Verder alleen jouw fipo idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
En staat er ook nog eens niks zinnings in het topic. Alleen een OP.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
Kan die kalender niet achter een spoiler ofzo, ik scroll me telkens het lazerus.
Keiharde rip-off van JFK.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ah, de eerste permanente basis op de maan..
Zou het joh...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:50 schreef waht het volgende:
[..]
Keiharde rip-off van JFK.
We choose to go to the moon.
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 01:50:38Peiling bevestigt wat we eigenlijk al wisten: als Ron Paul meedoet namens 3e partij is herverkiezing Obama gegarandeerd http://t.co/ermULWPZ reageer retweet
Over 4 jaar doet-ie iig wrs niet meer mee, dat is ook weer positief...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:54 schreef MilaNL het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 01:50:38Peiling bevestigt wat we eigenlijk al wisten: als Ron Paul meedoet namens 3e partij is herverkiezing Obama gegarandeerd http://t.co/ermULWPZ reageer retweet
! Ja Paul, tijd om ermee te stoppen.
Een miljonair en een miljardair staan elkaar in de hoek van de graaiers te duwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:29 schreef Zapato het volgende:
Het wordt nu wel wat scherper/smeriger dan eerdere debatten he.
Gaat ie weer. Komt er een vraag en geeft hij antwoord op iets totaal anders, en komt het weer terug op zijn economie-verhaaltje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:26 schreef Monque het volgende:
*zucht* Ron Paul is bepaald geen genoegen om naar te kijken. Net als Marianne Thieme of Geert Wilders weet hij elk denkbaar onderwerp weer terug te voeren tot z'n stokpaardjes. Zelfs het introrondje is niet veilig.
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:52 schreef MilaNL het volgende:
Zegt Gingrich nou dat ze bij NASA de hele dag niks aan doen zijn?
Gingrich, de Ton Elias van de VS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:52 schreef MilaNL het volgende:
Zegt Gingrich nou dat ze bij NASA de hele dag niks aan doen zijn?
quote:do 26 jan 2012, 21:11
Amerikaans leger krimpt in WASHINGTON - De Amerikaanse regering gaat bezuinigen op de krijgsmacht. Er komen minder militairen in dienst en gevechtsvliegtuigen en marineschepen gaan met pensioen. Zo wil Washington de komende 5 jaar honderden miljarden dollars besparen. Dat heeft minister van Defensie Leon Panetta donderdag gezegd. De plannen waren woensdag al deels uitgelekt.
Als je een betere OP weet te verzinnen houd ik me aanbevolen. Dan copy-paste ik die wel in de OP.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:06 schreef NorthernStar het volgende:
Kan die kalender niet achter een spoiler ofzo, ik scroll me telkens het lazerus.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:50 schreef zuiderbuur het volgende:
Het is wel zo dat in feite het jaarlijks budget van de NASA maar zo'n 18 miljard dollar is, peanuts in vergelijking met de militaire uitgaven.
Washington Post heeft wel een Factchecker waar alle kandidaten en hun claims en beweringen ook kritisch tegen het licht gehouden worden..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:42 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso mis ik die journalistieke kijk op de inhoud, waarbij de media CHECKED of wat de kandidaten zeggen wel klopt. Het is veels te veel gefocussed op 'wie kwam er het beste over', 'wie scoorde de meeste puntjes', etc...
grappig ook het waarheidsgehalte van beweringen van Mitch Daniels, Republikeins gouverneur van Indiana:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef popolon het volgende:
Voor zover ik weet, de meest uitgebreide 'fact-checker': http://www.politifact.com/
Mja, bij de SOTU gingen ze ook flink de mist in, door een zin van Obama (bedrijven hebben x banen gecreeerd) als false te classificeren puur omdat ze het gevoel hadden dat Obama teveel eer ermee zou opstrijken. Daarna hebben ze het gedeeltelijk teruggetrokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef popolon het volgende:
Voor zover ik weet, de meest uitgebreide 'fact-checker': http://www.politifact.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |