SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar serieus, ik kan volgens mij op de NL site van microsoft volgens mij niet zo'n datatransfer kabel bestellen![]()
![]()
hihihiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ja ik heb het gvd niet gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef KneusTeun het volgende:
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!, hopelijk staat ie snel online
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef KneusTeun het volgende:
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Vorige week meteen al.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb het gvd niet gezien, hopelijk staat ie snel online
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb jij al een auto uitgezocht?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
nee, moet nog een paar rijden. Maar wij krijgen dus geen leasebudget maar moeten kiezen uit een vaste leaselijst per klasse passende bij je functie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij al een auto uitgezocht?
Kennelijk wordt er geen rekening gehouden met lui die wat langer zijn
Nu niet dus, kijk op uitzendinggemist.nl , anders zie ik spoilersquote:
nu dus wel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat vorige topic.Had eigenlijk wel een rel verwacht na mijn opmerking.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
gelukkig werkt gemistdownloader nog steedsTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij had toch ziggo? dan kun je toch terug kijken op tv?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
gelukkig werkt gemistdownloader nog steeds's avonds een reus, 'smorgens een kneus
![]()
Sommige gaten, wtfff. Intrigeerd me op de een of andere manier, iemand verhalen over sommige van die gaten die niet door de mijnen zijn gemaakt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
En na de foto snel die muis wegtrappen en schoonmaken/vegen en shit. Die hp laptop is echt grootste drama ooit.quote:na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik moet ook reclame code's etc lerenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Pixell het volgende:
argh, ik kan niet leren, morgen budgettering, moeilijkste toets vd opleiding zo'n btje
En cross media
cross media klinkt tenminste nog interessant !quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet ook reclame code's etc leren
En cross media![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e foto, iemand weet wat dat voor een soort stoelen zijn? Die lijken mij ultiem chill !![]()
Stond er nog niet, alleen de uitzending van 19 jan. Maar heb al gezien, je kunt nu iig de mol op 3 mensen zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij had toch ziggo? dan kun je toch terug kijken op tv?
Nouja, het kan ook domme pech zijn geweest....quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stond er nog niet, alleen de uitzending van 19 jan. Maar heb al gezien, je kunt nu iig de mol op 3 mensen zetten's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mwa, 3 mensen wouden sowieso rood, 1 daarvan heeft bewust groen gepaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, het kan ook domme pech zijn geweest....
Nee Liesbeth is op laatste moment geswitched, toen ze met Frits aan het lullen was, terwijl ze met die andere had afgesproken voor groen te gaan, wat natuurlijk dom was en dus een behoorlijke mollen actie. Want ze hadden kunnen weten dat unaniem niet ging lukken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, 3 mensen wouden sowieso rood, 1 daarvan heeft bewust groen gepakt's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Juist daarom zijn 3 die voor Rood gaan, 1 van die 3 heeft achteraf bewust voor groen gekozenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Liesbeth is op laatste moment geswitched, toen ze met Frits aan het lullen was, terwijl ze met die andere had afgesproken voor groen te gaan, wat natuurlijk dom was en dus een behoorlijke mollen actie. Want ze hadden kunnen weten dat unaniem niet ging lukken.. Daarom was het ook 3 groen 2 rood, als ze het hadden gedaan hoe ze volgens de gesprekken hadden gedaan was het 3 rood en 2 groen, wat geen gevolgen voor de pot had
Dus 1 iemand van rood is aan het mollenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ging je nou weg omdat ik online kwamquote:
Ik wilde andere de kans op een MVP ribbon geven dus ik stopte maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging je nou weg omdat ik online kwam![]()
Een neger met hetzelfde kapsel als ik.quote:
Ongeveer.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een neger met hetzelfde kapsel als ik.
Ongeveer.
Die dacht ik eerderquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nee. Heb op het moment een soort vetkuif.quote:
Aah waarom is die mutherfucking auto nog niet gemaakt!! Na 4 dagen heb ik er alweer schijt genoeg van![]()
Kabeltje om data van HDD naar HDD te zetten? Zo ja dan moet ik die nog wel ergens hebben liggen. Maar dan moet ik de zolder doorspittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Fsmxi het volgende:
Nee maar serieus, ik kan volgens mij op de NL site van microsoft volgens mij niet zo'n datatransfer kabel bestellen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ja klopt eigenlijk welquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Begrijpelijk. Stropen is vandaag de dag illegaal he, dan begrijp ik best dat je je rustig houdt ha ha do you catch my dreft, neger? haquote:![]()
Ik heb je dreft gecatched ouwe, ik zit hier vrolijk aan de afwas. Nu nog een manier vinden om via Belize die neushoornvogels te exporteren...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Stropen is vandaag de dag illegaal he, dan begrijp ik best dat je je rustig houdt ha ha do you catch my dreft, neger? haHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Succes ermee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb je dreft gecatched ouwe, ik zit hier vrolijk aan de afwas. Nu nog een manier vinden om via Belize die neushoornvogels te exporteren...
Ik heb gisteren mijn nieuwe lading ivoor eindelijk binnengekregen, de douane had me bijna te pakken ha!![]()
Ah mooi, de lijn naar Nederland ligt nog steeds open dus. Ik moet eerst nog wat "zaakjes" met Parvus afhandelen wat betreft de nieuwe proefdieren die hierheen komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik heb gisteren mijn nieuwe lading ivoor eindelijk binnengekregen, de douane had me bijna te pakken ha!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Vandaag grootste faal tentamen ooit gehad.
Antwoorden blad was aankruisen van a t/m d mogelijk en vragen gingen tot en met h !??@!?@
En de telling van de vragen was in het romeins en klopte niet eens?!?@ ging van 3 naar 6 ofzo
Toffe dingen die gebeuren als je weg bentIk weet gewoon in welk gebouw dat is, ondanks dat ik er al jaren niet meer studeer
R1 zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Toffe dingen die gebeuren als je weg bentIk weet gewoon in welk gebouw dat is, ondanks dat ik er al jaren niet meer studeer
![]()
![]()
Rickokun heeft een topic geopend met foto's waar hij zijn poep vast houd![]()
All good things are wild and free.![]()
waarom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef tliciouz het volgende:
Rickokun heeft een topic geopend met foto's waar hij zijn poep vast houd
Rickokunquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef tliciouz het volgende:
Rickokun heeft een topic geopend met foto's waar hij zijn poep vast houd![]()
Wtf, ik snap mezelf ook niet dat ik ga kijken..quote:
Net me laatste tentamen gehad! Volgens mij heb ik het nog goed gedaan ook![]()
![]()
Ik heb niet naar de foto gekeken, moet nog etenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wtf, ik snap mezelf ook niet dat ik ga kijken..
Net me laatste tentamen gehad! Volgens mij heb ik het nog goed gedaan ookTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij bent er dan ook niet vies vanquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kom op, iedere man moet minimaal een keer in zijn leven zijn eigen poep opgepakt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netje 1tje vies afgemaakt met fifa, smerige joekelTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Scooterzaak Megakut, voor al uw vermiste scooters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
okTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Toen jij nog in de kut van je moeder zat zwom je ook in je eigen poep hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook niet vies vanYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Toen jij nog in de ballen van je vader zat, was je spermaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen jij nog in de kut van je moeder zat zwom je ook in je eigen poep hoor._!
HAHAHAHAhahahihaHAHaHIhfsahahaaa![]()
hehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen jij nog in de ballen van je vader zat, was je sperma_!
HAHAHAHAhahahihaHAHaHIhfsahahaaa![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Scooterzaak Megakut, voor al uw vermiste scooters!WTF is dat? De verhoudingen kloppen totaal niet. De compositie is ronduit slecht en het kleurgebruik is om te janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“THIS LOOKS SHOPPED!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
WTF is dat? De verhoudingen kloppen totaal niet. De compositie is ronduit slecht en het kleurgebruik is om te janken.
I CAN TELL FROM SOME OF THE PIXELS AND FROM SEEING QUITE A FEW SHOPS IN MY TIME.”Please sir. When moon? When Mustang?![]()
pfff kindjes die met fifa 12 alles met Messi doen, en dan gewoon met 4-1 verslagen worden
Inderdaad, wat een sukkeltjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff kindjes die met fifa 12 alles met Messi doen, en dan gewoon met 4-1 verslagen wordenen dan te bedenken dat ze pas 12 zijn
...![]()
Aha, meneer heeft weer een lekkere dag op het werk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een sukkeltjesen dan te bedenken dat ze pas 12 zijn
...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Niet haten broederquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, meneer heeft weer een lekkere dag op het werk?![]()
![]()
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?![]()
Ja en nee geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Sinds vandaag krijg ik constant vastlopers. Ik ben niet de enige zie ik net.
http://www.google.es/supp(...)e48c4f0d140339&hl=en![]()
Dacht dat het aan mijn laptop lagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?
Niet al sinds maandag weekend hebben.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog 81 minuten. [ afbeelding ]![]()
![]()
Nog een uurtje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit vandaag in mijn Emma Hewitt bubbel
Favorieten van vandaag:
Wat een heerlijke muziek om er wat testscripts doorheen te rammen![]()
![]()
Je kunt bitchen over duitsers wat je wil, maar:
Ze keek Avatar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
na regen, ben ik er.
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Waar ben je geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.
SFX zijn awesome, de rest is echt kut![]()
![]()
Die heb ik niet afgekekenquote:, en was in Nijmegen hoor maar hoe moet ik hem nou herkennen
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik niet afgekeken, en was in Nijmegen hoor maar hoe moet ik hem nou herkennen
na regen, ben ik er.
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!All good things are wild and free.![]()
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!na regen, ben ik er.
Ej pringel heb je al mooie home made pron?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doenquote:
Weet niet meer precies, dat rijtje bij De drie gezusters (dikke kindertent inderdaad) en studentencafé daar in de buurt? Vanochtend nog verdwaaldquote:![]()
![]()
Dan zet je hem op stille modusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doen![]()
Je spreekt uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doenStudiotje geregeld.
na regen, ben ik er.
Michhas, ben met skyrim zojuist aangekomen in de grote hal van Blackreach. Holy shit man, wat is dat mooi gemaakt.
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doenOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
![]()
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Tuurlijk, maar vind het zo'n rare ontwikkeling, die CCD's in fotocamera's zijn gewoon beter. En die camcorders blijven achter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.
Zo zie je momenteel dat veel bedrijven 5D MKII's gebruiken voor het film werk. En die zijn vele malen goedkoper dan een vergelijkbare videocamera.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Jaaa, dat is echt een van de mooiste stukjes in die gamequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, ben met skyrim zojuist aangekomen in de grote hal van Blackreach. Holy shit man, wat is dat mooi gemaakt.Echt prachtig
![]()
![]()
Sta je na 10 minuten voor met 2-0, krijgt de tegenstander een rode kaart, doet ie een koningstomatje
Ik heb al zeker een half jaar niet meer gedashboardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sta je na 10 minuten voor met 2-0, krijgt de tegenstander een rode kaart, doet ie een koningstomatje![]()
![]()
Mwa, als je er een beetje op let, dan is het een soort spelletje op zich. Het kan wat toevoegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso dashboardenWat boeien die statistieken nou echt
![]()
Nieuwe shit inbouwen, alles opnieuw installeren, dat wordt een latertje.na regen, ben ik er.
Van het weekend maar eens de extended version van Gods and Generals kijken. Leuke film van zo'n 5 uur![]()
![]()
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zo gedaan toch? Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe shit inbouwen, alles opnieuw installeren, dat wordt een latertje.! Waarom eigenlijk pc?!
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he![]()
auto-correct en luiheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nah Belgen zijn daar niet zo goed inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.
Zeik niet man, kutsupporter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kut wedstrijd, psv is totaal uit vorm.
Edit: ah![]()
![]()
Mwa, bij PSV hadden ze liever geen winterstop gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeik niet man, kutsupporter.
Edit: ahTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die Kalas blijft goed voetballen
Edit : niet dus
Hoezo dat? Tegen Heerenveen speelden ze niet beter dan tegen Utrecht, alleen groef Utrecht zich in en Heerenveen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, bij PSV hadden ze liever geen winterstop gehad![]()
Hopen dat Vitesse zo wat meer de aanval kiest, dan hopelijk wat meer ruimte.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:'Nieuwe Assassin's Creed ten tijde van Amerikaanse Revolutie'
Geschreven door Terry (Lord_Hydra) op 27-01-2012 @ 20:14
De nieuwe Assassin's Creed zal volgens geruchten een nieuw hoofdpersonage introduceren en zich afspelen ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Deze geruchten zijn afkomstig van een anonieme bron die zegt dicht bij de ontwikkeling van de game te staan.
Naar de Amerikaanse setting van de game werd eerder al gehint in DLC van Assassin's Creed: Brotherhood, waar spelers coördinaten konden vinden die leiden naar de staat New York. Een andere hint zou zitten in het laatste deel uit de serie, Revelations, waar op het eind van de game een futuristische aardbol te zien is met daarop het continent Amerika.
Misschien nog wel de grootste indicator dat het nieuwe deel zich afspeelt tijdens de Amerikaanse Revolutie, is een antwoordmogelijkheid van een enquête die vorig jaar afgenomen werd onder fans van de serie. Eén van de mogelijke opties op de vraag waar de serie naartoe zou moeten gaan luidde toen "The confrontation between British colonists and native Americans during The American Revolution."
De Amerikaanse Revolutie zou veel mogelijkheden met zich meebrengen voor de game. Zo zou er een ontmoeting plaats kunnen vinden met George Washington, die volgens eerdere delen uit de serie in het bezit zou zijn van een appel van Eden.
Volgens de anonieme bron zal de game nog voor het eind van Ubisofts fiscale jaar op 31 maart aangekondigd worden. Gisteren gaf Ubisoft aan dat dit jaar de grootste Assassin's Creed op komst is. Het is wachten op officiële berichten om na te gaan of deze zich daadwerkelijk tijdens de Amerikaanse Revolutie afspeelt.![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalprimeur(...)interstop_gehad.htmlquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo dat? Tegen Heerenveen speelden ze niet beter dan tegen Utrecht, alleen groef Utrecht zich in en Heerenveen niet.Zou erg tof zijn!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:![]()
![]()
En:Net begonnen met deze film, gaat ook over de revolutie en de Amerikaanse burgeroorlogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
Van het weekend maar eens de extended version van Gods and Generals kijken. Leuke film van zo'n 5 uurCoincidence much?
![]()
Echt he... Poe poe, wat een kutsfeer... Tjongejonge zeg pffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ze mogen het publiek wel eens wisselen. Wat een grafsfeer![]()
Tja dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ze mogen het publiek wel eens wisselen. Wat een grafsfeerTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he... Poe poe, wat een kutsfeer... Tjongejonge zeg pff![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!
Welles!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welles!nietus anders ging je wel mee lazerus wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die de Rijk heeft ook superhuman healing powersEn huppelt zomaar het veld weer in.
En het aantal overtredingen geeft ook wel een mooi beeld van de wedstrijd...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Reis
Wat is PSV wanhopig aan het voetballen :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mertens, erg strak!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Beide teams mogen wel dashenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
Vitesse dasboard nou maar gewoon, dat wordt toch niks meer.twee acties maken niet de wedstrijd...
quote:sneeuwt het?
Poffertjes?!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Vitesse verdiende er ook wel 1.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nogal jaquote:
Volgens mij zie ik ook een aardbei ertussen.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dat had de 2 moeten zijn!!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Check maar eens naar die Scythe Mugen 2, was ik wel even mee bezig. Nu ben ik bezig met een goeie cable management. Was weer tijd voor een upgrade.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo gedaan toch? Vooral dat laatste! Waarom eigenlijk pc?!
Moest net nog snel hollen naar de media markt voor een nieuwe dvd-drive.
na regen, ben ik er.
Jup! Lekker onderbouwd.quote:
Kijk ik heb niks tegen PSV maar dit is gewoon niet een mooi staaltje werk van hun, ja goal van Mertens was mooi, maar ruig en lomp voetbal.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ken die mugen shit welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Check maar eens naar die Scythe Mugen 2, was ik wel even mee bezig. Nu ben ik bezig met een goeie cable management. Was weer tijd voor een upgrade.
Moest net nog snel hollen naar de media markt voor een nieuwe dvd-drive.. Dvd-drive van je oude pc gebruiken?!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup! Lekker onderbouwd.
Kijk ik heb niks tegen PSV maar dit is gewoon niet een mooi staaltje werk van hun, ja goal van Mertens was mooi, maar ruig en lomp voetbal.
is al over.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Manolev![]()
Gebruikte me oude, die was IDE. Nieuwe moederbord heeft geen IDE, alleen SATA.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken die mugen shit wel. Dvd-drive van je oude pc gebruiken?!
na regen, ben ik er.
Kijken Derksen, Ola spreekt perfect Nederlands
quote:quote:
Mensen fifa12??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dan leaved iedereen weer mid gamequote:
Moet je niet zo'n dure camera kopenquote:
Michhas wil vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik een keertje gamen laten jullie me in de steek!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Lekker juistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Komende week min 6 overdag?![]()
*koopt ticket naar Miami.
Dacht laat ik morgen dan een xbox kopen bij de MM scheelt weer 19% btw. Is het niet geldig op consoles.All good things are wild and free.![]()
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297 Daar heb je nog steeds wel een goede deal. 22%quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Dacht laat ik morgen dan een xbox kopen bij de MM scheelt weer 19% btw. Is het niet geldig op consoles.
COD Elite.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet nog altijd een verjaardagscadeau uitkiezen, maar weet na een maand nog steeds niets![]()
![]()
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297 Daar heb je nog steeds wel een goede deal. 22%
Ik denk dat het dan nog cheaper is om MW3 2e hands te kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik wou bijna zeggen je mag mijn mw3 wel overnemen maar dat doe ik je niet aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.![]()
Ik ben serieus fuckers. Gaan jullie nu maar lekker bf3 spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen je mag mijn mw3 wel overnemen maar dat doe ik je niet aan.All good things are wild and free.![]()
quote:
Ik denk dat niemand hier daar problemen mee heeft, op jou naquote:Gaan jullie nu maar lekker bf3 spelen.![]()
![]()
Wie zegt dat ik daar problemen mee heb? Hoor je me nergens zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat niemand hier daar problemen mee heeft, op jou naAll good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar problemen mee heb? Hoor je me nergens zeggen.
Hoe vaak jij al wel niet hebt geroepen hoe kut je Battlefield 3 wel niet vindt![]()
![]()
Betekend dat meteen dat ik er problemen mee heb dat jullie het spelen? Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak jij al wel niet hebt geroepen hoe kut je Battlefield 3 wel niet vindtAll good things are wild and free.![]()
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Betekend dat meteen dat ik er problemen mee heb dat jullie het spelen? Nee._!
Jesus fuck
Laat maar Tamara![]()
![]()
Oke, het staat toch echt hierboven maar goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet_!
Jesus fuck
Laat maar Tamara____!
Nee, hierboven staat dat niemand hier er problemen mee heeft om Battlefield 3 te gaan spelen, behalve jij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, het staat toch echt hierboven maar goed____!
Wat jij er nu van maakt is dat hierboven staat dat jij er problemen mee hebt dat wij Battlefield 3 spelen.
Dat staat er dus niet Tamara![]()
![]()
![]()
2 pagina's met random kreten en uitspraken over voetbal is interessant wou je zeggenquote:Er wordt nu tenminste nog een gesprek gevoerd
![]()
![]()
een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk hadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 pagina's met random kreten en uitspraken over voetbal is interessant wou je zeggenEr wordt nu tenminste nog een gesprek gevoerd
Oja, we riepen allebei inderdaad maar wat...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk had
![]()
Als je op elkaar reageert is het een gesprek.![]()
Happen is dat toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja, we riepen allebei inderdaad maar wat...
![]()
Als je op elkaar reageert is het een gesprek.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We kunnen het ook nooit goed doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
Heb ik een keer een enigszins nette discussie met Tamara, is het nog niet goedAll good things are wild and free.![]()
Geen stress, kapitein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen het ook nooit goed doen.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
Stripje over pringles gevonden.
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Komende week min 6 overdag?![]()
*koopt ticket naar Miami.![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan dat zaaddodende voetbalgezeverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
Heb ik een keer een enigszins nette discussie met Tamara, is het nog niet goed
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beter dan dat zaaddodende voetbalgezever
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
In de rest van Nederland ook niet.
Voetbal draait tegenwoordig om geld, Piet.![]()
Ik hou wel van voetbal, maar niet het vreselijke gezwets er omheen. Mannen die voetbal kijken zijn net vrouwen die Desperate Housewives, Gossip Girl, Greys Anatomy whatever kijken. Allebei zijn het zeikwijven die het niet kunnen hebben als je niet van hun clubje/serie houdt.quote:
Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: