abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 11:16:36 #276
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109004222
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:12 schreef SicSicSics het volgende:

Wat dacht je van redelijkheid. Debat. Openheid. Bijvoorbeeld?

Met omhooggevallen regenten valt niet te praten, die doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben.

quote:
Dat werd er wel. Een normale discussie wordt aan de ene kant de mond gesnoerd omdat men meteen in een 'nazi-stuip' schiet en roept dat de betreffende bestuurder maar op transport gezet moet worden. Nog voor er eventueel een verheldering is geweest of enige vorm van uitleg.

Lekkere vrijheid heb je dan! O+
Deze burgemeester gaat zelf elke vorm van debat uit de weg, als je lastig bent bestaat immers de kans dat je de dag niet in Rhenen doorbrengt.... daarmee gooit de bullebak meteen alle deuren voor je neus dicht.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 12 maart 2012 @ 11:16:41 #277
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_109004223
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar ze naar gaan zoeken? Misschien naar een onder bed verstopte Suzuki Swift. Ik bedoel... wat wil die malloot hier nu mee gaan bereiken?
Dat komt er ook nog eens bij. Die mensen wonen daar gewoon en die hadden daar ook gewoond zonder dat de koningin langskwam. Wat denken ze daar in godsnaam aan te treffen? Machinegeweren? :')
Voorwerpen om te gooien heeft iedereen natuurlijk in huis.
  maandag 12 maart 2012 @ 11:18:07 #278
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109004275
Het is trouwens ook wel de toon die de muziek maakt. Als er hier een agent aanbelt om e.e.a. te overleggen rondom die dag zou ik daar niet afwijzend tegenover staan.

Maar deze uitspraak: Burgemeester Van Oostrum waarschuwde de tegenstanders van de huiszoekingen om mee te werken, omdat ze anders gearresteerd kunnen worden.

Dan denk ik echt, zoveel overlast bezorgen voor iets waar ik niet om vraag en het dan zo durven brengen, flikkerstraal maar gauw op. Kom me maar arresteren dan.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109004281
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat komt er ook nog eens bij. Die mensen wonen daar gewoon en die hadden daar ook gewoond zonder dat de koningin langskwam. Wat denken ze daar in godsnaam aan te treffen? Machinegeweren? :')
Iedereen die waxinelichthouders in huis heeft gaat gewoon preventief op transport naar Houten.

Weet je zeker dat het volk niet voor de voeten loopt als ze Rhenen bezoekt. Dat is er immers niet. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 12 maart 2012 @ 11:22:29 #280
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109004402
Ik denk dat ze de burgemeester beter kunnen opsluiten, deze man zet immers kwaad bloed tegen het koningshuis met zijn ondoordachte uitspraken :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 12 maart 2012 @ 11:23:47 #281
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_109004437
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
Met omhooggevallen regenten valt niet te praten, die doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben.
Met zelfverklaarde burgerrechtenactivisten ook niet! O+

quote:
Deze burgemeester gaat zelf elke vorm van debat uit de weg, als je lastig bent bestaat immers de kans dat je de dag niet in Rhenen doorbrengt.... daarmee gooit de bullebak meteen alle deuren voor je neus dicht.
Gelukkig is meneer de burgemeester niet heilig in Nederland en zijn er nog 734 andere kananelen waarmee je de discussie toch aan zou kunnen gan. Stel je voor zeg,
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_109004526
En wat nu als ik wel wat te verbergen heb maar dat is iets dat geen gevaar voor Bea en consorten oplevert?
Stel ik heb 10 gram wiet thuisliggen en dat vinden ze bij een huiszoeking. Mag niet, maar ik kan er Bea geen kwaad mee doen, ookal bekogel ik haar ermee. Word ik dan meteen bekeurd, of kijken ze puur en alleen naar zaken die mogelijk gevaar opleveren?
  maandag 12 maart 2012 @ 11:32:02 #283
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109004658
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:23 schreef SicSicSics het volgende:

Met zelfverklaarde burgerrechtenactivisten ook niet! O+

Met mij valt heel goed te praten maar als mensen onzin beginnen uit te kramen dan spiegel ik dat gewoon :*

quote:
Gelukkig is meneer de burgemeester niet heilig in Nederland en zijn er nog 734 andere kananelen waarmee je de discussie toch aan zou kunnen gan. Stel je voor zeg,
Waar het om gaat is dat een burgemeester dit soort uitspraken niet hoort te doen. Ondertussen is hij niet ter verantwoording geroepen door zijn peers. M.a.w. ik leid daaruit af dat het kennelijk prima gevonden word dat deze man dit soort zaken roept in zijn hoedanigheid als burgervader ;(
pi_109004703
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Alles onder het mom van schijnveiligheid tegenwoordig.
pi_109004706
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik denk dat ze de burgemeester beter kunnen opsluiten, deze man zet immers kwaad bloed tegen het koningshuis met zijn ondoordachte uitspraken :P
Inderdaad. :+

Als dit doorgaat, kan het koningshuis in ieder geval wat mij betreft helemaal opgedoekt worden, dan is het geen leuke traditie meer. Ik had nooit veel tegen het koningshuis maar dit gaat echt te ver.

Trouwens, wat als mensen niet thuis zijn, niet open doen of liggen te slapen?
pi_109004806
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef MaLo het volgende:
En wat nu als ik wel wat te verbergen heb maar dat is iets dat geen gevaar voor Bea en consorten oplevert?
Stel ik heb 10 gram wiet thuisliggen en dat vinden ze bij een huiszoeking. Mag niet, maar ik kan er Bea geen kwaad mee doen, ookal bekogel ik haar ermee. Word ik dan meteen bekeurd, of kijken ze puur en alleen naar zaken die mogelijk gevaar opleveren?
Ze gaan je computer doorzoeken... ze gaan je papieren bekijken, de dildo in je nachtkastje vinden ze ook en daar gaan ze even een lolletje mee maken onderling. Voor die 10 gram wiet krijg je wellicht gewoon een waarschuwing.
pi_109004839
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Als dit doorgaat, kan het koningshuis in ieder geval wat mij betreft helemaal opgedoekt worden, dan is het geen leuke traditie meer. Ik had nooit veel tegen het koningshuis maar dit gaat echt te ver.

Als ze niet thuis zijn zullen ze wat te verbergen hebben, dus dan is het zaak een klopjacht te organiseren. En als ze niet opendoen: gewoon de deuren opentrappen. B-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109004954
quote:

[..]

dan zullen ze ongetwijfeld je deur intrappen.

Uit protest zouden mensen gewoon massaal de wijk moeten ontvluchten.
  maandag 12 maart 2012 @ 11:42:34 #289
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109004967
quote:

[..]

Dan beuken de agenten van de Stasi gewoon je deur open, immers je hebt maar te zorgen dat je thuis bent als de koningin op bezoek komt.... toon eens een beetje meer respect nukubu o|O
  maandag 12 maart 2012 @ 11:43:44 #290
116015 SicSicSics
pi_109005006
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
Met mij valt heel goed te praten maar als mensen onzin beginnen uit te kramen dan spiegel ik dat gewoon :*
Niet mijn definitie van een goed gesprek... :D

quote:
Waar het om gaat is dat een burgemeester dit soort uitspraken niet hoort te doen. Ondertussen is hij niet ter verantwoording geroepen door zijn peers. M.a.w. ik leid daaruit af dat het kennelijk prima gevonden word dat deze man dit soort zaken roept in zijn hoedanigheid als burgervader ;(
Dat zijn nogal wat aannames. Bovendien zijn er wel degelijk reeds kamervragen in de maak... Je reactie is dan ook best voorbarig en overtrokken te noemen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 maart 2012 @ 11:47:47 #291
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109005121
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef SicSicSics het volgende:

Niet mijn definitie van een goed gesprek... :D

Ik zei dat er met mij te praten valt, het hoeft echter niet een goed gesprek te zijn toch?

quote:
Dat zijn nogal wat aannames. Bovendien zijn er wel degelijk reeds kamervragen in de maak... Je reactie is dan ook best voorbarig en overtrokken te noemen.
Poe héé.... de uitspraak is twee weken geleden al gedaan en nu is er nog steeds niks ondernomen. Als het dus aan zijn peers licht kan je al reeds gearresteerd, gewaterboard en weggewerkt zijn voordat er iemand iets van zegt.... :|W
pi_109005194
Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Zelfs Ronnie_Bravo zou dit veroordelen. Dit moet een grap zijn.
  maandag 12 maart 2012 @ 11:54:05 #293
116015 SicSicSics
pi_109005305
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
Poe héé.... de uitspraak is twee weken geleden al gedaan en nu is er nog steeds niks ondernomen.
Sommige mensen denken misschien wél na voor ze wat roepen. :D En er is dus al wel wat ondernomen.

quote:
Als het dus aan zijn peers licht kan je al reeds gearresteerd, gewaterboard en weggewerkt zijn voordat er iemand iets van zegt.... :|W
Ja want het is inmiddels al 30 april en de eerste onschuldige burgers zijn al gearresteerd!?
Fine, fuck you then!
  maandag 12 maart 2012 @ 11:58:46 #294
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_109005427
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:

Sommige mensen denken misschien wél na voor ze wat roepen. :D En er is dus al wel wat ondernomen.

Er zijn kamervragen gesteld :')

quote:
Ja want het is inmiddels al 30 april en de eerste onschuldige burgers zijn al gearresteerd!?
Nee.... nog niet gearresteerd maar wel reeds geïntimideerd.... door een burgemeester nota bene :7
pi_109005571
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Er zijn kamervragen gesteld :')
Worden, niet zijn. Het moet nog gebeuren. ;)
pi_109005624
Maar goed... die Rhedenaren laten dit gewoon gebeuren? Er zijn nog geen mensen naar een rechter gestapt?
pi_109005798
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar ze naar gaan zoeken? Misschien naar een onder bed verstopte Suzuki Swift. Ik bedoel... wat wil die malloot hier nu mee gaan bereiken?
Als hare majesteit 800 meter gaat lopen en alle bewoners gecontroleerd moeten gaan wonen op de dag zelf kan ik meniet voorstellen dat de heren politie grondig genoeg gaan zoeken om ook maar iets te vinden behalve wietplantages en van te voren opgestelde machinegeweren ter grote van een MG 42
pi_109006185
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... die Rhedenaren laten dit gewoon gebeuren? Er zijn nog geen mensen naar een rechter gestapt?
Omdat ze veertig kilometer westelijker de huizen willen doorzoeken? :+
pi_109006362
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik zie het arrestatieteam al staan :'). "Oeps, zijn we niet in Rhenen dan?" :')
pi_109006591
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Karst T. woonde toch ook niet naast de route?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')