en die raakt eerder op dan zo'n vuursteending, lijkt mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij doet de aansteker het niet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het echt een leuk programma.
Ja, het is allemaal erg druk en bewegerig. Het filmen is niet van ER-kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg koppijn van de manier van filmen.
dit is nog de aanloop tot het spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
Ik mis een beetje de leidraad in het verhaal. Het gaat van de hak op de tak.
Volgens mij is er nog niet eens een opdracht of doel ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
Ik mis een beetje de leidraad in het verhaal. Het gaat van de hak op de tak.
Tada! Reclamequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik ben het niet meer gewend om iets te kijken op TV zonder reclame
Hè, wat zei je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik ben het niet meer gewend om iets te kijken op TV zonder reclame
Van mij hoeft dat niet hoor, maar ik heb er ook zo weinig over te zeggen.quote:
Dan mag het spelelement snel komen, anders ben ik snel uitgekeken. Het kan niet tippen aan programma's als ER. Op zich niet erg, maar tot nu waren het vooral sensatiebeluste, chaotische beelden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dat ik de helft van de cast niet ken doet me eigenlijk niet zoveel; met Horace, Hugo, Emile heb je genoeg karakter om het te dragen. Nu nog wat meer het spel en dan vind ik het toch wel leuk denk ik.
Heb je gelijk in ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dat ik de helft van de cast niet ken doet me eigenlijk niet zoveel; met Horace, Hugo, Emile heb je genoeg karakter om het te dragen. Nu nog wat meer het spel en dan vind ik het toch wel leuk denk ik.
Veel beter dan gedacht!
Geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef amaranta het volgende:
Moeten we alle aanwijzingen gaan bijhouden?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
Ofzoietss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |