SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:55 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoop dat Federer wint, maar wie er ook wint, ik hoop dat deze persoon ook van Djok/Murray wint, want die twee kan ik echt niet uitstaan.
Jammer dat dit niet de finale is
Omdat er zo weinig van zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze elke misser van Federer nog eens in slowmotion zien
Als ze dat bij Nadal zouden doen, zijn ze uren bezigquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze elke misser van Federer nog eens in slowmotion zien
Als Djokovic 3 jaar zijn 2011 vorm toont, is hij gewoon beter dan ik van Fed of Nadal ooit heb gezien in hun beste jaren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:02 schreef DeeBee het volgende:
Go Fed!
En ware woorden over Djokotron / Murray, dit is toch de ware titanenstrijd Federer vs. Nadal!
Daarvoor moet Djokovic toch wel 3 jaar z'n 2011 vorm laten zien of zo voordat 'ie erbij komt...
twitter:Infostrada2012 twitterde op donderdag 26-01-2012 om 10:03:14Remember, Nadal is 133-1 in #grandslam matches in which he wins 1st set and 15-19 in GS matches in which he does not. #ausopen reageer retweet
We moeten wel, als hij de eerste set verliest is het over in 3. Voor een spannende pot moet hij minstens de eerste winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Afgezien van jojomen is het hier echt zo anti-Nadal(naja of erg pro Federer)
Vooral pro-Federer hoor...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef TheArt het volgende:
Blijft een interessante statistiek dit.twitter:Infostrada2012 twitterde op donderdag 26-01-2012 om 10:03:14Remember, Nadal is 133-1 in #grandslam matches in which he wins 1st set and 15-19 in GS matches in which he does not. #ausopen reageer retweet
Ik ben ook team Nadalquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Agh, Nadal is volgens mij ook iemand die wat pijnstillers slikt en blijft gaan tot zijn knie echt kapot is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Claimen last te hebben van je knie en dan 2 meter achter de baseline heen en weer gaan staan glijden alsof je in Parijs op gravel staat
Ok, true.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Djokovic 3 jaar zijn 2011 vorm toont, is hij gewoon beter dan ik van Fed of Nadal ooit heb gezien in hun beste jaren.
Respect heb ik wel voor Nadal z'n sportieve prestaties. Sympathie of aanmoediging niet zozeer...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bedoel je dat hij dan succesvoller zou zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Djokovic 3 jaar zijn 2011 vorm toont, is hij gewoon beter dan ik van Fed of Nadal ooit heb gezien in hun beste jaren.
Je maakt het allemaal moeilijker dan dat het is. Als Nole de vorm en resultaten van vorig jaar nog 2 jaar aanhoudt, want dan is het mijn inziens pas echt regelmaat, dan is hij wat mij betreft beter dan Fed en Nadal in hun drie topjaren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bedoel je dat hij dan succesvoller zou zijn?
Je lijkt te zeggen dat Djkovic op zijn best beter is dan Federer en Nadalop hun best. Maar ik snap niet waarom die drie jaar dan van belang is.
om te laten blijken dat het geen one-day fly is. Daarnaast kwam diegene waar Art op reageerde met 3 jaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bedoel je dat hij dan succesvoller zou zijn?
Je lijkt te zeggen dat Djkovic op zijn best beter is dan Federer en Nadalop hun best. Maar ik snap niet waarom die drie jaar dan van belang is.
Oké.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal moeilijker dan dat het is. Als Nole de vorm en resultaten van vorig jaar nog 2 jaar aanhoudt, want dan is het mijn inziens pas echt regelmaat, dan is hij wat mij betreft beter dan Fed en Nadal in hun drie topjaren.
Ik denk toch echt dat die pas komt als ie voor de set serveert.quote:
Ja. Maar wel opvallend vaak tegen Nadal...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:12 schreef truedestiny het volgende:
Dit doet Federer heel vaak valt mij op niet alleen tegen Nadal.
Mwah meestal houd hij de break wel. Tegen Nadal levert hij hem altijd wel in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:12 schreef truedestiny het volgende:
Dit doet Federer heel vaak valt mij op niet alleen tegen Nadal.
Dat ligt ook aan Nadal, die een stuk beter is dan de restquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah meestal houd hij de break wel. Tegen Nadal levert hij hem altijd wel in.
Kutwind bij die volleys...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef jojomen4 het volgende:
Kan een mod mijn nick veranderen in Nostradamus?
we zitten halverwege de eerste setquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, wat een titanenstrijd, Federer komt voor en geeft het weer weg. Herhaling van zetten.
Dat ligt meer aan Federer. Deze game had niet veel met Nadal te maken. 3 UE en een niet zo slimme bal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan Nadal, die een stuk beter is dan de rest
En wat is dan die ene wedstrijd die hij wel verloor na winst van de 1ste set?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef TheArt het volgende:
Blijft een interessante statistiek dit.twitter:Infostrada2012 twitterde op donderdag 26-01-2012 om 10:03:14Remember, Nadal is 133-1 in #grandslam matches in which he wins 1st set and 15-19 in GS matches in which he does not. #ausopen reageer retweet
Ja, maar zo'n UE sla je minder snel tegen zwakkere tegenstandersquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan Federer. Deze game had niet veel met Nadal te maken. 3 UE en een niet zo slimme bal.
En het lijkt nu al op elke andere Nadal-Federer ooit...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
we zitten halverwege de eerste setrelax
Heb je wel verstand van tennis? De partij is nog jong gast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, wat een titanenstrijd, Federer komt voor en geeft het weer weg. Herhaling van zetten.
Ah op zo'n manier. Dat is zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n UE sla je minder snel tegen zwakkere tegenstanders
Ferrer USOpen 2007 ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En wat is dan die ene wedstrijd die hij wel verloor na winst van de 1ste set?
Ferrer USO 2007quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En wat is dan die ene wedstrijd die hij wel verloor na winst van de 1ste set?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En het lijkt nu al op elke andere Nadal-Federer ooit...
Die klap op zijn hoofd is echt harder geweest dan ik in eerste instantie dachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wilander is weer aan het ijlen: "Federer is having a big party in his house with two security guards and they're not going to let Nadal in. But Nadal is going to try to get in the house and get into Federer's fridge and grab a beer mate."
Echt WTF.
Is ook lullig ook, een feestje bouwen en dan Nadal niet uitnodigenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wilander is weer aan het ijlen: "Federer is having a big party in his house with two security guards and they're not going to let Nadal in. But Nadal is going to try to get in the house and get into Federer's fridge and grab a beer mate."
Echt WTF.
Nee, geloof het niet. Dan moet je gewoon een nieuwe account aanmaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef jojomen4 het volgende:
Kan een mod mijn nick veranderen in Nostradamus?
Luisteren jij/jullie er nog naar of zijn jullie al uitgeweken naar Nederlands commentaar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die klap op zijn hoofd is echt harder geweest dan ik in eerste instantie dacht
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is ook lullig ook, een feestje bouwen en dan Nadal niet uitnodigen
leuk toch, straks Azarenka/Sharapova en Nadal in finale, kreunfestijn dat het wordt!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat staat die gast nou te kreunen in de eerste set. Het is geen fucking WTA ...
Ja, inderdaad. Zo gek dat Federer het dan opeens zo helemaal kwijt is, met al die mishits.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef Norrage het volgende:
Pfoe, dit is een meevaller dat Nadal wat ballen uitslaat hier.
geil tochquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat staat die gast nou te kreunen in de eerste set. Het is geen fucking WTA ...
Ik heb wel Nederlands commentaar, maar ik kijk liever naar 1000 KIA-reclames dan dat ik naar die zaadstem van Jan Roelfs moet luisteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Luisteren jij/jullie er nog naar of zijn jullie al uitgeweken naar Nederlands commentaar?
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Met dit shirtje lijkt het net of Federer kleine hang-tietjes heeft.
iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.
eeh nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.
ja okay.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Echt wel als die kerel 250 miljoen waard is
vies vooralquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:25 schreef Norrage het volgende:
Fed zijn dropshots gaan niet zo geweldig..Maar het is dan ook een kutdrankje.
Federer-fan approved deze grap denk, jezus...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:25 schreef Norrage het volgende:
Fed zijn dropshots gaan niet zo geweldig..Maar het is dan ook een kutdrankje.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Federer-fan approved deze grap denk, jezus...
Come on Fed, even wat scherper aan het einde van de set!
Bel mij even als die wat anders doet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Norrage het volgende:
Nadal doet ook deze pot nog niks speciaals...gewoon de bal terugspelen....
Het heeft 17x gewerkt, waarom niet een 18e?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Norrage het volgende:
Nadal doet ook deze pot nog niks speciaals...gewoon de bal terugspelen....
Mjah, op gravel doet ie meestal nog wel wat meer dan enkel terugslaan. Daar kan ie wel domineren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het heeft 17x gewerkt, waarom niet een 18e?
het is dus eigenlijk de Wozniacki van het mannentennis? (afgezien van gravel dan).quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, op gravel doet ie meestal nog wel wat meer dan enkel terugslaan. Daar kan ie wel domineren.
Zoals deze returnquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef truedestiny het volgende:
Fedje brengt altijd iets extra in een tiebreak.
Nee, Nadal kan nog wel een winner in een open veld slaan. Bij Wozniacki kan zelfs de grond zelf de bal nog retourneren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
het is dus eigenlijk de Wozniacki van het mannentennis? (afgezien van gravel dan).
Vermoeiend vind ik dat ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beslis nou zelf eens of je wil challengen ipv altijd dat overleg met je box ... Djoko doet dat ook altijd, ongelofelijk dat dat altijd maar wordt toegestaan ...
Kutstream loopt een punt achter kennelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Salamando het volgende:
Nou, weer 4-1, wat ga je er nu mee doen Fedje.
Sorryquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kutstream loopt een punt achter kennelijk.
Ik heb toch altijd het gevoel dat hij het gaat weggeven. dat is het vervelende. Als Nadal de punten echt pakt, oke.. Maar hij geeft het zo vaak zelf weg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Salamando het volgende:
Nou, weer 4-1, wat ga je er nu mee doen Fedje.
Rafa kon erbij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef Zocalo het volgende:
Waarom wordt zoiets dan niet gewoon een ace? Na die hawk eye?
Dat maakt het echt heel vermoeiend om een pot tussen deze twee te zien...Ik vind het eigenlijk ook zelden echt leuk hierdoor...omdat je toch wel weet wie er wint...no matter hoe goed Fed ook speelt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd het gevoel dat hij het gaat weggeven. dat is het vervelende. Als Nadal de punten echt pakt, oke.. Maar hij geeft het zo vaak zelf weg.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beslis nou zelf eens of je wil challengen ipv altijd dat overleg met je box ... Djoko doet dat ook altijd, ongelofelijk dat dat altijd maar wordt toegestaan ...
Ja.quote:
Bij mij zei hij iets anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mats Wilander zei: slecht geraakt en geluk dat ie net invalt.
Hij raakte hem gewoon midden op z'n racket. Prima volley. Misschien iets dieper als hij hem wilde, maar diep moest hij zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hij had gelijk (nou ja, de volley had flink wat geluk erin). De half volley erna was wel fantastisch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Zeker gezien de eerste set verlies statistiek van Rafa...Maar ik denk eigenlijk dat veel van die winsten die hij wel pakte toevallig wel weer tegen Fed warenquote:
ow ja Australia day natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
Wel klote dat zometeen dat vuurwerk komt
Hoewel als Federer achter had gestaan ik dat anders had gezien..
Is Nadal nu zo dom dat hij dat zelf ook niet in de gaten heeft?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd. Aanvallender spelen was het advies.
Rosmalen ook ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mooie namen die komen naar Rosmalen![]()
Federer, Del Potro, Berdych.
bedoel je niet Rotterdam?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Rosmalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Foutje van mij. Hoort Rotterdam te zijn
Weet niet of het uitmaakt. Nadal neemt zoveel tijd tusen de punten dat het vuurwerk misschien al voorbij is als hij klaarstaat om het volgende punt te spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
Wel klote dat zometeen dat vuurwerk komt
Hoewel als Federer achter had gestaan ik dat anders had gezien..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet niet of het uitmaakt. Nadal neemt zoveel tijd tusen de punten dat het vuurwerk misschien al voorbij is als hij klaarstaat om het volgende punt te spelen.
En iets te ver..quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef Norrage het volgende:
Fedje ging om zijn backhand heen lopen, alleen iets te vroeg
Dat is wat ik hoorde ja. En dan negen minuten.quote:
Het is al 9 uur. Maar ik hoor nog niks.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is wat ik hoorde ja. En dan negen minuten.
Maar Nadal had toch ook langs de lijn kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje.. Die zag je toch al aankomen??
Het leek er meer op alsof hij niet verwachte dat hij terug zou komen. Hij draaide als een oud dametje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar Nadal had toch ook langs de lijn kunnen gaan?
Da's waar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het leek er meer op alsof hij niet verwachte dat hij terug zou komen. Hij draaide als een oud dametje.
Hij bleef ook midden in het veld staan wachten i.p.v. doorlopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het leek er meer op alsof hij niet verwachte dat hij terug zou komen. Hij draaide als een oud dametje.
In de eerste set was hij anders ruim in het voordeel qua punten in de langere rally's.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ik snap niet dat Federer de lange rally aangaat. Beetje dom.
Daarnaast speelt Rafa de mooiste ballen van de wedstrijd op een goed moment.
Die laatste was diep hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef TheArt het volgende:
Fed, de ballen mogen best wat dieper landen dan de servicelijn.
Nou, zo boeiend vind ik de partij niet dus dat vind ik een overstatement.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Kut Nadal, klapt er nu waarschijnlijk overheen...Kut Federer. Kut wedstrijd. Ik stop met kijken ik kan het niet aan...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Kut Nadal, klapt er nu waarschijnlijk overheen...Kut Federer. Kut wedstrijd. Ik stop met kijken ik kan het niet aan...
Afgelasten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Jan RoelfsAlsof ze het vuurwerk gaan aflasten omdat er een potje getennist wordt
Was mooi geweest als het dak dicht was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom trouwens op dit tijdstip? Het is nog niet eens helemaal donker.
Wat een ei zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Jan Roelfs is echt gek joh
"Het toernooi, dat zo belangrijk is voor Australië, wordt ondergeschikt gesteld aan vuurwerk."
"Dit moet toch anders in de toekomst."
Roelfs is een gigantische droeftoeter, maar dat was al langer bekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Het toernooi, dat zo belangrijk is voor Australië, wordt ondergeschikt gesteld aan vuurwerk."
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zapte naar de NOS om het vuurwerk te zien, maar ik ga wel weer een KIA-reclame kijken. Stelt weinig voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roelfs is een gigantische droeftoeter, maar dat was al langer bekend.
Het lijkt me niet handig als je het racket steeds van hand moet wisselen. Ook lijkt me dat je dan met je andere hand een ander gewicht/spanning van het racket nodig zou hebben. Daarnaast vraag ik me af of het regelementair is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Coelho het volgende:
Wat ik me afvraag, echt goede voetballers zijn tweebenig zodat ze links en rechts kunnen schieten. Zou tweehandigheid met tennis ook mogelijk zijn (zijn er al spelers??), waardoor het bereik en variatie van zo'n speler immens groot wordt in vergelijking met collega's? Ik bedoel, we zitten hier naar wereldtoppers te kijken die nog steeds een halve meter of meer te kort komen in hun backhand in vergelijking met forehand.
ja laten we australia day maar verplaatsen anders naar een andere dag, ergens in maart ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
In een lollige bui probeer ik af en toe wel eens twee enkelhandige backhands staan, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig als je het racket steeds van hand moet wisselen. Ook lijkt me dat je dan met je andere hand een ander gewicht/spanning van het racket nodig zou hebben. Daarnaast vraag ik me af of het regelementair is?
ik heb de statistieken niet gezien dus het zal wel kloppen wat je zegt. ik zelf had het idee dat hij in het eerste deel van de eerste set vooral snelle punten maakte. De meeste backhand slagen daar wilde fed winners van maken. Nu, om welke reden dan ook, slaat hij hoofdzakelijk alleen maar de bal terug, met weinig dreiging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de eerste set was hij anders ruim in het voordeel qua punten in de langere rally's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |