cross media klinkt tenminste nog interessant !quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet ook reclame code's etc leren
En cross media
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e foto, iemand weet wat dat voor een soort stoelen zijn? Die lijken mij ultiem chill !
Stond er nog niet, alleen de uitzending van 19 jan. Maar heb al gezien, je kunt nu iig de mol op 3 mensen zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij had toch ziggo? dan kun je toch terug kijken op tv?
Nouja, het kan ook domme pech zijn geweest....quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stond er nog niet, alleen de uitzending van 19 jan. Maar heb al gezien, je kunt nu iig de mol op 3 mensen zetten
Mwa, 3 mensen wouden sowieso rood, 1 daarvan heeft bewust groen gepaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, het kan ook domme pech zijn geweest....
Nee Liesbeth is op laatste moment geswitched, toen ze met Frits aan het lullen was, terwijl ze met die andere had afgesproken voor groen te gaan, wat natuurlijk dom was en dus een behoorlijke mollen actie. Want ze hadden kunnen weten dat unaniem niet ging lukken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, 3 mensen wouden sowieso rood, 1 daarvan heeft bewust groen gepakt
Juist daarom zijn 3 die voor Rood gaan, 1 van die 3 heeft achteraf bewust voor groen gekozenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee Liesbeth is op laatste moment geswitched, toen ze met Frits aan het lullen was, terwijl ze met die andere had afgesproken voor groen te gaan, wat natuurlijk dom was en dus een behoorlijke mollen actie. Want ze hadden kunnen weten dat unaniem niet ging lukken.
Ging je nou weg omdat ik online kwamquote:
Ik wilde andere de kans op een MVP ribbon geven dus ik stopte maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging je nou weg omdat ik online kwam
Een neger met hetzelfde kapsel als ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een neger met hetzelfde kapsel als ik.
Ongeveer.![]()
Die dacht ik eerderquote:
Nee. Heb op het moment een soort vetkuif.quote:
Kabeltje om data van HDD naar HDD te zetten? Zo ja dan moet ik die nog wel ergens hebben liggen. Maar dan moet ik de zolder doorspittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Fsmxi het volgende:
Nee maar serieus, ik kan volgens mij op de NL site van microsoft volgens mij niet zo'n datatransfer kabel bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |