3/4 van opgespaarde loon foetsiequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Brembo het volgende:
Gelukkig nog een week wachten, altijd zo'n aanslag op mijn rekening.
met de kaartverkoop gaat het weer in sneltreinvaartquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vroeger hadden we er drie per dag vol
Vorig jaar had 98% van de mensen met een slome PC geen kaartje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef MCMan88 het volgende:
Ik ben bang voor de kaartverkoop. Bang dat het in binnen een paar minuten is uitverkocht ofzo terwijl mijn slome pc de site nog aan het laden is.
Regelmatig op twitter voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
waar lees je die mindere reacties, indiaantje?
Ik vond zelf het terrein redelijk goed ingedeeld, hoewel de India nu misschien wat onhandig was weggestopt en de Bravo eigenlijk te klein was. De locatie van de Bravo, met ingang aan beide kanten, vond ik wel een vooruitgang. Alpha/Charlie staat op zich gewoon goed zo en het Lima-deel was echt een leuk hoekje afgelopen jaar. X-Ray zou misschien een maatje groter mogen, maar uiteindelijk denk ik dat X-Ray, Bravo en in mindere mate India vooral zo druk zijn tussen 23:00 en 03:00, omdat er tegenwoordig meer mensen op Lowlands interesse hebben in die muziek op dat tijdstip, dan een aantal jaar terug. 1 tent als de Grolsch is ook wel leuk, maar misschien zou het een goed idee zijn om het nachtprogramma rond die tijdstippen nog wat verder uit te breiden, met het programma van de Grolsch naar de Alpha en in de Grolsch nog een extra tent met techno oid.
Ongeveer daar inderdaad, iets meer in de hoek gedrukt (India is ook iets groter natuurlijk). Ik moet zeggen dat ik vorige jaren ook vaker in de India ben geweest dan in 2011; Bij The Naked and the Famous was het veel te druk, maar bij Warpaint en Agnes Obel eigenlijk gewoon goed te doen. Het leuke is wel dat door de indeling van 2011 alle soorten muziekstijlen zich nog wat meer mengen; met X-Ray en Bravo op de oude plaats is het toch een beetje rechtaf naar de deejay's en linksaf naar de gitaren bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar stond nou de India vroeger, op de plaats van X-Ray afgelopen jaar ?
Dat kook-eiland stelde inderdaad niet zo gek veel voor, maar er waren wel veel grappige dingen in het midden, zoals die skippyballenbak. En het koffiedeel aan de India / TT kant was ook wel chill. De Jimmy Woo van Lowlands vond ik op zich wel beter op zijn plek in een hoek dan op het midden van het nachtprogramma.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Faazz het volgende:
Dat enorme kook-eiland in het midden was echt ruk! Dat kunnen ze beter verdelen en weer de Grovetube in het midden of zo. Die hoek tussen Bravo en Titty-Twister bleef een beetje onbenut. Verder was het wel prima!
Sowieso stel ik een Utopie voor waarbij LL tenminste twee dagen langer duurt en er nog een gebied bij getrokken wordt!
Prima lijst!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Eels, Franz Ferdinand, Editors, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem, Chuck Ragan, Frank Turner (nog een keer dan maar) of Dave Hause en dan maakt de rest me vrij weinig meer uit
Placebo zou, lijkt mij, minstens pre-headliner zijn. Als ze dus komen (wat niet ondenkbaar is).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Placebo komt, zijn die dan per definitie headliner? 2 jaar geleden stonden ze toch ook voor QOTSA ?
Belle & Sebastian ken ik niet echt, al vaak voorbij zien komen in de tip topic, met wat kun je dat vergelijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis de vragen douchen/bamboetakken/theoroepen ja dan wel te nee
Give me the key voor het veteranenforumDe mensen zijn gek geworden
In 2010 ben ik daar geweest en het was inderdaad fantastisch, alleen totaal wat anders dan LL. Ik heb meer het idee dat LL wel wat meer potentie heeft of uit zijn voegen is gegroeid of zo. Het is zo massaal en druk daar dat een extra lapje grond geen kwaad kan. Maar dan ga je heel erg met vergunningen zitten kloten en ik denk niet dat dat gaat werken. Een dag langer kan daarentegen best werken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:22 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dat kook-eiland stelde inderdaad niet zo gek veel voor, maar er waren wel veel grappige dingen in het midden, zoals die skippyballenbak. En het koffiedeel aan de India / TT kant was ook wel chill. De Jimmy Woo van Lowlands vond ik op zich wel beter op zijn plek in een hoek dan op het midden van het nachtprogramma.
Die Utopie lijkt me aan de ene kant fantastisch, aan de andere kant lijkt twee dagen langer me ook wel dodelijk. Er is zoooveel te doen op Lowlands (ik ben doorgaans rond 12 wel op het terrein en ga daar niet meer vanaf tot het moet, met tussendoor hooguit een uurtje douchen etc), na 3 dagen ben ik echt gesloopt. Met 5 dagen krijg je misschien een soort Szigert waar overdag eigenlijk niet zoveel is te doen, en ik weet niet of Lowlands (zonder badhuizen en Budapest) daar echt geschikt voor is.
...misschien moet je anders een keer Sziget proberen als je dat nog niet hebt gedaan
Angus and Julia Stone zou wel een verdomde tijd worden ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:30 schreef peaceman het volgende:
Verlanglijstje voor Lowlands:
Chef Special
Wooden Constructions
Angus & Julia Stone
Arcade Fire
Nick Cave
Maccabees
Tom Mcrae
The Coral
Pajama Club
Moss
paar goede ska/reggae acts
Met een paar van deze namen ben ik al dik tevreden.
Ken ze niet allemaal, maar meeste zijn wel leuk. New Order stond jaren geleden al eens op Rock Werchter, dus die zouden voor mij niet perse hoeven. Maar ik gun een ander ook wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou wel blij zijn met
New Order
Real Estate
Alabama Shakes
The Shins
The Rapture
Dominant Legs
Metronomy
Pete & the Pirates
The Antlers
War On Drugs
M83
ofzo..
Dus inderdaad, nét ervoorquote:Op zondag 21 februari gaan de tickets voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 via
lowlands.nl, livenation.nl, eventim.nl en 0900-1010 2020(45cpm) in de
verkoop.
Daar ga ik heenquote:
Zou wel willen, al hoewel ik New Order niet mijn ding isquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ga ik heen
Meer mensen die Exit overwegen?
Ik wacht ook eerst de andere namen af maar gezien de voorgaande jaren zal het wel weer een toffe line up wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou wel willen, al hoewel ik New Order niet mijn ding is
Idd hopen deze week op de eerste namen!
De ervaring alleen al is heel wat denk ik, is toch op een eiland ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht ook eerst de andere namen af maar gezien de voorgaande jaren zal het wel weer een toffe line up worden
Niet op een eiland maar een strand onder een oud fortquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De ervaring alleen al is heel wat denk ik, is toch op een eiland ?
Nederlandse organisatie? Ik zie dat Go Back To The Zoo er vorig jaar ook stond ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet op een eiland maar een strand onder een oud fort
Auw, had ze liever naar Biddinghuizen zien komen. Erg benieuwd wat er naar Biddinghuizen komt dit jaar, en dat ze niet weer een beetje naast de headliners pakken zoals ze dat vorig jaar deden (al hoewel ik de line up prima vond).quote:Op maandag 30 januari 2012 08:17 schreef Da hopman het volgende:
Meestal zijn de eerste namen niet de namen waar ik op dat moment echt voor warm loop.
Mumford & Sons zijn zojuist bevestigd voor Pinkpop. Dan zal Biddinghuizen helaas wel niet aangedaan worden.
Mwah, kans is klein, maar toch ook niet geheel uitgesloten? Elbow deed vorig jaar bijvoorbeeld beide festivals aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:17 schreef Da hopman het volgende:
Meestal zijn de eerste namen niet de namen waar ik op dat moment echt voor warm loop.
Mumford & Sons zijn zojuist bevestigd voor Pinkpop. Dan zal Biddinghuizen helaas wel niet aangedaan worden.
Nee hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nederlandse organisatie? Ik zie dat Go Back To The Zoo er vorig jaar ook stond ?
Gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Laat Rapid Razor Bob maar komen met Radiohead
nouuu....quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Da hopman het volgende:
Er komt een vragenlijst, alleen met een 100% score mag je op het veteranenforum.
Voorschotje:
Wie heeft het alleenrecht op het openen van Lowlandstopics?
Hoe vaak heeft de meet daadwerkelijk plaats gevonden?
Schrijf hier het woord ellende goed op: .......
Hoe vaak is Newbiedabadingdong op Lowlands geweest? (afronden op tientallen toegestaan)
Pinkpop is voor .....?
Wie is elk jaar de surprise-act?
Maak af: broek .....De meet is 1x gelukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis de vragen douchen/bamboetakken/theoroepen ja dan wel te nee
Give me the key voor het veteranenforum
Ik zal je zo het filmpje laten zien waarin hij dat tegenspreekt.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
nouuu....![]()
Hoezo dat? Ze touren wel, en hij vertelde vorig jaar in een Interview dat hij het wel aandurfde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal je zo het filmpje laten zien waarin hij dat tegenspreekt.
Dit is het interview waar je het over hebt: http://www.lowlove.nl/nie(...)kop-tikken%E2%80%99/
Maaaaaaaaaaaaaaar: evaluatie LL 2011:
Hier, even doorspoelen naar 5 minuten:Thanks for ruining my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch hoop ik dat je stiekem dat je geen gelijk hebt![]()
Nja ik reken er niet op. Toen Radiohead in 1995 op Lowland stond, toen waren ze toch ook behoorlijk groot?
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks for ruining my day![]()
![]()
Toch hoop ik dat je stiekem dat je geen gelijk hebt![]()
Tja, 16 jaar geleden. Andere tijden.quote:Nja ik reken er niet op. Toen Radiohead in 1995 op Lowland stond, toen waren ze toch ook behoorlijk groot?
Was Creep wel al uit, is denk toch wel hun grootste "Hit" geweest ? Al hoewel Ok Computer vele malen beter gekocht was...quote:Op maandag 30 januari 2012 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Tja, 16 jaar geleden. Andere tijden.
OK Computer is uit 1997...dus ze waren nog klein dunkt me. Ze hadden Pablo Honey en The Bends.
Ja Creep was uit...maar OK Computer heeft ze wel écht bekend gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was Creep wel al uit, is denk toch wel hun grootste "Hit" geweest ? Al hoewel Ok Computer vele malen beter gekocht was...
Ach ja het is te mooi om waar te zien denk ik
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja Creep was uit...maar OK Computer heeft ze wel écht bekend gemaakt.
Ennuh, je kunt altijd Werchter of Pinkpop aandoen he...
Ik pak Pinkpop zoiezo, maar wil gewoon graag een keer Radiohead zien haha, maakt niet uit waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja Creep was uit...maar OK Computer heeft ze wel écht bekend gemaakt.
Ennuh, je kunt altijd Werchter of Pinkpop aandoen he...
Ik bedoel maar te zeggen dat Radiohead op dat soort festivals wél staat. Dus je kunt ze best eens zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Ik pak Pinkpop zoiezo, maar wil gewoon graag een keer Radiohead zien haha, maakt niet uit waar.
Dat hangt er vanaf of je zaterdag een kaartje kunt bemachtigenquote:Maar ben zoiezo bij Lowlands!
Google Chrome beter dan Firefox ?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Weet wel dat ik geen risico neem. Snelste computer in huis, aan de UTP, alleen Chrome met 1 tab draaien. Aan mijn kant zal het niet liggen.
Neuh, dat is puur eigen voorkeur. Maar beide wel beter dan IE.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Google Chrome beter dan Firefox ?
Sowieso, maar maakt voor dit niet echt veel uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Google Chrome beter dan Firefox ?
Wat sowieso wel gaat gebeuren met die kutservers die ze gebruiken.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sowieso, maar maakt voor dit niet echt veel uit.
Hij wil alleen afvangen dat 'ie traag refreshed.
Helaas ja. Ik snap het ook niet. Een paar keer per jaar heb je een enorme run, ze verdienen BAKKEN en BAKKEN vol met geld. Zorg dan dat je tijdelijk extra capaciteit regelt. Dat is echt wel haalbaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat sowieso wel gaat gebeuren met die kutservers die ze gebruiken.
Gisteren werchter kaartjes besteld, daarvoor vraagt men maar 4 euro servicekosten het kan dus wel goedkoper als die naaiers van ticketservice in NL.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas ja. Ik snap het ook niet. Een paar keer per jaar heb je een enorme run, ze verdienen BAKKEN en BAKKEN vol met geld. Zorg dan dat je tijdelijk extra capaciteit regelt. Dat is echt wel haalbaar.
2 keer. 2006 en 2008.quote:
Ja precies. Aan de andere kant, als ze vorig jaar de capaciteit hadden gehad, was het binnen 5 minuten uit verkocht geweest...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas ja. Ik snap het ook niet. Een paar keer per jaar heb je een enorme run, ze verdienen BAKKEN en BAKKEN vol met geld. Zorg dan dat je tijdelijk extra capaciteit regelt. Dat is echt wel haalbaar.
Natuurlijk kan het goedkoper. En nog erger: verzendkosten vragen voor digiticketsquote:Op maandag 30 januari 2012 12:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gisteren werchter kaartjes besteld, daarvoor vraagt men maar 4 euro servicekosten het kan dus wel goedkoper als die naaiers van ticketservice in NL.
He, die PDF licentie moet ook betaald worden!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het goedkoper. En nog erger: verzendkosten vragen voor digitickets
Welke PDF licentie?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, die PDF licentie moet ook betaald worden!
Nou, dan het internetabonnement waar de mail over verstuurd wordt.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke PDF licentie?
Trouwens..daar zijn dan de servicekosten toch voor? Toch niet de verzendkosten?
Ik moet bekennen dat ik ooit 1x de moeite heb genomen om te gaan kijken, maar sindsdien de moeite niet meer neem om de niet te missen meet niet te missen.quote:
niet herkenbaar dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef WeezerButler het volgende:
Al die internet friends zijn te schuchter om een ander aan te spreken :-) Je krijgt anders zo een situatie
Hey ben jij soms WeezerButler ??
WTF optiefen kutmongol met je geitenwollensokken !!
Weet je dat zeker dat je dat durft, als hij net zoveel lult als hij post kom je nooit meer van hem af.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het enige leuke aan de fokmeet is bij het aangrenzende piskruis gaan staan en aan iedereen vragen of 'ie tong80 is.
Als het goed is kun je die allemaal invullenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb van 10.00 tot 13.00 de tijd om aan kaarten te komen zaterdag. Als je 4 kaarten hebt en 4 CJP's, kan je die dan allemaal zo invullen of moet je dan per keer kopen?Want je kan per CJP 1 kaart kopen staat er op de site.
Topquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het goed is kun je die allemaal invullen
Andere jaren wel in ieder geval.
Bij ons treedt er ook een plan in werking. Vooral omdat het kaartlimiet 4 is.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Top, gaat nog wat worden.
Als ik tijd tekort kom moet ik het overmaken naar iemand anders die dan eventueel nog zou kunnen proberen geloof ik.
Ik gok: Placebo, Franz Ferdinand, Mando Diaoquote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Zaterdag wordt een Alpha naam bekend gemaakt aldus Roos op 3FM, die het weer van Eric heeft natuurlijk.
Een van die drie...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok: Placebo, Franz Ferdinand, Mando Diao
FF is grote favoriet voor LL aangezien ze niet op PP staan en het aannemelijk is dat ze toch wel naar Nederland gaan komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok: Placebo, Franz Ferdinand, Mando Diao
Ik denk dat er gewoon ook nog niet zo heel veel rond is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef ralfseltje het volgende:
Eigenlijk is het best belachelijk dat ze niet gewoon een zwik namen naar buiten gooien voordat de voorverkoop begint. Primavera Sound verhoogt met elke groep namen die ze bekendmaken de prijs van het kaartje. Goed systeem.
Dan moet de voorverkoop maar later. Primavera is overigens in mei, programma vandaag redelijk rond en volgende week wordt het kaartje full price. Zoiets is wel het meest eerlijk. Hoewel dan natuurlijk alsnog alle kaartjes meteen opgekocht worden, omdat ze nog goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon ook nog niet zo heel veel rond is.
Nog hogere prijzen ll verkoopt zonder 1 naam al uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef ralfseltje het volgende:
Eigenlijk is het best belachelijk dat ze niet gewoon een zwik namen naar buiten gooien voordat de voorverkoop begint. Primavera Sound verhoogt met elke groep namen die ze bekendmaken de prijs van het kaartje. Goed systeem.
My... god....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat jullie de puzzel niet opgelost hebben![]()
A ---|
R ---|----------> R
E ---|
Y
O
U
R
E
A
D
Y (spreek je gewoon uit als een "i)
T
O
C
U
T
T
H
E
C
A
K
E (Was natuurlijk een type fout en moest een D zijn, Rapid Razor Bob heeft dikke vingers).
Dan krijg je: Radiohead![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat ik serieus naar iets gezocht heb...
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon ook nog niet zo heel veel rond is.
Joost van Bellen staat ook weer in de Titty Twister, alleen nog niet bekend onder welke alias.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus.
En het verkoopt toch wel uit. Dus waarom zouden ze dat uberhaupt al doen?
We moeten gewoon tevreden zijn met die éne naam: Kees van Hondt.
Ik zou zweren dat ik Kees daar ook gezien heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Joost van Bellen staat ook weer in de Titty Twister, alleen nog niet bekend onder welke alias.
Dolf woont toch in de Julliet?quote:En zal Dolf Janssen ook weer opgeroepen worden?
Als hij komt maakt de rest van de line-up me helemaal NIKS uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.rockblog.nl/nieuws/8923/soloplaat-jack-white-op-komst
Ook misschien een leuke voor Lowlands
Ik zou het niet doen. Ik vind het vooral leuk,omdat ik elk jaar met een hele groep naar Lowlands ga en dat is altijd lachen. In m'n eentje zou ik me echt totaal niet kunnen vermaken....Heb je geen kennissen ofzo die gaan, ik ken ook een gast die een kaartje had gekocht, en vervolgens gingen al z'n vrienden nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:53 schreef EdNoolk het volgende:
* Wil ook gaan naar Lowlands, maar niemand van vriendengroep wil mee. Een andere vriend (staat wat verder weg van me) zegt dat je je in je eentje prima kan redden daar drie dagen lang. Wat zijn jullie gedachten/ervaringen wat betreft alleen naar Lowlands gaan?
Ja, erg gezellig maar fucking druk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef Jaytonism het volgende:
Ik heb vorig jaar de Titty Twister helemaal gemist. Heb er positieve ervaringen over gehoord.
Wil iemand die delen?
Wacht... Rest staat op de site, en dat openen gaat op het moment wat lastig. Ook nog o.a. Me First and the Gimme Gimmes, Movits! en La Pegatina.quote:
Ja, die komen opeens uit het niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:46 schreef Aisumasen het volgende:
En dan toch ineens...
Feist, Ane Brun, Henrik Schwarz, Dixon, Ame, Letlive en Blaudzun
Heul niet!quote:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als die mensen nou zaterdag ff GEEN kaartje kopen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Maar ze kopen toch wel hoor.
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Maar ze kopen toch wel hoor.
quote:erste namen voor Lowlands 2012
Rock, dance, verstilde liedjes of toch liever de polka? Op Lowlands hoef je niet te kiezen en doe je het gewoon allemaal!
De eerste acts voor 2012 zijn bekend:
Feist
Ane Brun
Innervisions presents: Henrik Schwarz, Dixon en Âme (live & DJ)
La Pegatina
Letlive
Blaudzun
Movits!
Me First and the Gimme Gimmes
Les Ramoneurs de Menhirs
Leuk zo'n rijtje namen, maar bijna net zo leuk is dat op maandag 6 februari de nieuwe lowlands.nl de lucht in gaat. Daar kun je weer volop klikken, kijken, luisteren en meepraten...
Een goede voorbereiding is het halve werk en daarom zijn alle aangekondige acts weer via de officiële Lowlands 2012 Spotify playlist te beluisteren.
Nog veel meer muziek, maar ook theater, comedy, film, dans, wetenschap en kunst zijn onderweg!
quote:
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef AgeEll het volgende:
Blaudzun van de DWDD en idd Me and the First Gimme Gimmes, maar dat is na 3 nummers wel leuk geweest.
Het lijkt mij ook wel een mooi feest wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feesten
Ik schat de kans dat ze komen HEEL HOOG in. Goeie zaak wel, heb nu kaarten voor het concert in de Melkweg, zie ze nog op BFO, maar mogen er nog wel wat bij. Ben immers als 15 jaar fanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel een mooi feest worden. Lijkt me ook tof als Heideroosjes komen optreden! Kan nog net voor hun allerlaatste concert in september.
Omdat de BTW omhoog gegaan is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef Coke. het volgende:
OK, dus ik besloot niet te gaan, en toen zag ik de eerste namen. En ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik niet gelijk een ticket koop.
MAAR WAAROM IS HET ZO DUUR?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!??????????????????
en de overige geestverruimende middelenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
2009, schijnt het.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef Coke. het volgende:
Zijn zij op Pinkpop geweest, in 2008 ofzo?
Mensen die tussen Feb en Aug géén kaartje kunnen fixenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.
[..]
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
En als het wel lukt is er een goede kans dat je het ticket voor meer geld hebt moeten kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Alsof iedereen aan de drugs zit
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)
uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.quote:
Onbekender is erg relatief hoor... zo onbekend vind ik de meeste niet, Ane Brun is er al een paar keer eerder geweest. Of gaat dat gezeur over 'headliners' nu alweer beginnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat denken jullie, zal de organisatie express de "onbekendere" namen nu bekend maken om de Voorverkoop wat rustiger te laten verlopen?
wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.
denk ik ook, hoewel je anders zou denken wanneer je op zaterdag wat dieper in de nacht in de buurt van India/Bravo/X-Ray bent, waar dan denk ik meer dan 50% aan de pillen zit (of iig niet minder dan op een gemiddeld technofestival).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.
Zullen we even een representatief onderzoek doen over hoeveel mensen alcohol praktisch gezien een drugs vinden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
je meer overlast van mensen die (overmatig)-drinken dan mensen die een pilletje of een blowtje nemen
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat de meetse mensen het niet over alcohol hebben, wanneer ze het over drugs hebben. En daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
je meer overlast van mensen die (overmatig)-drinken dan mensen die een pilletje of een blowtje nemen
Niet van mijn kant in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Onbekender is erg relatief hoor... zo onbekend vind ik de meeste niet, Ane Brun is er al een paar keer eerder geweest. Of gaat dat gezeur over 'headliners' nu alweer beginnen?
Ik ben dan ook meestal voor 1:00 het terrein af. Op zaterdag nog wat langer in de Grolsch, maar voor de rest sla ik het nacht programma over. Ik ga liever voor de middag en de avond, en alledrie kan ik niet op mijn leeftijd zonder chemische meuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef ohnikua het volgende:
[..]
denk ik ook, hoewel je anders zou denken wanneer je op zaterdag wat dieper in de nacht in de buurt van India/Bravo/X-Ray bent, waar dan denk ik meer dan 50% aan de pillen zit (of iig niet minder dan op een gemiddeld technofestival).
En wat voor nut heeft dat als je as. zaterdag al stijf uitverkocht bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als organisatie zou ik headliners lekker achter de hand houden. Nu kan je aankondigen wanneer de kaartverkoop begint, wat bands bekend maken en aankondigen dat de kaartverkoop begonnen is. Zodra je vindt dat je wel weer eens in het nieuws mag komen kondig je aan dat er al een x aantal kaarten verkocht is of je noemt een headliner. Dan kan je er lekker voor zorgen dat je elke maand wel een keer in het nieuws komt.
Dat je uitverkocht bent hoeft nog niet te betekenen dat je moet stoppen met hypenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat voor nut heeft dat als je as. zaterdag al stijf uitverkocht bent?
zodat het volgend jaar nog moeilijker wordt om aan kaartjes te komen als LL-liefhebber, heeeel goed planquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je uitverkocht bent hoeft nog niet te betekenen dat je moet stoppen met hypenMisschien kan je zo alvast bij een nieuwe generatie bezoekers interesse opwekken
Nee. Want zelfs als er 0 namen bekend zijn loopt het storm. Dit gaat echt niemand tegenhouden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat denken jullie, zal de organisatie express de "onbekendere" namen nu bekend maken om de Voorverkoop wat rustiger te laten verlopen?
Wie hou je voor de gek? Als je drugsgebruik/drinken OPEENS gaat doortrekken naar "overlast"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
Vanuit de organisatie kan ik het begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt uitverkopen. Desalniettemin hoop ik dat het een jaar niet gebeurt (of heel laat pas)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zodat het volgend jaar nog moeilijker wordt om aan kaartjes te komen als LL-liefhebber, heeeel goed plan
is binnen 2 uur niet snel genoeg dan? (vorig jaar?) en dat hoop ik ook, kun je jezelf tenminste verzekeren van n kaartje maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanuit de organisatie kan ik het begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt uitverkopen. Desalniettemin hoop ik dat het een jaar niet gebeurt (of heel laat pas)
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is binnen 2 uur niet snel genoeg dan? (vorig jaar?) en dat hoop ik ook, kun je jezelf tenminste verzekeren van n kaartje maar dat gaat echt niet gebeuren.
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)
sowieso worden namen in etappes bekend gemaakt hoor of t nou uitverkocht is of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)
maar verwacht je dan dat het dit jaar minder snel zal gaan? al die mensen die vorig jaar stress hebben gehad om last minute een kaart te scoren of naast de pot hebben gepiest gaan/willen zich meteen verzekeren van een ticket... en de andere mensen die gewoon n kaartje hebben kunnen scoren vorig jaar (niet vragend hoe) zijn ook bang naast de pot te piesen als ze niet direct een kaartje kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.
Daardoor is LL2011 al in 2010 uitverkocht geraakt.
En uit de paniek die vorig jaar (terecht, blijkbaar) ontstond, is dit jaar diezelfde paniek ontstaan. Het festival is, zo schat ik in, nog niet echt minder populair geworden, dus ook dit jaar gaat het weer gelijk uitverkopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.
Daardoor is LL2011 al in 2010 uitverkocht geraakt.
Ik verwacht dat het dit jaar een paar uur langer duurt. Meer niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar verwacht je dan dat het dit jaar minder snel zal gaan? al die mensen die vorig jaar stress hebben gehad om last minute een kaart te scoren of naast de pot hebben gepiest gaan ze zich meteen verzekeren van een ticket... en de andere mensen die gewoon n kaartje hebben kunnen scoren vorig jaar (niet vragend hoe) zijn ook bang naast de pot te piesen als ze niet direct een kaartje kopen
ik denk het niet, nouja misschien duurt het al met al langer omdat de site NOG platter gaat dan vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het dit jaar een paar uur langer duurt. Meer niet.
quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk het niet, nouja misschien duurt het al met al langer omdat de site NOG platter gaat dan vorig jaarmaar een kaartje kopen zaterdag gaat gewoon dikke drama worden ben ik bang
ik dacht dat je bedoelde dat het een paar uur langer duurt (en je dus rustig een kaartje kan kopenquote:
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat het een paar uur langer duurt (en je dus rustig een kaartje kan kopen) ik denk dus een paar uur langer om er überhaupt door te komen maar kennelijk zitten we dan op dezelfde golflengte
Was het maar zo, ben er oprecht nu al zenuwachtig voor :squote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopen
zo kwam t over, dat je dacht dat de stormloop iets minder zal zijn tov vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopen
Ja, daar waren we het allemaal wel over eensquote:
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik stress er ook over, vannacht zelfs over gedroomdiedereen van de groep had een kaartje, behalve ik
Vorig jaar was het ook een knap nerveuze bedoelingquote:
tja als ik niet een kaartje heb, ga ik liever voor een zekerheidje voor n ander festival , heb t niet zo op marktplaats en taferelen met kaartjes ook, maar we zullen wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.
Als het hier niet op Fok is, dan is het op Facebook, of een vriend die opeens niet kan(of iemand kent die opeens niet kan).
Ieder jaar zwemmen er bij ons altijd wat kaarten rond.
Je moet gewoon je ogen open houden.
Of aan 3voor12 prijsvragen meedoen, dan kun je winnen..net als ik
Werchter ziet er vooralsnog goed uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja als ik niet een kaartje heb, ga ik liever voor een zekerheidje voor n ander festival , heb t niet zo op marktplaats en taferelen met kaartjes ook, maar we zullen wel zien
liever gewoon LLquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Werchter ziet er vooralsnog goed uit
Dat lijkt me nou helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is iets heel anders dan Lowlands nmm. Zou ik niet zien als vervanging. Festival dat het dichst bij LL in de buurt komt, vind ik de Zwarte Cross vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar op kaartjes voor een normale prijs moet je dan vaak toch wachten tot een paar dagen voor het begint. Ik wil gewoon die zekerheid van nu al een kaartje :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.
Als het hier niet op Fok is, dan is het op Facebook, of een vriend die opeens niet kan(of iemand kent die opeens niet kan).
Ieder jaar zwemmen er bij ons altijd wat kaarten rond.
Je moet gewoon je ogen open houden.
Of aan 3voor12 prijsvragen meedoen, dan kun je winnen..net als ik
Dus gewoon klaarzitten om 11:00, achter een pc met een goede verbinding, je tan-codes/creditcard/apparaatje van de bank, versnapperingen en het adres van de juiste website (met geldig account!!).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:30 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Klopt, maar op kaartjes voor een normale prijs moet je dan vaak toch wachten tot een paar dagen voor het begint. Ik wil gewoon die zekerheid van nu al een kaartje :p
en nog is dat geen garantiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus gewoon klaarzitten om 11:00, achter een pc met een goede verbinding, je tan-codes/creditcard/apparaatje van de bank, versnapperingen en het adres van de juiste website (met geldig account!!).
Lowlands en livenation linken door naar ticketmaster, daar moet je een account hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Jaytonism het volgende:
Welke van de websites (www.lowlands.nl // www.livenation.nl // www.ticketmaster.nl) is over het algemeen het best bereikbaar? Of toch telefonisch? Of allemaal even ernstig spannend?
Les Ramoneurs de Menhirs: Keltische punk uit Bretagnequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand enig idee wat:
Les Ramoneurs de Menhirs
Henrik Schwarz
Letlive
Movits!
Voor bands zijn? Kan helaas niet op Spotify op mijn werk
Hun versies van Don't cry for me Argentina en She believes in me bevallen mij ook goed, maar die kon ik zo snel niet vinden.quote:
Er staat niet per account...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
"Maximaal 4 kaarten per transactie" betekent dat ook in zijn totaliteit 4 kaarten per account?
Of kan je 2x kaarten bestellen, als in 4 kaarten en 2.
Wat staat er nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
"Maximaal 4 kaarten per transactie" betekent dat ook in zijn totaliteit 4 kaarten per account?
Of kan je 2x kaarten bestellen, als in 4 kaarten en 2.
Niet achter elkaar nee. Maar ik kan prima 3 sessie's startenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef leeell het volgende:
de kans dat je 2 transacties kan doen is niet hèèl groot
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet achter elkaar nee. Maar ik kan prima 3 sessie's starten
volgens mij kan een transactie maar 1 keer tegelijk gedaan worden via hetzelfde IP adresquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.
Of 3 verschillende accountsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.
Als ik een Chrome en een FF open, dan komt dat niet in dezelfde wachtrij voor zover ik weetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij kan een transactie maar 1 keer tegelijk gedaan worden via hetzelfde IP adres
dat is best wel amateuristischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik een Chrome en een FF open, dan komt dat niet in dezelfde wachtrij voor zover ik weet
Alsof heel Nederland snapt hoe het werktquote:
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verwacht je nou een professionele backend van ticketmaster? Na dat fiasco van vorig jaar?
dat is ook weer waar, wat een kutbedrijf is dat,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verwacht je nou een professionele backend van ticketmaster? Na dat fiasco van vorig jaar?
ongetwijfeld jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof heel Nederland snapt hoe het werkt
Het probleem zit 'm trouwens bij de kaarthomos die met hun systeempjes lekker dicht tegen de systemen van MoJo aanschurken en met leuke scriptjes de boel reserveren.
Dat het bij alles gebeurt snap ik. De verwachting dat het nu goed zou zijn snap ik niet, na vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.
de oplossing is gemakkelijker;quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.
inderdaad, lekker vrijdagnacht voor het Postkantoor liggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even het hele fenomeen postkantoor opnieuw invoeren zodat je offline kaarten kunt halen..
Ik ga misschien wel naar mijn in slaap gevallen FRS. Maar ervaring leerde mij vorige keer dat zij net zoveel verbindingsproblemen hebben als een surfer.quote:
Oh, dat kan wel hoor..je hebt nog steeds de Primera, Plato etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.
Dat is precies wat ik eerder zei.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
de oplossing is gemakkelijker;
waarom heeft zo'n groot bedrijf (bijna een monopolist) geen extra servers ter beschikking (voor een fucking dag) bij zo'n groot evenement.
precies, ticketindustrie blijft semi-maffiaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel hoor..je hebt nog steeds de Primera, Plato etc.
En als het weer landelijk wordt...dan kan dat ook, maar verwacht dan OPEENS servicekosten a 20 euro, want dat is natuurlijk een mooie melkkoe.
als wij het kunnen verzinnen, waarom zij niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik eerder zei.
Natuurlijk kúnnen ze het verzinnen, maar ze willen niet. Waarom zouden ze? Het kost extra geld en mensen blijven toch wel als lamme slaafjes de boel kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef leeell het volgende:
[..]
als wij het kunnen verzinnen, waarom zij niet ?
onderling lekker afspraken maken met Eric ook natuurlijk, want die hanteert exact hetzelfde principe, en maar zeuren over die btw, maar zelf wel enorme winstmarges hanteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk kúnnen ze het verzinnen, maar ze willen niet. Waarom zouden ze? Het kost extra geld en mensen blijven toch wel als lamme slaafjes de boel kopen.
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef leeell het volgende:
[..]
onderling lekker afspraken maken met Eric ook natuurlijk, want die hanteert exact hetzelfde principe, en maar zeuren over die btw, maar zelf wel enorme winstmarges hanteren.
Waar staat dat? See Tickets is toch ook niet van MoJo..of wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
"Kaartverkoop bij See Tickets werkt niet" = publiciteit. Als het goed gaat is er geen nieuws. En met die wachtrijen is er nog een beetje 'sport' bij het kopen.
ik ben het vertrouwen in de ticket-bureaus volledig kwijtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijk
Oh, ik dacht dat het See was. Een andere dan. (Op ll.nl staan livenation en ticketmaster.)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar staat dat? See Tickets is toch ook niet van MoJo..of wel?
Nee, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
als in; overzichtelijk, mobiel, navigeerbaar, snel.
you read my mindquote:
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
èn zal de site dit jaar wel fatsoenlijk zijn ?
Lowlovequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezen
Een aantal jaar geleden was dat wel toch het geval (niet bij LL hoor). Dat ticketmaster kaarten doorsluisde richting ticketsnow waar ze voor veel te veel geld werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijk
quote:
LN en TM zullen dan ook de enigen zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het See was. Een andere dan. (Op ll.nl staan livenation en ticketmaster.)
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef PiRANiA het volgende:
Zitten hier op FOK! eigenlijk mensen die lowlove bijhouden?. (content plaatsen dus)
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.
wij staan meestal naast de lolwands tent op camping 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traag
een uur maar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Ojaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Een kwart van de topics ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half het plezier van LL is de voorverkoop
Het moment dat het gelukt is jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ha, ik vind het te belangrijk om uit te bestedenquote:
Ja, dat laatstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:05 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Het moment dat het gelukt is ja
En het moment dat je vertrekt
En het moment dat je door de rij heen bent
En het moment dat je in de rij voor het Festivalterrein kan staan
En, vooral, het moment dat je door die rij heen bent
ik vond het vooral frustrerendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |