SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar serieus, ik kan volgens mij op de NL site van microsoft volgens mij niet zo'n datatransfer kabel bestellen![]()
![]()
hihihiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ja ik heb het gvd niet gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef KneusTeun het volgende:
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!, hopelijk staat ie snel online
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef KneusTeun het volgende:
WIDM was eindelijk weer is echt WTF!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Vorige week meteen al.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb het gvd niet gezien, hopelijk staat ie snel online
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb jij al een auto uitgezocht?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
nee, moet nog een paar rijden. Maar wij krijgen dus geen leasebudget maar moeten kiezen uit een vaste leaselijst per klasse passende bij je functie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij al een auto uitgezocht?
Kennelijk wordt er geen rekening gehouden met lui die wat langer zijn
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Nu niet dus, kijk op uitzendinggemist.nl , anders zie ik spoilersquote:
nu dus wel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat vorige topic.Had eigenlijk wel een rel verwacht na mijn opmerking.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
gelukkig werkt gemistdownloader nog steedsTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij had toch ziggo? dan kun je toch terug kijken op tv?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
gelukkig werkt gemistdownloader nog steeds's avonds een reus, 'smorgens een kneus
![]()
Sommige gaten, wtfff. Intrigeerd me op de een of andere manier, iemand verhalen over sommige van die gaten die niet door de mijnen zijn gemaakt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
En na de foto snel die muis wegtrappen en schoonmaken/vegen en shit. Die hp laptop is echt grootste drama ooit.quote:na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik moet ook reclame code's etc lerenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Pixell het volgende:
argh, ik kan niet leren, morgen budgettering, moeilijkste toets vd opleiding zo'n btje
En cross media
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |