Michhas wil vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik een keertje gamen laten jullie me in de steek!
Lekker juistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Komende week min 6 overdag?![]()
*koopt ticket naar Miami.
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297 Daar heb je nog steeds wel een goede deal. 22%quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Dacht laat ik morgen dan een xbox kopen bij de MM scheelt weer 19% btw. Is het niet geldig op consoles.
COD Elite.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet nog altijd een verjaardagscadeau uitkiezen, maar weet na een maand nog steeds niets
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297 Daar heb je nog steeds wel een goede deal. 22%
Ik denk dat het dan nog cheaper is om MW3 2e hands te kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.
Ik wou bijna zeggen je mag mijn mw3 wel overnemen maar dat doe ik je niet aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah goede deal maar ik wil graag die met mw3 er bij.
Ik ben serieus fuckers. Gaan jullie nu maar lekker bf3 spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen je mag mijn mw3 wel overnemen maar dat doe ik je niet aan.
quote:
Ik denk dat niemand hier daar problemen mee heeft, op jou naquote:Gaan jullie nu maar lekker bf3 spelen.
Wie zegt dat ik daar problemen mee heb? Hoor je me nergens zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat niemand hier daar problemen mee heeft, op jou na
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar problemen mee heb? Hoor je me nergens zeggen.
Betekend dat meteen dat ik er problemen mee heb dat jullie het spelen? Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak jij al wel niet hebt geroepen hoe kut je Battlefield 3 wel niet vindt
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Betekend dat meteen dat ik er problemen mee heb dat jullie het spelen? Nee.
Oke, het staat toch echt hierboven maar goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet_!
Jesus fuck
Laat maar Tamara
Nee, hierboven staat dat niemand hier er problemen mee heeft om Battlefield 3 te gaan spelen, behalve jij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, het staat toch echt hierboven maar goed____!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |