Ik haal ze meestal van de markt. Ongezouten maar ook ongebrand. Tja, wat is duur ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Eten jullie trouwens vaak ongezouten cashewnoten? Ik at dat vroeger vaak, maar die dingen zijn fucking duur geworden, of ligt dat aan mij?
Op de markt bij zo'n notenkraamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal van de markt. Ongezouten maar ook ongebrand. Tja, wat is duur ?
Respect, vorig jaar rond deze tijd gestopt met buiten cardio, mn enkels waren er ook gelukkiger meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Jemig net terug van wat sprints, echt verschrikkelijk koud buiten. Kost teveel energie nu om warm te blijven, was niet vooruit te branden.
Train je waus met maus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
http://streep-je-slank.nl/
Moet toch wel een succesje mee te halen zijn door een streep-je-breed.nl in de lucht te krijgen. Ethisch onverantwoord breed worden voor skinnyboys.
Daarna 8%-en-onder-de-zonnebank met Dokter Frank. Squat je mank met Dokter Frank. 150 kg 1RM op de bank met Dokter Frank. Kaskraker dit.
Ik heb vaak het idee gehad om een buikspier apparaat te ontwikkelen, proposal opstellen en binnenharken. Als dat soort types het kunnen met een dieetplan en natuurlijk al die idioten op tell sell, dan kan iedereen het met de juiste stappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Moet toch wel een succesje mee te halen zijn door een streep-je-breed.nl in de lucht te krijgen. Ethisch onverantwoord breed worden voor skinnyboys.
Daarna 8%-en-onder-de-zonnebank met Dokter Frank. Squat je mank met Dokter Frank. 150 kg 1RM op de bank met Dokter Frank. Kaskraker dit.
Om heel eerlijk te zijn, als je kijkt naar de pagina "Hoe werkt het", dan is het nog best een degelijk programma. Het idee is er en het wordt in een aardig jasje gestoken. Ze hameren op een gevarieerd dieet, en het is geen extreem crashdieet of eenzijdig dieet. Het probleem is dat ze geen rekening houden met je persoonlijke onderhoud en een algemeen doel stellen van 1300 kcal. Ook "krijg je meer streepjes" als je >30 min sport/beweegt. Ook tonen ze hoeveel kcal producten bevatten etc, en kan je in bepaalde mate dus zelf een dieet samenstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
zo lekker is t niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Als je niet in de cut bent, toch juist nice? Lekker dooreten. nom nom nom
Tuurlijk, zeer goede site.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze:
www.leangains.com
Hahaha jij bent echt een troll he, dat Samsung filmpje op je youtube.quote:
Hej, geen grappen met mijn idoolquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt een troll he, dat Samsung filmpje op je youtube.
En deze op je blog..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2012 03:01:10 ]
Ga ik morgen mee beginnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze:
www.leangains.com
De tering 1300 calorierenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zijn 350 calorien ofzo (bij 500ml kwark)?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nadeel van dat trainen vind ik toch dat ik de hele dag met een hongergevoel/het idee dat ik moet eten rondloop. Ik heb het idee dat ik nu alweer honger begin te krijgen, terwijl ik een half uurtje geleden een bak kwark en een appel genuttigd heb..
Als je binnen een uur na een eetmoment alweer honger krijgt betekend dat je vorige maaltijd niet genoeg was. Mss eet je te weinig carbs ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nadeel van dat trainen vind ik toch dat ik de hele dag met een hongergevoel/het idee dat ik moet eten rondloop. Ik heb het idee dat ik nu alweer honger begin te krijgen, terwijl ik een half uurtje geleden een bak kwark en een appel genuttigd heb..
Hoe?quote:
plus een stuk fruit is vooral suikers = snelle koolhydraten. Als je het vervangt door koolhydraten die geen suikers zijn (rijst, aardappelen, crackers, groene groentes, etc.) dan heeft je lichaam meer tijd nodig om ze af te breken, en duurt het langer voor je het volgende hongermoment krijgt.quote:
Fructose wordt helemaal niet zo snel opgenomen, en dat is toch wel een significant deel van fruitsuikers. Verder zit er in fruit veel vezel, wat de opname van de suikers vertraagd. Daarom ben ik het maar gedeeltelijk eens dat fruit snelle koolhydraten is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
plus een stuk fruit is vooral suikers = snelle koolhydraten. Als je het vervangt door koolhydraten die geen suikers zijn (rijst, aardappelen, crackers, groene groentes, etc.) dan heeft je lichaam meer tijd nodig om ze af te breken, en duurt het langer voor je het volgende hongermoment krijgt.
die ecto's zijn inderdaad een prima motivatie om te gaan trainen, zo wil je er niet uitzienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |