Ze kunnen het weer van 1 dag nog niet eens voorspellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Lukt niet meer, de komende drie dagen vriest het.
Er zit een enorm verschil tussen teletekst en de koekenbakkers op de radio en de echte meteorologie hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ze kunnen het weer van 1 dag nog niet eens voorspellen
In het zuidwesten kans op een bui, ik heb van 5:00 vanmorgen tot 18:00 vanavond op een boot gezeten in Zeeland, en geen druppel regen gezien (wel een schitterende dag weer vissen). Vanmorgen niets gehoord over mist, en op de terugweg was het bij Meerkerk mistig, vanmorgen zeiden ze dat het vanavond nog niet ging vriezen, en hier gaat de temperatuur al richting 0 en zijn de strooiwagens al door de straat gekomen.
Wrijf het er maar in, daar woon ik dus (en mijn arme konijntjes ook ;'( ). Een beetje kou zodat je lekker kunt schaatsen vind ik best, maar dit is me te extreem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef horned_reaper het volgende:
Hier de pluim voor Twente![]()
[ afbeelding ]
Vervang "komt" door "zou kunnen komen".quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
Die pluimen begin ik steeds meer te snappen maar kan ik (volgens de prognoses) concluderen dat het dinsdag 7 Feb pas weer rond het nulpunt komt?
Dat wordt een knoepert van een ijslaag, dat vind ik dan wel weer leuk. We hebben vandaag voor dochter Zandstra Easy Gliders gekochte, kan ze mooi schaatsenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Elfstedentocht komt eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Oh god, Djeez in het topic, wat gaat er nu weer op de fp komen.
Ik ronsel stemmen voor een Elfstedentocht. Bij tien stemmen volgt een bericht op de fpquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Oh god, Djeez in het topic, wat gaat er nu weer op de fp komen.
Die staan al stilquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Waren ze in Friesland niet al met de gemalen aan het pielen voor betere ijsvorming?
De elfstedentocht van 1986 had 23 jaar moeten wachten. 15 jaar valt dus nog meequote:
In 1985 was ook er ook een tochtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
De elfstedentocht van 1986 had 23 jaar moeten wachten. 15 jaar valt dus nog mee
Heerlijke beelden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Mercer het volgende:
15 jaar geleden alweerGemiddeld is de tussenpoze korter dan 15 jaar, alleen tussen '63 en '85 zat een groot gat
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Mercer het volgende:
15 jaar geleden alweerGemiddeld is de tussenpoze korter dan 15 jaar, alleen tussen '63 en '85 zat een groot gat
Dat was een uitzonderingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
De elfstedentocht van 1985 had 23 jaar moeten wachten. 15 jaar valt dus nog mee
In '56 geen winaar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik tochquote:
Zat ik net ook naar te kijken, was nieuwsgierigquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat ik net ook naar te kijken, was nieuwsgierig
Na gedeelde overwinningen in 1933 en 1940, werd dit verschijnsel door de organisatie verboden. Jan van der Hoorn, Aad de Koning, Jeen Nauta, Maus Wijnhout en Anton Verhoeven overtraden in 1956 echter deze regel toen ze als eersten de finish overschreden. Zij werden niet gediskwalificeerd, maar er werd geen winnaar uitgeroepen.
Was ook lang idd. In 1979 was de winter koud genoeg, maar lag er teveel sneeuw, zonder die sneeuw was het dat jaar wel gelukt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die bedoelde ik toch![]()
![]()
Dan was het 22 jaar, ook lang.
Dit is pas het begin he? Als een tsunami blijft de kou binnenstromen, overdag zullen de waarden niet veel hoger liggen dan nuquote:
Volgende week = ná volgend weekend als je het zo leest... Dus geenquote:Op zondag 29 januari 2012 08:11 schreef Qwea het volgende:
Knmi sprak eerst van na volgend weekend kans op zachter weer, ennu in de loop van volgende week
Volgende week begint morgen lijkt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:11 schreef Qwea het volgende:
Knmi sprak eerst van na volgend weekend kans op zachter weer, ennu in de loop van volgende week
Ja, ik dacht juist dat ze eerst zeiden dat het pas na de 11de zou kunnen gaan switchenquote:Op zondag 29 januari 2012 08:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgende week = ná volgend weekend als je het zo leest... Dus geenmaar
![]()
!
Ik had mijn booster unit voor mijn convector radiator al van de tijdschakelaar gehaalt omdat ik dat dacht dat de CV vannacht wel aan zou springen. Kom ik vannochtend beneden is het nog steeds 16.5 gradenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:22 schreef Cootz het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld door de temperaturen van vannacht... Hoe erg kan je met het weer meeleven als het iets bijzonderder wordt..:s
Hier regio Amersfoort zakt de temperatuur inderdaad ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:49 schreef Againzender het volgende:
Sinds 6 uur vanochtend alleen maar kouder geworden hier in Amsterdam. Hoezo transportkou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |