Getrouwd met een Arabische Sjeik. Al lang weg bij hem, maar nooit gescheiden. Kost hem veel geld en hij heeft toch meerdere vrouwenquote:
Hollywood vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Jester65 het volgende:
Waar moet ik die trouwens van kennen, die Prinses Inge?
Ja, de vrijdagavond ligt niet erg handig. Meer een programma voor di/wo/do/zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik dit op vrijdag wil kijken, maar het is iig een goed begin!
Moeten ze maar niet tegenover een topper als VI beginnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:00 schreef Mylene het volgende:
685.000 kijkers. Ik denk dat SBS hier gezien de concurrentie wel blij mee mag zijn. Met uitgetelde kijkers misschien 700.000 kijkers.
Ik blijf het zeker volgen.
Op een van de Expeditie sites/fora staat voor de kust van Thailand.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef tralalala het volgende:
Iemand een idee waar dit opgenomen is?
Ook gek dat het op vrijdag uitgezonden wordt. Op vrijdag zijn er al een paar grote programma's bij de concurrent en de "wie is de mol"-kijker had zo over kunnen stappen als het op donderdag uitgezonden was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Gek dat het helemaal niet herhaalt wordt trouwens.
Dus dat kan twee dingen betekenen:quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Van de facebookpagina van de Schat:
[ afbeelding ]
De kaart om zelf mee te spelen.
Aanwijzing 1: De Schat ligt niet hoger dan den top van den Stemvork.
'T is maar waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijk een programma op de Nederlandse TV dat in Native HD wordt uitgezonden, zou verdomme eens tijd worden ipv dat gare SD+.
Wat is de/een stemvork uberhaupt?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Dus dat kan twee dingen betekenen:
1) de schat ligt niet hoger op de kaart dan de Stemvork (vak 36).
2) de schat ligt niet hoger van de grond dan de Stemvork hoog is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Wat is de/een stemvork uberhaupt?
Heb zo'n gevoel dat hij gewoon weer terugkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Horace is natuurlijk wel een baas.
Zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat hij gewoon weer terugkomt.
Uitgesteld kijken brengt het totaal op 772,000quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:00 schreef Mylene het volgende:
685.000 kijkers. Ik denk dat SBS hier gezien de concurrentie wel blij mee mag zijn. Met uitgetelde kijkers misschien 700.000 kijkers.
Ik blijf het zeker volgen.
quote:Thomas Berge voor dames in De Schat van De Oranje
Geplaatst op vrijdag 06 april 2012 om 15:44
Thomas Berge deed mee aan De Schat van De Oranje van SBS 6 vanwege de vrouwelijke medekandidaten. Dat vertelt de zanger in weekblad Privé. Het leek Berge wel wat om tijd door te brengen met bekende dames. “Het vooruitzicht – met een aantal mooie, jonge vrouwen op een onbewoond eiland – trok mij enorm aan. Liza Sips, Nadia Palesa Poeschmann en Marloes Coenen, om maar een paar namen te noemen. Van tevoren zag ik het helemaal zitten“, vertelt de jonge artiest.
Het werd niet wat Berge ervan gehoopt had. “Nou, ik kan je vertellen dat het mij in dat opzicht enorm is tegengevallen. Inderdaad, een onbewoond eiland, mooie vrouwen en prachtig weer, wat wil een gezonde jongen nog meer, zou je denken. Nou, die gevoelens verdwenen als sneeuw voor de zon.”
Berge voelde zichzelf niet sexy meer. “Het was puur basic op dat Thaise eiland en dat betekende dus geen douche, aftershave, deodorant of lekker luchtje en ik had alleen een rugzakje met de allernoodzakelijkste kledingstukken. Daar ging ik dan met al mijn mannelijkheid, ik had op slag geen enkele interesse in de vrouwen.”
“Mijn charmes hoefde ik niet in de strijd te gooien, want ik had geen charmes meer. Het ging op dat eiland puur om overleven en van romantische gevoelens was geen enkele sprake. Nee, wat dat betreft ben ik niet aan mijn trekken gekomen.”
De Schat van De Oranje is om 20.30 uur te zien op SBS 6.
Netjes hoor. Ik ben benieuwd wat ze vanavond scoren. Vaak stort een nieuw programma bij SBS6 de volgende week in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Uitgesteld kijken brengt het totaal op 772,000.
True, reacties van mensen die het hebben gezien, zijn wel overwegend positief, dus is wel hoopgevend; aan de andere kant is vrijdag niet de dag dat je voor zo'n programma thuisblijft. Ik zou het verbazingwekkend vinden als het instort (in tegenstelling tot kroonjuwelen), maar of het gaat stijgen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik ben benieuwd wat ze vanavond scoren. Vaak stort een nieuw programma bij SBS6 de volgende week in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |