Die zijn inderdaad erg 2011 ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
In de winter valt het gelukkig mee, maar er zijn er zat die met smart wachten totdat ze ze in april uit de kast kunnen trekken.
Volgende keer als ik er een tegenkom maak ik pics.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Slippers in de winter?
Dat moet ik nog zien.
en bandshirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Niks mis met slippers. Da's geen afknapper voor mij.
Wat wel een afknapper is: G star shirts
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgende keer als ik er een tegenkom maak ik pics.
Brofist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Slippers in de winter?
Dat moet ik nog zien.
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van G-Star shirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Niks mis met slippers. Da's geen afknapper voor mij.
Wat wel een afknapper is: G star shirts
Maar wat als je gevoelige ogen hebt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Zonnebril ten alle tijden ophouden is ook een afknapper.
Nickelson jassen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van G-Star shirts?
Dan maak ik een uitzondering. Zo'n gentleman ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
Maar wat als je gevoelige ogen hebt?
Daar zijn jullie mannen beter in thuis misschien..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
G-Spot Shirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar zijn jullie mannen beter in thuis misschien..
nickelson jassen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk, maar ik heb geen idee.
Tik em aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh.
Bovendien hebben mannen die ook.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee. Vuilnisjassen zijn unisex.
Vuilniszakken zijn inderdaad niet echt aan geslacht gebonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee. Vuilnisjassen zijn unisex.
Houden zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
ik draag toch echt geen nickelson jas.
Nipple twister?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer dat we geen brofist kunnen doen.
Draag dan een old western duster. Dat laat de vijand tijdens een duel denken dat je groter bent dan je bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ik draag alleen maar van die jassen a'la russische legerofficier jas.
Hou jij de tel bij. Dat lukt mij echt niet meer inmiddels.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is pas na 7 keer aantikken.
Dan is ze tenminste geen Twilightlezer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef nicknicknickname het volgende:
Nog een afknapper: meisjes die uit hun mond stinken van de knoflook(ja zelfde meisje
)
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is ze tenminste geen Twilightlezer.
Altijd in overleg: of alletwee knoflooksaus, of geen van beiden knoflooksaus over de shoarmaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef nicknicknickname het volgende:
Nog een afknapper: meisjes die uit hun mond stinken van de knoflook(ja zelfde meisje
)
We hadden niet afgesprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Altijd in overleg: of alletwee knoflooksaus, of geen van beiden knoflooksaus over de shoarma
Nee, ik keek het gewoon omdat ik depressief was.quote:
Oh.. Ok. Verder is alles wel goed en alles?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, ik keek het gewoon omdat ik depressief was.
was eenmalig. En ik was stoned.
Jah heur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Ok. Verder is alles wel goed en alles?
+6quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Mijn vrouwelijke metgezel voor de avond is gearriveerd. Ik wens iedereen een fijne avond en een extra brofist voor mijn:
[ afbeelding ]
Ik kan zoenenquote:
Ondanks je geile stem + bijbehorende brabo accent zeg ik toch nee.quote:
Goede ja. Maar dan wel voor vrouwenquote:
Klopt, maar mijn ervaring leert dat mannen gemiddeld toch slechter zoenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede ja. Maar dan wel voor vrouwenVerbazingwekkend hoe veel slechte zoeners er zijn
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nastyquote:
Daar heb ik dan net weer geen ervaring mee maar ik geloof je graag!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ervaring leert dat mannen gemiddeld toch slechter zoenen.
wat is deze.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ondanks je geile stem + bijbehorende brabo accent zeg ik toch nee.
Ze hebben alleen zichzelf ermee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nasty
Ik kan niet geloven dat het echt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zichzelf ermee.
Ik vind het wel geil. Hap hap hap. Ik wil nu ook weten hoe ze pijptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nasty
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zichzelf ermee.
Ze hebben nog geen verstand van wat goed is en wat niet. Dat scheeltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.
Alsof zij pijptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil. Hap hap hap. Ik wil nu ook weten hoe ze pijpt
Ik wil het niet, maar toch bestaat dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat het echt is.
Bestaan er vrouwen die niet pijpen?quote:
Ja echt, waar zitten ze met hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als ik geen herkansingen blijk te hebben, ben ik van de partijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen verstand van wat goed is en wat niet. Dat scheelt
Ga je nog liften of?
Daar heb je een punt ja... gezien het voor beide de eerste keer is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.
Aldoende leert men?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.
YEAH!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als ik geen herkansingen blijk te hebben, ben ik van de partij
Ow. Oke. Naja. Zo boeiend is het meestal niet dusquote:
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:56 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet pijpen wat is deze
ik vind beffen juist geweldig om te doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ook
Klopt. Mits onderhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ook
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.quote:
Vulvavreesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dan is het: ok go.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.
Klinkt op een vreemde manier opwindendquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.
Vreemd? Allerminst.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt op een vreemde manier opwindend
Vrouwen die koken en vervolgens alle groentes doodkoken. Weg smaak, weg vitamines, weg knapperigheidquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die alleen maar ongezond eten en niet van fruit en groente houden is ook een afknapper voor mij
Evenals de opmerking: "Ik ben toch geen konijn"
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die alleen maar ongezond eten en niet van fruit en groente houden is ook een afknapper voor mij
Dat ook al. Of sowieso je kookkunsten afkeuren en roepen ''mijn moeder kookte veel lekkerder''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een kneus. Of had ie gewoon zin om zelf te koken voortaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:02 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dat ook al. Of sowieso je kookkunsten afkeuren en roepen ''mijn moeder kookte veel lekkerder''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |