Liza Sipsquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk trouwens alleen maar voor bikinishots van dat leuke meisje wat in GTST zat
of een meervoud daar van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal ....veerboot?
wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Haha, Thomas Berge wordt neergezet als Chiel
Heb ik in het topic gepost al ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
Is er ook ergens een plaatje van de kaart van de eilanden met de hexagonen.
Zou leuk zijn. Kunnen we meezoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
Is er ook ergens een plaatje van de kaart van de eilanden met de hexagonen.
Funversie van exp robinson.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het is wel ook al echt veel beter dan vorige week; veel spellen ook! Het heeft toch wel echt potentie.
Hmm sorry, ik moet beter lezen/kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Heb ik in het topic gepost al ja.
Ik snap ook niet echt wat ze daar wilden gaan doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ik ben niet zo'n rekengenie, maar met veelvoud van 13
wordt daar dan 13, 26, 39, 52, 65 mee bedoelt?
En die meiden gaan toch naar hexagoon 39?
Eigenlijk moeten we dat ook in de kaart verwerken en in de OP zetten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef amaranta het volgende:
1. Den schat ligt niet hoger dan den top van den stemvork.
2. Den hexengoon met den schat, bevat niet het ongeluksgetal of een veelvoud daarvan.
Ja, de tafel van 13 dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ik ben niet zo'n rekengenie, maar met veelvoud van 13
wordt daar dan 13, 26, 39, 52, 65 mee bedoelt?
Nee joh. De kaart wel, maar verder is het ieder voor zich hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dat ook in de kaart verwerken en in de OP zetten.
We mogen toch wel gezamenlijk puzzlen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. De kaart wel, maar verder is het ieder voor zich hoor
Lijkt mij ook een wat onherbergzaam gebied.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef amaranta het volgende:
En de stemvork is een boompje daar rechts, dus alles wat daarboven ligt zou dan afvallen...? ... ?
Alles daarboven, of alles daar récht boven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef amaranta het volgende:
En de stemvork is een boompje daar rechts, dus alles wat daarboven ligt zou dan afvallen...? ... ?
Dat ik weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles daarboven, of alles daar récht boven?
Komt overeen met de tweede aanwijzing. Het is niet het ongeluksgetal of een meervoud daarvan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef zoem het volgende:
36 dus ook niet, dat is de hexagon met de stemvork erin.
2x13=26, 3x13=39quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt overeen met de tweede aanwijzing. Het is niet het ongeluksgetal of een meervoud daarvan.
36!=39quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt overeen met de tweede aanwijzing. Het is niet het ongeluksgetal of een meervoud daarvan.
veelvoudquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ooooooooh, dat zag ik!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
36!=39
Ik ben hier al aan het wegstrepen op de kaart.
Niet hoger is niet even hoog of hoger, dus dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
36 is de hexagon van de stemvork, dus het valt wel samen met het hoogtecriterium. Niet met het getal dus
Juist, lette effe niet opquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
36 is de hexagon van de stemvork, dus het valt wel samen met het hoogtecriterium. Niet met het getal dus
Controleer maar: als je een streep trekt vanaf de top van de stemvork dan valt het bovenste stuk van hexagon 36 in dat criterium.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet hoger is niet even hoog of hoger, dus dat klopt ook niet
Niet als antwoord, maar welk getal het nou is op die munt. Opmerking dat het 36 kon zijn met omdraaien.quote:
En zijn bilnaad was ook geen feest voor het oogquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef zoem het volgende:
Ik had Emile wel wat intelligenter ingeschat. Hij valt nogal tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |