SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Toen jij nog in de kut van je moeder zat zwom je ook in je eigen poep hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook niet vies van
Toen jij nog in de ballen van je vader zat, was je spermaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen jij nog in de kut van je moeder zat zwom je ook in je eigen poep hoor.
hehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen jij nog in de ballen van je vader zat, was je sperma_!
HAHAHAHAhahahihaHAHaHIhfsahahaaa
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Scooterzaak Megakut, voor al uw vermiste scooters!WTF is dat? De verhoudingen kloppen totaal niet. De compositie is ronduit slecht en het kleurgebruik is om te janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“THIS LOOKS SHOPPED!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
WTF is dat? De verhoudingen kloppen totaal niet. De compositie is ronduit slecht en het kleurgebruik is om te janken.
Inderdaad, wat een sukkeltjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff kindjes die met fifa 12 alles met Messi doen, en dan gewoon met 4-1 verslagen worden
Aha, meneer heeft weer een lekkere dag op het werk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een sukkeltjesen dan te bedenken dat ze pas 12 zijn
...
Niet haten broederquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, meneer heeft weer een lekkere dag op het werk?
Ja en nee geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?
Dacht dat het aan mijn laptop lagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?
Niet al sinds maandag weekend hebben.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog 81 minuten. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek Avatar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.quote:
Waar ben je geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.
Die heb ik niet afgekekenquote:
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik niet afgekeken, en was in Nijmegen hoor maar hoe moet ik hem nou herkennen
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doenquote:
Weet niet meer precies, dat rijtje bij De drie gezusters (dikke kindertent inderdaad) en studentencafé daar in de buurt? Vanochtend nog verdwaaldquote:
Dan zet je hem op stille modusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doen
Je spreekt uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.
Tuurlijk, maar vind het zo'n rare ontwikkeling, die CCD's in fotocamera's zijn gewoon beter. En die camcorders blijven achter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.
Jaaa, dat is echt een van de mooiste stukjes in die gamequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, ben met skyrim zojuist aangekomen in de grote hal van Blackreach. Holy shit man, wat is dat mooi gemaakt.
Ik heb al zeker een half jaar niet meer gedashboardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sta je na 10 minuten voor met 2-0, krijgt de tegenstander een rode kaart, doet ie een koningstomatje
Mwa, als je er een beetje op let, dan is het een soort spelletje op zich. Het kan wat toevoegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso dashboardenWat boeien die statistieken nou echt
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.quote:
Zo gedaan toch? Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe shit inbouwen, alles opnieuw installeren, dat wordt een latertje.
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he
auto-correct en luiheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he
Nah Belgen zijn daar niet zo goed inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.
Zeik niet man, kutsupporter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kut wedstrijd, psv is totaal uit vorm.
Mwa, bij PSV hadden ze liever geen winterstop gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeik niet man, kutsupporter.
Edit: ah
Hoezo dat? Tegen Heerenveen speelden ze niet beter dan tegen Utrecht, alleen groef Utrecht zich in en Heerenveen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, bij PSV hadden ze liever geen winterstop gehad
quote:'Nieuwe Assassin's Creed ten tijde van Amerikaanse Revolutie'
Geschreven door Terry (Lord_Hydra) op 27-01-2012 @ 20:14
De nieuwe Assassin's Creed zal volgens geruchten een nieuw hoofdpersonage introduceren en zich afspelen ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Deze geruchten zijn afkomstig van een anonieme bron die zegt dicht bij de ontwikkeling van de game te staan.
Naar de Amerikaanse setting van de game werd eerder al gehint in DLC van Assassin's Creed: Brotherhood, waar spelers coördinaten konden vinden die leiden naar de staat New York. Een andere hint zou zitten in het laatste deel uit de serie, Revelations, waar op het eind van de game een futuristische aardbol te zien is met daarop het continent Amerika.
Misschien nog wel de grootste indicator dat het nieuwe deel zich afspeelt tijdens de Amerikaanse Revolutie, is een antwoordmogelijkheid van een enquête die vorig jaar afgenomen werd onder fans van de serie. Eén van de mogelijke opties op de vraag waar de serie naartoe zou moeten gaan luidde toen "The confrontation between British colonists and native Americans during The American Revolution."
De Amerikaanse Revolutie zou veel mogelijkheden met zich meebrengen voor de game. Zo zou er een ontmoeting plaats kunnen vinden met George Washington, die volgens eerdere delen uit de serie in het bezit zou zijn van een appel van Eden.
Volgens de anonieme bron zal de game nog voor het eind van Ubisofts fiscale jaar op 31 maart aangekondigd worden. Gisteren gaf Ubisoft aan dat dit jaar de grootste Assassin's Creed op komst is. Het is wachten op officiële berichten om na te gaan of deze zich daadwerkelijk tijdens de Amerikaanse Revolutie afspeelt.
http://www.voetbalprimeur(...)interstop_gehad.htmlquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo dat? Tegen Heerenveen speelden ze niet beter dan tegen Utrecht, alleen groef Utrecht zich in en Heerenveen niet.
Zou erg tof zijn!quote:
quote:
Net begonnen met deze film, gaat ook over de revolutie en de Amerikaanse burgeroorlogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
Van het weekend maar eens de extended version van Gods and Generals kijken. Leuke film van zo'n 5 uur
Echt he... Poe poe, wat een kutsfeer... Tjongejonge zeg pffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ze mogen het publiek wel eens wisselen. Wat een grafsfeer
Tja dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ze mogen het publiek wel eens wisselen. Wat een grafsfeer
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he... Poe poe, wat een kutsfeer... Tjongejonge zeg pff
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!
Welles!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet goed voor de sfeer vanavond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welles!nietus anders ging je wel mee lazerus wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |