Bij 'neusbrug' moest ik al lachen, maar blij Klingon nog meerquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Die neusbrug joh, ze gaat op een Klingon lijken
Helaas voor haar zou dat wel eens natuurlijk kunnen zijn. Ik heb hetzelfde als ik lachquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Die neusbrug joh, ze gaat op een Klingon lijken
volgens mij is het eerder botox. Dan krijgen ze allemaal zo'n brede neusbrugquote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helaas voor haar zou dat wel eens natuurlijk kunnen zijn. Ik heb hetzelfde als ik lachen gebruik geen botox.
ik vraag me eerder af wat er met haar wenkbrauwen is gebeurdquote:Op zondag 1 april 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het vel altijd trekken en knarsen als ik Linda zie met dat neusje
Kim K vind ik nog meevallen, maar Christa Miller heeft nu echt zo'n typische botoxkop en Tori Amos lijkt nu op een elfje.quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Radegast het volgende:
Wat Kim K in dit topic doet is mij een raadsel, en die Scrubs-mevrouw en Tori Amos hebben zeker wat laten doen maar om dat nou verspookt te noemen, beiden lopen tegen de 50. Ze blijven geen 35..
Daar moest ik even opnieuw voor kijken... Ik zie niks bijzonders, gewoon hele lichte (beetje bijgetekende) brauwen voor een blondine, of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af wat er met haar wenkbrauwen is gebeurd
kwekquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze denkt dat ze een geisha isquote:
\quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de plastisch chirurg:quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat de linker Sineke en de rechter Irene v/d Laar waren..
kijk maar eens naar het puntje van dr neusquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie alleen dat ze andere tanden, facings waarschijnlijk, heeft? Verder niets, eigenlijk. Bij de een kijkt ze omhoog en de ander wat omlaag.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
kijk maar eens naar het puntje van dr neus
Dan staat het sowieso anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie alleen dat ze andere tanden, facings waarschijnlijk, heeft? Verder niets, eigenlijk. Bij de een kijkt ze omhoog en de ander wat omlaag.
Dat, en d'r ogen zijn gelift.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Wenkbrauwlift, neus is aardig aan gesleuteld, bovenlip is opgevuld en dan die 'tanden'.
Deena van Jersey Shore.quote:
Een prednison koppie? Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:02 schreef Vivi het volgende:
Ashley Judd zit dus niet aan de botox. http://jezebel.com/590044(...)tm_medium=socialflow
Dus tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:25 schreef Mryc het volgende:
Damn.. Ze is niet aangekomen of Prednison gebruiker?
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...quote:
Ik meen dat ze een stuk glas in haar oog kreeg. Het was volgens mij niet dat haar gezicht verder in de kreukels lag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |