Of ik sms je evenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik bij Splendid. Maar lees het wel als ik terugben
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens opquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind eigenlijk die ministerraad in de OP wat outdated. We moeten es met wat nieuws komen.
Dat mag altijdquote:
Eensquote:Leuke TT
Dat ook...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ministerraad slaat sowieso helemaal nergens op
Correct.quote:
Wat een liefdequote:
Ik snap niet waar het op gebaseerd isquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij het niet eens bent met de verdeling.
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het op gebaseerd is
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.quote:
Ik als Minister van Desinformatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als Minister van Coulrofobie
stuk van een aflevering op de BBC gezien een tijd terug. Ze begonnen toen net. Was wel mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee of jij dit ook leuk gaat vinden. Maar hier deel 1:
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, ik ben iets minder zoetsappig ingesteld.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dit gepost bij een verkeerde quote. Maar gokte dat je je er wel in kon vinden.
Hoezo? My Little Pony is toch echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets als jezelf afvragen of My Little Pony op waargebeurde feiten is gebaseerd of niet.
Dat is correct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijn![]()
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha die was vast voor mij omdat ik koningin wil zijnMaar toch. We moeten iets nieuws
Vorige week nog gezien!quote:
zolang je Geertje zijn zin niet geeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een koningin en tóch een ministerraad. Oftewel: het één sluit het ander niet uit.
Wie is Geert in deze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zolang je Geertje zijn zin niet geeft
Bitchfight!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Ik de popcorn en de drank!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik regel wel een tuinslang en witte shirts.
* pleisters paktquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik meer recht heb op het koninginschap gezien het feit dat ik de AKQ heb opgericht
Slaap lekker.quote:
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt
En ik ben toch meer het verwende prinsesjes type
Op eigen risico?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
Welke vorige single?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Florence + the machine! Ook tof, vooral die vorige single
how about vanillevla?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik denk niet dat je het gaat betwistenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... was dit een mededeling of mogen we reageren?![]()
quote:
Hier, voor onder je bed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt
En ik ben toch meer het verwende prinsesjes type
Er is vast wel een freak te vinden die dat wil doen. Menno Buch, kom er maar in!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je ook iemand inhuurt om het topic naderhand schoon te maken....
Je kent mij te goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat je het gaat betwisten
of mezelfquote:
Is dat Charlie?quote:
Lul! Door jou ga ik maar weer eens filmpjes van Boudewijn kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vast wel een freak te vinden die dat wil doen. Menno Buch, kom er maar in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul! Door jou ga ik maar weer eens filmpjes van Boudewijn kijken.
"De Chippewa Indianen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Oeh, da's wel de slechtste die er te vinden is.quote:
Ja en toch komt 'ie hier vaak langsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, da's wel de slechtste die er te vinden is.
Echt wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
De Wereld van Boudewijn Buch hebben wij vroeger trouwens erg vaak gekeken. Zo leuk
Ik zit op mijn werk..quote:
Is ook leukquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en toch komt 'ie hier vaak langs
Kenmerkend.
Hier doet 'ie ook gelijk van zich spreken
Whut!?quote:
Yepquote:
Realistically als je nog tips nodig hebt... ik heb een soortgelijke reis 2x gemaakt (rondje westkust) en onlangs nog meer road trip ervaring opgedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepHet was niet zozeer dat hij China afraadde maar vooral de groepsreis. Mijn vader moet regelmatig gecontroleerd worden en dat is bij zo'n reis eigenlijk niet mogelijk. We gaan nu kijken naar vliegtickets en autohuur en dat we dan zelf kunnen plannen waar we overnachten enzo zodat we iets meer vrij zijn
We hebben zeker tips nodigquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Realistically als je nog tips nodig hebt... ik heb een soortgelijke reis 2x gemaakt (rondje westkust) en onlangs nog meer road trip ervaring opgedaan
Dat is helemaal handigquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet zelfs de goede ziekenhuizen in de omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |