)?
 )?

http://lmgtfy.com/?q=adidas+weightlifting+shoequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Zith het volgende:
Iemand een idee waar je powerlift-schoenen kan kopen (en nee, geen all-stars)?

Idd, die zoek ik, maar wil niet vanuit de USA of Duitsland importeren. Ben bang dat ik een foute maat koop en dat ik het terug moet sturen enzo. Ik zou graag een winkel in willen lopen om te passenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=adidas+weightlifting+shoe

Maar bij dit beest hebben ze dus met z'n Myostatine geknoeid zodat hij veel meer spier ontwikkeld, en dus meer vlees.
 Maar bij dit beest hebben ze dus met z'n Myostatine geknoeid zodat hij veel meer spier ontwikkeld, en dus meer vlees.  

Bij mij gros ook. En de vrouwen die er rondlopen, lopen er rond om flink wat overtollige kilogrammen kwijt te raken.quote:

Hier 90% van de tijd ook. Ik denk dat er net een klas ofzo afgelopen was, of moest beginnen.quote:

Krachthonk ligt naast de route richting de Zumba-lessen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef Weissman het volgende:
Interessant artikel Sneek.
Hier is het krachthonk een aparte ruimte waar er nauwelijks vrouwen komen

Da's bij mijn gym altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef Snakey het volgende:
Maar overal waar ik keek waren er vreselijk lekkere vrouwmensen.
Beetje ´welcome to the candy store´.

maat van mij. Haalt zijn motivatie uit t eten nu. Groeit als een babyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even wat inspiratie nodig.
Is 1 van jullie, terwijl je BB deed, gestopt met roken? En zo ja,wat waren de merkbare verschillen?
Indeed, ik probeer mezelf redenen te geven om te stoppen met roken.

Ah interessantquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef Snakey het volgende:
Voor degenen die het intereseert. Een indirect gevolg van roken op BB is het bekende minder zuurstof, uithoudingsvermogen enz. Maar, in het kort:
Belangrijker is dat uit onderzoek is gebleken dat bij rokers een vehoogde activiteit van het gen voor myostatine aanwezig is. Myostatine houdt spiergroei tegen zodat we er niet als dit uit gaan zien:
[ afbeelding ]
Zo zullen wij er niet snel uit gaan zien.Maar bij dit beest hebben ze dus met z'n Myostatine geknoeid zodat hij veel meer spier ontwikkeld, en dus meer vlees.
Kortom, de verhoogde activiteit van myostatine zorgt voor een tragere spiergroei. Een nieuwe reden op mijn lijstje om te stoppen met roken.
"Smoking is a potent inhibitor of the muscle protein synthetic machinery"
http://www.ergogenics.org/gezondheid140.html

Dat kan ik me voorstellen. Het wordt voor mij, na zo´n 33 jaar roken, nogal een leegte ineens denk ik. Dus ik zal dat waarschijnlijk met iets op moeten vullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maat van mij. Haalt zijn motivatie uit t eten nu. Groeit als een baby

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |