Alsof heel Nederland snapt hoe het werktquote:
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verwacht je nou een professionele backend van ticketmaster? Na dat fiasco van vorig jaar?
dat is ook weer waar, wat een kutbedrijf is dat,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verwacht je nou een professionele backend van ticketmaster? Na dat fiasco van vorig jaar?
ongetwijfeld jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof heel Nederland snapt hoe het werkt
Het probleem zit 'm trouwens bij de kaarthomos die met hun systeempjes lekker dicht tegen de systemen van MoJo aanschurken en met leuke scriptjes de boel reserveren.
Dat het bij alles gebeurt snap ik. De verwachting dat het nu goed zou zijn snap ik niet, na vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van het fiasco vorig jaar. Het is bij ieder groot evenement zwaar kut.
de oplossing is gemakkelijker;quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.
inderdaad, lekker vrijdagnacht voor het Postkantoor liggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even het hele fenomeen postkantoor opnieuw invoeren zodat je offline kaarten kunt halen..
Ik ga misschien wel naar mijn in slaap gevallen FRS. Maar ervaring leerde mij vorige keer dat zij net zoveel verbindingsproblemen hebben als een surfer.quote:
Oh, dat kan wel hoor..je hebt nog steeds de Primera, Plato etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat en daarom zou ik blij zijn als ze een andere manier vinden dan internet... maarja dat zal er wel nooit meer in zitten.
Dat is precies wat ik eerder zei.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
de oplossing is gemakkelijker;
waarom heeft zo'n groot bedrijf (bijna een monopolist) geen extra servers ter beschikking (voor een fucking dag) bij zo'n groot evenement.
precies, ticketindustrie blijft semi-maffiaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel hoor..je hebt nog steeds de Primera, Plato etc.
En als het weer landelijk wordt...dan kan dat ook, maar verwacht dan OPEENS servicekosten a 20 euro, want dat is natuurlijk een mooie melkkoe.
als wij het kunnen verzinnen, waarom zij niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik eerder zei.
Natuurlijk kúnnen ze het verzinnen, maar ze willen niet. Waarom zouden ze? Het kost extra geld en mensen blijven toch wel als lamme slaafjes de boel kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef leeell het volgende:
[..]
als wij het kunnen verzinnen, waarom zij niet ?
onderling lekker afspraken maken met Eric ook natuurlijk, want die hanteert exact hetzelfde principe, en maar zeuren over die btw, maar zelf wel enorme winstmarges hanteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk kúnnen ze het verzinnen, maar ze willen niet. Waarom zouden ze? Het kost extra geld en mensen blijven toch wel als lamme slaafjes de boel kopen.
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef leeell het volgende:
[..]
onderling lekker afspraken maken met Eric ook natuurlijk, want die hanteert exact hetzelfde principe, en maar zeuren over die btw, maar zelf wel enorme winstmarges hanteren.
Waar staat dat? See Tickets is toch ook niet van MoJo..of wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
"Kaartverkoop bij See Tickets werkt niet" = publiciteit. Als het goed gaat is er geen nieuws. En met die wachtrijen is er nog een beetje 'sport' bij het kopen.
ik ben het vertrouwen in de ticket-bureaus volledig kwijtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijk
Oh, ik dacht dat het See was. Een andere dan. (Op ll.nl staan livenation en ticketmaster.)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar staat dat? See Tickets is toch ook niet van MoJo..of wel?
Nee, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
als in; overzichtelijk, mobiel, navigeerbaar, snel.
you read my mindquote:
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
èn zal de site dit jaar wel fatsoenlijk zijn ?
Lowlovequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezen
Een aantal jaar geleden was dat wel toch het geval (niet bij LL hoor). Dat ticketmaster kaarten doorsluisde richting ticketsnow waar ze voor veel te veel geld werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijk
quote:
LN en TM zullen dan ook de enigen zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het See was. Een andere dan. (Op ll.nl staan livenation en ticketmaster.)
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef PiRANiA het volgende:
Zitten hier op FOK! eigenlijk mensen die lowlove bijhouden?. (content plaatsen dus)
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.
wij staan meestal naast de lolwands tent op camping 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traag
een uur maar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Ojaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Een kwart van de topics ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half het plezier van LL is de voorverkoop
Het moment dat het gelukt is jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half het plezier van LL is de voorverkoop
Ha, ik vind het te belangrijk om uit te bestedenquote:
Ja, dat laatstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:05 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Het moment dat het gelukt is ja
En het moment dat je vertrekt
En het moment dat je door de rij heen bent
En het moment dat je in de rij voor het Festivalterrein kan staan
En, vooral, het moment dat je door die rij heen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |