SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
VAMOSSSSSSSSSS RAFAAAAAAA!!!!!! CAMPEOOOOOONNNNNNNNN!!!! QUE ERES MUY GRANDEEEEE!!!!
http://www.atpworldtour.c(...)Feature-In-List.aspx
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
a-na-bo-len net als die andere kut-spanjaarden uit de sportwereldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
- Hij speelt al 9 jaar tennis op een hoog niveau en heeft volgens mij nog maar 1x een serieuze lange blessure gehad, 3 jaar geleden waar die daarna niet meer veel voor heeft moeten laten lopen.
- 5 jaar geleden werd er geroepen dat hij op z'n 26 al met pensioen zou moeten gaan.
Wat een flauwe kul toch allemaal zeg. Alsof hij de enige topsporter is die een aanslag op z'n lichaam pleegt en daarom op z'n 28ste klaar is.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
a-na-bo-len net als die andere kut-spanjaarden uit de sportwereld
Dat is exact ons puntquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
- Hij speelt al 9 jaar tennis op een hoog niveau en heeft volgens mij nog maar 1x een serieuze lange blessure gehad, 3 jaar geleden waar die daarna niet meer veel voor heeft moeten laten lopen.
- 5 jaar geleden werd er geroepen dat hij op z'n 26 al met pensioen zou moeten gaan.
Wat een flauwe kul toch allemaal zeg. Alsof hij de enige topsporter is die een aanslag op z'n lichaam pleegt en daarom op z'n 28ste klaar is.
Niet alle lichamen zijn gelijk aan elkaar. Misschien dat Rafa z'n lichaam de inspanningen beter kan hebben dan Federer z'n lichaam, en dat Federer z'n lichaam sneller slijt, ondanks dat hij er fysiek mindere aanslagen op pleegt dan Rafa, omdat Rafa dus een ander lichaam heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is exact ons puntEen lichaam slijt, het lichaam van een topsporter vele malen harder dan dat van gewone mensen en met het fysieke spel van Nadal, zoals we dat ook gezien hebben bij spelers als Hewitt, gaat dat nog veel harder.
Oh, hij zal zeker nog tot zijn 30e kunnen blijven tennissen. Maar je ziet nu ook al dat hij net iets vaker last van een pijntje hier of daar dan een paar jaar geleden en die frequentie zal als hij aan de top blijft echt gaan toenemen. Denk maar niet dat hij over drie jaar nog een vol seizoen kan draaien, waarin hij een shitload aan finales moet spelen. Net als alle topspelers voor hem gaat hij op fitheid ook geklopt worden door een nieuwe generatie en dan is het, net als met iemand als Hewitt, snel afgelopen met de titels.
Wat Nadal al jaren doet overstijgt wat mensen horen te kunnen en daar zal hij de tol een keer voor moeten betalen. Dus nee, hij is niet de eerste topsporter die na zijn 28e niet meer volop kan meedraaien, hij zal ook niet de laatste zijn. Maar ik verwacht, en voor de spanning in de sport hoop ik van ganzer harte, dat hij in de komende 2 jaar niet nog even 7 grand slam titels pakt en dat hij Federers record dus niet meer gaat breken (of evenaren).
Ik hoop dat we dit jaar een paar doorbraken zien. Tsonga mag wel eens een slam winnen en Del Potro mag er ook wel een pakken. Aangezien Djokovic in Melbourne wint en Nadal in Parijs mag Tsonga Wimbledon en Del Potro New York
Hewitt was in zijn beste dagen niet de tennisser die Nadal is. Ik ben het met je eens dat spelen op dit niveau een aanslag is op je lichaam, en het fysieke spel van Nadal zal veel sneller zijn tol eisen dan de manier waarop Federer speelt. Maar ik denk niet dat hij over 2, 3 jaar al dusdanig is afgetakeld dat hij geen slams meer kan winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Morthill het volgende:
Dat is exact ons puntEen lichaam slijt, het lichaam van een topsporter vele malen harder dan dat van gewone mensen en met het fysieke spel van Nadal, zoals we dat ook gezien hebben bij spelers als Hewitt, gaat dat nog veel harder.
Oh, hij zal zeker nog tot zijn 30e kunnen blijven tennissen. Maar je ziet nu ook al dat hij net iets vaker last van een pijntje hier of daar dan een paar jaar geleden en die frequentie zal als hij aan de top blijft echt gaan toenemen. Denk maar niet dat hij over drie jaar nog een vol seizoen kan draaien, waarin hij een shitload aan finales moet spelen. Net als alle topspelers voor hem gaat hij op fitheid ook geklopt worden door een nieuwe generatie en dan is het, net als met iemand als Hewitt, snel afgelopen met de titels.
Mwah. Ik zie hem de eerstkomende drie jaar in ieder geval nog wel Roland Garros winnen. Dat brengt zijn totaal dan op 13. Als hij in de komende vijf jaar hier en daar nog een GS weet te winnen, is een totaal van 16 titels niet onhaalbaar, hoor.quote:Wat Nadal al jaren doet overstijgt wat mensen horen te kunnen en daar zal hij de tol een keer voor moeten betalen. Dus nee, hij is niet de eerste topsporter die na zijn 28e niet meer volop kan meedraaien, hij zal ook niet de laatste zijn. Maar ik verwacht, en voor de spanning in de sport hoop ik van ganzer harte, dat hij in de komende 2 jaar niet nog even 7 grand slam titels pakt en dat hij Federers record dus niet meer gaat breken (of evenaren).
Dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren. Nadal zal tegen het eind van het seizoen wel weer kapot zijn, en Djokovic ook als hij zoveel blijft winnen. Ik zie Federer nog wel in staat om de US Open te pakken. Van Murray in de finalequote:Ik hoop dat we dit jaar een paar doorbraken zien. Tsonga mag wel eens een slam winnen en Del Potro mag er ook wel een pakken. Aangezien Djokovic in Melbourne wint en Nadal in Parijs mag Tsonga Wimbledon en Del Potro New York
Het begint een beetje te worden als mensen die elkjaar beweren dat de wereld in dat jaar of het jaar erna zal vergaa, Nee, in 2012 gaat het echt gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet alle lichamen zijn gelijk aan elkaar. Misschien dat Rafa z'n lichaam de inspanningen beter kan hebben dan Federer z'n lichaam, en dat Federer z'n lichaam sneller slijt, ondanks dat hij er fysiek mindere aanslagen op pleegt dan Rafa, omdat Rafa dus een ander lichaam heeft.
Je kunt niet roepen 1 + 1 = 2, dus Rafa houd het niet lang meer vol. Misschien wint die op z'n 33 ste nog GS's. Weet jij veel.
Daarom zeg ik wat ik verwacht. Wie weet blesseert hij zich in de finale en speelt hij nooit meer. Ik roep niet 1+1=2, ik zet wat er vaak gebeurt en wat ik op basis daarvan verwacht. Ik heb helaas geen glazen bolquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet alle lichamen zijn gelijk aan elkaar. Misschien dat Rafa z'n lichaam de inspanningen beter kan hebben dan Federer z'n lichaam, en dat Federer z'n lichaam sneller slijt, ondanks dat hij er fysiek mindere aanslagen op pleegt dan Rafa, omdat Rafa dus een ander lichaam heeft.
Je kunt niet roepen 1 + 1 = 2, dus Rafa houd het niet lang meer vol. Misschien wint die op z'n 33 ste nog GS's. Weet jij veel.
Nu toch definitief? Mijn stelling is dat hij over twee jaar niet meer zo fit zal zijn als nu en dat hij dus in de komende twee jaar de slams moet pakken om Federers record te breken. Misschien niet alle zeven, maar toch zeker vijfquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het begint een beetje te worden als mensen die elkjaar beweren dat de wereld in dat jaar of het jaar erna zal vergaa, Nee, in 2012 gaat het echt gebeuren.![]()
Nadals lichaam gaat het nu toch definitie fbegeven, maar steeds gebeurt dat niet. Federer is afgeschreven maar zoals hij vandaag terecht opmerkte was vandaag de eerste keer in vijf maanden dat hij verloor. Sommige mensen zitten zo vast in hun aannames dat ze de feiten niet eens lijken te registreren.
Is Nadal al 26?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Morthill het volgende:
Ik zeg, of bedoel, niet dat Nadal geen slams meer kan winnen over 3 jaar. Maar hij is dan bijna 29, fysiek zou het me enorm verbazen als hij dan nog kan presteren zo constant zoals hij dat nu doet. Federer kan nu ook nog slams winnen en hij is 30 en genoeg spelers hebben dat op die leeftijd gedaan. Ik zeg alleen dat het heel wat minder makkelijk zal gaan.
[..]
quote:
Meh, dat is gewoon mentaal kapot na een loodzwaar seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef moonwalker27 het volgende:
Nadal is niet de enige die bijna onmenselijk te keer gaat op de baan.
Djokovic kan er ook wat van. Als je ziet hij die jongen op notabene een hardcourt baan over de baan glijdt, dat kan je toch ook niet jaar in jaar uit volhouden lijkt me?
Ik denk dat hij eerder dan bv Nadal "versleten" zal zijn.
Je ziet het nu al bij beiden. Aan het einde vh seizoen zijn ze gewoon op. Logisch ook.
Tennis wordt steeds meer een fysieke sport. En dat vind ik wel eens jammer.
Ik hou vd schoonheid vh spelletje. Ik zal wel oud worden denk ik![]()
Denk dat ik daarom ook zo graag kijk naar fc Barcelona. Geweldig!
3 januari.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, hij wordt dit jaar 26. Hij is volgens mij altijd tijdens Roland Garros jarig.
juni bedoel je?quote:
Ja indd. 3 juni bedoel ik.quote:
Eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Morthill het volgende:
Fan? nee, maar ik vind dat hij soms best mooi speelt
Ambrosius volgens mij. En ik ook wel. Van zijn spel althans, niet van hem als persoon want ik vind hem eerlijk gezegd maar een - excusez le mot - ei. Na Nalbandian vind ik hem de speler met de mooiste techniek. En dat afwachtende, schaakachtige tennis vind ik wel cool.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef moonwalker27 het volgende:
Zijn er trouwens wel Murray fans hier te vinden?
Kan het me niet voorstellen, maar toch?
Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis benquote:
Korda had wel een klassieke slag. Niet echt dynamisch ofzo, met die lange stelten van 'mquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef moonwalker27 het volgende:
Ha, ja Nalbandian! Mooie speler om naar te kijken ja. Goede techniek, mentaal niet zo best (meer?) Erg zonde. Wat ging hij (wel terecht vind ik) te keer in die partij tegen Isner![]()
De speler met de mooiste techniek vond ik Petr Korda. Lang terug is dat al zeg.
Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis ben
En uiteraard een spannendere wedstrijd dan vorig jaar.
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijken.
Tijdens Wimbledon wordt het ook weer drama, ik weet het nu al.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahut
Ze maakten het mij bijna onmogelijk om te leren.
Ik heb een les geleerd, als ik niet kan kijken is er een briljante wedstrijd. Zo heb ik meerdere Wimbledonfinales gemist door mijn werk waaronder wedstrijden als Roddick - Federer en godskolere wat zuigt dat nog altijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahut
Ze maakten het mij bijna onmogelijk om te leren.
Djoko in 3 sets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik gok op novak. In 4 sets.
wat denken jullie?
Captain Obviousquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
Ik zag hem net op Facebook. Cool hoor.quote:
Het ging zo gelijk op tussen die tweequote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic
Iemand moet gaan honkballenquote:
Hij zat ook in de tv draait door.quote:
Ik ben zo blij dat ik juist zei dat Djokovic de eerste zou zijn die Fed en Nadal van de troon zou stotenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic
Haha, niet gekeken gisterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zat ook in de tv draait door.
Ja dat maakt het wel een beetje spannend. Van mij mag Murray inderdaad winnen, maar dan moet ie ook Rafa pakken....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:20 schreef tja77 het volgende:
Enige voorwaarde voor Murray dat hij mag winnen vandaag is, dat hij dan ook de finale wint, en niet wederom faalt in de finale.
Ben benieuwd of Lendl iets aan de mentaliteit van Murray heeft kunnen veranderen....nu al...
Likequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig, we kunnen ook op de BBC kijken zometeen. Geen reclames, geen logo, beter commentaar.
??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd leuk dat de grandslamtoernooien allemaal worden gespeeld in de hoofdstad van het land waar ze worden gehouden. Geeft toch aan hoe blangrijk ze zijn.
quote:
Tsonga faler....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
Wel apart dat de man met de moeilijkste draw pas in de halve finale zijn eerste echte tegenstand krijgt..
pfffquote:
Van die Nadal ballenquote:
Kan nog komen, zijn net 4-5 games onderwegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef kevin_ het volgende:
Zijn beide echt in bagger vorm vandaag zeg...
http://andymurrayometer.com/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:16 schreef BobW het volgende:
Andersom commentator op NED 2 over Brit/Schot.
Een hele hoge boogbal.quote:
Nee, 4.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
En dat is dan de nummer drie van de wereld.
Djokovic ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef kevin_ het volgende:
Frustrerend dit. Murray kan zoveel beter.
Ja, maar van Murray zou je verwachten dat hij nu eindelijk eens goed gaat spelen wanneer het er om gaat in een GS.quote:
Dat is wel extreem, zelfs voor vrouwentennis zou dat slecht zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef tja77 het volgende:
Djoko 5 winners -15 UE
Murray 4 winners -20 UE
Is veelzeggend.
Hij kan onmogelijk moe zijn, spanning?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:41 schreef Norrage het volgende:
Je ziet gewoon Murray zijn voetenwerk niet in orde zijn...Hij dribbelt bijna niet, de volledige reden waarom hij zo goed is, zijn voetenwerk en loopvermogen is volledig weg deze wedstrijd.
quote:
Ja...Voetenwerk is toch het eerste dat mislukt als je gespannen bent...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk moe zijn, spanning?
en de andere 50% uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef Mykonos het volgende:
Volgens mij slaat Murray 50% van zijn ballen in het net...
Allemachtig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef Szura het volgende:
De statistieken:
56 punten gespeeld
Djokovic 15 UE
Murray 20 UE
quote:
quote:
quote:
Halve walk-over ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef franklop het volgende:
relatieve rustpartij voor Djokovic zo te lezen?
Nole zit bij Nadal in zijn hoofd. Daar komen andere dingen bij kijken. Daarnaast hoeft hij vandaag niet meer te doen dan dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef Norrage het volgende:
Zul je zien dat Nadal zelfs van Djoko gaat winnen in de finale![]()
Op dezelfde manier dat Nadal in het hoofd van Federer spookt sinds Wimbledon 2009 ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nole zit bij Nadal in zijn hoofd. Daar komen andere dingen bij kijken. Daarnaast hoeft hij vandaag niet meer te doen dan dit.
Absoluut ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Op dezelfde manier dat Nadal in het hoofd van Federer spookt sinds Wimbledon 2009 ofzo
Soms, dit jaar wat minder. Maar kijk wel via unibet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is hier iemand aan het wedden op het tennis?
De 1e set snel vergetenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Kijk, nu wordt er ook eens met kwaliteit getennist!
Ja wel eens, maar zit niet op een winnaar van deze wedstrijd. En jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is hier iemand aan het wedden op het tennis?
Ik wel maar ik kan niet in Australië wedden omdat ik Betfair heb (dan moet je een notaris/advocaat of iets dergelijks in Nederland vinden die een brief schrijft waarin hij zegt dat je een goed iemand bent).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar zit niet op een winnaar van deze wedstrijd. En jij?
Djoko zag er vorige wedstrijd ook nit helemaal djoko-top uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
De backodds voor Djokovic zijn nog 1.48 en voor Murray 3.15. Lijkt me niet helemaal reëel, omdat ik ook het idee heb dat Djokovic er doorheen zit.
Ik neem aan dat hij bedoelt 1.5 Djoko en 3.5 Murray.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, want dan keren ze meer dan 100% uit.
dit dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoelt 1.5 Djoko en 3.5 Murray.
Zal wel afgerond zijn, Eerder iets van 1.4 - 3.3, anders dan kom je gemiddeld boven een uitkering van 2 uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoelt 1.5 Djoko en 3.5 Murray.
Als er iemand is bij wie ik iets kan inzetten hou ik me aanbevolen.quote:
1 euro op Djoko betaalt 1,5 Euro uit. 1 Euro op Murray, betaald 3,5 Euro uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zal wel afgerond zijn, Eerder iets van 1.4 - 3.3, anders dan kom je gemiddeld boven een uitkering van 2 uit.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Autobandje het volgende:
Wilander ook steeds met zijn unlimited challenge systeem. Leuk man als elke bal wordt gechallenged
Staat vrij weinig op mijn account op dit moment, maar jij zou op Murray inzetten???quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er iemand is bij wie ik iets kan inzetten hou ik me aanbevolen.
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staat vrij weinig op mijn account op dit moment, maar jij zou op Murray inzetten???
Hier ook een vrij leeg account, maar als je moneybookers hebt kunnen we dat snel oplossen denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er iemand is bij wie ik iets kan inzetten hou ik me aanbevolen.
Ik heb wel Neteller, maar dat gebruik ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook een vrij leeg account, maar als je moneybookers hebt kunnen we dat snel oplossen denk ik.
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb wel Neteller, maar dat gebruik ik bijna nooit.
Dat bestaat niet eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
Djokovic loopt erbij uit alsof dit de 7e set is
Die mensen die op de baseline zitten te kijken vertrouw ik dit toernooi sowieso niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij waren er drie ballen uit in die rally.
quote:
Andy Murray big talent no?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nadal zal nog niet bang worden denk ik.
Andy Murray will win a grand slam in the future, no?quote:
Het zijn steeds lang rallies inderdaad, maar je krijgt er niet een gevoel bij dat ze zich nou echt 100% inzetten, meer beetje overslaanquote:
Ik snap het ook niet. Hoe kan hij zo gesloopt zijn na twee sets? Tenzij hij (nog) ziek is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:37 schreef TheGeneral het volgende:
What the hell is er met Djoko? Heeft hij geen reet gedaannin de off season ofzo?
Ja, niet te filmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |