abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107273168

Handige links:
Website: http://www.australianopen.com/en_AU/index.html
Matches in progress: Klik
Schedule: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiële Site ATP: Klik
Officiële Site WTA: Klik

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op Australian Open schedule tijd minus 10 uur.

Dus een wedstrijd die om 19.30 Melbourne tijd begint, begint om 09.30 hier.

Entry List + Alternates MANNEN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Entry List + Alternates DAMES:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll:

Poll: Winnaar Australian Open 2012
Novak Djokovic
Rafael Nadal
Roger Federer
Andy Murray
Juan Martin Del Potro
Iemand anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

VAMOSSSSSSSSSS RAFAAAAAAA!!!!!! CAMPEOOOOOONNNNNNNNN!!!! QUE ERES MUY GRANDEEEEE!!!!

http://www.atpworldtour.c(...)Feature-In-List.aspx

:o
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_107273601
OP :')
pi_107275023
:') idd,

over 20 jaar loopt nadal met kunstknieen rond en zal hij zich afvragen of het wel allemaal zo verantwoord was dat rennen ;)
pi_107275556
Hij heeft een medisch wonder nodig om met zijn lichaam en de tegenstand van tegenwoordig nog zeven slams te winnen en Federer te passeren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107275972
- Hij speelt al 9 jaar tennis op een hoog niveau en heeft volgens mij nog maar 1x een serieuze lange blessure gehad, 3 jaar geleden waar die daarna niet meer veel voor heeft moeten laten lopen.
- 5 jaar geleden werd er geroepen dat hij op z'n 26 al met pensioen zou moeten gaan.

Wat een flauwe kul toch allemaal zeg. Alsof hij de enige topsporter is die een aanslag op z'n lichaam pleegt en daarom op z'n 28ste klaar is. :D
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:02:37 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107276376
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
- Hij speelt al 9 jaar tennis op een hoog niveau en heeft volgens mij nog maar 1x een serieuze lange blessure gehad, 3 jaar geleden waar die daarna niet meer veel voor heeft moeten laten lopen.
- 5 jaar geleden werd er geroepen dat hij op z'n 26 al met pensioen zou moeten gaan.

Wat een flauwe kul toch allemaal zeg. Alsof hij de enige topsporter is die een aanslag op z'n lichaam pleegt en daarom op z'n 28ste klaar is. :D
a-na-bo-len net als die andere kut-spanjaarden uit de sportwereld
pi_107276456
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

a-na-bo-len net als die andere kut-spanjaarden uit de sportwereld
:D
pi_107276492
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef jojomen4 het volgende:

Dat is exact ons punt ;) Een lichaam slijt, het lichaam van een topsporter vele malen harder dan dat van gewone mensen en met het fysieke spel van Nadal, zoals we dat ook gezien hebben bij spelers als Hewitt, gaat dat nog veel harder.

Oh, hij zal zeker nog tot zijn 30e kunnen blijven tennissen. Maar je ziet nu ook al dat hij net iets vaker last van een pijntje hier of daar dan een paar jaar geleden en die frequentie zal als hij aan de top blijft echt gaan toenemen. Denk maar niet dat hij over drie jaar nog een vol seizoen kan draaien, waarin hij een shitload aan finales moet spelen. Net als alle topspelers voor hem gaat hij op fitheid ook geklopt worden door een nieuwe generatie en dan is het, net als met iemand als Hewitt, snel afgelopen met de titels.

Wat Nadal al jaren doet overstijgt wat mensen horen te kunnen en daar zal hij de tol een keer voor moeten betalen. Dus nee, hij is niet de eerste topsporter die na zijn 28e niet meer volop kan meedraaien, hij zal ook niet de laatste zijn. Maar ik verwacht, en voor de spanning in de sport hoop ik van ganzer harte, dat hij in de komende 2 jaar niet nog even 7 grand slam titels pakt en dat hij Federers record dus niet meer gaat breken (of evenaren).

Ik hoop dat we dit jaar een paar doorbraken zien. Tsonga mag wel eens een slam winnen en Del Potro mag er ook wel een pakken. Aangezien Djokovic in Melbourne wint en Nadal in Parijs mag Tsonga Wimbledon en Del Potro New York :Y
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:08:53 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107276703
Ik mag het misschien niet zeggen, maar als ik Rod Laver zie moet ik altijd aan de film Wrong Turn denken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:10:10 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107276770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is exact ons punt ;) Een lichaam slijt, het lichaam van een topsporter vele malen harder dan dat van gewone mensen en met het fysieke spel van Nadal, zoals we dat ook gezien hebben bij spelers als Hewitt, gaat dat nog veel harder.

Oh, hij zal zeker nog tot zijn 30e kunnen blijven tennissen. Maar je ziet nu ook al dat hij net iets vaker last van een pijntje hier of daar dan een paar jaar geleden en die frequentie zal als hij aan de top blijft echt gaan toenemen. Denk maar niet dat hij over drie jaar nog een vol seizoen kan draaien, waarin hij een shitload aan finales moet spelen. Net als alle topspelers voor hem gaat hij op fitheid ook geklopt worden door een nieuwe generatie en dan is het, net als met iemand als Hewitt, snel afgelopen met de titels.

Wat Nadal al jaren doet overstijgt wat mensen horen te kunnen en daar zal hij de tol een keer voor moeten betalen. Dus nee, hij is niet de eerste topsporter die na zijn 28e niet meer volop kan meedraaien, hij zal ook niet de laatste zijn. Maar ik verwacht, en voor de spanning in de sport hoop ik van ganzer harte, dat hij in de komende 2 jaar niet nog even 7 grand slam titels pakt en dat hij Federers record dus niet meer gaat breken (of evenaren).

Ik hoop dat we dit jaar een paar doorbraken zien. Tsonga mag wel eens een slam winnen en Del Potro mag er ook wel een pakken. Aangezien Djokovic in Melbourne wint en Nadal in Parijs mag Tsonga Wimbledon en Del Potro New York :Y
Niet alle lichamen zijn gelijk aan elkaar. Misschien dat Rafa z'n lichaam de inspanningen beter kan hebben dan Federer z'n lichaam, en dat Federer z'n lichaam sneller slijt, ondanks dat hij er fysiek mindere aanslagen op pleegt dan Rafa, omdat Rafa dus een ander lichaam heeft.

Je kunt niet roepen 1 + 1 = 2, dus Rafa houd het niet lang meer vol. Misschien wint die op z'n 33 ste nog GS's. Weet jij veel.
pi_107276776
Morgen 9:30 *O* *O* *O*
pi_107276829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Morthill het volgende:

Hewitt was in zijn beste dagen niet de tennisser die Nadal is. Ik ben het met je eens dat spelen op dit niveau een aanslag is op je lichaam, en het fysieke spel van Nadal zal veel sneller zijn tol eisen dan de manier waarop Federer speelt. Maar ik denk niet dat hij over 2, 3 jaar al dusdanig is afgetakeld dat hij geen slams meer kan winnen.
quote:
Mwah. Ik zie hem de eerstkomende drie jaar in ieder geval nog wel Roland Garros winnen. Dat brengt zijn totaal dan op 13. Als hij in de komende vijf jaar hier en daar nog een GS weet te winnen, is een totaal van 16 titels niet onhaalbaar, hoor.
quote:
Dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren. Nadal zal tegen het eind van het seizoen wel weer kapot zijn, en Djokovic ook als hij zoveel blijft winnen. Ik zie Federer nog wel in staat om de US Open te pakken. Van Murray in de finale :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:14:05 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107276956
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Niet alle lichamen zijn gelijk aan elkaar. Misschien dat Rafa z'n lichaam de inspanningen beter kan hebben dan Federer z'n lichaam, en dat Federer z'n lichaam sneller slijt, ondanks dat hij er fysiek mindere aanslagen op pleegt dan Rafa, omdat Rafa dus een ander lichaam heeft.

Je kunt niet roepen 1 + 1 = 2, dus Rafa houd het niet lang meer vol. Misschien wint die op z'n 33 ste nog GS's. Weet jij veel.
Het begint een beetje te worden als mensen die elkjaar beweren dat de wereld in dat jaar of het jaar erna zal vergaa, Nee, in 2012 gaat het echt gebeuren. :')

Nadals lichaam gaat het nu toch definitie fbegeven, maar steeds gebeurt dat niet. Federer is afgeschreven maar zoals hij vandaag terecht opmerkte was vandaag de eerste keer in vijf maanden dat hij verloor. Sommige mensen zitten zo vast in hun aannames dat ze de feiten niet eens lijken te registreren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_107277172
Ik zeg, of bedoel, niet dat Nadal geen slams meer kan winnen over 3 jaar. Maar hij is dan bijna 29, fysiek zou het me enorm verbazen als hij dan nog kan presteren zo constant zoals hij dat nu doet. Federer kan nu ook nog slams winnen en hij is 30 en genoeg spelers hebben dat op die leeftijd gedaan. Ik zeg alleen dat het heel wat minder makkelijk zal gaan.

Ik zie hem ook niet meer Parijs winnen jaar na jaar. Hij wordt al te vaak overklast door Djokovic, dus denk dat die sowieso minstens 1 titel gaat pakken in Parijs.

quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik wat ik verwacht. Wie weet blesseert hij zich in de finale en speelt hij nooit meer. Ik roep niet 1+1=2, ik zet wat er vaak gebeurt en wat ik op basis daarvan verwacht. Ik heb helaas geen glazen bol :)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het begint een beetje te worden als mensen die elkjaar beweren dat de wereld in dat jaar of het jaar erna zal vergaa, Nee, in 2012 gaat het echt gebeuren. :')

Nadals lichaam gaat het nu toch definitie fbegeven, maar steeds gebeurt dat niet. Federer is afgeschreven maar zoals hij vandaag terecht opmerkte was vandaag de eerste keer in vijf maanden dat hij verloor. Sommige mensen zitten zo vast in hun aannames dat ze de feiten niet eens lijken te registreren.
Nu toch definitief? Mijn stelling is dat hij over twee jaar niet meer zo fit zal zijn als nu en dat hij dus in de komende twee jaar de slams moet pakken om Federers record te breken. Misschien niet alle zeven, maar toch zeker vijf :D Dat is een hele andere orde van aftakelen dan nu definitief begeven ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:24:48 #15
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_107277528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Morthill het volgende:
Ik zeg, of bedoel, niet dat Nadal geen slams meer kan winnen over 3 jaar. Maar hij is dan bijna 29, fysiek zou het me enorm verbazen als hij dan nog kan presteren zo constant zoals hij dat nu doet. Federer kan nu ook nog slams winnen en hij is 30 en genoeg spelers hebben dat op die leeftijd gedaan. Ik zeg alleen dat het heel wat minder makkelijk zal gaan.

[..]

Is Nadal al 26?
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:26:07 #16
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_107277601
Dacht dat Nadal 25 was.
pi_107277667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Is Nadal al 26?
Nee, hij wordt dit jaar 26. Hij is volgens mij altijd tijdens Roland Garros jarig.
pi_107277670
Nadal is niet de enige die bijna onmenselijk te keer gaat op de baan.
Djokovic kan er ook wat van. Als je ziet hij die jongen op notabene een hardcourt baan over de baan glijdt, dat kan je toch ook niet jaar in jaar uit volhouden lijkt me?

Ik denk dat hij eerder dan bv Nadal "versleten" zal zijn.
Je ziet het nu al bij beiden. Aan het einde vh seizoen zijn ze gewoon op. Logisch ook.

Tennis wordt steeds meer een fysieke sport. En dat vind ik wel eens jammer.
Ik hou vd schoonheid vh spelletje. Ik zal wel oud worden denk ik ;(

Denk dat ik daarom ook zo graag kijk naar fc Barcelona. Geweldig!
pi_107277688
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Is Nadal al 26?

daar moest 28 staan
pi_107277752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef moonwalker27 het volgende:
Nadal is niet de enige die bijna onmenselijk te keer gaat op de baan.
Djokovic kan er ook wat van. Als je ziet hij die jongen op notabene een hardcourt baan over de baan glijdt, dat kan je toch ook niet jaar in jaar uit volhouden lijkt me?

Ik denk dat hij eerder dan bv Nadal "versleten" zal zijn.
Je ziet het nu al bij beiden. Aan het einde vh seizoen zijn ze gewoon op. Logisch ook.

Tennis wordt steeds meer een fysieke sport. En dat vind ik wel eens jammer.
Ik hou vd schoonheid vh spelletje. Ik zal wel oud worden denk ik ;(

Denk dat ik daarom ook zo graag kijk naar fc Barcelona. Geweldig!
Meh, dat is gewoon mentaal kapot na een loodzwaar seizoen.

Overigens denk ik dan ook, deels eigen schuld. Je kunt wel huilen dat Fedje dat moet regelen als voorzitter van de spelersbond, maar ga dan ook niet al die decadente promotoernooitjes af om je rekening te spekken.
pi_107277763
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, hij wordt dit jaar 26. Hij is volgens mij altijd tijdens Roland Garros jarig.
3 januari.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_107277793
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:

[..]

3 januari.
juni bedoel je?
pi_107277810
Zijn er trouwens wel Murray fans hier te vinden?

Kan het me niet voorstellen, maar toch?
pi_107277872
Fan? nee, maar ik vind dat hij soms best mooi speelt :)
pi_107277913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

juni bedoel je?
Ja indd. 3 juni bedoel ik.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_107278138
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Morthill het volgende:
Fan? nee, maar ik vind dat hij soms best mooi speelt :)
Eens.

Hij kan af en toe best mooi aanvallend tennis spelen.
Alleen als het spannend wordt laat hij zich te vaak terugzakken.

Ik gun hem best wel eens een Gs titel.
Wie weet gaat ie dan eens lachen! ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:40:59 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107278287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef moonwalker27 het volgende:
Zijn er trouwens wel Murray fans hier te vinden?

Kan het me niet voorstellen, maar toch?
Ambrosius volgens mij. En ik ook wel. Van zijn spel althans, niet van hem als persoon want ik vind hem eerlijk gezegd maar een - excusez le mot - ei. Na Nalbandian vind ik hem de speler met de mooiste techniek. En dat afwachtende, schaakachtige tennis vind ik wel cool.
pi_107278489
Ha, ja Nalbandian! Mooie speler om naar te kijken ja. Goede techniek, mentaal niet zo best (meer?) Erg zonde. Wat ging hij (wel terecht vind ik) te keer in die partij tegen Isner :)

De speler met de mooiste techniek vond ik Petr Korda. Lang terug is dat al zeg.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:00:07 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107281303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef luckass het volgende:
Morgen 9:30 *O* *O* *O*
Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis ben :')
En uiteraard een spannendere wedstrijd dan vorig jaar.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:04:32 #30
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_107281495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef moonwalker27 het volgende:
Ha, ja Nalbandian! Mooie speler om naar te kijken ja. Goede techniek, mentaal niet zo best (meer?) Erg zonde. Wat ging hij (wel terecht vind ik) te keer in die partij tegen Isner :)

De speler met de mooiste techniek vond ik Petr Korda. Lang terug is dat al zeg.
Korda had wel een klassieke slag. Niet echt dynamisch ofzo, met die lange stelten van 'm :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_107281522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis ben :')
En uiteraard een spannendere wedstrijd dan vorig jaar.
Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijken :P.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:08:41 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107281644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:05 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijken :P.
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahut :')
Ze maakten het mij bijna onmogelijk om te leren.
pi_107281743
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:

[..]

Tijdens Wimbledon wordt het ook weer drama, ik weet het nu al.
pi_107281789
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik heb een les geleerd, als ik niet kan kijken is er een briljante wedstrijd. Zo heb ik meerdere Wimbledonfinales gemist door mijn werk waaronder wedstrijden als Roddick - Federer en godskolere wat zuigt dat nog altijd.

Maar vrouwenfinale durf ik de gok wel te nemen :X
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:12:38 #35
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107281797
Trouwens, wel allemaal de herendubbelfinale kijken he!
Paes/Stepanek vs. de Bryan's.

Zaterdag na de vrouwenfinale, die om 9:30 gepland staat.
pi_107282838
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
pi_107283924
Ik gok op novak. In 4 sets.

wat denken jullie?
pi_107284857
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 02:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik gok op novak. In 4 sets.

wat denken jullie?
Djoko in 3 sets.
pi_107285043
Novak in 5 is mijn voorspelling. Met een reeks gemiste kansen van Murray waarschijnlijk....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107285047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
Captain Obvious :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107285065
Is deze al gepost? _O-

vrijdag 27 januari 2012 @ 08:26:40 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_107285178
Ik denk Murray, puur vanwege het feit dat Djoko niet fit oogde tegen Ferrer, maar dat kan ook schijn zijn van hem.
Mocht Djoko wel fit zijn, dan wint hij in 3 misschien 4 setjes.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:57:44 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107285585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:58:02 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107285587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:12 schreef Norrage het volgende:
Is deze al gepost? _O-

Ik zag hem net op Facebook. Cool hoor.
pi_107285605
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic :')
pi_107285633
Ik blijf gewoon bij mn voorspelling. murray gaat onder de vleugels van lendl doorbreken, zoals agassi gilbert nodig had om zich definitief te vestigen.
pi_107285643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic :')
Het ging zo gelijk op tussen die twee :(
Ik had ook eerder Murray zien doorbreken dan Djokovic. Nog steeds zie ik Murray als de betere speler, maar ja...mentaal he.... :(
pi_107285783
quote:
Is deze al gepost? _O-

Iemand moet gaan honkballen :P
pi_107285796
quote:
Is deze al gepost? _O-

Hij zat ook in de tv draait door.
sig verwijderd door FA
pi_107285797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben zo blij dat ik juist zei dat Djokovic de eerste zou zijn die Fed en Nadal van de troon zou stoten :D Eindelijk ergens gelijk in gekregen O+
pi_107285824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij zat ook in de tv draait door.
Haha, niet gekeken gister :)
pi_107285829
Ik geef murray ook wel eens kans om voor een verrassing te zorgen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_107285945
Gelukkig, we kunnen ook op de BBC kijken zometeen. Geen reclames, geen logo, beter commentaar.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:20:54 #54
342627 tja77
pi_107285993
Enige voorwaarde voor Murray dat hij mag winnen vandaag is, dat hij dan ook de finale wint, en niet wederom faalt in de finale.
Ben benieuwd of Lendl iets aan de mentaliteit van Murray heeft kunnen veranderen....nu al...
pi_107286042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:20 schreef tja77 het volgende:
Enige voorwaarde voor Murray dat hij mag winnen vandaag is, dat hij dan ook de finale wint, en niet wederom faalt in de finale.
Ben benieuwd of Lendl iets aan de mentaliteit van Murray heeft kunnen veranderen....nu al...
Ja dat maakt het wel een beetje spannend. Van mij mag Murray inderdaad winnen, maar dan moet ie ook Rafa pakken....
pi_107286169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig, we kunnen ook op de BBC kijken zometeen. Geen reclames, geen logo, beter commentaar.
Like
pi_107286271
Stadiongeluid is wel heel wat minder op BBC.
pi_107286344
Wel apart dat de man met de moeilijkste draw pas in de halve finale zijn eerste echte tegenstand krijgt..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:40:57 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107286375
Ik vind het altijd leuk dat de grandslamtoernooien allemaal worden gespeeld in de hoofdstad van het land waar ze worden gehouden. Geeft toch aan hoe blangrijk ze zijn.
pi_107286398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd leuk dat de grandslamtoernooien allemaal worden gespeeld in de hoofdstad van het land waar ze worden gehouden. Geeft toch aan hoe blangrijk ze zijn.
??
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:43:24 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107286427
Precies op tijd *O*
pi_107286437
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

??
_O-
pi_107286441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
Wel apart dat de man met de moeilijkste draw pas in de halve finale zijn eerste echte tegenstand krijgt..
Tsonga faler....
pi_107286470
Faal Murray mist al het eerste punt..GSM Nole
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:46:33 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107286487
Wow die beeldkwaliteit op de BBC zuigt ballen in vergelijking met Eurosport :')
pi_107286539
Slecht begin Murray, maar niks aan de hand natuurlijk.
pi_107286570
Krijg nu al een finale van vorig dejavu, Djoko die alles terug kan halen...
pi_107286571
Daar gaan we al :{.
sig verwijderd door FA
pi_107286583
Djoko start duidelijk beter.
pi_107286592
Het is vooral Murray die slecht begint zeg..
Demain, on roule
pi_107286593
Murray beweegt heel stijfjes. Hij is vast weer zenuwachtig :(
pi_107286619
Murray is wel altijd iemand die traag start. Ik heb hoop :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:51:38 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107286629
Goed loopwerk zeg
pi_107286637
Nou, gelijk een break achter?
Demain, on roule
pi_107286650
Hij begon vorig jaar in de finale beter :P
pi_107286669
Wordt wel backhand-heaven vandaag *O*
pi_107286711
Ok Andy is warm *O*
pi_107286713
Goede hold, kan erg belangrijk zijn voor de hele partij.
sig verwijderd door FA
pi_107286749
Zit wel wat meer agressie in de slagen van Murray dan normaal. Dat is een goed teken.
pi_107286762
Djoko maakt toch ook wel wat veel fouten tot nu toe
Demain, on roule
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:59:49 #81
342627 tja77
pi_107286796
7 fouten nu al voor Djoko
pi_107286820
Kom op Murray. _O_ *O*
pi_107286822
Allebei een gamepje overleefd. Nu mag het beginnen ^O^
pi_107286864
Allemaal lange punten bijna :D, was ook wel te verwachten natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_107286873
Vorig jaar kon Djoko elke keer de aanvallen van Murray neutraliseren met hele hoge diepe moonballs..dat werkt nu ook al weer...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:04:11 #86
342627 tja77
pi_107286887
wat een slechte volley
pi_107286895
Wordt een mooie partij denk ik zo!
pi_107286897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef tja77 het volgende:
wat een slechte volley
pfff
pi_107286908
Wat is een moonball? :@
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:37 #90
342627 tja77
pi_107286909
Het is nog niet hoogstaand, wedstrijd staat nog bol van de spanning
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:40 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107286911
Kom maar op met die break
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:59 #92
342627 tja77
pi_107286915
Break Djoko
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:06:01 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107286916
Een Haase :D _O-
pi_107286917
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:05 schreef Jaytonism het volgende:
Van die Nadal ballen
pi_107286920
Hij doet een Roowbin :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:06:25 #96
342627 tja77
pi_107286931
17 van de 27 punten kwamen door UE
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:06:44 #97
342627 tja77
pi_107286935
18 van de 28...
pi_107286941
Toch niet weer hè..... :{
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:07:13 #99
342627 tja77
pi_107286944
19 van de 29... pffff
pi_107286951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:06 schreef tja77 het volgende:
17 van de 27 punten kwamen door UE
Het is ook lastig punten scoren voor beide. Beide dekken de baan zo goed af.
pi_107286954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:07 schreef tja77 het volgende:
19 van de 29... pffff
Ik snak naar de vrouwen finale, tenminste niveau.
pi_107287027
Zijn beide echt in bagger vorm vandaag zeg...
pi_107287045
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:12:39 #104
342627 tja77
pi_107287057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef kevin_ het volgende:
Zijn beide echt in bagger vorm vandaag zeg...
Kan nog komen, zijn net 4-5 games onderweg
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:12:57 #105
342627 tja77
pi_107287066
Djoko faal
pi_107287086
3-2* *O*.
sig verwijderd door FA
pi_107287087
Sterk gespeeld van Murray.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:14:32 #108
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287095
Goede rebreak
pi_107287097
bbc loopt voor he :P
pi_107287105
Niveau ging nu toch wel iets omhoog hoor. Als die spanning er een beetje af is, kan het best een leuke wedstrijd worden ;)
Demain, on roule
pi_107287106
Toch denk ik dat Nadal de meeste kans heeft om het toernooi te winnen ook al verliest hij vaak van Djoko de laatste tijd!
pi_107287108
Geen re-break ffs. :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:15:29 #113
123170 alors
zlata1234
pi_107287113
Nou ik heb een mooie 1 gescoord vandaag :') ik had beter thuis kunnen blijven, kon ik tenminste tennis kijken.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:15:38 #114
342627 tja77
pi_107287121
Goede break, maar Djoko, wat doe je? Eerst dat dropshot op een slecht moment, en slecht gespeeld, en dan die volley, die ik met mijn lul nog wel het net over krijg.
pi_107287139
Andersom commentator op NED 2 over Brit/Schot. :N
pi_107287162
Godver, 0-30.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:48 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:16 schreef BobW het volgende:
Andersom commentator op NED 2 over Brit/Schot. :N
http://andymurrayometer.com/
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:59 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287171
Murray :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:18:16 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287177
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:05 schreef Jaytonism het volgende:
Een hele hoge boogbal.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:18:17 #120
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107287178
Ik vind het nog niet zo'n boeiende wedstrijd tot nu toe. Veel fouten van beide kanten.
pi_107287188
Niet te geloven...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:18:48 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287189
Whehe wat een faalgame
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:18:51 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287194
:')
pi_107287195
Beetje jammer, hij dacht dat hij weer terug in de wedstrijd zat.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:19:11 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287204
En dat is dan de nummer drie van de wereld. ;(
pi_107287206
Nole blijft altijd wel initiatief houden. Toch wel redelijk veel fouten van Murray worden afgedwongen door hem.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:20:17 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
En dat is dan de nummer drie van de wereld. ;(
Nee, 4.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:21:41 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287257
Wat een bal
pi_107287275
Nole serveert wel sterk moet ik zeggen, op die ene mindere game na.
pi_107287284

Ach, het is een win win situatie. Als Murray wint dan wint ie en dat is leuk, als Djoko wint wordt Rafa geowned
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:25:17 #132
342627 tja77
pi_107287332
Murray speelt ECHT slecht, ik ben de hoeveelheid UE kwijtgeraakt, maar het zijn er heel wat.
pi_107287337
Murray jezus...en het is niet eens een finale....
pi_107287341
18 dus al
Demain, on roule
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:28:08 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287401
Die tennisfans hebben echt geen inspiratie bij hun "liedjes" he :')
Constant dat let's go let's go. Bijna net zo erg als die Fransen met hun papapapaderapapapadeba ALLEZ :')
pi_107287448
Murray heeft vuurwerk nodig (letterlijk en figuurlijk)
pi_107287479
6-3 Djoker.
sig verwijderd door FA
pi_107287482
En 6-3 Nole.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:31:58 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287486
Set Djokovic
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:32:07 #140
342627 tja77
pi_107287488
Djoko gaat iets beter spelen (nog steeds niet groots) maar pakt wel gewoon de eerste set
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:32:42 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287506
De statistieken:
56 punten gespeeld
Djokovic 15 UE
Murray 20 UE
pi_107287511
Dit is wel echt heel slecht zeg...Hij zou het toch tenminste competatief moeten maken....
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:33:11 #143
342627 tja77
pi_107287516
Djoko 5 winners -15 UE
Murray 4 winners -20 UE

Is veelzeggend.
pi_107287525
schneeeeeeeeeeeeee :D
pi_107287530
Frustrerend dit. Murray kan zoveel beter. :')
pi_107287542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef kevin_ het volgende:
Frustrerend dit. Murray kan zoveel beter. :')
Djokovic ook.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:34:25 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287549
WTF op de BBC hebben ze erover dat Laver en Rosewall zo'n 150 keer tegen elkaar gespeeld hebben :D
pi_107287571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Djokovic ook.
Ja, maar van Murray zou je verwachten dat hij nu eindelijk eens goed gaat spelen wanneer het er om gaat in een GS.
pi_107287600
Het is voorlopig niet echt interessant nee.
pi_107287605
Lekker begin weer Murray :')
pi_107287634
Jezus die lob...Murray Murray toch....
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:38:23 #153
342627 tja77
pi_107287643
En break djoko
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:38:39 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287650
Murray :') !!!!!!!!!!!!!!!
pi_107287653
Kom op Murray ;(
pi_107287659
En dan dachten we dat de finale van vorig jaar kansloos was...Toen was Murray gewoon veel beter dan nu, en was Djoko gewoon exceptioneel...
pi_107287664
GVD wat is dit nou weer. :r
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:39:20 #158
342627 tja77
pi_107287668
Jezus wat een kutzooi, gisteren Federer tegen Nadal moeten missen, en dacht, ach, Murray tegen Djoko kan ook leuk worden...Mis dus.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:40:19 #159
342627 tja77
pi_107287690
Lendl zit zowat te janken
pi_107287714
Jammere wedstrijd
pi_107287721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef tja77 het volgende:
Djoko 5 winners -15 UE
Murray 4 winners -20 UE

Is veelzeggend.
Dat is wel extreem, zelfs voor vrouwentennis zou dat slecht zijn.

Australian Open 2012: top 4 haalt niveau niet maar haalt alsnog zonder veel sets te verliezen de halve finale, waar hun zwaktes meer aan de oppervlak komen. Het mannentennis zit in een dip. De winnaar is de koning der blinden.

Licht overdreven, maar toch.

Ik zeg kalender inkorten. Naast het fysieke zou een langere vakantie de mannen ook mentaal fitter maken.
pi_107287722
Je ziet gewoon Murray zijn voetenwerk niet in orde zijn...Hij dribbelt bijna niet, de volledige reden waarom hij zo goed is, zijn voetenwerk en loopvermogen is volledig weg deze wedstrijd.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:42:30 #163
342627 tja77
pi_107287739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:41 schreef Norrage het volgende:
Je ziet gewoon Murray zijn voetenwerk niet in orde zijn...Hij dribbelt bijna niet, de volledige reden waarom hij zo goed is, zijn voetenwerk en loopvermogen is volledig weg deze wedstrijd.
Hij kan onmogelijk moe zijn, spanning?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:42:35 #164
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107287743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:40 schreef tja77 het volgende:
Lendl zit zowat te janken
'Waar ben ik aan begonnen'.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107287753
Volgens mij slaat Murray 50% van zijn ballen in het net...
Demain, on roule
pi_107287759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij kan onmogelijk moe zijn, spanning?
Ja...Voetenwerk is toch het eerste dat mislukt als je gespannen bent...
pi_107287764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef Mykonos het volgende:
Volgens mij slaat Murray 50% van zijn ballen in het net...
en de andere 50% uit
pi_107287779
Waar is Mandy mee bezig joh :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:44:09 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287780
quote:
Wat een hoop serve-volley _O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:44:22 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef Szura het volgende:
De statistieken:
56 punten gespeeld
Djokovic 15 UE
Murray 20 UE
Allemachtig. ;(
pi_107287787
Murray slaat ook al zijn backhands uit stand vandaag, hij moet bewegen...instappen...hij is gewoon hondslui aan het bewegen :(
pi_107287793
Kijk Nadal, zo moet je challengen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:44:56 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287801
papapapaderapapapadeba ALLEZ *O*
pi_107287802
Nou Murray wees eens eerlijk, is het nu al voorbij? :N
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:01 #175
342627 tja77
pi_107287803
1mm uit... muahahaha
pi_107287813
Murray _O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:39 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287820
Gaat helemaal nergens over dit :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:47 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287830
Wat is dit voor absurbe wedstrijd. 28 UE's van Murray na een korte set en twee games. :{
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:47 #179
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107287832
Beetje anticlimax deze pot :').
pi_107287838
Murray moet echt wat gaan veranderen, anders wordt hij met 6-3 6-0 6-0 weggevaagd :')
Demain, on roule
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:46:26 #181
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287859
Ik denk dat Lendl nog meer klaarmaakt tegen Djokovic dan deze Murray.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:46:55 #182
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef Salamando het volgende:
Beetje anticlimax deze pot :').
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:47:54 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107287895
Murray zou op deze manier nog van Arantxa Rus verliezen :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:48:27 #184
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107287914
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

pi_107287927
relatieve rustpartij voor Djokovic zo te lezen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107287937
Zul je zien dat Nadal zelfs van Djoko gaat winnen in de finale :') :(
pi_107287960
Die blik van Lendl _O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:50:30 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107287962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef Salamando het volgende:

[..]

:P
pi_107287963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef franklop het volgende:
relatieve rustpartij voor Djokovic zo te lezen?
Halve walk-over ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef Norrage het volgende:
Zul je zien dat Nadal zelfs van Djoko gaat winnen in de finale :') :(
Nole zit bij Nadal in zijn hoofd. Daar komen andere dingen bij kijken. Daarnaast hoeft hij vandaag niet meer te doen dan dit.
pi_107288010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef TheArt het volgende:

[..]
Nole zit bij Nadal in zijn hoofd. Daar komen andere dingen bij kijken. Daarnaast hoeft hij vandaag niet meer te doen dan dit.
Op dezelfde manier dat Nadal in het hoofd van Federer spookt sinds Wimbledon 2009 ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:05 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288020
Sampras punt _O_
pi_107288023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef franklop het volgende:

[..]

Op dezelfde manier dat Nadal in het hoofd van Federer spookt sinds Wimbledon 2009 ofzo
Absoluut ja.
pi_107288024
Gelukkig ging die smash goed _O-
pi_107288037
Is dit eindelijk de ommekeer? :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:42 #195
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288038
2 goede punten nu van Murray.
pi_107288044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:53 schreef Salamando het volgende:
2 goede punten nu van Murray.
Op rij ja. Dat moet de eerste keer zijn..
Demain, on roule
pi_107288057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Tuurlijk niet.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:56:04 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288089
Bovenop de lijn :D
pi_107288134
Was van korte duur de opleving van Murray
pi_107288190
Lekker punt weer eens een keer
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:00:33 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288214
Eindelijk wat fatsoenlijke punten deze game
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:00:48 #202
202348 Susi
Temple of Love
pi_107288227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Lijkt er wel een beetje op.
pi_107288238
Bak die break nu Murray!
Demain, on roule
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:01:18 #204
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288245
Bijna :{
pi_107288299
Rebreak! 2-2.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:03:40 #206
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288307
Yes _O_.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:03:41 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288309
Daar is de rebreak dan toch
pi_107288312
Goede leuke game en rebreak Murray *O*
pi_107288327
pffff nou kom op zeg!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:04:12 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288328
Voor zo lang als het duurt...
pi_107288339
Lekker! En inderdaad eindelijk een leuke game met mooie punten :)
Demain, on roule
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:07:26 #212
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288445
Hopsa, 3-2, dat ie nu doorhaalt.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:10:32 #213
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288526
Die passing _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:10:34 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288528
Passing _O_
pi_107288531
Mooie bal Murray, 0-30 nu! Kansje
pi_107288541
Twee geweldige forehands zeg _O_.
sig verwijderd door FA
pi_107288575
Let's go andy let's go
pi_107288609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Let's go andy let's go
pi_107288644
Mooi punt hoor _O_

BP Murray
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:09 #220
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288649
Wat een lange rallies zeg, tering :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:10 #221
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288650
Wat een verdediging nog van Djokovic
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:14 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288652
Is hier iemand aan het wedden op het tennis?
pi_107288656
Kijk, nu wordt er ook eens met kwaliteit getennist!

^O^
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:39 #224
342627 tja77
pi_107288665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
Soms, dit jaar wat minder. Maar kijk wel via unibet.
pi_107288669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Kijk, nu wordt er ook eens met kwaliteit getennist!

^O^
De 1e set snel vergeten
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:59 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288674
*4-2 Murray
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:15:00 #227
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288676
2-4 _O_.
pi_107288683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ja wel eens, maar zit niet op een winnaar van deze wedstrijd. En jij?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:15:20 #229
342627 tja77
pi_107288689
4 games op rij?? ja toch?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:15:51 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef tja77 het volgende:
Hij stond *0-2 30-40 :P
pi_107288703
quote:
Klopt. Hopelijk wint Murray deze set, dan is de wedstrijd echt los :)
Demain, on roule
pi_107288709
quote:
Ja.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:16:56 #233
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288730
Subtiel hoor Andy :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:17:29 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef BobW het volgende:

[..]

Ja wel eens, maar zit niet op een winnaar van deze wedstrijd. En jij?
Ik wel maar ik kan niet in Australië wedden omdat ik Betfair heb (dan moet je een notaris/advocaat of iets dergelijks in Nederland vinden die een brief schrijft waarin hij zegt dat je een goed iemand bent). :') Ik hoopte iemand te vinden die iets voor me wilde inzetten.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:17:32 #235
342627 tja77
pi_107288754
Djoko zit er doorheen, elke keer zo'n dropshot, terwijl ook hij weet dat Murray supersnel is.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:18:57 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288795
De backodds voor Djokovic zijn nog 1.48 en voor Murray 3.15. Lijkt me niet helemaal reëel, omdat ik ook het idee heb dat Djokovic er doorheen zit.
pi_107288804
Nu 4 op rij naar Djokovic?
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:19:13 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288808
Fail
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:19:23 #239
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288814
Dure misser van Andy misschien
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:19:25 #240
342627 tja77
pi_107288816
Unibet geeft nu 1,5 om 3,5
pi_107288838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef tja77 het volgende:
Unibet geeft nu 1,5 om 3,5
Dat klopt niet helemaal, want dan keren ze meer dan 100% uit.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:20:22 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288850
Godsamme slaat ie hem uit :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:20:23 #243
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288852
Wat een punt weer :D .
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:21:23 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288885
Challenge dan Murray.
Volgens mij was ie op de lijn.
pi_107288889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
De backodds voor Djokovic zijn nog 1.48 en voor Murray 3.15. Lijkt me niet helemaal reëel, omdat ik ook het idee heb dat Djokovic er doorheen zit.
Djoko zag er vorige wedstrijd ook nit helemaal djoko-top uit
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:21:48 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288902
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:20 schreef BobW het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal, want dan keren ze meer dan 100% uit.
Ik neem aan dat hij bedoelt 1.5 Djoko en 3.5 Murray.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:12 #247
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107288913
Toch 4-3*
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:19 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107288917
En de rebreak :')
pi_107288920
Wat geeft hij het weg zeg ;(
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:32 #250
342627 tja77
pi_107288931
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

dit dus
pi_107288945
Hoe die twee op de bank zitten bij te komen, echt een wereld van verschil :D
pi_107288949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zal wel afgerond zijn, Eerder iets van 1.4 - 3.3, anders dan kom je gemiddeld boven een uitkering van 2 uit.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:23:14 #253
342627 tja77
pi_107288950
maar nu dus 1,24 Djoko 4,1 Murray
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:03 #254
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107288973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef tja77 het volgende:
maar nu dus 1,24 Djoko 4,1 Murray
Als er iemand is bij wie ik iets kan inzetten hou ik me aanbevolen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:27 #255
342627 tja77
pi_107288989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Zal wel afgerond zijn, Eerder iets van 1.4 - 3.3, anders dan kom je gemiddeld boven een uitkering van 2 uit.
1 euro op Djoko betaalt 1,5 Euro uit. 1 Euro op Murray, betaald 3,5 Euro uit
pi_107288997
Wilander ook steeds met zijn unlimited challenge systeem. Leuk man als elke bal wordt gechallenged
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:52 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Autobandje het volgende:
Wilander ook steeds met zijn unlimited challenge systeem. Leuk man als elke bal wordt gechallenged
Inderdaad ja.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:25:06 #258
342627 tja77
pi_107289011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Staat vrij weinig op mijn account op dit moment, maar jij zou op Murray inzetten???
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:25:33 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289027
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Staat vrij weinig op mijn account op dit moment, maar jij zou op Murray inzetten???
Ja.
pi_107289053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hier ook een vrij leeg account, maar als je moneybookers hebt kunnen we dat snel oplossen denk ik.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:27:02 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107289062
Leuke slicerally :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:27:04 #262
342627 tja77
pi_107289063
41 shots
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:28:01 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289092
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hier ook een vrij leeg account, maar als je moneybookers hebt kunnen we dat snel oplossen denk ik.
Ik heb wel Neteller, maar dat gebruik ik bijna nooit.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:29:02 #264
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289115
Tering, hoe had ie die terug _O-
pi_107289116
Wat een comeback van Murray in deze rally _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:29:12 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107289124
WTF doet Djokovic man :')
Totaal geen beweging
pi_107289125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb wel Neteller, maar dat gebruik ik bijna nooit.
Ik niet.

Wat een punt!
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:29:17 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289128
Djokovic kan nog amper lopen lijkt het. Zagen jullie hoe hij liep naar doe hoge bal van Murray?
pi_107289140
Djokovic loopt erbij uit alsof dit de 7e set is :P
pi_107289142
Huh, wat liep djoko raar op die hoge bal die hij ook had kunnen smashen, wtfwtf
pi_107289143
Toch nog wel leuke wedstrijd zo *O*
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:30:45 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
Djokovic loopt erbij uit alsof dit de 7e set is :P
Dat bestaat niet eens.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:30:59 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107289170
*5-3 Murray
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:31:15 #274
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289184
Djokovic staat op de baan zoals ik dat ook sta :').
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:31:24 #275
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289189
Djokovic lijkt gesloopt.
pi_107289194
WTAaaaaaaa
pi_107289195
PFf was even weg maar MUrray staat ineens voor :o Wat ziet Djoko eruit :o
pi_107289205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat bestaat niet eens.
Joh :D
pi_107289218
Volgens mij waren er drie ballen uit in die rally.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:33:36 #280
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij waren er drie ballen uit in die rally.
Die mensen die op de baseline zitten te kijken vertrouw ik dit toernooi sowieso niet.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:34:39 #281
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107289275
Wat is dit nou weer voor iets :')
pi_107289290
Nadal zal nog niet bang worden denk ik.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:35:13 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

Joh :D
:{
pi_107289295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat bestaat niet eens.
:{
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:35:56 #285
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289305
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nadal zal nog niet bang worden denk ik.
Andy Murray big talent no?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:36:24 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107289322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:

[..]

Andy Murray big talent no?
Andy Murray will win a grand slam in the future, no?
pi_107289336
wat oogt het allemaal traag zeg.
pi_107289345
Djoko oude man
pi_107289347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat oogt het allemaal traag zeg.
Het zijn steeds lang rallies inderdaad, maar je krijgt er niet een gevoel bij dat ze zich nou echt 100% inzetten, meer beetje overslaan :P
pi_107289348
Hopen op regen denk ik
pi_107289349
What the hell is er met Djoko? Heeft hij geen reet gedaannin de off season ofzo?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:37:29 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289351
3-6, come on Andy _O_.
pi_107289353
SET 6-3 Murray *O*
pi_107289359
Allebei 50% bij betfair
pi_107289371
Twee uur over twee keer 6-3 :D.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:39:02 #296
123170 alors
zlata1234
pi_107289389
nice!
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:40:36 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289430
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:37 schreef TheGeneral het volgende:
What the hell is er met Djoko? Heeft hij geen reet gedaannin de off season ofzo?
Ik snap het ook niet. Hoe kan hij zo gesloopt zijn na twee sets? Tenzij hij (nog) ziek is.

Of was het een grap, omdat er geen offseason is? :@
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:41:11 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
Twee uur over twee keer 6-3 :D.
Ja, niet te filmen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:41:38 #299
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107289451
Djoko staat zelfs forehand slices te spelen :'). Dat doen bij ons op de club de achtjes.
pi_107289460
Leuk om Murray lekker aanvallend te zien. Hij is eindelijk weer eens het kijken waard.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:42:23 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_107289470
Djokovic scheldt nu ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')