Die chirurgen willen gewoon geld verdienen! Als dat met iets kan waar jij ze voor wil betalen, waarom zouden ze dan nee zeggen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:49 schreef lezzer het volgende:
Ik word er gewoon bijna pissig van eigenlijk.
Die chirurgen, die moeten toch ook zien dat dat allemaal heel erg wordt enzo?
Ik kan ze wel gaan schoppen, wat een verminking
Ze lijkt er niet eens meer op! Wat zonde zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 06:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ashley Judd
voor
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
Jemig, wat zondequote:Op woensdag 14 maart 2012 06:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ashley Judd
voor
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
Die was toch niet van de plastische chirurgie, maar juist van het uithongeren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:03 schreef lezzer het volgende:
Karen Carpenter moet ik dan altijd aan denken...![]()
Ja, omdat haar manager de hele tijd tegen haar zei dat ze een dikke kont had.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was toch niet van de plastische chirurgie, maar juist van het uithongeren?
Dus een overmaat aan fillers. Of een onvoorziene reactie op de fillers.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:49 schreef Waaghals het volgende:
wat is er precies verbouwd dan?
volgens mij is de huid gewoon strak getrokken omdat ze een bolle kop heeft gekregen
of gewoon te veel naar binnen geproptquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus een overmaat aan fillers. Of een onvoorziene reactie op de fillers.
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kijk momenteel afleveringen van Scrubs vanaf het begin en Christa Miller - Jordan - wordt met iedere aflevering meer van plastic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die van carla bruniquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.
Ze ziet er ook even oud uit. Mijn hemel zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit.Volgens mij heeft ze dezelfde chirurg als Priscilla Presley.
http://www.dailymail.co.u(...)hows-puffy-face.htmlquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef shomila het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |