Ja en nee geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?
Dacht dat het aan mijn laptop lagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er hier meer mensen die chrome gebruiken en waarvan chrome steeds blijft crashen bij het wegklikken van een youtube tabblad?
Niet al sinds maandag weekend hebben.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog 81 minuten. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek Avatar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.quote:
Waar ben je geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk terug uit NijmegenWaar was je nou Tams?
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is echt een slechte film, en voordat mensen bitchen, een film is meer dan eventuele percentages in CGI.
Die heb ik niet afgekekenquote:
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik niet afgekeken, en was in Nijmegen hoor maar hoe moet ik hem nou herkennen
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet toch hoe die eruit ziet joh mongol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |