Er zit een stuk minder bier en tieten in de TT's tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het is wel fijn dat Q de TT's niet meer doet hiero he
Variatie is best fijn, al zijn Qwea's onderwerpen ook best leuk om over te posten, zoals Zaterdag laatstquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het is wel fijn dat Q de TT's niet meer doet hiero he
Om van de dildo's maar te zwijgen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Er zit een stukk minder bier en tieten in de TT's tegenwoordig
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dat nieuwe Birdy nummer is gewoon NOG erger dan die vorige schijtplaat van die piepmus
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het heeft me 3 weken gekost om te begrijpen dat je muhai hai haiiii daar over ging
Op het moment sikkeneurigquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met kleine Percy, Muis?
Ja dat! Thom en Wim durfden het tenminste toe te gevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja psies.
Ze zeggen nog net niet Ja prachtig huis, maar ik wil zelf winnen, dus ik geef het een 2
En dan is er The Voice of Holland Kids vrijdag. Woepi, nog meer matige kutmuziekquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dat nieuwe Birdy nummer is gewoon NOG erger dan die vorige schijtplaat van die piepmus
Dadelijk heb je "The Voice of Holland that has Yet to Develop" en dan mogen er alleen babietjes tot 6 maanden meedoen. Die moeten dan krijsen tijdens de auditie en dan moeten Mar en co zeggen wie het meeste potentieel heeft om een superster te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is er The Voice of Holland Kids vrijdag. Woepi, nog meer matige kutmuziekGelukkig kan ik niet kijken, ben in Amsterdam .
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dadelijk heb je "The Voice of Holland that has Yet to Develop" en dan mogen er alleen babietjes tot 6 maanden meedoen. Die moeten dan krijsen tijdens de auditie en dan moeten Mar en co zeggen wie het meeste potentieel heeft om een superster te worden.
En dan van die vreselijke sluipreclame tussendoor van pampers ofzo.
De mannen die huilend klaarkomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:31 schreef Troel het volgende:
Wie de beste voice heeft tijdens de seks
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen die huilend klaarkomen
Maakt dat ook geluid? Want dan kan je jezelf opgeven voor the Laugh of Hollandquote:
Uhhuh! Anonymous Voicequote:
Whehe, ja in de auto bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar hoef je dat toch helemaal niet goed voor te kunnen, gewoon doen
Ja DIEquote:
Heh?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
En nee, snol. no way dat je die weddenschap gaat winnen
Ah toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
En nee, snol. no way dat je die weddenschap gaat winnen
Vergeet het maarquote:
Ik sterf van de pijn in mijn voet.quote:
Maar hij lijkt me wel ontstoken, hou het goed in de gaten!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sterf van de pijn in mijn voet.
Zo ziet ie er nu uit :
[ afbeelding ]
Hij voelt onwijs koud aan van binnen, maar is loeiwarmhij is hartstikke doof, ik kan hem niet links, rechts, op, neer bewegen
![]()
Mevrouw had gewed dat ik voor Vrijdag ofzo weer in Sneek zou liggen
Nou, er zitten sowieso 2 bacterien inquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar hij lijkt me wel ontstoken, hou het goed in de gaten!
Dan heb ik een kunstbeen. Kan ik drank in verstoppen voor feestjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg de beller is sneller Q.
Maar goed, jouw poot, niet over 10 jaar nog lopen te zeiken dr over hea
Ja, doei.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef Troel het volgende:
Q, zonder lullig te willen doen, ik zou wel bellen
Sowieso heb ik dit soort dingen (qua pijn, dikheid, warm, tintels, ect) nog nooit gehoord na een kijkoperatie.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei.
Ik weet dat het slimmer is hoor. Maar ik zit er ECHT NIET op te wachten. Ik kijk het wel aan. Moet donderdag toch heen
Fysio maar wel ff afbellen, want dat gaat hem echt niet worden
Ja, maar verwacht dan ook niet dat als je volgende week te horen krijgt dat ie afgezet moet worden dat we voor je gaan treuren, dan gaan we de rest van je leven roepen "told you so!"quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei.
Ik weet dat het slimmer is hoor. Maar ik zit er ECHT NIET op te wachten. Ik kijk het wel aan. Moet donderdag toch heen
Fysio maar wel ff afbellen, want dat gaat hem echt niet worden
Er wonen 2 motten bacteriënquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er zitten sowieso 2 bacterien indus ja, dat kan wel kloppen. Maar toen ik weg mocht uit het zkh (dinsdag) wassie zo :
[ afbeelding ]
Hij is weer mooi dik en pijnlijk enzo nu
deal!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht dan ook niet dat als je volgende week te horen krijgt dat ie afgezet moet worden dat we voor je gaan treuren, dan gaan we de rest van je leven roepen "told you so!"
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen die huilend klaarkomen
Die moet op facebookquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er wonen 2 motten bacteriën
in m’n ouwe jas enkel
En die 2 motten bacteriën
die wonen d’er pas
Je raakt gewoonweg van je stuk
als je het ziet dat pril geluk
hij vreet m’n hele jas enkel kapot
alleen voor haar, die dot van een mot bacterie
Ik noem haar Charlotte
en hem noem ik Bas
Die dotten van motten bacteriën
in m’n ouwe jas. enkel
Baasquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er wonen 2 motten bacteriën
in m’n ouwe jas enkel
En die 2 motten bacteriën
die wonen d’er pas
Je raakt gewoonweg van je stuk
als je het ziet dat pril geluk
hij vreet m’n hele jas enkel kapot
alleen voor haar, die dot van een mot bacterie
Ik noem haar Charlotte
en hem noem ik Bas
Die dotten van motten bacteriën
in m’n ouwe jas. enkel
Nee, dat is hem dan weer nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Troel het volgende:
Er zit een gat in mijn enkel,
een gat in mijn enkel,
een gat in mijn enkel
en wat moet ik nou...
Bel niet naar de dokter
bel niet naar de dokter
bel niet naar de dokter
WAT DOE JE NOU?
Blijf af van mijn enkel,
rot op met mijn enkel,
haal hem eraf die enkel
schiet op, werk door!
Geen idee, maar hier hebben we een enorme kut orthopeed. Die mag niet eens naar mijn enkel kijken, laat staan hem behandelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, zijn ze verder in Sneek met dit soort dingen, dat je daarom niet in DH naar het ziekenhuis kunt?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Over een week is die poot dr wel afgevallen kuttekop!
Ik ga straks ff kijken Bosquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg meteen deze scene in mijn hoofd![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
ach joh, groeit weer aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Toch nog meer omhoog dus!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er zitten sowieso 2 bacterien indus ja, dat kan wel kloppen. Maar toen ik weg mocht uit het zkh (dinsdag) wassie zo :
[ afbeelding ]
Hij is weer mooi dik en pijnlijk enzo nu
NININININIIIIIIIIIIIIquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach joh, groeit weer aan
It's just a fleshwound!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach joh, groeit weer aan
It's just a fleshwound!
[ afbeelding ]
Kan nie. Hij ligt al hoog. Constantquote:
Jeuj!quote:
Hou ff lekker je muil of zo, dood aan de concurrentiequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, heb jij geen leuke foto van de Boeberd voor die foto-prijsvraag?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou ff lekker je muil of zo, dood aan de concurrentie![]()
Oeh, Zwab kan een toffe maken van Nappie
Ik twijfel bijna of het echt is, die schele ogen ookquote:
Jawel, maar ik heb geen zin om dat op facebook te moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, heb jij geen leuke foto van de Boeberd voor die foto-prijsvraag?
Mooizo!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef Qwea het volgende:
oh en oh-oh, beer loopt lekker te vreten van je dingen
mwah, glas koop je niet op een vaste maat meestal, kan je gewoon bij zo'n glasboer op maat laten snijden, voor een normaal glasplaatje kost dat de wereld nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Jammer dus dat de glasplaat van het dienblad kaduuk is...
Kijken of er iets op gevonden kan worden, het lijkt me een vrij standaard maat...
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jee echt?
Dan zal ik nog maar es een kaartje sturen he
En hoeveel hakies heeft ie ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik heb deze beteld
http://www.kapstok.nl/pro(...)haken-vogeltjes.html
Leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik heb deze beteld
http://www.kapstok.nl/pro(...)haken-vogeltjes.html
Ik maakte een grap over je spelfoutjequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
2ofzo, maar het is voor mijn badjas en handdoek
En het is een set van 2
geen idee waar hier een glasboer zit. Ik dacht ik koop gewoon een fotolijst met glasplaat bij de action, wat ik dan met die lijs doe zie ik wel..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, glas koop je niet op een vaste maat meestal, kan je gewoon bij zo'n glasboer op maat laten snijden, voor een normaal glasplaatje kost dat de wereld niet
Okee, neem woensdag maar mee dan..^O^quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bos, ik heb hier nog zo een dienblad, die ligt niks te doen in de kast, mag je wel hebben van me
Oh ik zie het nu pasquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte een grap over je spelfoutje![]()
Keischattig zijn ze
Doe ik, maar dan loop je wel de hele dag met dat ding te slepen hequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, neem woensdag maar mee dan..^O^
Oooooooooh die linker is cutequote:
alted!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey Bella, Hedde gai unne Pentie-um
Ik heb een tas bij. En ik ben niet van plan de hele dag door Maastricht te slenteren, tussen twee en drie hoop ik weer te trein te nemen terug naar Eindhoven.. Misschien wat later, want ik denk dat ik weer bij de Wok away in de stad ga eten, was de vorige keer prima bevallenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe ik, maar dan loop je wel de hele dag met dat ding te slepen he
Tony's wok away of die ander erbij in de buurt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een tas bij. En ik ben niet van plan de hele dag door Maastricht te slenteren, tussen twee en drie hoop ik weer te trein te nemen terug naar Eindhoven.. Misschien wat later, want ik denk dat ik weer bij de Wok away in de stad ga eten, was de vorige keer prima bevallen
Welsh Corgi, hebbenquote:
Heyyyyyyyyy, die hoort bij 2 in de keukenquote:
Dij had mijn overgrootmoeder haar hele leven. Zelfs toen ze 100 was en d'r oude dood ging, moest ze een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyy, die hoort bij 2 in de keuken
Tony's dacht ik. Waar zit die andere dan? Aan de andere kant van de Vestdijk? of?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tony's wok away of die ander erbij in de buurt?
Een Corgi?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dij had mijn overgrootmoeder haar hele leven. Zelfs toen ze 100 was en d'r oude dood ging, moest ze een nieuwe
Ja geloof t wel. Maar Tony's is goed te doen inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tony's dacht ik. Waar zit die andere dan? Aan de andere kant van de Vestdijk? of?
Kon het niet laten even bij je " zwarte" tag te kijkenquote:
whehehe, tagjes zijn coolquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Kon het niet laten even bij je " zwarte" tag te kijken
over 5 uur niet werken tot 6 februariquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:20 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
aftellennog 8 uur, eerste half uur zit er al op
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das vreemd, want je hoort em niet te hebben
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
over 5 uur niet werken tot 6 februari![]()
quote:
ja tuurlijkquote:
quote:
Uhhuhquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das vreemd, want je hoort em niet te hebben
quote:
Ja primaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nu al dat mijn weekend veel te kort gaat zijn, ik hoop bijna dat dat ontbrekende naaimachineonderdeel niet komt
wat heb je allemaal op de planning staan danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nu al dat mijn weekend veel te kort gaat zijn, ik hoop bijna dat dat ontbrekende naaimachineonderdeel niet komt
Vanavond niet ff een half uurtje try-outen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Dus dan moet ik godverdehoerenzooi wachten tot volgend weekend
Vanavond krijg ik ook bezoekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond niet ff een half uurtje try-outen?
Ja dat is waar, maar met een nieuwe masjien zou ik toch ff een klein stukje willen naaien dan, al is het maar gewoon een proeflapjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanavond krijg ik ook bezoek![]()
En dat is echt niks voor een half uur, daar moet je uren op kunnen knallen gek
Een slowchat.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar met een nieuwe masjien zou ik toch ff een klein stukje willen naaien dan, al is het maar gewoon een proeflapje
Wheheh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Daar kan ik geen genoegen mee nemen
Mwa, heb totaal niet geslapen.quote:
Ik las niet mee. Maar ben er nu wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:05 schreef Miniem het volgende:
Strega, lees je mee?
Heb nog een vraag.
NVM.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik las niet mee. Maar ben er nu wel.
OK. (Vannacht hopelijk beter slapen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar is ff niet meer nodig.
Wacht nog op een telefoontje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Thuis, wel een raar gevoel, dat afscheid nemen. Hoewel het niet helemaal afscheid nemen is/was. Ik zal er heus nog wel eens binnenstappen voor een kop thee..
Maar nu lekker een week vrij en dan met frisse moed beginnen aan 4 dagen crediteuren..
Wordt die herplaatser niet meer gebracht of wilt het meisje van de winkel hem niet meer hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Wss gaat zondag niet door, meisje wil ineens niet meer doorgaan met de herplaatsing, ik baaaaaaaaal als een stekker
Jammer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ff lekker je koppie leegmaken.
Damn, wat een weer zeg hier![]()
![]()
![]()
![]()
Er zaten zelfs mensen op het terras![]()
Wss gaat zondag niet door, meisje wil ineens niet meer doorgaan met de herplaatsing, ik baaaaaaaaal als een stekker
Na een date moet je altijd drie dagen wachten met bellen, omdat je anders wanhopig lijkt, misschien doen ze datquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef Miniem het volgende:
Ik wed dat school niet terug belt vandaag.
Wanhopig zijn ze sowieso al.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na een date moet je altijd drie dagen wachten met bellen, omdat je anders wanhopig lijkt, misschien doen ze dat
Nee het tweedequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt die herplaatser niet meer gebracht of wilt het meisje van de winkel hem niet meer hebben?
Oh het eerste ws...
Oh, wat jammer zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het tweede![]()
Ze is echt een ongelooflijke twijfelaar, en nu hebben haar broer en zus sphynxkittens wss seks gehaden heeft ze met spoed dat katertje vandaag laten castreren, maar ze moeten nu 6 weken apart zitten, en daar heeft ze stress van blablablaaaa
geef ze elkaars telefoonnummer, en ze de jouwe uit!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
En nu lopen ze van twee kanten bij mij onwijs te stressen natuurlijk.
Ik neem me elke keer weer voor om me nergens mee te bemoeien en nergens iets van aan te trekken , waarom doe ik toch elke keer weer moeite
Ze bellen met elkaar en dan bellen ze mij en dan msnnen ze en zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef ze elkaars telefoonnummer, en ze de jouwe uit!
Mooi, kun je op Msn ook niet-reagerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
want het is hoerekankerdruk hier vandaag
Dat is wel weer een pluspunt. Kun je lekker de hele dag grieken/naaien!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed ieg heb ik zondag wss niks te doen nu
(
![]()
![]()
)
Ach, over het algemeen toch wel leuke dingen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Grieken ga ik denk ik dit weekend helemaal cancellen hoor![]()
Ik word soms echt haast overspannen van al die sociale afspraken, ik heb al maar amper tijd voor mezelf
Ja maar ik ben echt een autist hoor, ik hou zo erg van gewoon helemaal niks, soms word ik echt iebelig van aaaaaaaltijd maar volk over de vloerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, over het algemeen toch wel leuke dingen?
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt een autist hoor, ik hou zo erg van gewoon helemaal niks, soms word ik echt iebelig van aaaaaaaltijd maar volk over de vloer
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is wel weer een pluspunt. Kun je lekker de hele dag grieken/naaien!
Ik hou ook zo van me-time. Op vrijdagavond is het hier altijd lekker stil, 1 aan het werk, 1 in bed en alleen de hond ligt in de kamer, vrijdag is echt mijn avondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt een autist hoor, ik hou zo erg van gewoon helemaal niks, soms word ik echt iebelig van aaaaaaaltijd maar volk over de vloer
quote:
Dat is inderdaad erg, of dan zit je op je kantoor lekker te werken. Komt mevrouw X binnen om met collega A te praten. Niet veel later komt Meneer Q binnen om met een andere collega te praten. Dan weet ik wat mij te toen staat, Even weg uit deze kamer..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef Barbaaf het volgende:
Nah, ik heb die Texelaars 'ns gemaild. Intussen hebben ze wel de nieuwe tarieven op de site maar voor het gemak meteen maar mei bij het hoogseizoen getrokken, volgens mij zat het eerst in een lager tarief
Hopelijk weten ze dat nog als het op afrekenen aankomtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja idd, maar wij hebben goddank nog aan het oude tarief geboekt
I don't even care that much, ik hoef niet te betalenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hopelijk weten ze dat nog als het op afrekenen aankomt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
zoals m'n cdboer al eens zei, beter leuke herrie dan slechte muziek
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef Strega het volgende:
Heel fijn weekend voor de boeg denk ik.![]()
Dus ik begrijp Yns haar euforie!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Ynske het volgende:
Toffe dingen die gebeuren als je weg bent
NSFW!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Ynske het volgende:
Toffe dingen die gebeuren als je weg bent
NSFW!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh tegenvallend.
Vriend van me had een studentenhuis aan de overkant van zijn dakterras waar altijd hetzelfde stel uitgebreid op het dak aan de slag ging, zelfs met komkommers en zo.
Op een gegeven moment gingen de foto's gewoon vervelen
Die lagen open en bloot op klaarlichte dag komkommers uit elkanders intieme delen te vreten op een dak jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Op een school, met zulke grote open ramen
[..]
Hebben ze gedacht dat niemand ze kon zien of gewoon keihard bezig?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lagen open en bloot op klaarlichte dag komkommers uit elkanders intieme delen te vreten op een dak ja![]()
Tmiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik heb foto's gezien waarom die jongen op zn buik lag met een komkommer in zn aars en dat die griet daar dan weer op zat met dr doos
![]()
Maar goed die wilden echt heel erg graag gezien worden, dat kan niet anders
Ik laat je toch die foto's niet zien?quote:
Nee dat kunnen ze nooit gedacht hebben, er zijn daar echt een ziljoen dakterrassen en studentenhuizen en ramenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze gedacht dat niemand ze kon zien of gewoon keihard bezig?
Ik heb bij 2 huizen wel dit soort dingen gehad, maar dan wel nét een stuk gordijn open, óf net van plan hem dicht te doen
Sommige mensen kicken op publiekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze nooit gedacht hebben, er zijn daar echt een ziljoen dakterrassen en studentenhuizen en ramen
Ja, meesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Aaaargh nog 40 minuten![]()
Het is echt weer zo een hektische vrijdag hier![]()
![]()
Hoe vond je mn meesje op FB Pis?
Die vogel woont hier op kantoor in de boom bij de achterdeur, foto was vanaf de grond naar heel hoog genomen, maar het is altijd hetzelfde vogeltje, hij zit ook vaak in mn zolderdakgoot.
Eerst hadden we een duif in die boom wonen, maar die is verkast geloof ik, die zien we al een poos niet meer![]()
Billy joeg elke morgen die duif van de parkeerplaats af. Mss heeft ie een rustiger onderkomen gevonden
Tja iedereen heeft wel eens vakantie he. Maar ik ben er wel aan toe volgens mij...quote:
Bij elk pakje staat dat standaard.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
PostAnaal komt morgen met een pakje...
Bezorgdatum:
08:30 - 21:30
Gotta love 'em
Yay!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn ontbrekende naaimachine onderdeel
Faal-Post-Anaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
PostAnaal komt morgen met een pakje...
Bezorgdatum:
08:30 - 21:30
Gotta love 'em
Nou, dan zondag de hele dag....hup, aan het naaien!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn ontbrekende naaimachine onderdeel
Ja, maar dan kunnen ze toch ook tussen die tijd komen?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen ze toch ook tussen die tijd komen?
Dan klopt mijn post tochquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dan zondag de hele dag....hup, aan het naaien!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het laatste nieuws is dat het toch wel weer doorgaat
Dat je 13 uur thuis kunt blijven voor je pakjequote:
Leuk is dat hé. Ik had vanmorgen een hele mooie zwarte envelop met kaart (zeer sjiek) met een diepzwarte mascara van Chanel. Zo leuk, zo'n verrassing.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je 13 uur thuis kunt blijven voor je pakje
Maar ik vind het niet erg, is een Nivea Buzz-pakket, ben altijd blij als ik iets mag testen, dus geen probleem verder wanneer ze ook komen
Have fun!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en voor het eerst dit jaar naar het stadion te gaan. (ja eigenlijk de tweede keer, maar een kaartje kopen voor de EL-wedstrijd tel ik niet mee.
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Oh tof!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk is dat hé. Ik had vanmorgen een hele mooie zwarte envelop met kaart (zeer sjiek) met een diepzwarte mascara van Chanel. Zo leuk, zo'n verrassing.
Veel plezier Bos!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en voor het eerst dit jaar naar het stadion te gaan. (ja eigenlijk de tweede keer, maar een kaartje kopen voor de EL-wedstrijd tel ik niet mee.
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik moest zo lachen om die 3 Dobermans op een bedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga maar es koken, bed verschonen en zulks
Hah, ik deed beide, twee shirtjes gemaakt, eentje van een oud slaaphemd van mij, omdat ik maar twee van die streepjesshirtjes had, en eentje van een babyshirtjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Daar ging m'n crea avond, toch weer VOH
En? Werkt ie tie goed? Den nieuwen naaimasjien?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hah, ik deed beide, twee shirtjes gemaakt, eentje van een oud slaaphemd van mij, omdat ik maar twee van die streepjesshirtjes had, en eentje van een babyshirtje![]()
Hoe was het Bos?
Kun je me vertellen hoe een tiet naait?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Man die naait als een tiet, echt geniaal
Mooi! Ik voorzie hele kekke pakken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef oh-oh het volgende:
En zo stilletjes ook, met die andere apparaten voelde ik me echt bezwaard om laat te naaien, met deze geen enkel probleem
Ik moet eerst zorgen dat ik bijpassend garen heb geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi! Ik voorzie hele kekke pakken!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Man die naait als een tiet, echt geniaal
ANGIE!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de herhaling van Pfaffs met Annie die weg moet...
Kut autocorrectusquote:
Amaai mijn hartsje maakt ook een schoon sprongetje dat zij zo fier kunt naaien!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Zoals de Pfaffs zouden zeggen, ik zij zeer content met diejen nief machien
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amaai mijn hartsje maakt ook een schoon sprongetje dat zij zo fier kunt naaien!
Amai samson dat waren mijn eigen woorden zennequote:
MWOAAAAAH GERTJUHHHHH!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai samson dat waren mijn eigen woorden zenne
Amaai zotteke!quote:
Maandag kun je dan weer uitslapenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef Miniem het volgende:
Morgen en zondag open dagen bezoeken van scholen.
Vroeg mijn nest uit
Whehe die naamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sonic zit me toch een partij te schranzen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maandag kun je dan weer uitslapen
Hij is heel woest met zijn lege bak aan het smijten nuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe die naamen sonic denkt lekker snacken, vrijdagaaf
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is heel woest met zijn lege bak aan het smijten nu
Ik lust het niet eigenlijk, maar ik ruik het verschil welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, nog nooit zulke lekkere en geurige nootmuskaat gehad als van jullie plantage!![]()
Wat een verschil met de supermarkt meuk nootmuskaatnoten!
Ik ook! Trustenquote:
Whehe, neuh, wel een hele vriendelijkequote:
Deze man is ook best donker, maar vermoedelijk net iets lichterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:03 schreef Pagan het volgende:
Zo hebben wij een pakjesberorgerin, pikzwart en altijd lachen. In het donker zie je alleen haar tanden.
Ook dat is een gemiste kans, want ook geen frituurpanneke!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh lekker, gefrituurde vaatwastabletten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |