Ze kunnen het weer van 1 dag nog niet eens voorspellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Lukt niet meer, de komende drie dagen vriest het.
Er zit een enorm verschil tussen teletekst en de koekenbakkers op de radio en de echte meteorologie hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ze kunnen het weer van 1 dag nog niet eens voorspellen
In het zuidwesten kans op een bui, ik heb van 5:00 vanmorgen tot 18:00 vanavond op een boot gezeten in Zeeland, en geen druppel regen gezien (wel een schitterende dag weer vissen). Vanmorgen niets gehoord over mist, en op de terugweg was het bij Meerkerk mistig, vanmorgen zeiden ze dat het vanavond nog niet ging vriezen, en hier gaat de temperatuur al richting 0 en zijn de strooiwagens al door de straat gekomen.
Wrijf het er maar in, daar woon ik dus (en mijn arme konijntjes ook ;'( ). Een beetje kou zodat je lekker kunt schaatsen vind ik best, maar dit is me te extreem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef horned_reaper het volgende:
Hier de pluim voor Twente![]()
[ afbeelding ]
Vervang "komt" door "zou kunnen komen".quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
Die pluimen begin ik steeds meer te snappen maar kan ik (volgens de prognoses) concluderen dat het dinsdag 7 Feb pas weer rond het nulpunt komt?
Dat wordt een knoepert van een ijslaag, dat vind ik dan wel weer leuk. We hebben vandaag voor dochter Zandstra Easy Gliders gekochte, kan ze mooi schaatsenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Elfstedentocht komt eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Oh god, Djeez in het topic, wat gaat er nu weer op de fp komen.
Ik ronsel stemmen voor een Elfstedentocht. Bij tien stemmen volgt een bericht op de fpquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Oh god, Djeez in het topic, wat gaat er nu weer op de fp komen.
Die staan al stilquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Waren ze in Friesland niet al met de gemalen aan het pielen voor betere ijsvorming?
De elfstedentocht van 1986 had 23 jaar moeten wachten. 15 jaar valt dus nog meequote:
In 1985 was ook er ook een tochtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
De elfstedentocht van 1986 had 23 jaar moeten wachten. 15 jaar valt dus nog mee
Heerlijke beelden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Mercer het volgende:
15 jaar geleden alweerGemiddeld is de tussenpoze korter dan 15 jaar, alleen tussen '63 en '85 zat een groot gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |