Eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Morthill het volgende:
Fan? nee, maar ik vind dat hij soms best mooi speelt
Ambrosius volgens mij. En ik ook wel. Van zijn spel althans, niet van hem als persoon want ik vind hem eerlijk gezegd maar een - excusez le mot - ei. Na Nalbandian vind ik hem de speler met de mooiste techniek. En dat afwachtende, schaakachtige tennis vind ik wel cool.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef moonwalker27 het volgende:
Zijn er trouwens wel Murray fans hier te vinden?
Kan het me niet voorstellen, maar toch?
Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis benquote:
Korda had wel een klassieke slag. Niet echt dynamisch ofzo, met die lange stelten van 'mquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef moonwalker27 het volgende:
Ha, ja Nalbandian! Mooie speler om naar te kijken ja. Goede techniek, mentaal niet zo best (meer?) Erg zonde. Wat ging hij (wel terecht vind ik) te keer in die partij tegen Isner![]()
De speler met de mooiste techniek vond ik Petr Korda. Lang terug is dat al zeg.
Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik dit keer wel op tijd thuis ben
En uiteraard een spannendere wedstrijd dan vorig jaar.
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben vandaag na een uur weggegaan bij m'n tentamen, lekker tennis kijken.
Tijdens Wimbledon wordt het ook weer drama, ik weet het nu al.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahut
Ze maakten het mij bijna onmogelijk om te leren.
Ik heb een les geleerd, als ik niet kan kijken is er een briljante wedstrijd. Zo heb ik meerdere Wimbledonfinales gemist door mijn werk waaronder wedstrijden als Roddick - Federer en godskolere wat zuigt dat nog altijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen verneukt door Isner - Mahut
Ze maakten het mij bijna onmogelijk om te leren.
Djoko in 3 sets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik gok op novak. In 4 sets.
wat denken jullie?
Captain Obviousquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef Autobandje het volgende:
Murray speelt wel leuk hoor, en qua spel / slagen kan ie zich best meten met de top drie, maar mentaal gezien is het verreweg de zwakste en daarom geen groots kampioen.
Ik zag hem net op Facebook. Cool hoor.quote:
Het ging zo gelijk op tussen die tweequote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic
Iemand moet gaan honkballenquote:
Hij zat ook in de tv draait door.quote:
Ik ben zo blij dat ik juist zei dat Djokovic de eerste zou zijn die Fed en Nadal van de troon zou stotenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben ook vaak voor murray. Maar wat ook meespeelt is dat ik jaren geleden eens een weddenschap afsloot dat murray verder zou komen in zijn carriere dan djokovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |