Of ik sms je evenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik bij Splendid. Maar lees het wel als ik terugben
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens opquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind eigenlijk die ministerraad in de OP wat outdated. We moeten es met wat nieuws komen.
Dat mag altijdquote:
Eensquote:Leuke TT
Dat ook...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Correct.quote:
Wat een liefdequote:
Ik snap niet waar het op gebaseerd isquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.quote:
Ik als Minister van Desinformatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als Minister van Coulrofobie
stuk van een aflevering op de BBC gezien een tijd terug. Ze begonnen toen net. Was wel mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee of jij dit ook leuk gaat vinden. Maar hier deel 1:
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Hoezo? My Little Pony is toch echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.
Dat is correct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijn![]()
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnMaar toch. We moeten iets nieuws
Vorige week nog gezien!quote:
zolang je Geertje zijn zin niet geeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.
Wie is Geert in deze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zolang je Geertje zijn zin niet geeft
Bitchfight!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Ik de popcorn en de drank!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik regel wel een tuinslang en witte shirts.
* pleisters paktquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Slaap lekker.quote:
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt
En ik ben toch meer het verwende prinsesjes type
Op eigen risico?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
Welke vorige single?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Florence + the machine! Ook tof, vooral die vorige single
how about vanillevla?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik denk niet dat je het gaat betwistenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |