Dus van het hoofd van de politie. Want dat is de burgemeester per definitie. Met andere woorden: De politie geeft zichzelf toestemming.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een machtiging tot binnentreden is een volmacht van de burgemeester. binnen.
Zo heel erg traditie is het niet hoor, WA heeft bij oma Juliana nog gewoon op het bordes gestaan, pas sinds Beatrix koningin is zoekt de koninklijke familie het volk op op koninginnedag.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:29 schreef quo_ het volgende:
Laat de koningin maar lekker thuisblijven zou ik zeggen. En dat terwijl ik over het algemeen behoorlijk pro-oranje ben.
Met vergaande veiligheidsmaatregelen op straat bij zo'n bezoek is prima te leven maar dit soort huiszoekingen gaat veel te ver. Stasi methoden kun je anno 2012 nog prima in noord korea toepassen maar bij ons is daar geen plaats voor.
Maar even doordenken kan nooit kwaad......
Koningin Beatrix blijft echt niet heel erg lang meer op de troon en dit soort toestanden biedt WA natuurlijk de ideale gelegenheid om afscheid te nemen van een beknellende traditie waar hij altijd al vreselijk de pest aan heeft gehad. Er wordt nu bewust een schepje bovenop gedaan qua veiligheidsmaatregelen en overlast. Zodat straks zonder gezichtverlies en kwade gezichten kan worden gezegd dat hij graag de traditie had voortgezet maar dat het te gevaarlijk en te ingrijpend is om nog langer dit soort grootschalige happenings te organiseren.
En eerlijk gezegd gun ik het WA dat hij zelf kan regelen hoe zijn verjaardag wordt gevierd.
Vooral de houder...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Snel! Verberg die zak waxinelichtjes!
Je vergeet het Duitse accent, dan klinkt het nog beterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Snel! Verberg die zak waxinelichtjes!
Nee. Rhenen valt binnen de regio Utrecht. De korpsbeheerder van het korps Utrecht is de burgemeester van de stad Utrecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus van het hoofd van de politie. Want dat is de burgemeester per definitie. Met andere woorden: De politie geeft zichzelf toestemming.
Aleid Wolfsen is degene die over de hele regio beheerder is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Rhenen valt binnen de regio Utrecht. De korpsbeheerder van het korps Utrecht is de burgemeester van de stad Utrecht.
Dit dus! Dit is echt pure waanzin we leven hier gvd niet in de DDR.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:42 schreef vosss het volgende:
Bij mij kwamen ze er niet in.
Val maar op een hoop. Ik heb niets te verbergen, maar die kaffers kwamen niet binnen hier.
Die konden me arresteren en dan alsnog binnen komen, maar dan deed ik ze een proces aan hun broek.
In Nederland geldt nog altijd onschuldig tot schuldig bevonden.
Die flikkers hebben niks te zoeken in je huis zonder dat men een redelijke verdenking heeft.
Daarnaast moeten ze ook nog een huiszoekingsbevel op zak hebben.
Ik geloof niet dat een rechter ze dat geeft.
Ja, vind ik ook. Beter schaffen ze de monarchie meteen af.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:12 schreef CafeRoker het volgende:
komen ze kijken of iemand nog een swift in de gang heeft ofzo.
Op deze manier kunnen ze koninginnedag beter afschaffen.
Lever jij lekker vrijwillig je burgerrechten in.. idioot. Waarom verhuis je niet direct naar Noord Korea.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef youssef90 het volgende:
[..]
Allemaal stoere praat en je snapt het niet echt.
Die agenten komen dan gewoon binnen, desnoods de deur even tijdelijk verwijderen.
Maar goed, jij bent stoer en laat die agent buiten in de kou staan
We zijn niet allemaal zo labiel als jijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
En jij staat zeker weer vooraan om te schreeuwen hoe erg het is als er weer een ramp gebeurt
"acuut gevaar", dat lijkt me toch eerder iets dat van toepassing is als iemand me binnen heeft zien gaan met houten kratten met daarop als afzender Kalasjnikov N.V. Het feit dat een 73-jarige juffrouw langs denk te moeten lopen is heel iets anders dan "acuut gevaar".quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een machtiging tot binnentreden is een volmacht van de burgemeester. Die is in dit geval zo gegeven gezien het 'acute gevaar' dat er iets niet pluis is achter de voordeur. En anders heb je altijd nog Misdaad Anoniem waar toevallig een tip is binnengekomen.
Net als de pandbrigades in diverse gemeentes, die komen hoe dan ook bij je binnen.
Als er drie maanden van te voren over acuut gevaar gesproken wordt dient het hoe dan ook niet door te gaan. Veel te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:05 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
"acuut gevaar", dat lijkt me toch eerder iets dat van toepassing is als iemand me binnen heeft zien gaan met houten kratten met daarop als afzender Kalasjnikov N.V. Het feit dat een 73-jarige juffrouw langs denk te moeten lopen is heel iets anders dan "acuut gevaar".
Gestapoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit dus! Dit is echt pure waanzin we leven hier gvd niet in de DDR.
Gestapo praktijken
Ik heb zo'n vermoeden dat ze jou naar aanleiding van dit soort teksten wellicht nog wel met een huiszoeking verblijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En als je op vakantie bent toevallig word je deur ingebeukt, al je huisraad overhoop gegooid en doorspit en kom je thuis is je deur kapot en je huis is een chaos dankzij die k**ker-oranje-vereniging en die ty***-wouten.
Als je wel thuis bent, wordt slechts alleen al je huisraad omgegooid en doorgespit. Leuk, een paar wouten die dan even ook je Playboycollectie komen bekijken en in je fotoalbums van je familie komen kijken. Echt gezellig man.
Ik hoop dat al die wouten, die oranje-verenigingen en verder alle verantwoordelijken sterven aan een zeer pijnlijke en uiterst langzame dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |