Wat? Nee. Was een reactie op onderstaande post, en ging dus om in de natuur cardio'en (hardlopen etc) tegenover machines gebruiken, ik zie niet hoe je daaruit de conclusie trekt dat ik handschoentjes draag.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer
Ik word zo depressief van de mensen die op de ellips / hometrainer / loopband staan te rennen in de cardio hal in de sportschool. Ben je gvd 1 miljoen jaar geėvolueerd, sta je daar nog als een hamster te rennen.Ga iets buiten doen, denk ik dan.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelf heb je in de afgelopen 30 topics niks zinnings gepost. Het enige wat jij post is gekanker over het niveau van andere users.
Kom dan gewoon niet.
Tof dat je op deze manier op dit forum zo iemand vind die wil helpen. Hopen dat het wat wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Great, thanks. Ik denk dat we een balans moeten vinden tussen wat sterk genoeg is, en wat een stomp aankan. Daar zit uiteraard een limiet aan, maar misschien is het mogelijk een iets dikkere liner te maken die de druk beter opvangt. Die mag ook weer niet te dik zijn want dan verlies je de balans in je prothese volgens mij. Maar zolang er iets van 60 - 70% van het gewicht opgevangen wordt onder m´n knie en het hele kniegewricht denk ik dat we al aardig wat oplossen.
Alle progressie zal ik hier posten uiteraard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tof dat je op deze manier op dit forum zo iemand vind die wil helpen. Hopen dat het wat wordt.
Zijn er geen Paralympische gewichtheffers?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alle progressie zal ik hier posten uiteraard.
Lijkt me te gek om zonder angst dat er iets breekt te kunnen squaten, deadliften en legg pressen. En de frustratie te verliezen van wel zwaarder kunnen, maar gelimiteerd zijn door een handicap. Uiteraard zal ik altijd een limitatie hebben, maar het tot de grens pushen is ook een doel.
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel bodybuilders trouwens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn er geen Paralympische gewichtheffers?
boven 90 kg 252.5 kgquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:14 schreef Snakey het volgende:
Ah: http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Zomerspelen_1992
BP inderdaad, de beste man heeft ´geen onderlichaam´, of in ieder geval niet waar hij iets aan heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
boven 90 kg 252.5 kg
[ afbeelding ]
Wel degelijk mogelijk dus.
Heeeeeeeeel af en toe ik ook wel maar met 2 posts op de 300 durf ik niet te zeggen dat het topic erg productief is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Nee hoor, tussen de regels door pik ik wel goede tips op.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
BP inderdaad, de beste man heeft ´geen onderlichaam´, of in ieder geval niet waar hij iets aan heeft.
Ik mis een half been, en daarop moet een hoop mogelijk zijn, meer als er nu voorhanden is in ieder geval.
Jezelf superieur voelen aan anderen is denk ik een grote fout. Zeker met wat iemand op een forum plaatst want je leest het altijd in jouw beleving, niet zoals die ander het bedoeld heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel af en toe ik ook wel maar met 2 posts op de 300 durf ik niet te zeggen dat het topic erg productief is.
Of mss ligt het gew aan mij dat ik nu veel meer weet dan 1 jaar terug en dat ik ben gaan neerkijken op bullshit en vage posts waar de onzekerheid er van af druipt.
Zo ziet hij er wel uit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Inderdaad.
Maar ik denk dat hij ook wel aan deadlifts deed van hoog gewicht.
Als jij stopt met zeiken op anderen dan worden die cijfers al automatisch beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel af en toe ik ook wel maar met 2 posts op de 300 durf ik niet te zeggen dat het topic erg productief is.
Ik heb er spijt van de laatste maanden via DM/PM jou geholpen te hebben met jouw noob-vragen, hoe simpel die dan ook waren. In plaats van anderen te helpen, kijk jij op ze neer. Verwacht in de toekomst geen hulp van mij.quote:Of mss ligt het gew aan mij dat ik nu veel meer weet dan 1 jaar terug en dat ik ben gaan neerkijken op bullshit en vage posts waar de onzekerheid er van af druipt.
Ik voel me absoluut niet superieur, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezelf superieur voelen aan anderen is denk ik een grote fout. Zeker met wat iemand op een forum plaatst want je leest het altijd in jouw beleving, niet zoals die ander het bedoeld heeft.
En als je zoveel ervaring hebt zou je hier moeten komen om dat te delen, niet om anderen mee af te blaffen.
nofi uiteraard
Ik zal er me er proberen aan te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Als jij stopt met zeiken op anderen dan worden die cijfers al automatisch beter.
Dit ga je niet menenquote:Ik heb er spijt van de laatste maanden via DM/PM jou geholpen te hebben met jouw noob-vragen, hoe simpel die dan ook waren. Verwacht in de toekomst geen hulp van mij.
Als jij geen intentie hebt om je opgedane kennis op een nuttige manier in te zetten, maar alleen loopt te zeiken, dan meen ik dat serieus.quote:
ja is mooi om te zien dat je sterker word heb dikke app daarvoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef seto het volgende:
Ben ook begonnen met het bijhouden van een trainingslog, geeft toch een voldoening om op te schrijven wat je op een dag hebt getild. Heb ook meteen wat persoonlijke doelen opgeschreven op de eerste pagina om me gemotiveerd te houden.
Keep it up brahquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef seto het volgende:
Ben ook begonnen met het bijhouden van een trainingslog, geeft toch een voldoening om op te schrijven wat je op een dag hebt getild. Heb ook meteen wat persoonlijke doelen opgeschreven op de eerste pagina om me gemotiveerd te houden.
Ik hou het bij in excel, erg leuk om de grafieken ervan te zien, ik doe er dan ook nog volume bij (5x100kg = 500kg) zodat het extra veel lijkt in de grafiekenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef seto het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik hou het bij in excel, erg leuk om de grafieken ervan te zien, ik doe er dan ook nog volume bij (5x100kg = 500kg) zodat het extra veel lijkt in de grafieken
Doe ik ook altijd. Dan kom ik thuis en zeg ik tegen mijn vriendin: Hey schatje heb vandaag 5000 kilo getiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |