waarom niet verder gaan met madcow of wendler bijv?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik neem aan dat je hem tegenwoordig wel staand doet Chuck_Norris?
Zelf ben ik eruit, ik ga verder met SS na een deload, daarna elke workout weer gewicht erbij.
Die squat moet naar 120+, bench naar 80+, deadlift naar 150+. Overhead press heb ik ook verwaarloosd door Rip's 'deload when plateau'ing for x workouts' te negeren, te lang met 47 kg gerotzooid. Ja, deze muis is BOOS op zijn eigenwijze ectoinstinct.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Kroc het volgende:
[..]
waarom niet verder gaan met madcow of wendler bijv?
SS. Daarvoor deed ik een 3-day split.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef Zith het volgende:
Ik zit er ook al maanden vast mee![]()
Wat heb jij gedaan om dit te overkomen?
wat een troll postquote:Op maandag 30 januari 2012 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat m'n pens niet te groot wordt. Hoef ik ook niet als idioot te cutten.
Heeft wenig te maken met lekkerder/niet lekkerder vinden.quote:
Ik heb ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens m´n vrouw ben ik op mijn 45ste gereset neer mijn 30ste.
En na je 40ste wordt het leven alleen maar beter, dus je krijgt nòg een bonus binnenkort!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde.
Heel mijn leven een ecto van +2 meter geweest (eigenlijk nog wel natuurlijk), en na mijn 35ste begon er een buikje en iets hangend bovenlichaam bij te komen.
Met 36 jaar weer begonnen met trainen,een vierdaagse split, en nu met 38/39 jaar een beter lichaam dan ik in mijn jeugd had
Mijn BMI is 28, en ik hoop over een half jaar op 30 te zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
Selectie op basis van BMI. En als je veel lean body mass hebt?
Beter gebruiken ze waist-to-height of waist-to-hip ratio, als ze dan toch willen onderscheiden op basis van cijfertjes.
Gemiddelde, gezonde, vet percentages voor vrouwen liggen op 25 - 31%, en voor mannen op 18 - 24%. Pas boven 32% + (vrouwen) en 25% + (mannen) kom je in het obese. Dus die grens moet wat hoger dan 20% liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:00 schreef Weissman het volgende:
Idd, BMI is in dit geval een slechte graadmeter. Ik zou eerder iedereen met een bf-percentage boven de 20% extra gaan belasten, per 3% 5 euro meer ofzo.
Oeps, dat waren US standaarden. Ik kan me voorstellen dat ze hier anders liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef Weissman het volgende:
Het was juist een poging om het gemiddelde straatbeeld beter te krijgen, iets hoger kan wel. Zo kan je voorkomen dat het nageslacht ook een frikadellen-generatie wordt.
Valt genoeg op internet te vinden denk ik wat de voordelen zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even wat inspiratie nodig.
Is 1 van jullie, terwijl je BB deed, gestopt met roken? En zo ja,wat waren de merkbare verschillen?
Indeed, ik probeer mezelf redenen te geven om te stoppen met roken.![]()
Ik, vorig jaar ergens maar toen trainde ik nog als een drol op poten dus daar kan ik helaas niet aan refereren. Ik zou het nu nog weleens willen vergelijken maar heb de discipline niet om te stoppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even wat inspiratie nodig.
Is 1 van jullie, terwijl je BB deed, gestopt met roken? En zo ja,wat waren de merkbare verschillen?
Indeed, ik probeer mezelf redenen te geven om te stoppen met roken.![]()
Ik haal ze meestal van de markt. Ongezouten maar ook ongebrand. Tja, wat is duur ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Eten jullie trouwens vaak ongezouten cashewnoten? Ik at dat vroeger vaak, maar die dingen zijn fucking duur geworden, of ligt dat aan mij?
Op de markt bij zo'n notenkraamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal van de markt. Ongezouten maar ook ongebrand. Tja, wat is duur ?
Respect, vorig jaar rond deze tijd gestopt met buiten cardio, mn enkels waren er ook gelukkiger meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Jemig net terug van wat sprints, echt verschrikkelijk koud buiten. Kost teveel energie nu om warm te blijven, was niet vooruit te branden.
Train je waus met maus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
http://streep-je-slank.nl/
Moet toch wel een succesje mee te halen zijn door een streep-je-breed.nl in de lucht te krijgen. Ethisch onverantwoord breed worden voor skinnyboys.
Daarna 8%-en-onder-de-zonnebank met Dokter Frank. Squat je mank met Dokter Frank. 150 kg 1RM op de bank met Dokter Frank. Kaskraker dit.
Ik heb vaak het idee gehad om een buikspier apparaat te ontwikkelen, proposal opstellen en binnenharken. Als dat soort types het kunnen met een dieetplan en natuurlijk al die idioten op tell sell, dan kan iedereen het met de juiste stappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Moet toch wel een succesje mee te halen zijn door een streep-je-breed.nl in de lucht te krijgen. Ethisch onverantwoord breed worden voor skinnyboys.
Daarna 8%-en-onder-de-zonnebank met Dokter Frank. Squat je mank met Dokter Frank. 150 kg 1RM op de bank met Dokter Frank. Kaskraker dit.
Om heel eerlijk te zijn, als je kijkt naar de pagina "Hoe werkt het", dan is het nog best een degelijk programma. Het idee is er en het wordt in een aardig jasje gestoken. Ze hameren op een gevarieerd dieet, en het is geen extreem crashdieet of eenzijdig dieet. Het probleem is dat ze geen rekening houden met je persoonlijke onderhoud en een algemeen doel stellen van 1300 kcal. Ook "krijg je meer streepjes" als je >30 min sport/beweegt. Ook tonen ze hoeveel kcal producten bevatten etc, en kan je in bepaalde mate dus zelf een dieet samenstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |