Er zit een stuk minder bier en tieten in de TT's tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het is wel fijn dat Q de TT's niet meer doet hiero he
Variatie is best fijn, al zijn Qwea's onderwerpen ook best leuk om over te posten, zoals Zaterdag laatstquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Het is wel fijn dat Q de TT's niet meer doet hiero he
Om van de dildo's maar te zwijgen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Er zit een stukk minder bier en tieten in de TT's tegenwoordig
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dat nieuwe Birdy nummer is gewoon NOG erger dan die vorige schijtplaat van die piepmus
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het heeft me 3 weken gekost om te begrijpen dat je muhai hai haiiii daar over ging
Op het moment sikkeneurigquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met kleine Percy, Muis?
Ja dat! Thom en Wim durfden het tenminste toe te gevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja psies.
Ze zeggen nog net niet Ja prachtig huis, maar ik wil zelf winnen, dus ik geef het een 2
En dan is er The Voice of Holland Kids vrijdag. Woepi, nog meer matige kutmuziekquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dat nieuwe Birdy nummer is gewoon NOG erger dan die vorige schijtplaat van die piepmus
Dadelijk heb je "The Voice of Holland that has Yet to Develop" en dan mogen er alleen babietjes tot 6 maanden meedoen. Die moeten dan krijsen tijdens de auditie en dan moeten Mar en co zeggen wie het meeste potentieel heeft om een superster te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is er The Voice of Holland Kids vrijdag. Woepi, nog meer matige kutmuziekGelukkig kan ik niet kijken, ben in Amsterdam .
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dadelijk heb je "The Voice of Holland that has Yet to Develop" en dan mogen er alleen babietjes tot 6 maanden meedoen. Die moeten dan krijsen tijdens de auditie en dan moeten Mar en co zeggen wie het meeste potentieel heeft om een superster te worden.
En dan van die vreselijke sluipreclame tussendoor van pampers ofzo.
De mannen die huilend klaarkomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:31 schreef Troel het volgende:
Wie de beste voice heeft tijdens de seks
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen die huilend klaarkomen
Maakt dat ook geluid? Want dan kan je jezelf opgeven voor the Laugh of Hollandquote:
Uhhuh! Anonymous Voicequote:
Whehe, ja in de auto bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar hoef je dat toch helemaal niet goed voor te kunnen, gewoon doen
Ja DIEquote:
Heh?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
En nee, snol. no way dat je die weddenschap gaat winnen
Ah toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
En nee, snol. no way dat je die weddenschap gaat winnen
Vergeet het maarquote:
Ik sterf van de pijn in mijn voet.quote:
Maar hij lijkt me wel ontstoken, hou het goed in de gaten!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sterf van de pijn in mijn voet.
Zo ziet ie er nu uit :
[ afbeelding ]
Hij voelt onwijs koud aan van binnen, maar is loeiwarmhij is hartstikke doof, ik kan hem niet links, rechts, op, neer bewegen
![]()
Mevrouw had gewed dat ik voor Vrijdag ofzo weer in Sneek zou liggen
Nou, er zitten sowieso 2 bacterien inquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar hij lijkt me wel ontstoken, hou het goed in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |