quote:
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef AgeEll het volgende:
Blaudzun van de DWDD en idd Me and the First Gimme Gimmes, maar dat is na 3 nummers wel leuk geweest.
Het lijkt mij ook wel een mooi feest wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feesten
Ik schat de kans dat ze komen HEEL HOOG in. Goeie zaak wel, heb nu kaarten voor het concert in de Melkweg, zie ze nog op BFO, maar mogen er nog wel wat bij. Ben immers als 15 jaar fanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel een mooi feest worden. Lijkt me ook tof als Heideroosjes komen optreden! Kan nog net voor hun allerlaatste concert in september.
Omdat de BTW omhoog gegaan is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef Coke. het volgende:
OK, dus ik besloot niet te gaan, en toen zag ik de eerste namen. En ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik niet gelijk een ticket koop.
MAAR WAAROM IS HET ZO DUUR?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!??????????????????
en de overige geestverruimende middelenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
2009, schijnt het.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef Coke. het volgende:
Zijn zij op Pinkpop geweest, in 2008 ofzo?
Mensen die tussen Feb en Aug géén kaartje kunnen fixenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.
[..]
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
En als het wel lukt is er een goede kans dat je het ticket voor meer geld hebt moeten kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Alsof iedereen aan de drugs zit
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)
uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |