Die chirurgen willen gewoon geld verdienen! Als dat met iets kan waar jij ze voor wil betalen, waarom zouden ze dan nee zeggen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:49 schreef lezzer het volgende:
Ik word er gewoon bijna pissig van eigenlijk.
Die chirurgen, die moeten toch ook zien dat dat allemaal heel erg wordt enzo?
Ik kan ze wel gaan schoppen, wat een verminking
Ze lijkt er niet eens meer op! Wat zonde zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 06:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ashley Judd
voor
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
Jemig, wat zondequote:Op woensdag 14 maart 2012 06:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ashley Judd
voor
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
Die was toch niet van de plastische chirurgie, maar juist van het uithongeren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:03 schreef lezzer het volgende:
Karen Carpenter moet ik dan altijd aan denken...![]()
Ja, omdat haar manager de hele tijd tegen haar zei dat ze een dikke kont had.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was toch niet van de plastische chirurgie, maar juist van het uithongeren?
Dus een overmaat aan fillers. Of een onvoorziene reactie op de fillers.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:49 schreef Waaghals het volgende:
wat is er precies verbouwd dan?
volgens mij is de huid gewoon strak getrokken omdat ze een bolle kop heeft gekregen
of gewoon te veel naar binnen geproptquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus een overmaat aan fillers. Of een onvoorziene reactie op de fillers.
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kijk momenteel afleveringen van Scrubs vanaf het begin en Christa Miller - Jordan - wordt met iedere aflevering meer van plastic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die van carla bruniquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.
Ze ziet er ook even oud uit. Mijn hemel zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.
http://www.dailymail.co.u(...)hows-puffy-face.htmlquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat ja! Valt voor mij wel mee gezien de eerdere foto's.quote:
Ze heeft het in Scrubs ook over haar plastische chirugie. Er is ook zo'n aflevering waarbij ze opgesloten zit in een vergaderruimte en door de hitte haar gezicht helemaal opgeblazen is door de combinatie botox en hittequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze speelt de bitcherige vrouw van Dr. Cox.
Ze speelt ook in Cougar Town.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh Tori, je was zo mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze heeft het in Scrubs ook over haar plastische chirugie. Er is ook zo'n aflevering waarbij ze opgesloten zit in een vergaderruimte en door de hitte haar gezicht helemaal opgeblazen is door de combinatie botox en hitte
die lippenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef pberends het volgende:
Kim Kardashian in Vegas for Rob's Birtday 03/16/12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Die heeft echt een nieuwe visagist nodig.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef pberends het volgende:
Kim Kardashian in Vegas for Rob's Birtday 03/16/12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Scrubs.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef Turbomuis het volgende:
*schrik*
[ afbeelding ]
Marijke Helwegen
Neeeequote:Op woensdag 14 maart 2012 06:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ashley Judd
voor
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
quote:Megan Fox zou sinds haar 18de voor 45.000 euro haar gezicht hebben laten verbouwen.
Volgens een expert in het magazine In Touch liet ze onder meer aan haar oogleden, neus en kaken sleutelen, kreeg ze botox in haar lippen gespoten en liet ze haar huid laseren. "Toen ze haar rol in Transformers kwijtraakte, vreesde ze voor haar carričre en besloot ze zichzelf te transformeren. Nu ziet ze er totaal anders uit, maar ze is nog altijd op zoek naar nieuwe manieren om haar looks te optimaliseren", zegt een vriend van Megan.
Plastisch chirurg Robert Guida schat dat de actrice inmiddels zo'n 45.000 euro aan cosmetische ingrepen heeft uitgegeven. Maar tevergeefs, zo oordeelt hij: "Die operaties hebben ervoor gezorgd dat ze er ouder uitziet dan ze is".
Volgens een vriend, een expert en een plastisch chirurg. En dan zou je denken dat wij in SHO geen leven hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_45.000_euro__.html
Welke halve zool heeft dat fabeltje toch verzonnen. Botox in de lippen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_45.000_euro__.html
[..]
En nog wat tegen de rimpels in je voorhoofd, en een dan nog een pietsie bij je jukbeenderen. En het enige wat dan nog beweegt als je lacht zijn je mondhoeken. Why o' why?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke halve zool heeft dat fabeltje toch verzonnen. Botox in de lippen...
Dat is vast een feest, lamgelegde zenuwen in je lippen.
Ik hoor het vel altijd trekken en knarsen als ik Linda zie met dat neusjequote:
Bij 'neusbrug' moest ik al lachen, maar blij Klingon nog meerquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Die neusbrug joh, ze gaat op een Klingon lijken
Helaas voor haar zou dat wel eens natuurlijk kunnen zijn. Ik heb hetzelfde als ik lachquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Die neusbrug joh, ze gaat op een Klingon lijken
volgens mij is het eerder botox. Dan krijgen ze allemaal zo'n brede neusbrugquote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helaas voor haar zou dat wel eens natuurlijk kunnen zijn. Ik heb hetzelfde als ik lachen gebruik geen botox.
ik vraag me eerder af wat er met haar wenkbrauwen is gebeurdquote:Op zondag 1 april 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het vel altijd trekken en knarsen als ik Linda zie met dat neusje
Kim K vind ik nog meevallen, maar Christa Miller heeft nu echt zo'n typische botoxkop en Tori Amos lijkt nu op een elfje.quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Radegast het volgende:
Wat Kim K in dit topic doet is mij een raadsel, en die Scrubs-mevrouw en Tori Amos hebben zeker wat laten doen maar om dat nou verspookt te noemen, beiden lopen tegen de 50. Ze blijven geen 35..
Daar moest ik even opnieuw voor kijken... Ik zie niks bijzonders, gewoon hele lichte (beetje bijgetekende) brauwen voor een blondine, of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af wat er met haar wenkbrauwen is gebeurd
kwekquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze denkt dat ze een geisha isquote:
\quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de plastisch chirurg:quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat de linker Sineke en de rechter Irene v/d Laar waren..
kijk maar eens naar het puntje van dr neusquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie alleen dat ze andere tanden, facings waarschijnlijk, heeft? Verder niets, eigenlijk. Bij de een kijkt ze omhoog en de ander wat omlaag.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
kijk maar eens naar het puntje van dr neus
Dan staat het sowieso anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie alleen dat ze andere tanden, facings waarschijnlijk, heeft? Verder niets, eigenlijk. Bij de een kijkt ze omhoog en de ander wat omlaag.
Dat, en d'r ogen zijn gelift.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Wenkbrauwlift, neus is aardig aan gesleuteld, bovenlip is opgevuld en dan die 'tanden'.
Deena van Jersey Shore.quote:
Een prednison koppie? Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:02 schreef Vivi het volgende:
Ashley Judd zit dus niet aan de botox. http://jezebel.com/590044(...)tm_medium=socialflow
Dus tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:25 schreef Mryc het volgende:
Damn.. Ze is niet aangekomen of Prednison gebruiker?
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...quote:
Ik meen dat ze een stuk glas in haar oog kreeg. Het was volgens mij niet dat haar gezicht verder in de kreukels lag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |