http://lmgtfy.com/?q=adidas+weightlifting+shoequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Zith het volgende:
Iemand een idee waar je powerlift-schoenen kan kopen (en nee, geen all-stars)?
Idd, die zoek ik, maar wil niet vanuit de USA of Duitsland importeren. Ben bang dat ik een foute maat koop en dat ik het terug moet sturen enzo. Ik zou graag een winkel in willen lopen om te passenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=adidas+weightlifting+shoe
Bij mij gros ook. En de vrouwen die er rondlopen, lopen er rond om flink wat overtollige kilogrammen kwijt te raken.quote:
Hier 90% van de tijd ook. Ik denk dat er net een klas ofzo afgelopen was, of moest beginnen.quote:
Krachthonk ligt naast de route richting de Zumba-lessen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
Interessant artikel Sneek.
Hier is het krachthonk een aparte ruimte waar er nauwelijks vrouwen komen
Da's bij mijn gym altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef Snakey het volgende:
Maar overal waar ik keek waren er vreselijk lekkere vrouwmensen.![]()
Beetje ´welcome to the candy store´.
maat van mij. Haalt zijn motivatie uit t eten nu. Groeit als een babyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even wat inspiratie nodig.
Is 1 van jullie, terwijl je BB deed, gestopt met roken? En zo ja,wat waren de merkbare verschillen?
Indeed, ik probeer mezelf redenen te geven om te stoppen met roken.![]()
Ah interessantquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef Snakey het volgende:
Voor degenen die het intereseert. Een indirect gevolg van roken op BB is het bekende minder zuurstof, uithoudingsvermogen enz. Maar, in het kort:
Belangrijker is dat uit onderzoek is gebleken dat bij rokers een vehoogde activiteit van het gen voor myostatine aanwezig is. Myostatine houdt spiergroei tegen zodat we er niet als dit uit gaan zien:
[ afbeelding ]
Zo zullen wij er niet snel uit gaan zien.Maar bij dit beest hebben ze dus met z'n Myostatine geknoeid zodat hij veel meer spier ontwikkeld, en dus meer vlees.
Kortom, de verhoogde activiteit van myostatine zorgt voor een tragere spiergroei. Een nieuwe reden op mijn lijstje om te stoppen met roken.![]()
"Smoking is a potent inhibitor of the muscle protein synthetic machinery"
http://www.ergogenics.org/gezondheid140.html
Dat kan ik me voorstellen. Het wordt voor mij, na zo´n 33 jaar roken, nogal een leegte ineens denk ik. Dus ik zal dat waarschijnlijk met iets op moeten vullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maat van mij. Haalt zijn motivatie uit t eten nu. Groeit als een baby
heb wel een lange lulquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef Kroc het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen met een kort sleutelbeen?
Die heeft iedereen op FOK!quote:
Hoe meet of weet je zoiets?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Kroc het volgende:
Ik bedoelde qua botstructuur en het lichaam wat je kan krijgen:
http://www.bodybuilding.com/fun/ronharris16.htm
ik schijn alles tegen te hebben puur esthetisch
staat grotendeels uitgelegd in het artikelquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft iedereen op FOK!
[..]
Hoe meet of weet je zoiets?
Net 110kg squat gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker getraind, 3x5x95 squat 3x5x41 OHP 3x5x70 pendlay row 2x8 chinups 2xfailure pullups en een shitload aan cable rows en pulldowns. Vrijdag 3x5x100 squat etc etc, kijken hoelang ik het kan volhouden.
Ook nog boys leren deadliften, een deed het voor de eerste keer en de ander leer ik het wel vaker maar zijn onderrug is zo messed up door slechte houding etc dat hij zijn onderrug alleen maar kan bollen. Tips? Gaan glute-ham raises helpen?
De klachten over strakke hamstrings ook, zo herkenbaar.
Rippetoe komt wel eens studenten tegen die niet weten hoe ze hun rug moeten aanspannen, nooit geleerd hoe een normale rug hoort te staan, en al helemaal niet hoe het moet bij squat/deadlift.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker getraind, 3x5x95 squat 3x5x41 OHP 3x5x70 pendlay row 2x8 chinups 2xfailure pullups en een shitload aan cable rows en pulldowns. Vrijdag 3x5x100 squat etc etc, kijken hoelang ik het kan volhouden.
Ook nog boys leren deadliften, een deed het voor de eerste keer en de ander leer ik het wel vaker maar zijn onderrug is zo messed up door slechte houding etc dat hij zijn onderrug alleen maar kan bollen. Tips? Gaan glute-ham raises helpen?
Ga ik zo in bed lezen.Vandaag rug getrained dus ik kan sowieso niet meer normaal zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef Kroc het volgende:
[..]
staat grotendeels uitgelegd in het artikel
Alle carbs of alleen fructose / glucose? Dat HFCS een grote boosdoener is ben ik het helemaal mee eens, maar dat zou niet zo heel controversiëel zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Controversieel figuur die Taubes. Zegt dat carbs de boosdoener is van alle moderne welvaartsziektes: obesitas, hart- en vaatziekten, alzheimer en vormen van kanker.
Iemand ook gelezen?
De relatie carbs/insuline, dus zetmeel, sucrose, glucose, HFCS. De geraffineerde suikershit. In mindere mate, uiteraard, fruit e.d. en niet de fibrous/leafy carbs, zoals in sla, spinazie, brocolli.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Alle carbs of alleen fructose / glucose? Dat HFCS een grote boosdoener is ben ik het helemaal mee eens, maar dat zou niet zo heel controversiëel zijn.
Niet doen. Zitten al in je Whey shake. Losse capsules of pillen zijn een afrader, financieel gezien, nuttige gezien, en beter voor je maag.quote:
RDL's doen, en steeds progressief dieper gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ze bieden het hier wel op een lucratieve manier aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet doen. Zitten al in je Whey shake. Losse capsules of pillen zijn een afrader, financieel gezien, nuttige gezien, en beter voor je maag.
Wat anders DMAA ligt weer eens onder vuur, nu door het Amerikaanse leger!
http://www.stripes.com/military-probe-adding-to-skepticism-of-dmaa-1.167088
[ afbeelding ]
Bij mij lopen er niet veel vrouwen maar die paar die er lopen zijn allemaal atletes, hockeymeiden, judokas, etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij mij gros ook. En de vrouwen die er rondlopen, lopen er rond om flink wat overtollige kilogrammen kwijt te raken.
Komt er al eens 'n leuk Pools wijffie binnen, dan hoort ze meestal bij een of andere anabolenpool.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze bieden het hier wel op een lucratieve manier aan.![]()
http://dmaapowder.net/
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net 110kg squat gedaan![]()
Breed staan werkt echt chiller.
Zagen trouwens keer 2 gasten deadliften... hield eentje zn rug heel erg bol.
Gingen we er wat van zeggen... was meteen klaar en ze liepen weg![]()
Kwam wel weer mooi uit zodat ik de rek kon gebruiken
Alright, thanks!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Rippetoe komt wel eens studenten tegen die niet weten hoe ze hun rug moeten aanspannen, nooit geleerd hoe een normale rug hoort te staan, en al helemaal niet hoe het moet bij squat/deadlift.
Hij laat ze supermans doen
Romanian deadlifts gaan het worden dus. Thanks voor je hulp!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
RDL's doen, en steeds progressief dieper gaan.
Verder een defranco warmingup doen, maar ook bijv kijken naar wat thai boxers doen.
Ook bij een warmingup een lunges doen, dus geen gewicht, en je bewegende pootje alle kanten op zetten (dus vooruit, schuin vooruit, zijwaarts, schuin zijwaarts, achter, overnemen met andere been en rondje zo afmaken).
maar tip nummer 1 is heel simpel RDL's doen. En laat ze dan meteen goed de schouders tucken en de heupen gebruiken.
Normaal zeg ik ook niks... maar dit was zo erg dat we ons wel verplicht voelde.quote:Herkenbaar.Sommige mensen vinden het niet leuk om geholpen te worden, dat ego.
Zo'n instructeur hier is regelmatig zichtbaar mad wanneer ik mensen vriendelijk aanraad om niet hun dumbbells zo te draaien bij shoulder press. Of mensen helpen die halve squats maken met hun knieen helemaal voor hun voeten, of benchen met dumbbells zo gedraaid dat ze naast zich zijn. Dan voelt hij zich tegen het hoofd gestoten want hij legt ze het zo uit. En dan verontwaardigd zijn dat mensen dan er wat aan doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Normaal zeg ik ook niks... maar dit was zo erg dat we ons wel verplicht voelde.
Echt ziek gewoon.... de stang lag op de grond en zijn onderrug was zeg maar al helemaal omhoog/recht...
Als het verder niet gevaarlijk is zeg ik niks.
Absoluut, je bedoelt dat je dan meer je lijf naar de barbell toe trekt dan de barbell naar je lijf? Wanneer ik dat merk dan gewoon even stoppen, concentratie herstellen en goed 'tight' zijn, en dan extra explosief rowen. Dat gewicht moet omhoog, zo moet je denken. Maar meestal is het gewoon het probleem dat je niet genoeg gerust hebt tussen je sets.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef seto het volgende:
Heb jij trouwens ook niet snel dat je cheat met pendlay rows Panzermausje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |