Nee, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
als in; overzichtelijk, mobiel, navigeerbaar, snel.
you read my mindquote:
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
čn zal de site dit jaar wel fatsoenlijk zijn ?
Lowlovequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer lekker gebruik ga maken van Lowlove. Twitter om te lezen wanneer er een update is en even later op Lowlove de details lezen
Een aantal jaar geleden was dat wel toch het geval (niet bij LL hoor). Dat ticketmaster kaarten doorsluisde richting ticketsnow waar ze voor veel te veel geld werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij denkt dat de zwarte ticketbureaus een deal hebben gesloten met MoJo? Tuurlijk
quote:
LN en TM zullen dan ook de enigen zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het See was. Een andere dan. (Op ll.nl staan livenation en ticketmaster.)
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef PiRANiA het volgende:
Zitten hier op FOK! eigenlijk mensen die lowlove bijhouden?. (content plaatsen dus)
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar Lowlove is vaak wel een beetje traag en post veel geruchten. Schiet niet echt op.
wij staan meestal naast de lolwands tent op camping 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
www.lolwands.nl alleen deze is soms wat traag
een uur maar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Ojaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh crap..ik bedenkt me net dat Ticketmaster dus zo'n CAPTCHA-ding heeft geinstalleerd.
Dus het wordt een uur lang compleet debiele woorden overtypen.
Een kwart van de topics ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half het plezier van LL is de voorverkoop
Het moment dat het gelukt is jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Half het plezier van LL is de voorverkoop
Ha, ik vind het te belangrijk om uit te bestedenquote:
Ja, dat laatstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:05 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Het moment dat het gelukt is ja
En het moment dat je vertrekt
En het moment dat je door de rij heen bent
En het moment dat je in de rij voor het Festivalterrein kan staan
En, vooral, het moment dat je door die rij heen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |