abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107249356
quote:
AMSTERDAM - Erik van der Hoff gaat een nieuw programma op SBS 6 presenteren. In De Schat van De Oranje gaan 13 bekende Nederlanders op zoek gaan naar een verloren VOC-schat.

Door te puzzelen en te speuren verzamelen de BN’ers informatie om de schat te vinden. Het decor is het schip De Oranje, dat ooit aan een zeeslag wist te ontkomen.

De bemanning liet een schat achter op een eiland in de Golf van Malacca. Nu, 400 jaar later, gaan de deelnemers van De Schat van de Oranje op zoek naar deze schat.

Elke week valt er een deelnemer af en de beste schatzoeker gaat er met een groot geldbedrag vandoor. Wanneer het programma op de buis komt is nog niet bekend.
bron

Ik moest meteen denken aan Terra Incognita dat de grote opvolger van Expeditie Robinson moest worden. Het werd een flop.
pi_107249744
Ligt het trouwens aan mij, of is de titel niet helemaal goed Nederlands?

de schat van de oranje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_107249769
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is de titel niet helemaal goed Nederlands?

de schat van de oranje
"De Oranje" is de naam van een schip... Dus het klopt wel :)
pi_107249787
De Oranje is de naam van dat schip ;)
pi_107249884
Volgens Mediacourant heet het programma De Schat van Oranje, dus zonder "de" ertussen :)

Maar goed, leuk dat Erik van der Hoff eindelijk eens een groter programma mag presenteren dan Het Blok. Had al veel eerder moeten gebeuren.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 10:43:56 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_107250209
Het lijkt me wel leuk, nog wel een beetje vaag of de kandidaten buiten moeten speuren, zoals bij het programma van de EO. Wel jammer dat het weer zo nodig BN'ers moeten zijn -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:10:50 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107251055
Ha, leuk, Erik weer op de buis O+

Maar 'die schat' waar slaat dat op? Gaan ze rond het wrak duiken? Of ligt er ergens een kist met wat prijzen erin?
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:45:38 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107256370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Mylene het volgende:

bron

Ik moest meteen denken aan Terra Incognita dat de grote opvolger van Expeditie Robinson moest worden. Het werd een flop.
Volgens Mediacourant vanaf 26 maart.
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:49:29 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107256483
Elke week valt er een bekende Nederlander af en de beste schatzoeker gaat er met een geldbedrag vandoor. De première van het programma is op maandag 26 maart.

Bron www.mediacourant.nl
pi_108878972

quote:
Vanaf 30 maart bij SBS 6
Dertien BN'ers gaan in 'De Schat van De Oranje' op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen?
Programma linkt een beetje als Expeditie Robinson meets Wie is de Mol en ik kwam net de promo tegen. Iemand die gaat kijken? Ben zelf eigenlijk geen SBS-kijker, maar ben toch wel nieuwsgierig :)

De volgende BN'ers doen mee:
Het gaat om (vlnr achter): Janice (Project Catwalk), Euvgenia Parakhina, Emile Ratelband, Horace Cohen, Nadia Palesa Poeschmann (MTV) en op de voorste rij (vlnr): Liza Sips, Thomas Berge, Rob Geus, Marloes Coenen, judoka Mark Huizinga, Babette van Veen, Hugo Metsers en prinses Inge (uit Nederlandse Hollywood Vrouwen).

Website: http://www.sbs6.nl/programmas/de-schat-van-de-oranje
En nog een artikel: http://zappen.blog.nl/sbs(...)ranje#comment-197878
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108895295
Horace Cohen doet ook werkelijk aan alles mee he... Fuckin he zeg :'). En Rob Geus :')!!!

Beelden zien er wel goed uit, ben ook wel benieuwd eigenlijk.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:04:50 #13
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108936629
lijkt me op zich wel aardig, maar ik zal het via sbsgemist ofzo moeten kijken :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_108942503
Horace is lekker aan het bijbeunen ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 12 maart 2012 @ 11:25:27 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109004481
Ik ga wel kijken of het wat is..
(maar Janice (een vent) en prinses Inge zeggen me niks)
pi_109199566
Wat meer info over het spel:
quote:
Bijzondere uitdaging voor dertien bekende schatzoekers

Erik van der Hoff presenteert De Schat van De Oranje
Verschillende bekende Nederlanders gaan in het nieuwe SBS 6-programma De Schat van De Oranje op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen? Elke week moet er na de eliminatieronde iemand naar huis. Na tien weken schatzoeken spelen drie mensen de finale waarin de slimste schatgraver 35.000 euro wint. De Schat van De Oranje wordt gepresenteerd door Erik van der Hoff en is vanaf vrijdag 30 maart om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

In het jaar 1604 vertrekt een Hollandse vloot van de VOC richting Indië om de lucratieve specerijenroute te veroveren op de Portugezen. In een heroïsche strijd wordt de hele Hollandse vloot verwoest op één schip na: De Oranje. Dit schip weet te ontkomen, maar niet zonder een kostbare schat achter te laten ergens op een eiland in de Golf van Malacca. Nu, ruim 400 jaar later, gaan dertien bekende Nederlanders op zoek naar de schat van De Oranje.

Bekende Nederlanders
De bekende gezichten die de strijd met elkaar aangaan, zijn Emile Ratelband, Babette van Veen, Thomas Berge, Liza Sips, Horace Cohen, Nadia Palesa Poeschmann, Rob Geus, Prinses Inge, Hugo Metsers jr, Euvgenia Parakhina, Mark Huizinga, Marloes Coenen en Janice. Ze worden in twee teams gedropt op het eiland. Door de groeps- en individuele opdrachten te winnen en tactisch te spelen, kunnen de kandidaten steeds dichter bij de kostbare schat komen. Op hun persoonlijke schatkaart houden ze aanwijzingen bij.

Eliminatie
Aan het einde van elke aflevering vindt de eliminatieronde plaats. Beide teams wijzen door middel van een geheime stemming een teamlid aan voor nominatie. De twee genomineerden moeten al hun verzamelde informatie gebruiken om niet naar huis te hoeven. Degene die het verst van de locatie van de schat af zit, moet vertrekken. De gegevens van zijn of haar schatkaart mogen worden overgenomen door de tegenstander die ondanks de nominatie verder mag in het spel. Daarna wordt de kaart verbrand.

Erik van der Hoff
Erik van der Hoff neemt de presentatie van het programma voor zijn rekening. Erik: “Iedereen kent de verhalen van de VOC en het voelt alsof we teruggaan in de tijd. Ik ben gek op geschiedenis en avontuur. Dit programma is natuurlijk één grote belevenis, zowel voor mij om het te maken als voor de schatzoekers om er aan mee te doen. Het wordt een spannende strijd waarin je slim moet spelen en alert moet blijven. Een momentje van onoplettendheid en je bent weg. En natuurlijk is afreizen naar zo’n prachtige locatie ook niet vervelend.”
http://www.sbs.nl/2012/bi(...)bekende-schatzoekers

Ook wel echt leuk dat Erik vd Hoff het presenteert trouwens.
pi_109430647
quote:
Emile Ratelband walgt van Rob Geus

Emile Ratelband heeft zich tijdens de opnames van het avontuurlijke SBS 6-programma De Schat van De Oranje groen en geel geërgerd aan Rob Geus. Dat vertelt hij Story. Emile vindt Rob naar. “Rob was ook vervelend tegen de redactie- en productiemensen die daar waren. Nee, dan ging hij SBS wel even bellen om ze te laten ontslaan. En maar opscheppen dat hij een bepalend en belangrijk gezicht van SBS is en op verzoek van de directie aan de show is gaan meedoen.”

Nog nooit heeft Emile iemand zo zien zeuren. “Van die man heb ik mijn buik vol. Wat een zeurpiet is dat zeg. Hij had het de hele dag alleen maar over zijn dochtertje dat hij zo miste. En de andere deelnemers dan? Zij hebben ook kinderen! Zelf heb ik zeven kinderen, maar ik heb toch ook niet de hele dag lopen zeuren dat ik die zo miste?”

“Die vent loopt de hele dag te zeuren en te janken“, vervolgt hij. “Als hij ’s morgens opstond kregen we meteen het verhaal dat hij de hele nacht niet had kunnen slapen door alle mieren, vlooien en slangen die hem hadden belaagd. Alsof de andere deelnemers daar geen last van hadden. Iedereen lachte hem ook uit.”

Bovendien is Rob niet eerlijk, vindt Emile. “Voordat hij wist wie er mee zouden gaan, is aan Rob gevraagd wie hij hoopte dat er niet aan het programma zouden meedoen. Hij noemde toen de jongelui van Oh Oh Cherso en mijn naam. Nee, op Emile Ratelband met zijn grote bek zat Rob niet bepaald te wachten. Maar eenmaal op het eiland liep hij de hele dag bij mij te slijmen! Wat ben je dan eigenlijk voor een vent?”

Volgens Emile lag Rob niet goed in de groep. “Hij heeft zich vreselijk gedragen op het eiland. Ik heb dan ook knallende ruzies met hem gehad. Dat zal straks in het programma ook wel te zien zijn.”

De Schat van De Oranje begint op 30 maart op SBS 6.
bron
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 18:08:32 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_109436110
Man man man aldus Rob :)
niet zo tof doen
pi_109595862
quote:
ERIK VAN DER HOFF in De schat van De Oranje: ’Ik bemoei me met alles’

door RONNEKE VAN DER GENUGTEN

Hij kreeg het verzoek om auditie te doen als kandidaat, maar na het lezen van het format besloot Erik van der Hoff hoger in te zetten voor het nieuwe programma De schat van De Oranje . Daar hoefden ze bij SBS 6 niet lang over na te denken. Vanaf vrijdag zien we hem als presentator op een onbewoond eiland in Thailand in zijn rol als steun en toeverlaat van de kandidaten.

In De schat van De Oranje gaan dertien bekende Nederlanders in dit exotisch oord op zoek naar een VOC-schat. „Volgens de legende vertrok er in 1604 een Nederlandse vloot naar Indië, maar bij een zeeslag met de Portugezen werden alle schepen vernietigd, op De Oranje na. Op de terugreis naar Nederland liet de bemanning op het Buffeleiland naar verluidt een schat achter.” De presentator grijnst: „Dat laatste hebben wij natuurlijk verzonnen. Maar de rest is echt gebeurd. Dat is ook het mooie van dit programma, de combinatie van spel en geschiedenis.”

Inzet is de speurtocht naar een kistje met glimmende goudstaven ter waarde van 35.000 euro. „Elke aflevering valt er één deelnemer af. Voor de kandidaten best heftig. Zij moesten rekening houden met elkaar, proberen sympathiek te blijven en ervoor zorgen niet te worden weggespeeld. Voor ons makers was het makkelijker.”

Van der Hoff kreeg alle ruimte om zich met het programma te bemoeien. „Ik heb, dankzij het fantastische productieteam, veel mogen meedenken over de invulling, waardoor ik mij deze serie heel erg eigen heb kunnen maken en als presentator met trots kan zeggen dat dit ’mijn’ nieuwe programma is.”

Hij liet zich graag verrassen door de kandidaten. „Sommigen dacht ik te kennen, maar van al die vooroordelen blijkt niets te kloppen. En andere deelnemers, van wie ik juist heel veel had verwacht, gedroegen zich soms als kleine kinderen. Dit programma was voor mij ook weer een mooie les van het leven.”

Kritiek

Op de kritiek dat er veel overeenkomsten zijn met onder andere Expeditie Robinson , reageert Van der Hoff laconiek: „ Robinson omdat het een eiland is? Het heeft door het spelelement ook wel iets weg van Wie is de mol? Ik vind dit een heel nieuw concept. Een mol is een persoon, bij ons gaat het om de schat. Een schat kan niemand voor de gek houden.”

De schatgravers zijn Emile Ratelband, Babette van Veen, Thomas Berge, Liza Sips, Horace Cohen, Hugo Metsers jr., Mark Huizinga, Marloes Coenen, Janice, Prinses Inge, Euvgenia Parakhina, Nadia Palesa Poeschmann en Rob Geus. De Schat van De Oranje wordt vanaf vrijdag (20.30 uur) door SBS 6 uitgezonden.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 07:35:54 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_109640204
We lazen al dat Emile walgde van Rob, maar zelf was hij ook niet zo populair:

quote:
Emile Ratelband onuitstaanbaar op eiland
Emile Ratelband heeft zich met zijn deelname aan een nieuw SBS-programma niet populair gemaakt. De ondernemer werd met twaalf BN'ers op een eiland gedropt. Al snel kreeg Emile het label onuitstaanbaar.
'Ik was niet erg blij met Emile erbij', zo liet Horace Cohen weten tijdens de opnames. Ook Hugo Metsers heeft geen goede woorden over voor Emile. 'Ik word nu al gek!', riep hij radeloos.

Het gaat om het programma De Schat van De Oranje, dat vanaf vrijdag te zien is. Emile werd toegevoegd aan de volgende groep namen om reuring op het eiland te creëren en op zoek te gaan naar een VOC-schat: Janice (Project Catwalk), Euvgenia Parakhina (danseres), Horace Cohen, Nadia Palesa Poeschmann (MTV), Liza Sips (Goede Tijden Slechte Tijden), Thomas Berge, Rob Geus, Marloes Coenen (Martial Arts vechter), Mark Huizinga (judoka), Babette van Veen, Hugo Metsers en prinses Inge (Nederlandse Hollywood Vrouwen).

De uitvinder van de kreet Tjakka bleef er zelf nuchter onder: 'Ik ben een bruggenbouwer.'
Bron
niet zo tof doen
pi_109684250
quote:
Evenement: perspresentatie De Schat van de Oranje

Op vrijdag 30 maart begint op SBS6 een nieuw realityprogramma, genaamd De Schat van de Oranje. Hierin gaan dertien bekende Nederlanders op zoek naar een waardevolle VOC-schat op een eiland. De deelnemers krijgen gedurende het spel (verborgen) aanwijzingen om de schat te vinden, maar ze moeten ook tactisch spelen. Na tien weken is er één iemand die het prijzengeld van 35.000 euro mee naar huis mag nemen. De presentatie is in handen van Erik van der Hoff.

In het Scheepsvaartsmuseum te Amsterdam werd de eerste aflevering getoond aan de pers en een groot deel van de kandidaten. Het museum speelt in het begin van de eerste aflevering een rol. In het jaar 1604 vertrekt namelijk een Hollandse vloot van de VOC richting Indië om de specerijenroute te veroveren op de Portugezen. In een groot gevecht wordt de gehele vloot verwoest op één schip na: De Oranje. Het schip laat vervolgens een kostbare schat achter op een eiland in de Golf van Malacca.

Presentator Erik stipte in een kort praatje aan dat het echte schatzoeken pas in de tweede aflevering begint en dat het typisch een introductieaflevering is. "Desalniettemin zet het precies neer wat het programma is," aldus Van der Hoff. De eerste aflevering is inderdaad 'slechts' een introductie, maar de sfeer zit er gelijk goed in. De casting is enorm succesvol, aangezien de gehele aflevering vol zit met irritaties en confrontaties.

Vanaf seconde één is het ene kamp duidelijk vergeten dat ze eigenlijk samen moeten 'overleven'. Dat ze elkaar niet liggen wordt meteen duidelijk en dat zorgt voor hilarische televisie. Ze zijn duidelijk allemaal niet op hun mondje gevallen en vertellen eerlijk wat ze van elkaar vinden. Dat maakt het iets minder een standaard introductie en blijft het heerlijk om naar te kijken. Helaas zien we van het schatzoeken nog te weinig, maar een kaart van het eiland met vakjes waar de schat kan liggen belooft veel goeds.

Speciaal voor het nieuwe programma had FOK! interviews met kandidaten Rob Geus, Horace Cohen en Emile Ratelband. Ook spraken we presentator Erik van der Hoff over De Schat van de Oranje. De overige kandidaten zijn Babette van Veen, Thomas Berge, Liza Sips, Nadia Palesa Poeschmann, Prinses Inge, Hugo Metsers jr., Euvgenia Parakhina, Mark Huizinga, Marloes Coenen en Janice.

Het programma wordt vanaf vrijdag 30 maart elke vrijdagavond uitgezonden op SBS6 om 20:30 uur.
http://frontpage.fok.nl/s(...)t-van-de-oranje.html
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 09:05:45 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_109684275
Zo jammer dat het op hetzelfde tijdstip als Holland got Talent wordt uitgezonden.
niet zo tof doen
pi_109685053
Ja, dit wordt de zoveelste flop. Ik denk een magere half miljoen kijkers.

Al vraag ik me wel af waarom de talentenjachten zo populair blijven. Ik ben ze zelf wel beu eigenlijk.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 10:02:39 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_109685759
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nog blijf kijken, maar ik vind het nog steeds leuk. En HgT is wel ietsjes anders dan de andere, omdat er behalve zangers/zangeressen ook andere acts voorbijkomen.

NA HgT is er trouwens My Gypsy Wedding waar waarschijnlijk ook veel kijkers blijven hangen, erg jammer voor dit programma, wat volgens mij best leuk kan worden.
niet zo tof doen
pi_109687329
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef Mylene het volgende:
Ja, dit wordt de zoveelste flop. Ik denk een magere half miljoen kijkers.

Al vraag ik me wel af waarom de talentenjachten zo populair blijven. Ik ben ze zelf wel beu eigenlijk.
Het is vrij gedurfd om het op vrijdag te zetten; beter was de zondag, maandag of donderdag geweest denk ik. Maar wellicht is juist die tweede zin de reden. Het is nu echt een alternatief voor de talentenjacht en voor de dramaserie op NED1. WIDM, ER zijn populaire programma's, daar hoeft dit, als je de promo en setting ziet, zeker niet voor onder te doen. Flashback cijfers gok ik.
pi_109687449
Ik ga het vanavond wel kijken, ben er wel benieuwd na.
nu maar hopen dat het geen flop word :P
pi_109701507
Ik ben benieuwd!
pi_109706559
Nou, bijna klaar zitten voor een avondje SBS kijken, wie had dat de afgelopen drie jaar gedacht :').
pi_109707262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Nou, bijna klaar zitten voor een avondje SBS kijken, wie had dat de afgelopen drie jaar gedacht :').
Hehe ik ook. Ben benieuwd naar de nieuwe programma's.

Verwacht echter nog niet te veel spel vanavond. Dat zei Erik in een ander programma, dat komt aan komende weken meer aan bod.
pi_109707305
Jeetje, begin is goed :D.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:33:42 #31
176766 zoem
zoemt
pi_109707335
Ik ben benieuwd. De intro ziet eruit als een (slap?) aftreksel van ER.
pi_109707341
Snel gemonteerd wel :') .
pi_109707367
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:33 schreef Mylene het volgende:
Snel gemonteerd wel :') .
Best wel ja :P
pi_109707412
Is dat Janice nou? Jongen met baard, modeontwerper, ooit gastspeler Gouden Kooi.
pi_109707429
Oh hier zit iedereen :P
Liza O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:35:49 #36
176766 zoem
zoemt
pi_109707431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Mylene het volgende:
Is dat Janice nou? Jongen met baard, modeontwerper, ooit gastspeler Gouden Kooi.
:Y
pi_109707441
Mark wint.
pi_109707445
Ik ken de helft van die mensen niet. :')
pi_109707464
Babette met de tette
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:36:36 #40
176766 zoem
zoemt
pi_109707465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef tralalala het volgende:
B-zender, dus net niet-BN'ers :P
pi_109707471
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef zoem het volgende:

[..]

:Y
Leuk, erg leuk.
pi_109707490
Ik ben sowieso voor Rob.
pi_109707499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef tralalala het volgende:
Zijn ook niet allemaal standaard BN'ers. Ook wel een keer leuk.
pi_109707513
Ik ben voor Janice w/ .
pi_109707519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef StephanL het volgende:

[..]

Zijn ook niet allemaal standaard BN'ers. Ook wel een keer leuk.
True
pi_109707536
Man, man, man die rekensommetjes zijn wel lastig Rob.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:38:52 #47
176766 zoem
zoemt
pi_109707574
Ik ga verzuipen :')
pi_109707585
Subtiel van Mark :D
pi_109707599
Rob _O_
Is het water wel schoon?!?
pi_109707614
Rob heeft ook een lelijke borstkas :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:39:45 #51
176766 zoem
zoemt
pi_109707624
Rob was niet vrolijk _O-
pi_109707631
THOMASSSS
Doet me denken aan Fans!
pi_109707632
Ik vind het geloof ik wel leuk :@ .
pi_109707656
anker vergeten? _O-
pi_109707670
Anker nog in het water :')
pi_109707681
Alleen op SBS6
pi_109707684
Vieze homo's!
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:41:05 #58
176766 zoem
zoemt
pi_109707689
_O- _O-
pi_109707702
Het programma is in ieder geval niet gecensureerd. :')
pi_109707709
En dan Emiel krijgen _O-
pi_109707717
Ik dacht bij mezelf, wel rustig blijven Geus :') .
pi_109707718
Emile met vuur, hoe ironisch.
pi_109707749
Ander vlot dan maar.
pi_109707774
O hij vertelt wel dat hij vuur heeft :)
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:43:08 #65
176766 zoem
zoemt
pi_109707802
Dan krijg je vuur erbij...........maar krijg je ook Emile Ratelband erbij _O-
pi_109707829
Jammer dat Rob Muntz niet bij dat team zit.
pi_109707830
Emile is toch niet erg, hij is alleen druk.

Zegt notabene Janice :D .
pi_109707847
Mark _O_
pi_109707856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat Rob Muntz niet bij dat team zit.
_O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:44:14 #70
176766 zoem
zoemt
pi_109707876
Nog steeds dat anker :')
pi_109707888
Veel Rob Geus aan het woord.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:45:17 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109707931
Is het wat? Ik schakel net in
pi_109707946
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
Is het wat? Ik schakel net in
Ja :Y
pi_109707952
In Diamant vond ik Hugo wel lekker, maar nu niet meer.
pi_109707973
Wat doe jij hier? :D _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:46:36 #76
176766 zoem
zoemt
pi_109708008
Rob meteen TSJAKKAAA :')
pi_109708010
Horace _O-
pi_109708044
Volgens mij doet de aansteker het niet.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:47:33 #79
176766 zoem
zoemt
pi_109708060
Wtf, van die domme 'speel mee op sbs.nl' spellen :|W
pi_109708062
Ik vind het echt een leuk programma.
pi_109708076
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij doet de aansteker het niet.
en die raakt eerder op dan zo'n vuursteending, lijkt mij
pi_109708107
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het echt een leuk programma.
w/
pi_109708114
Rob gaat een visje vangen.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 20:49:04 #84
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_109708145
Nou...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:49:35 #85
318507 Jester65
Stay frosty
pi_109708174
Nou, dat wordt gezellig in team Erasmus.
pi_109708211
Een net en een schep gejat :+ Pak ze mark ^O^
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 20:50:46 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_109708230
Kneuterigheid a go go.......
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:50:49 #88
176766 zoem
zoemt
pi_109708234
De beelden gaan wel snel allemaal.
pi_109708235
Ratelband heeft hem dus gejat. :')
pi_109708297
fap fap fap
pi_109708338
Lekker hygiënisch om bij dat zand het eten schoon te maken Rob. :6
pi_109708377
Ik krijg koppijn van de manier van filmen. :{
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:54:07 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109708407
Ik vind het maar een chaotische toestand. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:54:12 #94
176766 zoem
zoemt
pi_109708413
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg koppijn van de manier van filmen. :{
Ja, het is allemaal erg druk en bewegerig. Het filmen is niet van ER-kwaliteit.

En veel te veel ingezoomd...
pi_109708489
Geen vuur, dat is best vervelend.
pi_109708509
Iemand een idee waar dit opgenomen is?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:57:06 #97
176766 zoem
zoemt
pi_109708566
Emile is de aansteker :D
pi_109708571
Kijk schep en net terug :P
pi_109708591
Ziet er wel een beetje gay uit die Hugo en Horace.
pi_109708608
Zo wel 5 visjes, guppies :{
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 20:57:56 #101
176766 zoem
zoemt
pi_109708616
Ik mis een beetje de leidraad in het verhaal. Het gaat van de hak op de tak.
pi_109708634
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
dit is nog de aanloop tot het spel.
pi_109708635
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is er nog niet eens een opdracht of doel ofzo. :')
pi_109708687
Sarcastische joodse humor :+
pi_109708709
Ik ben het niet meer gewend om iets te kijken op TV zonder reclame :')
pi_109708733
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Tada! Reclame
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:00:25 #107
176766 zoem
zoemt
pi_109708737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hè, wat zei je? :P
pi_109708743
Ah, daar is ie :').
pi_109708765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ah, daar is ie :').
Ooit moet er toch reclame komen :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:02:28 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109708847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ooit moet er toch reclame komen :P
Van mij hoeft dat niet hoor, maar ik heb er ook zo weinig over te zeggen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_109708852
Dat ik de helft van de cast niet ken doet me eigenlijk niet zoveel; met Horace, Hugo, Emile heb je genoeg karakter om het te dragen. Nu nog wat meer het spel en dan vind ik het toch wel leuk denk ik.

Veel beter dan gedacht!
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:06:32 #112
176766 zoem
zoemt
pi_109709021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dat ik de helft van de cast niet ken doet me eigenlijk niet zoveel; met Horace, Hugo, Emile heb je genoeg karakter om het te dragen. Nu nog wat meer het spel en dan vind ik het toch wel leuk denk ik.
Dan mag het spelelement snel komen, anders ben ik snel uitgekeken. Het kan niet tippen aan programma's als ER. Op zich niet erg, maar tot nu waren het vooral sensatiebeluste, chaotische beelden.
pi_109709024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

Veel beter dan gedacht!
Heb je gelijk in ja.

Het is van Eyeworks, Arnie ^O^
pi_109709087
Het schatzoeken komt pas in aflevering 2. Dit is echt een introductieaflevering. Er gebeurde zoveel in de eerste paar dagen, dat ze daar een hele uitzending mee konden vullen.
pi_109709134
Eindelijk een groepsopdracht!!! Vind het teveel gelul en te weinig spel tot nu toe
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:10:09 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109709190
Ik moet nog een beetje wennen aan zo'n soort programma op de vrijdagavond. Dat vind ik best jammer.
Ik heb gave programmas nodig waar ik door de week naar toe kan leven :)
pi_109709319
Gaat goed in team Erasmus :')
pi_109709337
De fysieke dingen moeten door de mannen gedaan worden.
* Rob geeft schep aan vrouw. :')
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2012 @ 21:13:15 #119
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_109709380
Babette O+ :9
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_109709408
Liza O+ :9
pi_109709435
Whahaha
pi_109709436
Haha Gay designer :P
pi_109709471
Ja, rot op wijf.
Inge :r
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:15:01 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109709491
Zew heeft wel dikke hangtieten.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:16:14 #125
176766 zoem
zoemt
pi_109709572
Inge zorgt voor de teamspirit :')
pi_109709612
Hehe Mark gooit 1 keer en meteen er om heen :D
pi_109709642
Doe eens rustig ofzo
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:17:43 #128
176766 zoem
zoemt
pi_109709663
Babette: echt superman :')
pi_109709749
Inge gaat weg? ^O^
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:19:41 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109709798
Moeten we alle aanwijzingen gaan bijhouden?
pi_109709811
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef amaranta het volgende:
Moeten we alle aanwijzingen gaan bijhouden?
Geen idee :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:20:15 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109709824
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef StephanL het volgende:

[..]

Geen idee :P
Kunnen we doen :P
pi_109709825
Man, man, man
Daar wassie! :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:20:30 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109709839
Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
Ofzoietss
pi_109709882
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
Ofzoietss
Zoiets ja

De schat ligt niet hoger dan de top van de stemvork.
pi_109709960
Emiel mag er niet uit :D Horace zal het dan wel worden :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:22:47 #137
176766 zoem
zoemt
pi_109709976
Horace of Inge?
pi_109710016
Inge hoop ik
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:24:35 #139
176766 zoem
zoemt
pi_109710088
Ik vind ze allebei niet om uit te staan :{
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:24:35 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109710090
Waarom is Inge prinses?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:24:36 #141
318507 Jester65
Stay frosty
pi_109710091
Waar moet ik die trouwens van kennen, die Prinses Inge?
pi_109710139
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef amaranta het volgende:
Waarom is Inge prinses?
Getrouwd met een Arabische Sjeik. Al lang weg bij hem, maar nooit gescheiden. Kost hem veel geld en hij heeft toch meerdere vrouwen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Jester65 het volgende:
Waar moet ik die trouwens van kennen, die Prinses Inge?
Hollywood vrouwen
pi_109710150
Inge ontmoet op Ibiza de Saudisch Arabische prins Mohammed. De twee trouwen en krijgen samen een zoon, prins Bandar. Ondertussen is het stel alweer jaren uit elkaar en is Inge single en aan het daten. Ze woont samen met Bandar in Californië. Inge voelt zich hier als een vis in het water: ‘Ik ben gewoon een normaal persoon en een normale moeder, maar leef hier het leven van een filmster’.

Nu Inge’s zoon Bandar volwassen is zoekt de prinses een nieuwe invulling van haar bestaan. Ze heeft een website opgericht waarin zij haar favoriete producten verkoopt, dit alles om geld in te zamelen voor goede doelen, zoals echte royalty betaamt. Ze zet zich o.a. in voor honden van zwervers in LA en organiseert hier zelfs een benefietavond voor.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_109710166
Jezus :r stom wijf
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:26:05 #145
176766 zoem
zoemt
pi_109710178
Horace :W _O-
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:26:28 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_109710200
:r
pi_109710202
Was te verwachten.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:26:32 #148
318507 Jester65
Stay frosty
pi_109710207
Dom besluit.
pi_109710208
Sjonge jonge kiest ze voor Horace.
pi_109710224
Henkie eruit ;(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:26:53 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109710229
pffff
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:27:23 #152
176766 zoem
zoemt
pi_109710256
Wat een eikel is Horace zeg. Maakt nu zelfs ruzie met zijn maat.
pi_109710267
Die Horace reageert ook wel hysterisch.
pi_109710279
Neee, niet Horace.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:27:48 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109710291
Wat een dramaqueen :')
pi_109710305
Mooie tv !!
pi_109710307
Hij is behoorlijk boos :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:28:05 #158
318507 Jester65
Stay frosty
pi_109710311
Je kunt ook overdrijven.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:28:14 #159
176766 zoem
zoemt
pi_109710319
Slechte verliezer!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:28:21 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109710326
:? Zou er een geheim eiland zijn :')
pi_109710329
John de Mol zou ook wel inzien dat Inge een stom wijf is, dus die zal er volgende week wel uit gaan. ^O^ ;(
pi_109710351
En Horace komt nog wel terug hoor. :P :o
pi_109710441
Het zijn wel allemaal klapjosti's.
pi_109710475
Mooi! Die intro hebben we gehad, volgende week lekker vol in het spel.

Ik weet nog steeds niet of ik dit op vrijdag wil kijken, maar het is iig een goed begin!
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 maart 2012 @ 21:30:52 #165
176766 zoem
zoemt
pi_109710494
Gaan ze mekaar nou kielhalen?

En Inge aan de trombose...

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik dit op vrijdag wil kijken, maar het is iig een goed begin!
Ja, de vrijdagavond ligt niet erg handig. Meer een programma voor di/wo/do/zo.
pi_109722918
Er gaat wel veel tijd naar de interviews met de deelnemers die even uitleggen wat ze zojuist gedaan hebben, dat zie je steeds meer, oa bij Jersey Shore en dat moet echt minder want het haalt je in zekere zin ook weer uit het gebeuren.

Horace _O- wat een baas, verder komt het nog niet bijster aangrijpend over, maar geef het zeker nog een paar weken de kans om dat wel te doen. :)
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 09:52:19 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_109724148
Zo te lezen was het leuk dus, ik ga vanmiddag terugkijken :)
niet zo tof doen
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:00:53 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_109724230
685.000 kijkers. Ik denk dat SBS hier gezien de concurrentie wel blij mee mag zijn. Met uitgetelde kijkers misschien 700.000 kijkers.

Ik blijf het zeker volgen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:08:56 #169
125844 Votz
Petomaan
pi_109724321
Het lijkt meer op een reality soap op een mooi eiland met af en toe een spelletje als rustpunt. Horace eruit: terecht en als die "prinses" dadelijk vertrekt, wordt het misschien interessanter, wat een relnicht. Ik had gehoopt op wat serieuzere kandidaten zoals die judoka, die gaat ervoor. Volgende week doe ik nog een poging, we zullen zien.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_109724786
Verassend goede eerste aflevering :o Snap niet dat Horace er al uit is, vond ook niet dat hij echt zat te stoken, dat deed Prinses :r Inge :r .
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_109724803
Horace...wat een idioot :') :') .

Ik zou het echt enorm moeilijk hebben op dat eiland in de groep van Nadia, wat een lekker meisje is dat zeg :@ O+ .
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:50:05 #172
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_109724976
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:00 schreef Mylene het volgende:
685.000 kijkers. Ik denk dat SBS hier gezien de concurrentie wel blij mee mag zijn. Met uitgetelde kijkers misschien 700.000 kijkers.

Moeten ze maar niet tegenover een topper als VI beginnen :+ :+
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_109725264
Toch wel aan de lage kant die cijfers :o, dat HGT nog steeds zo goed scoort, werkelijk bizar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef tralalala het volgende:
Iemand een idee waar dit opgenomen is?
Op een van de Expeditie sites/fora staat voor de kust van Thailand.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:15:18 #174
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_109726544
Tot nu toe vind ik het allemaal vrij rommelig overkomen en een matig aftreksel van Expeditie Robinson. Ook zonde dat Horace eruit ligt, zo'n vent/karakter draagt voor een groot deel dit soort programma's.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:18:54 #175
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109726637
Ik hoop dat het de volgende keer minder rommelig is anders ben ik gauw uitgekeken. Wat een kippenhok zeg.
pi_109736382
Ik vond het ook erg rommelig overkomen. Bijna alleen de ruziemakers in beeld en erg gericht op die "prinses" (die wel een koninklijke air heeft maar helaas de manieren van een bootwerker).
pi_109790915
Net nog even terug zitten kijken en ik vond het erg leuk. Wel jammer dat Horace er meteen uit is, die was wel lekker aan het stoken. Stem dan die hysterische Inge eruit, wat een raar wijf is dat zeg.

Kan de komende weken nog wel leuk worden, volgens mij gaan Rob en Emile ook nog veel ruzies krijgen :)
pi_109869419
Leuke, makkelijke tv dit. :)
pi_109869846
Gek dat het helemaal niet herhaalt wordt trouwens.
pi_109873255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Gek dat het helemaal niet herhaalt wordt trouwens.
Ook gek dat het op vrijdag uitgezonden wordt. Op vrijdag zijn er al een paar grote programma's bij de concurrent en de "wie is de mol"-kijker had zo over kunnen stappen als het op donderdag uitgezonden was.
pi_109933534
Van de facebookpagina van de Schat:

De kaart om zelf mee te spelen.

Aanwijzing 1: De Schat ligt niet hoger dan den top van den Stemvork.

Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 5 april 2012 @ 12:21:49 #182
176766 zoem
zoemt
pi_109934582
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Van de facebookpagina van de Schat:

[ afbeelding ]
De kaart om zelf mee te spelen.

Aanwijzing 1: De Schat ligt niet hoger dan den top van den Stemvork.
Dus dat kan twee dingen betekenen:
1) de schat ligt niet hoger op de kaart dan de Stemvork (vak 36).
2) de schat ligt niet hoger van de grond dan de Stemvork hoog is.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:35:24 #183
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_109935073
Eindelijk een programma op de Nederlandse TV dat in Native HD wordt uitgezonden, zou verdomme eens tijd worden ipv dat gare SD+.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 5 april 2012 @ 12:37:11 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109935127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijk een programma op de Nederlandse TV dat in Native HD wordt uitgezonden, zou verdomme eens tijd worden ipv dat gare SD+.
'T is maar waar je je druk om maakt. :')
pi_109935492
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef zoem het volgende:

[..]

Dus dat kan twee dingen betekenen:
1) de schat ligt niet hoger op de kaart dan de Stemvork (vak 36).
2) de schat ligt niet hoger van de grond dan de Stemvork hoog is.
Wat is de/een stemvork uberhaupt?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 5 april 2012 @ 12:57:00 #186
176766 zoem
zoemt
pi_109935850
Afgaande op de kaart een boom of mast/paal? Tijdens het graafspel met de touwladder was er ook een mast/paal.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:17:40 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109936578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Wat is de/een stemvork uberhaupt?
_O-
pi_109939044
Horace is natuurlijk wel een baas.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_109941419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Horace is natuurlijk wel een baas.
Heb zo'n gevoel dat hij gewoon weer terugkomt.
pi_109942726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef tralalala het volgende:

[..]

Heb zo'n gevoel dat hij gewoon weer terugkomt.
Zou wel vet zijn.
pi_109947671
vond het echt zielig voor hem.
pi_109972906
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:00 schreef Mylene het volgende:

Uitgesteld kijken brengt het totaal op 772,000 :o.
pi_109981360
Vanavond weer *O*

pi_109986006
quote:
Thomas Berge voor dames in De Schat van De Oranje
Geplaatst op vrijdag 06 april 2012 om 15:44

Thomas Berge deed mee aan De Schat van De Oranje van SBS 6 vanwege de vrouwelijke medekandidaten. Dat vertelt de zanger in weekblad Privé. Het leek Berge wel wat om tijd door te brengen met bekende dames. “Het vooruitzicht – met een aantal mooie, jonge vrouwen op een onbewoond eiland – trok mij enorm aan. Liza Sips, Nadia Palesa Poeschmann en Marloes Coenen, om maar een paar namen te noemen. Van tevoren zag ik het helemaal zitten“, vertelt de jonge artiest.

Het werd niet wat Berge ervan gehoopt had. “Nou, ik kan je vertellen dat het mij in dat opzicht enorm is tegengevallen. Inderdaad, een onbewoond eiland, mooie vrouwen en prachtig weer, wat wil een gezonde jongen nog meer, zou je denken. Nou, die gevoelens verdwenen als sneeuw voor de zon.”

Berge voelde zichzelf niet sexy meer. “Het was puur basic op dat Thaise eiland en dat betekende dus geen douche, aftershave, deodorant of lekker luchtje en ik had alleen een rugzakje met de allernoodzakelijkste kledingstukken. Daar ging ik dan met al mijn mannelijkheid, ik had op slag geen enkele interesse in de vrouwen.”

“Mijn charmes hoefde ik niet in de strijd te gooien, want ik had geen charmes meer. Het ging op dat eiland puur om overleven en van romantische gevoelens was geen enkele sprake. Nee, wat dat betreft ben ik niet aan mijn trekken gekomen.”

De Schat van De Oranje is om 20.30 uur te zien op SBS 6.
:')
pi_109986222
Dacht dat hij allang uit de kast was gekomen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:56:26 #196
16715 Mylene
*schatje*
pi_109986374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Uitgesteld kijken brengt het totaal op 772,000 :o.
Netjes hoor. Ik ben benieuwd wat ze vanavond scoren. Vaak stort een nieuw programma bij SBS6 de volgende week in.
pi_109986522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Netjes hoor. Ik ben benieuwd wat ze vanavond scoren. Vaak stort een nieuw programma bij SBS6 de volgende week in.
True, reacties van mensen die het hebben gezien, zijn wel overwegend positief, dus is wel hoopgevend; aan de andere kant is vrijdag niet de dag dat je voor zo'n programma thuisblijft. Ik zou het verbazingwekkend vinden als het instort (in tegenstelling tot kroonjuwelen), maar of het gaat stijgen...
pi_109996907
Ik heb er zin in!
pi_109996945
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik heb er zin in!
Ik ook :)
pi_109996985
Inge naar huis ==> Horace komt terug.
pi_109997001
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef tralalala het volgende:
Inge naar huis ==> Horace komt terug.
Neeh :o
pi_109997043
Klein eiland trouwens. :D
pi_109997113
een knoop :o
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:36:06 #204
176766 zoem
zoemt
pi_109997228
Ik ben benieuwd of er deze week meer structuur inzit.
pi_109997236
De stemvork, het is een boom :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:36:32 #206
176766 zoem
zoemt
pi_109997247
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef StephanL het volgende:
De stemvork, het is een boom :P
Aha!
pi_109997283
Dat gekut met die kutvragen van live.sbs, strontirritant.
pi_109997288
Eetopdracht?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:37:33 #209
176766 zoem
zoemt
pi_109997304
Kielhalen, zie je wel!
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef zoem het volgende:
Gaan ze mekaar nou kielhalen?
pi_109997307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef tralalala het volgende:
Eetopdracht?
Kielhalen :Y
pi_109997354
Wat is daar eng aan :?
pi_109997382
Hehe probeer idd Emiel maar aan boord te krijgen.

Inge, gigantisch schip _O-
pi_109997413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef tralalala het volgende:
Wat is daar eng aan :?
Niks, er gewoon onder door zwemmen :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:39:38 #214
176766 zoem
zoemt
pi_109997425
Valt reuze mee dit :')
pi_109997443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef StephanL het volgende:

[..]

Niks, er gewoon onder door zwemmen :P
Wat een nep Nederlanders
pi_109997476
Bommetje
pi_109997479
Emiel nu :D
pi_109997480
Emile :') :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:40:54 #219
176766 zoem
zoemt
pi_109997493
Heel het team wordt bijna uit de boot getrokken _O-
pi_109997498
TJAKKA
pi_109997502
half uur later :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:42:09 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109997564
Lol zie die fattie bungelen :')
Laffe huichelaar
pi_109997592
Liza is de mol
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:42:40 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997593
Bloed?
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:43:00 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997617
Hoe breed is dat schip?
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:43:05 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109997618
Ik kijk trouwens alleen maar voor bikinishots van dat leuke meisje wat in GTST zat
Laffe huichelaar
pi_109997623
Rob durft niet :')
pi_109997635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk trouwens alleen maar voor bikinishots van dat leuke meisje wat in GTST zat
Liza Sips :9~
pi_109997651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
Rob durft niet :')
Onderkant van het schip is vies
pi_109997665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Liza Sips :9~
Denk eerder Babette van Veen :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:43:51 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997675
quote:

[..]

LOL, daar wordt hij niet vrolijk van.
pi_109997681
quote:

[..]

Dat zal het verklaren :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:44:05 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997683
Prinses Inge weegt denk ik maar 40 kg ofzo
pi_109997696
Nadia heeft ook wel een goed figuur, jammer dat het zo'n zeikwijf is.
pi_109997783
licht meisje :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:46:15 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109997795
Hier kijk ik dus voor :9~
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:46:32 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997815
Worden de aanwijzingen nog bijgehouden? Dit is de 2de aanwijzing?
pi_109997823
Team Nassau is baas _O_
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:47:01 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997846
Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal ....veerboot?
pi_109997863
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal ....veerboot?
of een meervoud daar van.
pi_109997914
Emile denkt dat Inge gestoten is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:48:27 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109997916
Prinses Inge heeft toch sowieso geen gevoel, dat hadden we toch afgelopen aflevering al gezien?
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:49:00 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109997953
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef tralalala het volgende:
Emile denkt dat Inge gestoten is.
Emile zou inge wel willen stoten, dat is wat anders :P
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:49:32 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109997978
1. Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
2. Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal of een veelvoud daarvan.
pi_109998020
Haha, Thomas Berge wordt neergezet als Chiel _O-
pi_109998049
Met onweer op een open plek gaan staan. _O_
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:51:58 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998102
Is er ook ergens een plaatje van de kaart van de eilanden met de hexagonen.
pi_109998145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Haha, Thomas Berge wordt neergezet als Chiel _O-
wat is daar raar aan?
pi_109998151
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
Heb ik in het topic gepost al ja.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:53:10 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998165
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
Zou leuk zijn. Kunnen we meezoeken.
Laffe huichelaar
pi_109998186
pi_109998222
Het is wel ook al echt veel beter dan vorige week; veel spellen ook! Het heeft toch wel echt potentie.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:54:50 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998268
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het is wel ook al echt veel beter dan vorige week; veel spellen ook! Het heeft toch wel echt potentie.
Funversie van exp robinson.
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:54:54 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Heb ik in het topic gepost al ja.
Hmm sorry, ik moet beter lezen/kijken.
maar ik zie het nu, thnx!
Goed bezig
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:56:07 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998321
Ik ben niet zo'n rekengenie, maar met veelvoud van 13
wordt daar dan 13, 26, 39, 52, 65 mee bedoelt?

En die meiden gaan toch naar hexagoon 39?
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:57:07 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998378
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef amaranta het volgende:

En die meiden gaan toch naar hexagoon 39?
Ik snap ook niet echt wat ze daar wilden gaan doen?
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:57:29 #257
176766 zoem
zoemt
pi_109998398
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef amaranta het volgende:
1. Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
2. Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal of een veelvoud daarvan.
Eigenlijk moeten we dat ook in de kaart verwerken en in de OP zetten.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:57:49 #258
176766 zoem
zoemt
pi_109998415
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ja, de tafel van 13 dus.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:58:04 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998434
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten we dat ook in de kaart verwerken en in de OP zetten.
Nee joh. De kaart wel, maar verder is het ieder voor zich hoor
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:58:12 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998445
En de stemvork is een boompje daar rechts, dus alles wat daarboven ligt zou dan afvallen...? ... ?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 20:58:44 #261
176766 zoem
zoemt
pi_109998470
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee joh. De kaart wel, maar verder is het ieder voor zich hoor
We mogen toch wel gezamenlijk puzzlen? :{
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:59:01 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998486
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef zoem het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:59:37 #263
43642 Bayswater
pi_109998515
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef amaranta het volgende:
En de stemvork is een boompje daar rechts, dus alles wat daarboven ligt zou dan afvallen...? ... ?
Lijkt mij ook een wat onherbergzaam gebied.
Life lies a slow suicide
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:59:54 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998525
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef zoem het volgende:

[..]

Van mij wel hoor, daar word ik niet boos om, maar ik zie het niet zitten :P
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:01:39 #265
176766 zoem
zoemt
pi_109998610
Inge :W

Horace kom er maar weer in _O-
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:01:41 #266
43642 Bayswater
pi_109998612
Prinses Inge :W
Life lies a slow suicide
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:04:56 #267
176766 zoem
zoemt
pi_109998763
Afgelopen daggen? :/

Wel een hoopje BN'ers die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:05:27 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998790
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef amaranta het volgende:
Alles daarboven, of alles daar récht boven?
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:05:33 #269
176766 zoem
zoemt
pi_109998799
36 dus ook niet, dat is de hexagon met de stemvork erin.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:06:28 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998847
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alles daarboven, of alles daar récht boven?
Dat ik weet ik niet.
Hoe letterlijk je de tips moet geven. Misschien bedoelen ze wel een andere stemvork.
pi_109998876
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef zoem het volgende:
36 dus ook niet, dat is de hexagon met de stemvork erin.
Komt overeen met de tweede aanwijzing. Het is niet het ongeluksgetal of een meervoud daarvan.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:07:34 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:

[..]

Komt overeen met de tweede aanwijzing. Het is niet het ongeluksgetal of een meervoud daarvan.
2x13=26, 3x13=39
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:07:37 #273
176766 zoem
zoemt
pi_109998906
quote:

[..]

36!=39

Ik ben hier al aan het wegstrepen op de kaart.
pi_109998929
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

2x13=26, 3x13=39
O ja oops :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:09:07 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109998975
quote:

[..]

veelvoud
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:09:10 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109998978
0
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zoem het volgende:

[..]

36!=39

Ik ben hier al aan het wegstrepen op de kaart.
Ooooooooh, dat zag ik!
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:09:15 #277
176766 zoem
zoemt
pi_109998981
36 is de hexagon van de stemvork, dus het valt wel samen met het hoogtecriterium. Niet met het getal dus :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:09:34 #278
176766 zoem
zoemt
pi_109998996
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:
0

[..]

Ooooooooh, dat zag ik!
:6

Ik heb tenminste een kaart!
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:09:57 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999020
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
36 is de hexagon van de stemvork, dus het valt wel samen met het hoogtecriterium. Niet met het getal dus :P
Niet hoger is niet even hoog of hoger, dus dat klopt ook niet
Laffe huichelaar
pi_109999032
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
Juist, lette effe niet op :o

Benieuwd van welk team het team lid het eerst is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:11:09 #281
176766 zoem
zoemt
pi_109999072
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet hoger is niet even hoog of hoger, dus dat klopt ook niet
Controleer maar: als je een streep trekt vanaf de top van de stemvork dan valt het bovenste stuk van hexagon 36 in dat criterium.
pi_109999096
getal 63.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:11:53 #283
176766 zoem
zoemt
pi_109999108
Wat is er met 63? Ik lette niet op ;(
pi_109999127
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef zoem het volgende:
Wat is er met 63? Ik lette niet op ;(
Die zat in het zakje die Hugo pakte.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:12:24 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109999129
hexakosioihexakontahexafobie.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:13:20 #286
176766 zoem
zoemt
pi_109999177
Dus, 63 of 36 :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:13:38 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109999196
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef zoem het volgende:
Dus, 63 of 36 :+
zou het zo simpel zijn
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:14:48 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999263
Ik haat Inge
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:14:49 #289
176766 zoem
zoemt
pi_109999267
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

zou het zo simpel zijn
Niet als antwoord, maar welk getal het nou is op die munt. Opmerking dat het 36 kon zijn met omdraaien.
pi_109999281
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat Inge
pi_109999307
Maar ze gaan Rob eruit stemmen?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 april 2012 @ 21:15:42 #292
176766 zoem
zoemt
pi_109999312
Ik had Emile wel wat intelligenter ingeschat. Hij valt nogal tegen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:15:50 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109999324
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat Inge
Ik zou graag willen weten hoe oud ze ongeveer is.
En of ze jonger/ouder dan Babette i
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:16:08 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef tralalala het volgende:
Maar ze gaan Rob eruit stemmen?
De keuken kwam niet door de test, dus hij wil naar huis :+
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:16:35 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999356
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef zoem het volgende:
Ik had Emile wel wat intelligenter ingeschat. Hij valt nogal tegen.
En zijn bilnaad was ook geen feest voor het oog
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:17:21 #296
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_109999388
...en paashaasjes! :(
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:17:47 #297
43642 Bayswater
pi_109999411
Jammer dat veel deelnemers echt vreselijk ruk zijn zoals die Geus, Ratelband, Inge en Thomas Berge. Met onbekenden was beter geweest.
Life lies a slow suicide
pi_109999427
Babette is van 1968. Inge moet ik even kijken of daar iets over bekend is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:19:46 #299
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_109999509
Gedoodverfde winnaar is toch wel die judoka Mark lijkt me.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:20:32 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999556
Als ik google op Prinses Inge is de googletip meteen leeftijd erachter. We zijn dus niet de enige die het ons afvragen
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:20:42 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109999569
vollllll
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')