En zo hoort het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we van jou niet zeggen joh mongol!
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doenquote:
Weet niet meer precies, dat rijtje bij De drie gezusters (dikke kindertent inderdaad) en studentencafé daar in de buurt? Vanochtend nog verdwaaldquote:
Dan zet je hem op stille modusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou ik met de noise van een canon niet s'nachts doen
Je spreekt uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony full hd camera, met nacht standje.
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch blijft de kwaliteit van die camcoders zo achter, het is eigenlijk jammer, hoewel ik wel blij ben met een goede video en fotocamera in 1.
Tuurlijk, maar vind het zo'n rare ontwikkeling, die CCD's in fotocamera's zijn gewoon beter. En die camcorders blijven achter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb hem toen speciaal voor vietnam gekocht, toch wel blij mee.
Jaaa, dat is echt een van de mooiste stukjes in die gamequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, ben met skyrim zojuist aangekomen in de grote hal van Blackreach. Holy shit man, wat is dat mooi gemaakt.
Ik heb al zeker een half jaar niet meer gedashboardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sta je na 10 minuten voor met 2-0, krijgt de tegenstander een rode kaart, doet ie een koningstomatje
Mwa, als je er een beetje op let, dan is het een soort spelletje op zich. Het kan wat toevoegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso dashboardenWat boeien die statistieken nou echt
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.quote:
Zo gedaan toch? Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe shit inbouwen, alles opnieuw installeren, dat wordt een latertje.
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PSV loopt niet echt lekker lukt het zo.
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he
auto-correct en luiheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat Nederlands is af en toe best lastig voor een Duitser he
Nah Belgen zijn daar niet zo goed inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had toch wel betere interpunctie verwacht van een Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |