Of ik sms je evenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik bij Splendid. Maar lees het wel als ik terugben
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens opquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind eigenlijk die ministerraad in de OP wat outdated. We moeten es met wat nieuws komen.
Dat mag altijdquote:
Eensquote:Leuke TT
Dat ook...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Correct.quote:
Wat een liefdequote:
Ik snap niet waar het op gebaseerd isquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.quote:
Ik als Minister van Desinformatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als Minister van Coulrofobie
stuk van een aflevering op de BBC gezien een tijd terug. Ze begonnen toen net. Was wel mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee of jij dit ook leuk gaat vinden. Maar hier deel 1:
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Hoezo? My Little Pony is toch echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.
Dat is correct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijn![]()
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnMaar toch. We moeten iets nieuws
Vorige week nog gezien!quote:
zolang je Geertje zijn zin niet geeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.
Wie is Geert in deze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zolang je Geertje zijn zin niet geeft
Bitchfight!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Ik de popcorn en de drank!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik regel wel een tuinslang en witte shirts.
* pleisters paktquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Slaap lekker.quote:
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt
En ik ben toch meer het verwende prinsesjes type
Op eigen risico?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
Welke vorige single?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Florence + the machine! Ook tof, vooral die vorige single
how about vanillevla?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik denk niet dat je het gaat betwistenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
quote:
Hier, voor onder je bed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt
En ik ben toch meer het verwende prinsesjes type
Er is vast wel een freak te vinden die dat wil doen. Menno Buch, kom er maar in!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je ook iemand inhuurt om het topic naderhand schoon te maken....
Je kent mij te goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat je het gaat betwisten
of mezelfquote:
Is dat Charlie?quote:
Lul! Door jou ga ik maar weer eens filmpjes van Boudewijn kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vast wel een freak te vinden die dat wil doen. Menno Buch, kom er maar in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul! Door jou ga ik maar weer eens filmpjes van Boudewijn kijken.
"De Chippewa Indianen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Oeh, da's wel de slechtste die er te vinden is.quote:
Ja en toch komt 'ie hier vaak langsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, da's wel de slechtste die er te vinden is.
Echt wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
De Wereld van Boudewijn Buch hebben wij vroeger trouwens erg vaak gekeken. Zo leuk
Ik zit op mijn werk..quote:
Is ook leukquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en toch komt 'ie hier vaak langs
Kenmerkend.
Hier doet 'ie ook gelijk van zich spreken
Whut!?quote:
Yepquote:
Realistically als je nog tips nodig hebt... ik heb een soortgelijke reis 2x gemaakt (rondje westkust) en onlangs nog meer road trip ervaring opgedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepHet was niet zozeer dat hij China afraadde maar vooral de groepsreis. Mijn vader moet regelmatig gecontroleerd worden en dat is bij zo'n reis eigenlijk niet mogelijk. We gaan nu kijken naar vliegtickets en autohuur en dat we dan zelf kunnen plannen waar we overnachten enzo zodat we iets meer vrij zijn
We hebben zeker tips nodigquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Realistically als je nog tips nodig hebt... ik heb een soortgelijke reis 2x gemaakt (rondje westkust) en onlangs nog meer road trip ervaring opgedaan
Dat is helemaal handigquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet zelfs de goede ziekenhuizen in de omgeving
Ah, dan is het logisch!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepHet was niet zozeer dat hij China afraadde maar vooral de groepsreis. Mijn vader moet regelmatig gecontroleerd worden en dat is bij zo'n reis eigenlijk niet mogelijk. We gaan nu kijken naar vliegtickets en autohuur en dat we dan zelf kunnen plannen waar we overnachten enzo zodat we iets meer vrij zijn
Laat je vader dat ook zo snel mogelijk bij zijn zorgverzekering regelen, er zal waarschijnlijk e.e.a. vooraf geregeld\ aangevraagd moeten wordenquote:
Ik koop zelf mijn vliegtickets altijd op www.ebookers.nl zonder uitzondering. Autohuur moet je doen op www.enterprise.comquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben zeker tips nodigMet name waar je goed een vliegticket kunt boeken + autohuur. Hotels en dergelijke kijken we dan ter plekke
[..]
Dat is helemaal handig
Thanks voor de tipsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik koop zelf mijn vliegtickets altijd op www.ebookers.nl zonder uitzondering. Autohuur moet je doen op www.enterprise.comIk heb uuuitgebreid onderzoek gedaan naar beiden
rechtstreeks bij de vliegmaatschappij wil nog wel eens goedkoper zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik koop zelf mijn vliegtickets altijd op www.ebookers.nl zonder uitzondering. Autohuur moet je doen op www.enterprise.comIk heb uuuitgebreid onderzoek gedaan naar beiden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
rechtstreeks bij de vliegmaatschappij wil nog wel eens goedkoper zijn.
ja, kost wat meer maar kan wel, mogelijk is het goedkoper als je de door jou voorgestelde kant op reist.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsIs het ook mogelijk om bijvoorbeeld een auto te huren in LA en weer in te leveren in SF?
Ja, tegen extra kosten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsIs het ook mogelijk om bijvoorbeeld een auto te huren in LA en weer in te leveren in SF?
absoluut. Kost niet extra hoor, bij enterprise iig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was dus een snel rondje over de wereld.quote:
Waarschijnlijk San Francisco - Vegas - LA - San Diego. Maar zelfs dat kan nog veranderen ons kennendequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was dus een snel rondje over de wereld.
Welk deel van de USA?
En auto's in de USA huur ik altijd bij www.e-autohuur.nl, tickets bij de maatschappij zelf.
Aardig rondje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk San Francisco - Vegas - LA - San Diego. Maar zelfs dat kan nog veranderen ons kennende
Zal dus wel New York - Chicago - Galesburg - Chicago - New York worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk San Francisco - Vegas - LA - San Diego. Maar zelfs dat kan nog veranderen ons kennende
Week of 2-3quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardig rondje.
En voor hoe lang?
Zou trouwens LA- SF- Vegas en San Diego (via Palm Springs) doen...
Je weet het nooitquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal dus wel New York - Chicago - Galesburg - Chicago - New York worden.
Ik dacht meer aan Utrecht - Bakkum - De Koog - Lauwersoog - Amersfoortquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal dus wel New York - Chicago - Galesburg - Chicago - New York worden.
ook mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Utrecht - Bakkum - De Koog - Lauwersoog - Amersfoort
Tenzij je PS heet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ook wel nodig. Afstanden van/naar Vegas zijn behoorlijk...
valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
^^quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoorAl helemaal als je toch al aan die kant zit.
Wat vreet dat beestje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef TradeMarkie het volgende:
poedelprijs gewonnen in de pubquiz vanavond
Vegas kunnen we ook nog skippen als het teveel wordtquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de US ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vegas kunnen we ook nog skippen als het teveel wordtDat is wel weer het mooie van deze reis, je boekt alleen een heen en terug ticket en tussendoor kun je kijken wat je precies gaat doen
Tip voor hotels: hotwire.comquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vegas kunnen we ook nog skippen als het teveel wordtDat is wel weer het mooie van deze reis, je boekt alleen een heen en terug ticket en tussendoor kun je kijken wat je precies gaat doen
Vooraf iets plannen heeft bij jullie toch geen zin, bedoel je...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat blijkbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf iets plannen heeft bij jullie toch geen zin, bedoel je...
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat blijkbaarMaar goed dat van mijn vader kunnen we niks aan doen natuurlijk
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar zo waan je je nog op de HoTsji Min-trail en zo sta je aan een gokkast in Vegas te rukken.
I know, moet ook wel steeds schakelen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar zo waan je je nog op de HoTsji Min-trail en zo sta je aan een gokkast in Vegas te rukken.
Dit klinkt redelijk definitief nu...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, moet ook wel steeds schakelen hoor
Zo kunnen we het toch nog een beetje combinerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eet lopen daar waarschijnlijk voldoende veteranen rond die je van alles over Vietnam kunnen vertellen....
Dat is wel een garantie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er lopen daar waarschijnlijk voldoende veteranen rond die je van alles over Vietnam kunnen vertellen....
Dit is inderdaad definitiefquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt redelijk definitief nu...
Denk dat wij ook weer naar de USA gaan dit jaar. Weet alleen nog niet welk deel.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo kunnen we het toch nog een beetje combinerenEn China Town zit overal
Kom je op visite?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt redelijk definitief nu...
Denk dat wij ook weer naar de USA gaan dit jaar. Weet alleen nog niet welk deel.
Moet je op 4 november op 5th Avenue zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er lopen daar waarschijnlijk voldoende veteranen rond die je van alles over Vietnam kunnen vertellen....
Heel vaak eigenlijk wel, ben er zelfs getrouwd...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is inderdaad definitiefAlleen nog even alles regelen
Gaaf
Je bent ook vaker in Amerika geweest toch?
Voor de mais kom ik niet, dat vind ik niet te eten...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom je op visite?Ik heb nog wel wat mais voor je..
Dat weet ik jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel vaak eigenlijk wel, ben er zelfs getrouwd...
maar voor mij toch welquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de mais kom ik niet, dat vind ik niet te eten...
Pfoeh, dat zijn wel heel veel plekken geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik jaEn dat jullie er heen gingen zoveel jaar na jullie trouwens toch? Waar ben je allemaal geweest? Ik zelf in New York en een trip door Ohio plus Chicago voor de presidentsverkiezingen
Ik ben bang dat Galesburg niet op de route zal liggen, anders had ik het wel gedaan.quote:
Dat is een hele lijstquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfoeh, dat zijn wel heel veel plekken geweest.
Ik doe het even per staat...
New York
Pennsylvania
Ohio
New Jersey
Kentucky
Virginia
West Virginia
North Carolina
South Carolina
Georgia
Florida
Tennessee
Alabama
Louisiana
Mississippi
Arkansas
Texas
Oklahoma
Arizona
California
Nevada
Michigan
Indiana
Zoiets geloof ik...
Precies, leuk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Galesburg niet op de route zal liggen, anders had ik het wel gedaan.
Waarom niet? Ben wel eens benieuwd naar al die creeps op de campus daar...
Je gaat al snel de staatsgrens over, dus het tikt snel aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een hele lijstIk zit op 6 staten geloof ik. Tijdens die Ohio trip hebben we in 9 dagen 5 staten aangedaan
En truste cobra
Ik heb andere verhalen over je lange treinreizen gelezen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies, leuk hoorIs trouwens een enorm gave treinreis, van chicago naar het westen
Vooral de kleinere staten ben je zo doorheen jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat al snel de staatsgrens over, dus het tikt snel aan.
Heb 2 keer een Noord-Zuid trip gedaan, een paar keer deZuid-Oost hoek en een paar keer een rondje WestCoast. Twee jaar terug nog centraal Zuid-USA.
Noord-West staat nog op mijn wishlist, met Yellowstone Park e.d.
Bedacht door een Nederlandse regisseurquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuwe quiz bij de Britten: The Exit List.
Een quiz waarin je veel geld kunt verdienen. Maar je moet ook een goed kortetermijngeheugen hebben...
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedacht door een Nederlandse regisseur
Even snel gekeken, alleen de Peppers lijken me echt interessant. De rest heb ik al eens gezien en vond ik niet super (Blink 182 bijvoorbeeld) of boeit me niet zo heel erg (Pearl Jam)quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Zag al mensen die Werchter alweer best okay vinden
Ik heb vandaag ook weer eens meegedaan en het ging dramatisch. Plaatjesronde (over spinnen en vlinders) ging bagger, vragenrondes zaten ook niet erg mee en bij de muziekronde hadden we 3 van de mogelijke 20 puntenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef TradeMarkie het volgende:
poedelprijs gewonnen in de pubquiz vanavond
moet je maar eens op visite komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik ben nog nooit in de VS geweest
Wij hebben deze gebruikt: http://www.wrc.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt een beetje een rare routequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is haar laatste/nieuwste singlequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eeeh... shake it up? Heet ie zo? Was een tijdje geleden megahit op 3fm geloof ik, fijn nummer
Ja, veel te volwassen...quote:
creepy gewoon, daar zitten hele enge ouders achter, kan niet anders...quote:
Ja, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:26 schreef Soempie het volgende:
En we hebben gister ons sportschool abonnement stop gezet.Was ook echt ons goede voornemen: dure abonnement eruit, want we gaan toch nooit.
![]()
Als we het dan toch hebben over enge ouders...die toddlers en tiaras dan op TLC.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
creepy gewoon, daar zitten hele enge ouders achter, kan niet anders...
quote:
kijk ik TLC?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als we het dan toch hebben over enge ouders...die toddlers en tiaras dan op TLC.
Vind dat toch wel -bijna?- kindermishandeling...
Vast niet, ik zap er soms langs.. Ken je het ook niet van andere zenders of internet?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, maar het gaat vast over 6-jarige beautyqueens?
De mooiste reis in de USA was de Noord-Zuid trip.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vond je zelf de mooiste reis van dit alles?
quote:
De moeders hebben in hun jeugd vast iets gemist, als ik ze zo zie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als we het dan toch hebben over enge ouders...die toddlers en tiaras dan op TLC.
Vind dat toch wel -bijna?- kindermishandeling...
Mja, ik snap dan ook nooit waarom de vaders er geen stokje voor steken. En het zijn inderdaad vaak de moeders die het graag willen en dan beweren dat hun kind het o zo leuk vindt. En dan zie je die kinderen achter de schermen met hoofdjes als oorwurmen, tot ze op moeten...quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moeders hebben in hun jeugd vast iets gemist, als ik ze zo zie.
Dat proberen ze via hun kids kennelijk alsnog te beleven of zo...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef Soempie het volgende:
MM, heb je voor dit jaar ook weer een mooie reis op de planning?
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Volgens mij ben ik de enige hier.
* handje geeftquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]Hoi
Ben niet verder gekomen dan Engeland (Londen), Parijs en Wuppertal in Duitsland
Doe je toch beter dan dat ik het doequote:Op donderdag 26 januari 2012 08:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
* handje geeft
Schotland rondreis, Engeland (peak district en omgeving), Londen, Barcelona, Zuid-Frankrijk (alleen een camping gezien, omdat de vriendin waar ik mee was alleen maar wilde zwemmen en zonnen) en wel redelijk wat in Duitsland en Belgie...
Ik dacht altijd dat de piramiden echt in het midden van de woestijn zouden staan, niks dan zand. Tot ik opeens een foto vanaf de andere kant zag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Egypte hier, ook niet al te exotisch hoor, het enige wat ik daar gezien heb is zand en water
volgens mij is dat bij alle ouders die kinderen pushen iets te doen. Dit of topsport of muziekquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moeders hebben in hun jeugd vast iets gemist, als ik ze zo zie.
Dat proberen ze via hun kids kennelijk alsnog te beleven of zo...
die piramides heb ik alleen uit het vliegtuig gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de piramiden echt in het midden van de woestijn zouden staan, niks dan zand. Tot ik opeens een foto vanaf de andere kant zag.
Of een berenpak..quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij is dat bij alle ouders die kinderen pushen iets te doen. Dit of topsport of muziek
Nouja..quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die piramides heb ik alleen uit het vliegtuig gezien
quote:
Ik kwam daar om te duiken, niet om de piramidesquote:
In mei/juni ga ik weer naar Islay, Schotland voor het Whisky Festival daar, verder staat er nog niks concreets op het programma. Maar het wordt wel weer tijd om iets te bedenken, denk aan de USA weer...quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef Soempie het volgende:
MM, heb je voor dit jaar ook weer een mooie reis op de planning?
Huh?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de piramiden echt in het midden van de woestijn zouden staan, niks dan zand. Tot ik opeens een foto vanaf de andere kant zag.
Het ligt naast de sloppenwijken van Caïroquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik was ook in de veronderstelling dat er in de verste verte niets was...
een gedicht is toch ook niet per se in rijm?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag de dag is niet zomaar een dag
Het is 26 januari, en dat betekend
Gedichtendag
Ik ben niet van plan om alleen maar te posten in rijm
Want dat zou uiteindelijk best vervelend zijn
Maar het leek me wel een leuk feitje om door te geven
(En dat jullie mijn rijmelarij me mogen vergeven)
Dat is inderdaad niet zo. Heel apart, zoals Majo zegt, je rijdt zo door de sloppenwijken naar de piramides. Egypte ben k 3x geweest. Prachtig land vind ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat kan niet, dat noem je dan dichterlijke vrijheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. er staat ook een fout in je gedichtje..
Dichterlijke spelfoutquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat kan niet, dat noem je dan dichterlijke vrijheid
Spelfouten niet wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat kan niet, dat noem je dan dichterlijke vrijheid
Ik ga het checkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben deze gebruikt: http://www.wrc.nl/
Auto was van Alamo. In Vegas opgehaald en in SF achtergelaten zonder extra betalen.
Zeg het uit mijn hoofd dus weet niet of het precies kloptquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt een beetje een rare route
Wow dat klinkt inderdaad als een fantastische trip! En heel erg uitgebreid ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mooiste reis in de USA was de Noord-Zuid trip.
Vanuit de Niagra even Canada in gewipt en vervolgens via Pennsylvania naar Cleveland voor de Rock 'n Roll Hall Of Fame. Daarna een bezoek gebracht aan Amish County in Ohio (Berlin, Walnut Creek) en via Columbus naar Indianapolis voor een bezoekje aan de racebaan daar en toen naar mijn schoonzus in Cincinnatti.
Daarna afzakken naar het zuiden via Kentucky, Tennessee, Alabama naar New Orleans, Mississippi. Tenslotte langs de Mississippi river weer omhoog naar Memphis voor een bezoek aan de Sun Studio's en Elvis'z'n huisje.
Daar vandaan weer richting NL...
Maar ik vermaak me altijd wel in de USA, de andere trips waren ook prima...
Damn itquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. er staat ook een fout in je gedichtje..
Ik zou New York overslaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het checken
[..]
Zeg het uit mijn hoofd dus weet niet of het precies kloptMaar het gaat om het idee
We zijn nu twee opties aan het bekijken: vliegen op New York, daar een paar dagen blijven en dan door naar de westkust. Of vliegen op Seattle en dan de hele westkust meepikken. Kan niet kiezen
Voor mij hoeft het ook niet per se (ben er al geweest) maar het is eigenlijk de grote droom van mijn moeder dus daarom kijken we ernaarquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet per se (ben er al geweest) maar het is eigenlijk de grote droom van mijn moeder dus daarom kijken we ernaar
Mijn moeder is 1 keer in Amerika geweest, 42 jaar geledenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht dat die er al geweest was
Dat was eigenlijk mijn argument. Van, als iedereen er al zo'n beetje geweest is, kun je beter ergens anders gaan.
Maar als G en je moeder er nog niet geweest zijn is het misschien wel leuk
Ja, G is nog jong genoeg om het nog een keer te doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeder is 1 keer in Amerika geweest, 42 jaar geledenEn dat was de westkust
Dus ik kan me voorstellen dat ze graag naar New York wil
Voor G. hoeft het niet per se maar is het ook wel leuk
Dat is ook de reden dat ik NYC eigenlijk over wil slaan omdat het van de tijd afgaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, G is nog jong genoeg om het nog een keer te doen
Seattle lijkt me opzich ook wel tof..en dan de rit naar beneden.
3 weken lijkt lang maar is korter dan je denkt. Dus als je aan de westkust veel wil zien, dan moet je niet te lang in NYC blijven.
Wij hebben 16 dagen gehad voor de Westkust en dat was eigenlijk te kort.
Is best een goeie optiequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik NYC eigenlijk over wil slaan omdat het van de tijd afgaatMaar het idee is geloof ik 3 dagen en dan de rest van de 3 weken de westkust
Dat willen we zekerquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is best een goeie optie
Zeker als je wat National Parks aan wilt doen.
Ook gaafquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat willen we zekerEr zijn trouwens ook nog 2 andere opties waar we naar kijken:
De muzikale Amerikaanse tropen (2500km)
New York-Nashville-Great Smoky Mountains-Atlanta-Charleston-Savannah-Orlando-Miami-Key West (aan te vullen met binnenlandse vlucht New Orleans)
Deze lijkt me vetquote:De Amerikaanse oostkust (1600km)
Washington-Gettysburg-Philadelphia-New York-Cape Cod-Boston-New Hampshire/Vermont-Montréal
tjaquote:Maar ik wil nu toch eigenlijk wel de westkust doenAl klinkt dit ook wel erg tof!
Ik had NYC + Boston al eens gepitcht natuurlijk. En Montreal is ook gaaf hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
En nu begin ik te twijfelen over oostkust + Canada, dat is toch ook wel heel tof
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik las "alcoholcamping"
Ik ook.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel bezoeken, maar niet in combinatie met.
Kost je veel te veel tijd en dat hoppen tussen die tijdzones kost je zo een dag...
Geen goedkope campingquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben een caravan in Zuid-Frankrijk gereserveerd!!www.alohacamping.com
Nu nog even 6 maanden wachten.
Nee is het ook niet. Sterker nog... wij hebben geen tent en huren een caravan voor 4/6 personen, met airco!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen goedkope camping. In het hoogseizoen 60 euro per nacht voor een plekje met twee personen
.
Ploatje dut nait!quote:
Dank jequote:
Ik las Aloha, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las Aloha, maar dat kan ook aan mij liggen
Iets dergelijks hebben wij ook gedaan, weliswaar verdeeld over meerdere trips.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat willen we zekerEr zijn trouwens ook nog 2 andere opties waar we naar kijken:
De muzikale Amerikaanse tropen (2500km)
New York-Nashville-Great Smoky Mountains-Atlanta-Charleston-Savannah-Orlando-Miami-Key West (aan te vullen met binnenlandse vlucht New Orleans)
Rustig nou..je kunt het best!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zijn echt níet geschikt om te werken met internet/social media
Gewoon de VS overslaan en vliegen naar Calgary. Vandaar, door de Rockies, naar Vancouver en Vancouver Island.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
En nu begin ik te twijfelen over oostkust + Canada, dat is toch ook wel heel tof
Al die reizen lijken me veel te gaafquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets dergelijks hebben wij ook gedaan, weliswaar verdeeld over meerdere trips.
Smoky Mountains zijn schitterend en er is heel veel te doen. We hebben toen boven op een heuvel een lodge met jacuzzi gehuurd, werelds!!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig nou..je kunt het best!
Hier een opvrolijker:
[ afbeelding ]
Heb 2 jaar terug in 6 dagen tijd 2 vrienden bezocht: 1 in Boston en 1 in Toronto. Bliksembezoekjes, maar wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had NYC + Boston al eens gepitcht natuurlijk. En Montreal is ook gaaf hoor
Ik snap er niets van eigenlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Geen SOPA wet
Geen PIPA wet
Protesteren helpt![]()
![]()
![]()
maar ACTA wordt er wel even doorgeramd vandaag
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap er niets van eigenlijk...![]()
ACTA is voor ons veel erger. ACTA is Europees. SOPA en PIPA waren Amerikaans.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Geen SOPA wet
Geen PIPA wet
Protesteren helpt![]()
![]()
![]()
maar ACTA wordt er wel even doorgeramd vandaag
Anti piraterijenwetten die behoorlijk ver gingen.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn 2 wetten in Amerika voorgesteld die grensoverschrijdend de overschrijding van auteursrechten moest tegengaan. Deze weten, SOPA en PIPA, zijn er niet doorgekomen.
In Europa wordt vandaag de ACTA wet aangenomen, die nog wat erger is dan de SOPA en PIPA weten.
Er zijn protesten geweest tegen SOPA/PIPA: websites op zwart, zoals Wikipedia. En met succes.
Maar ik lees niks over protesten tegen ACTA, en dat vind ik zo raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Endelijk nieuws vanuit P&O over de bezuinigingen en gedwongen ontslagen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zitten er bovenop!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt dat voor heel Defensie, of weet je dat niet?It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dit gaat op voor de KLu. Maar ik gok dat het bij de overige krijgsmachtonderdelen niet veel anders is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geldt dat voor heel Defensie, of weet je dat niet?
Voor de voetbal zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik mag over een paar weken ook weer oud papier ophalen, nu al geen zin in
ja, lekker hobbyvuilnisman spelenquote:
Is het verplicht dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
alleen jammer dat er de laatste jaren wel meer dingen in de schoenen van de leden zijn geschoven maar dat er zo weinig voor terugkomt...
bij ons rijden er een aantal auto's van een papierrecyclebedrijf en op elke auto moeten 2 mensen mee om de boel erin te mieteren. Zo wordt dan bij iedereen voor de deur het oude papier opgehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het verplicht dan?
Bij ons stond er gewoon iedereen keer een grote zeecontainer en daar mocht je het zelf ingooien.
Yepquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Welke poot dan? Die eerder gebroken was?
Dat beter dan andersomquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo, een enigszins klotedag verandert langzaam in een goede dag
Zo danquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepHij liep de laatste tijd wat mank en het bleek dat de pinnen en de plaat die er nog in zaten waren gaan verschuiven dus die moesten eruit gehaald worden
Truequote:
Volgens mij is dat bij vrijwel alle sportverenigingen zo...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
alleen jammer dat er de laatste jaren wel meer dingen in de schoenen van de leden zijn geschoven maar dat er zo weinig voor terugkomt...
Oeh heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons zijn de termijnen iets korter alleen
-Begin nov 2011
-Medio Dec 2011
-Begin Jan 2012
-25/26 Jan 2012
En nu naar 1 maart 2012Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
en zijn probleem isquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat ik in mijn eigen huis waar alleen dames wonen ik best in sport beha rond mag lopen. Maar er is hier een aziatische student nu de schoonmakers aan het helpen en die leek redelijk gealarmeerd
Trek dan ook even een sport broekje aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat ik in mijn eigen huis waar alleen dames wonen ik best in sport beha rond mag lopen. Maar er is hier een aziatische student nu de schoonmakers aan het helpen en die leek redelijk gealarmeerd
ik had een joggingbroek aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Trek dan ook even een sport broekje aan
Kunnen ze niet eerst bij P&O een aantal klaplopers schrappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is minder, zo een wil je niet in je huis zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had een joggingbroek aande tweede keer dat ik - met hemd- naar buiten ging kwam ik er achter dat het een gast is die ons vorig jaar overal achtervolgde
Die heeft de cursus stalking voor gevorderden gevolgd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had een joggingbroek aande tweede keer dat ik - met hemd- naar buiten ging kwam ik er achter dat het een gast is die ons vorig jaar overal achtervolgde
Ondertitel: of hoe bij mensen binnen te komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die heeft de cursus stalking voor gevorderden gevolgd?
* kijkt naar links, kijkt naar rechts, geen C4 te bekennen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan ga je toch samen met Mattís je pakket ophalen? Zullen je collega's vast leuk vindenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik m'n kerstpakket nog op moet halen.En dat ik tot 15 februari de tijd heb...
Lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Vertrekkende stagiaires: eerst gebak en zonet nog een koek gekregen
Niet zo gek...aziatische meisjes zijn vaak niet zo goed bedeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stalker alert!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik lees het drie keer, maar om over ruim een jaar misschien een antwoord hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is toch te zot voor worden?
Jep, en tegen die tijd heeft het kabinet wel het besluit genomen waar die extra 10 miljard bezuinigd moet gaan worden. Zul je zien. Gaat alles weer op de schop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik lees het drie keer, maar om over ruim een jaar misschien een antwoord hebben?dat is toch te zot voor worden?
Mjah, er bestaat natuur geen 100% eeuwige garantie dat alles zo blijft zoals het isquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
Jep, en tegen die tijd heeft het kabinet wel het besluit genomen waar die extra 10 miljard bezuinigd moet gaan worden. Zul je zien. Gaat alles weer op de schop.
Daarna is de kerstboter ranzig geworden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik m'n kerstpakket nog op moet halen.En dat ik tot 15 februari de tijd heb...
Heb toevallig net in WGR-FB gevraagd of witwastips wel geoorloofd zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:35 schreef iamredleader het volgende:
kopen van woning met hoge bedrag eigen geld.
Is dit nou een troll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |