ook zorgen voor een bende is huis.
In beide gevallen vind ik het trouwens absoluut NOT DONE ivm deze gelegenheid, maar een grondige huiszoeking zou zelfs nog een stapje zieker zijn. En de niet grondige zinloos en in dat geval de vraag: waarom mensen op groffe wijze lastigvallen zonder dat het toegevoegde waarde heeft?
Ach so, dan snap ik die huiszoekingen ook beter. Alle wapens liggen gewoon netjes klaar bij de deur...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee man... die staat dagen vooraf al klaar...
Ah of ik een sniper hebt liggen? Jazeker ik heb hem zojuist opgepoetst voor U.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach so, dan snap ik die huiszoekingen ook beter. Alle wapens liggen gewoon netjes klaar bij de deur...
Uiteraard. Inclusief op papier het plan om de koningin te vermoorden uitgewerkt inclusief medeplegers, enz.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef Nielsch het volgende:
Ach so, dan snap ik die huiszoekingen ook beter. Alle wapens liggen gewoon netjes klaar bij de deur...
Hej, ze gaan nu wel optreden tegen boerkasloeries! Met man en macht!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef Franknfurter het volgende:
'Nuchter Nederland' dit weer..![]()
Het is toch niet normaal dat de politie en regering steeds verder gaan in het verpesten van het dagelijks leven. Mensen die gewoon hun leventje willen leiden moeten ten onrechte opdraaien voor het falen van de politie, die te lui, te dom of te slap zijn om de werkelijke bedreigingen aan te pakken.
Toch alleen als ze geen cavia's hoeven te redden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hej, ze gaan nu wel optreden tegen boerkasloeries! Met man en macht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |