Ik heb toch altijd het gevoel dat hij het gaat weggeven. dat is het vervelende. Als Nadal de punten echt pakt, oke.. Maar hij geeft het zo vaak zelf weg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Salamando het volgende:
Nou, weer 4-1, wat ga je er nu mee doen Fedje.
Rafa kon erbij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef Zocalo het volgende:
Waarom wordt zoiets dan niet gewoon een ace? Na die hawk eye?
Dat maakt het echt heel vermoeiend om een pot tussen deze twee te zien...Ik vind het eigenlijk ook zelden echt leuk hierdoor...omdat je toch wel weet wie er wint...no matter hoe goed Fed ook speelt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd het gevoel dat hij het gaat weggeven. dat is het vervelende. Als Nadal de punten echt pakt, oke.. Maar hij geeft het zo vaak zelf weg.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beslis nou zelf eens of je wil challengen ipv altijd dat overleg met je box ... Djoko doet dat ook altijd, ongelofelijk dat dat altijd maar wordt toegestaan ...
Ja.quote:
Bij mij zei hij iets anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mats Wilander zei: slecht geraakt en geluk dat ie net invalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |