Die zijn inderdaad erg 2011 ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
In de winter valt het gelukkig mee, maar er zijn er zat die met smart wachten totdat ze ze in april uit de kast kunnen trekken.
Volgende keer als ik er een tegenkom maak ik pics.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Slippers in de winter?
Dat moet ik nog zien.
en bandshirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Niks mis met slippers. Da's geen afknapper voor mij.
Wat wel een afknapper is: G star shirts
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgende keer als ik er een tegenkom maak ik pics.
Brofist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Slippers in de winter?
Dat moet ik nog zien.
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van G-Star shirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Niks mis met slippers. Da's geen afknapper voor mij.
Wat wel een afknapper is: G star shirts
Maar wat als je gevoelige ogen hebt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Zonnebril ten alle tijden ophouden is ook een afknapper.
Nickelson jassen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van G-Star shirts?
Dan maak ik een uitzondering. Zo'n gentleman ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
Maar wat als je gevoelige ogen hebt?
Daar zijn jullie mannen beter in thuis misschien..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
G-Spot Shirts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar zijn jullie mannen beter in thuis misschien..
nickelson jassen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk, maar ik heb geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |