Verder alleen jouw fipo idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
En staat er ook nog eens niks zinnings in het topic. Alleen een OP.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
Kan die kalender niet achter een spoiler ofzo, ik scroll me telkens het lazerus.
Keiharde rip-off van JFK.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ah, de eerste permanente basis op de maan..
Zou het joh...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:50 schreef waht het volgende:
[..]
Keiharde rip-off van JFK.
We choose to go to the moon.
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 01:50:38Peiling bevestigt wat we eigenlijk al wisten: als Ron Paul meedoet namens 3e partij is herverkiezing Obama gegarandeerd http://t.co/ermULWPZ reageer retweet
Over 4 jaar doet-ie iig wrs niet meer mee, dat is ook weer positief...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:54 schreef MilaNL het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 01:50:38Peiling bevestigt wat we eigenlijk al wisten: als Ron Paul meedoet namens 3e partij is herverkiezing Obama gegarandeerd http://t.co/ermULWPZ reageer retweet
! Ja Paul, tijd om ermee te stoppen.
Een miljonair en een miljardair staan elkaar in de hoek van de graaiers te duwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:29 schreef Zapato het volgende:
Het wordt nu wel wat scherper/smeriger dan eerdere debatten he.
Gaat ie weer. Komt er een vraag en geeft hij antwoord op iets totaal anders, en komt het weer terug op zijn economie-verhaaltje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:26 schreef Monque het volgende:
*zucht* Ron Paul is bepaald geen genoegen om naar te kijken. Net als Marianne Thieme of Geert Wilders weet hij elk denkbaar onderwerp weer terug te voeren tot z'n stokpaardjes. Zelfs het introrondje is niet veilig.
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:52 schreef MilaNL het volgende:
Zegt Gingrich nou dat ze bij NASA de hele dag niks aan doen zijn?
Gingrich, de Ton Elias van de VS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:52 schreef MilaNL het volgende:
Zegt Gingrich nou dat ze bij NASA de hele dag niks aan doen zijn?
quote:do 26 jan 2012, 21:11
Amerikaans leger krimpt in WASHINGTON - De Amerikaanse regering gaat bezuinigen op de krijgsmacht. Er komen minder militairen in dienst en gevechtsvliegtuigen en marineschepen gaan met pensioen. Zo wil Washington de komende 5 jaar honderden miljarden dollars besparen. Dat heeft minister van Defensie Leon Panetta donderdag gezegd. De plannen waren woensdag al deels uitgelekt.
Als je een betere OP weet te verzinnen houd ik me aanbevolen. Dan copy-paste ik die wel in de OP.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
Kan die kalender niet achter een spoiler ofzo, ik scroll me telkens het lazerus.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:50 schreef zuiderbuur het volgende:
Het is wel zo dat in feite het jaarlijks budget van de NASA maar zo'n 18 miljard dollar is, peanuts in vergelijking met de militaire uitgaven.
Washington Post heeft wel een Factchecker waar alle kandidaten en hun claims en beweringen ook kritisch tegen het licht gehouden worden..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:42 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso mis ik die journalistieke kijk op de inhoud, waarbij de media CHECKED of wat de kandidaten zeggen wel klopt. Het is veels te veel gefocussed op 'wie kwam er het beste over', 'wie scoorde de meeste puntjes', etc...
grappig ook het waarheidsgehalte van beweringen van Mitch Daniels, Republikeins gouverneur van Indiana:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef popolon het volgende:
Voor zover ik weet, de meest uitgebreide 'fact-checker': http://www.politifact.com/
Mja, bij de SOTU gingen ze ook flink de mist in, door een zin van Obama (bedrijven hebben x banen gecreeerd) als false te classificeren puur omdat ze het gevoel hadden dat Obama teveel eer ermee zou opstrijken. Daarna hebben ze het gedeeltelijk teruggetrokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef popolon het volgende:
Voor zover ik weet, de meest uitgebreide 'fact-checker': http://www.politifact.com/
Die gast in die auto.quote:
Ik zit hier geloof ik naar een aflevering van Family Guy te kijken ofso? Dit meen je toch niet serieus?quote:
Dude.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zit hier geloof ik naar een aflevering van Family Guy te kijken ofso? Dit meen je toch niet serieus?
Deze is ook wel lachen:quote:
Jawel, dit is uiteraard 100% serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zit hier geloof ik naar een aflevering van Family Guy te kijken ofso? Dit meen je toch niet serieus?
'T was al laat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Jawel, dit is uiteraard 100% serieus.
Hoe kun je zo'n vraag nou stellen man, leef je compleet in een andere wereld?
Behalve bij RON PAUL... sorry, kon het niet latenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_de_maan__.html
Stuur de republikeinen maar naar de maan, dat scheelt veel oorlogen en consumenten in diepe armoede
Kijk eens naar de alternatieven zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:32 schreef Refragmental het volgende:
Dat er nog mensen zijn die deze gevaarlijke gek blijven steunen
Wie wil je dan als president? Newt Gingrich? Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:32 schreef Refragmental het volgende:
Obama zegt tegen SOPA te zijn.
Maar tekent wel stiekem ACTA
Wat een clown zeg. Laat me raden, het congres heeft hem gedwongen?
http://www.thenewamerican(...)internet-treaty-acta
Dat er nog mensen zijn die deze gevaarlijke gek blijven steunen
twitter:cnnbrk twitterde op zondag 29-01-2012 om 03:20:54Herman Cain endorses GOP candidate Newt Gingrich http://t.co/eu6KrnJy reageer retweet
Obama is wat dat betreft een klasse hoger inderdaad, als het niet twee zijn. En dat geven de debatjes ook nog een extra positief beeld van Gingrich en Romney met zalen vol conservatieven, neocons en evangelicals. Dat is makkelijk scoren. Voor een gemengd publiek? Ik denk dat Obama de vloer met ze aanveegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef Breekfast het volgende:
Vinden jullie de kandidaten van de Republikeinen niet tegen vallen? Dan heb ik het niet over de inhoud. Maar Gingrich en Romney zijn qua charisma en persoonlijkheid niet te vergelijken met Obama vind ik.
quote:zo 29 jan 2012, 07:13
Cain schaart zich achter Gingrich
ORLANDO - De Amerikaanse presidentskandidaat Newt Gingrich heeft zich verzekerd van de steun van Herman Cain, een partijgenoot die zich vorige maand terugtrok uit de strijd om de Republikeinse nominatie. Dat maakte Cain zaterdagavond (Amerikaanse tijd) bekend bij een verkiezingsbijeenkomst in West Palm Beach, Florida.
„Het is tijd voor conservatieven en Republikeinen om hun aandacht te richten op de ultieme missie om president Obama te verslaan”, zei Cain. „Ik denk dat Gingrich de dappere leider is die wij nodig hebben om deze missie te volbrengen.”
Cain, een voormalig pizzamagnaat, trok zich terug nadat verscheidene vrouwen hem beschuldigd hadden van ongewenste seksuele avances.
Hij komt net als Gingrich uit de staat Georgia.
We zijn het eens!quote:Op zondag 29 januari 2012 05:56 schreef maartena het volgende:
Vandaag een interessant interview van Oprah gezien met Chris Christie. Tis jammer dat hij niet meedeed, want die vent zou een stuk beter zijn dan alle huidige kandidaten bij elkaar.
Dat is toch ook de man die zei dat hij alleen zelfmoord kon plegen om duidelijker te maken dat hij geen president wou worden?quote:Op zondag 29 januari 2012 05:56 schreef maartena het volgende:
Van Christie zullen we in 2016 nog wel wat horen als Obama in 2012 wint.
quote:zo 29 jan 2012, 10:19
Voorzichtige gesprekken met Taliban in Qatar
KABUL - Afgevaardigden van de radicaalislamitische Taliban zijn in Qatar gesprekken begonnen met Amerikaanse functionarissen. Onderwerp van gesprek is de vrijlating van een aantal Talibanstrijders uit Guantanamo Bay. Ook moet de basis worden gelegd voor latere vredesgesprekken, meldde The New York Times zondag.
Obama is een president zoals er weinig waren, mensen van statuur, zoals de Kennedy's, Reagan en Clinton, die komen ergens binnen en dan is er ook iemand in huisquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef Breekfast het volgende:
Vinden jullie de kandidaten van de Republikeinen niet tegen vallen? Dan heb ik het niet over de inhoud. Maar Gingrich en Romney zijn qua charisma en persoonlijkheid niet te vergelijken met Obama vind ik.
Alleen omdat hij niet echt in de schijnwerpers staat. Het is een man die veel woorden gebruikt om indruk te maken, net als Gingrich.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:56 schreef maartena het volgende:
Vandaag een interessant interview van Oprah gezien met Chris Christie. Tis jammer dat hij niet meedeed, want die vent zou een stuk beter zijn dan alle huidige kandidaten bij elkaar.
Nou ja, we zien wel in 2016. Met de huidige selectie aan ratten geef ik de overwinning aan Obama.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef popolon het volgende:
Christie, serieus? Een blatende plofkop die Romney endorsed? Same old shit.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef maartena het volgende:
Met de huidige selectie aan ratten geef ik de overwinning aan Obama.
Hoe wil hij dat dan zo snel voor elkaar krijgen? De Amerikanen willen de gevangenen niet op eigen bodem in een gevangenis hebben en de Europese landen waar ze hun hoop op vestigen zullen na acties als deze er ook niet meer zo happig op zijn : http://www.nu.nl/economie(...)drage-imf-fonds.htmlquote:Op zondag 29 januari 2012 11:08 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat Gitmo inderdaad dicht gaat komende maanden
[..]
Terug brengen naar hun familie, waar ze vandaan kwamen, en terecht uiteraardquote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe wil hij dat dan zo snel voor elkaar krijgen?
Obama heeft aangegeven dat nog steeds te willen. Maar ik zie het voor de verkiezingen niet gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:08 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat Gitmo inderdaad dicht gaat komende maanden
Daar schijnen wat onrechtmatige gevangenen rond te lopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo moeilijk aan om Guantanamo bay te sluiten?
naar mamaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar schijnen wat onrechtmatige gevangenen rond te lopen.
Waar moeten die naartoe?
Een lege gitmo ???quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Obama heeft aangegeven dat nog steeds te willen. Maar ik zie het voor de verkiezingen niet gebeuren.
Overigens is het ook geen "make or break" punt voor de verkiezingen. Je zult de Republikeinen - die voorstander zijn van het openhouden van Gitmo - ook niet campagne zien voren met het wel sluiten ervan als ze verkozen worden.
Dat wil ook Obama niet.quote:
hoeveel jaar zitten die zielpieten daar nu ??quote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wil ook Obama niet.
Amerikanen zien ze nog steeds als terroristen.
Sinds 2004 zijn er geen nieuwe gevangenen bijgekomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoeveel jaar zitten die zielpieten daar nu ??
Kun je die zolang niet overplaatsen naar een andere gevangenis waarbij duidelijk een humaner regime is? Als tussenoplossing voor er besloten is wat er nu met die mensen moet gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar schijnen wat onrechtmatige gevangenen rond te lopen.
Waar moeten die naartoe?
Een humaan regime bestaat niet als je vastgehouden wordt zonder proces, zonder aanklacht, zonder enige vorm van verweer en verdediging. In een Amerikaanse cel op USA-territory zouden ze in strijd met de Amerikaanse grondwet zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je die zolang niet overplaatsen naar een andere gevangenis waarbij duidelijk een humaner regime is? Als tussenoplossing voor er besloten is wat er nu met die mensen moet gebeuren.
Ah op die manier had ik het niet bekeken. En zonder aanklacht is een proces natuurlijk ook wat lastig.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een humaan regime bestaat niet als je vastgehouden wordt zonder proces, zonder aanklacht, zonder enige vorm van verweer en verdediging. In een Amerikaanse cel op USA-territory zouden ze in strijd met de Amerikaanse grondwet zijn.
En we weten allemaal hoe groot de liefde voor de Grondwet is bij de Amerikanen.
Terug naar hun mama kunnen ze trouwens ook niet eenvoudig, want een deel loopt het risico in eigen land een nog zwaardere detentieperiode te krijgen dan de waterboardingstaferelen in Guantanamo.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah op die manier had ik het niet bekeken. En zonder aanklacht is een proces natuurlijk ook wat lastig.
Ben benieuwd hoe ze dat denken te gaan oplossen.
Obama heeft er wel wat gesleten aan dubieuze landen als Georgie en dergelijke maar het schiet niet echt opquote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Nederland en andere bondgenoten zitten vanzelfsprekend ook niet om deze mensen te springen.
Er zitten gevangenen die in principe NOG niets gedaan hebben, maar waarvan bekend is dat ze hoog in de Al Queda organisatie zitten, en op de dag dat ze vrijgelaten worden meteen zullen beginnen met het plannen van een terroristische aanslag.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo moeilijk aan om Guantanamo bay te sluiten?
Gewoon allemaal op de ranch van Bush!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah op die manier had ik het niet bekeken. En zonder aanklacht is een proces natuurlijk ook wat lastig.
Ben benieuwd hoe ze dat denken te gaan oplossen.
Maar als dat zo is, dan kunnen ze daarvoor toch worden aangeklaagd?quote:Op maandag 30 januari 2012 07:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zitten gevangenen die in principe NOG niets gedaan hebben, maar waarvan bekend is dat ze hoog in de Al Queda organisatie zitten, en op de dag dat ze vrijgelaten worden meteen zullen beginnen met het plannen van een terroristische aanslag.
"Wij denken dat jij x al-x bent en sluiten je daarom op zonder dat we weten wat jij hebt gedaan en wat jij wilt doen tegen de USA."quote:Op maandag 30 januari 2012 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, dan kunnen ze daarvoor toch worden aangeklaagd?
"Wij denken dat u morgen een moord gaat plegen, en daarom klagen we u nu aan".quote:Op maandag 30 januari 2012 07:46 schreef Nielsch het volgende:
Maar als dat zo is, dan kunnen ze daarvoor toch worden aangeklaagd?
Betwijfel het. Hij heeft weinig geld en niet tot nauwelijks een organisatie in de andere staten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Zou Santorum nog doorgaan na Florida?
Paul houd het wel uit, die heeft nog redelijk veel geld ingezameld, vooral door goede fondsenwerving en veel kleinere donaties..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Betwijfel het. Hij heeft weinig geld en niet tot nauwelijks een organisatie in de andere staten.
De enige die dat heeft is Romney. Paul heeft wel de organisatie maar weinig geld, en Gingrich wordt enkel overeind gehouden door 1 puissant rijke geldschieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |